450exc ja 530exc

Erkkii.

Onko 450 ja 530 ktm exc:llä mitään käytännön eroa kun hinta eroa on vain parisataa ja kaikki puhuvat että 450 on saman verran tehookin ku 530?

3

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiskohan

nelipuokki mettässä "helpompi" ajaa kuin isoveli.
      Tehoista nyt on kaikenlaista juttuu,vaikeata sanoa
      mikä on faktaa.Kummatkin rajuja vehkeitä jokatapauksessa.Itse valitsin 450 Exc ja eipä oo ollu valittamista,pintakaasulla enimmäkseen mopoilen
      aloittelija kun olen...

• Erkkii.

Juu itsekkin olen ajatellut hankkia tuota 450exc:tä, siihen sitten ajattelin hommata jossain vaiheessa smoto renkaat alle, onhan sillä sitten kai hyvä ja ketterä ajaa myös asfaltilla vai onko se tehty vain maasto ajoon?

• fxdjjgcfhjy
        Erkkii. kirjoitti:

Juu itsekkin olen ajatellut hankkia tuota 450exc:tä, siihen sitten ajattelin hommata jossain vaiheessa smoto renkaat alle, onhan sillä sitten kai hyvä ja ketterä ajaa myös asfaltilla vai onko se tehty vain maasto ajoon?

Ite ajelen 530EXC:llä jossa on smotot alla. Öljynvaihto välit luokkaa 500-800km (Mitä harvemmmin sen parempi). Ei siis todellakaan mikään tourinki pyörä, mutta kaupunki sekä mutkapätkäajossa ihan huippu. Mukava keulia, endottaa jne. Radalla olis varmasti kova peli, kun enskamiehethän osaa ajaa aika lujaa ;) On kyykyt ahtaalla, tosin ei mene välttämättä melumittauksista läpi joten harmi sinänsä. Metässä en ole sitä kokeillu pitäydyn ihan suosiolla 125cc enskassa. Ei saakeli se kiihtyvyys olis miun mielestä polulla jo aika huimaa. Jos mettään niin suosittelen 450. Molemmat menee myös asfaltilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      86
      3979
    2. 52
      3295
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3012
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2951
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      165
      1931
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1338
    Aihe