Tiusasen kiemurtelu vain jatkuu

Asko Kervinen

Kansanedustaja Pentti Tiusanen on jälleen otsikoissa, muttei poliittisen onnistumisen muodossa.

Allekirjoittanut on luvannut kansanedustaja Tiusaselle, etten kirjoita hänen itä-Saksan menneisyydestä mitään, koska Tiusasen poliittisessa historiassa on luottamuksen suhteen aivan tarpeeksi norsun meneviä aukkoja.

Mikä on Tampereen poliisin esitutkinta-asia joka pitää salata, jos ei ole tapahtunut mitään?

Kansanedustaja Tiusanen on ollut rikosepäilystä kiinniotettuna, mutta asiassa ei ole hänen mukaansa mitään kommentoivaa. On siis pakko kysyä, mihin se avoimuus ja julkisuuden tarve on yllättäen hävinnyt?

Eikö kiemurtelu lopu koskaan?


Asko Kervinen

10

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiilenpää

      Milloinkahan täällä aletaan tajuta kansanedustajan touhuaminen oikeesti??

    • puolueen j

      "On siis pakko kysyä"!
      Eikös pakko-oireisiin Askollekin löydy rohtova?
      Kas kun puolueet itte ratkaisevat, onko henkilö rasite koko puolueelle.
      *vrt* T Halmeen tai I Kanervan tapaukset. Että...

      • Huomannut

        Olen huomannut, että asko kertoo asiat oman näkemyksen mukaan ja käy peesaamassa itseään aina välillä :) Aiemminhan viestit tulivat muutaman minuutin välein, mutta kun siitä huomautettiin, niin muuttui jo tunneiksi ;) Josko nyt päiviksi.


      • Asko Kervinen

        Vasemmistoliitto elää Kymessä Tiusasen äänillä, muttei pitkään.

        Uskoisin, että Tiusanen on vasemmistoliitolle rasite ja vasemmistoliittolaiset tietävät tämän.

        Mutta mitä henkilöpalvonnan tilalle? Menevätkö äänet demareille tai jopa perussuomalaisten laariin?

        Väitän, että vasemmistoliittolaiset miettivät edellä olevaa yhtälöä. Siksi tovereilla tulee kiire tukea rehellisiä ehdokkaita, eikä jättäytyä liiaksi yhden populistin varaan.    


      • äänestää
        Asko Kervinen kirjoitti:

        Vasemmistoliitto elää Kymessä Tiusasen äänillä, muttei pitkään.

        Uskoisin, että Tiusanen on vasemmistoliitolle rasite ja vasemmistoliittolaiset tietävät tämän.

        Mutta mitä henkilöpalvonnan tilalle? Menevätkö äänet demareille tai jopa perussuomalaisten laariin?

        Väitän, että vasemmistoliittolaiset miettivät edellä olevaa yhtälöä. Siksi tovereilla tulee kiire tukea rehellisiä ehdokkaita, eikä jättäytyä liiaksi yhden populistin varaan.    

        seuraavissa vaaleissa vasemmistoa tai perussuomalaisia..
        Nyt näyttää todennäköisemmältä että Perussuomalaiset tulevat saamaan ääneni..

        Demareita tai Kokoomusta en äänestä MISSÄÄN TAPAUKSESSA. Toivotaan että Perussuomalaisten listoille saataisiin uusia mielenkiitoisia ehdokkaita, joilla samansuuntaiset elämänarvot kuin minulla.


      • Gummistövel
        Huomannut kirjoitti:

        Olen huomannut, että asko kertoo asiat oman näkemyksen mukaan ja käy peesaamassa itseään aina välillä :) Aiemminhan viestit tulivat muutaman minuutin välein, mutta kun siitä huomautettiin, niin muuttui jo tunneiksi ;) Josko nyt päiviksi.

        Vieraspaikkakuntalaisena olen kyllä hiukan seuraillut Askon kirjoituksia ja kyllä sieltä asiaakin löytyy. Voisi vaan suunata sen energian hyödyllisemmin ja paremmin osallistumalla politiikkaan ihan oikeasti. Näissä sosialistisissa kaupungeissa on mädännäisyyttä, eikä se mätäpaise puhkea, jollei sitä purista ihan siitä juuresta.


      • Asko Kervinen
        Gummistövel kirjoitti:

        Vieraspaikkakuntalaisena olen kyllä hiukan seuraillut Askon kirjoituksia ja kyllä sieltä asiaakin löytyy. Voisi vaan suunata sen energian hyödyllisemmin ja paremmin osallistumalla politiikkaan ihan oikeasti. Näissä sosialistisissa kaupungeissa on mädännäisyyttä, eikä se mätäpaise puhkea, jollei sitä purista ihan siitä juuresta.

        Mätää on ja paljon, mutta asioiden korjaaminen poliittisin keinoin on jopa mahdotonta.

        Mitä tulee energiaani ja sen siirtämisestä esim. osallistumalla politiikkaan, niin toean realistina, että yksi ääni vaaleissa ei riittäisi minnekkään.

        Itseäni en äänestäisi, eikä naapurin lupaama ääni riitä.

        Periaatteista kiinnipitävä ja poliittisia lehmänkauppoja vastustava on auttamatta oppositiossa, joten politiikkaan osallistumisella energiani valuisi hukkaan entistä varmemmin.

        Tätänykyä ei ole muodikasta kirjoittaa tosiasiota - kritiikistä puhumattakaan.


      • vanha jermu
        Asko Kervinen kirjoitti:

        Mätää on ja paljon, mutta asioiden korjaaminen poliittisin keinoin on jopa mahdotonta.

        Mitä tulee energiaani ja sen siirtämisestä esim. osallistumalla politiikkaan, niin toean realistina, että yksi ääni vaaleissa ei riittäisi minnekkään.

        Itseäni en äänestäisi, eikä naapurin lupaama ääni riitä.

        Periaatteista kiinnipitävä ja poliittisia lehmänkauppoja vastustava on auttamatta oppositiossa, joten politiikkaan osallistumisella energiani valuisi hukkaan entistä varmemmin.

        Tätänykyä ei ole muodikasta kirjoittaa tosiasiota - kritiikistä puhumattakaan.

        Vaatimattomasti arvioitu oma äänimääräsi jos olisit ehdokkaana Kervinen!
        Sanoisin jokatoisen politiikkaa ja kannanottojasi seuranneen olevan toista mieltä äänimäärästäsi jos ollaan rehellisiä Kervinen!
        Ennustaisin sinulle hyvää, erittäin hyvää vaalimenestystä jos ehdolle asettuisit!


    • Niin tärkeä...

      Naurettavan narsistista koko tämän herrasmiehen touhu, olisiko pienenä jäänyt vähälle nisälle, vai mitä ihmettä mouruat päivästä toiseen?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe