Hei!
Olen tulossa TYKSiin hoitoihin neljäksi viikoksi ensi kuussa ja olen vailla majoitusta.
Turkua en tunne kovinkaan hyvin, joten heitetään teille paikallisille kysymys;
mistä löytyisi suht edullinen majoituspaikka?
Totta, leirintäalueet on keksitty, mutta ei huvita paskan olon kanssa myllertää kovassa teltassa. Onko olemassa hyviä/edullisia hostelleja? Mieluiten toki likellä TYKSiä. Kuukaudeksi on varmaan turha lähteä kyselemään asuntoa, kun en ole pelipaikalla kuin arkipäivät, 4-5 yötä viikossa.
Sairaalasta ei toistaiseksi irronnut tietoa, että onko heillä jotain soppari jonkun majoitusliikkeen kanssa...
Jos jollain on tarjota vinkkejä, otan ilomielin vastaan! :))
Majoitusta vailla
15
1860
Vastaukset
- Räntämäessä
http://www.linnasmaki.fi/fi/majoituspalvelut.html
Hostelli Linnasmäki toimii kongressikeskuksen yhteydessä kesäisin ja hostellin huoneet ovat Turun kristillisen opiston opiskelija-asuntolan huoneita. Jokaisessa huoneessa on oma wc-suihku. Ei mitään luksusta, mutta siistiä.
Normaalitilanteessa tuolta Linnasmäestä kulkisi bussi 55 suoraan TYKS:iin, mutta heinäkuussa ei tätä linjaa ajeta ollenkaan. Se kyyditsee normaalisti työmatkalaisia keskustaan ja opiskelija-asunnoista yliopistolle porukkaa, joten heinäkuu olisi ehkä liian hiljaista.
Jos jaksaa kävellä 1,3 kilometriä linjan 4 pysäkille, pääsee suoraan TYKS:iin loput 3 kilometriä. Bussia voi myös vaihtaa kauppatorilla, jolloin matka kestää vähän kauemmin, mutta käveltävää tulee vain parisataa metriä.- löytyy
tietoa: http://www.turku.fi/Public/default.aspx?uielementsize=3&nodeid=8123
Tyksin vieressä ovat Tapulitalo ja majatalo Kupittaa, vain pari kolmesataa metriä matkaa. - toimistotilaa siis
löytyy kirjoitti:
tietoa: http://www.turku.fi/Public/default.aspx?uielementsize=3&nodeid=8123
Tyksin vieressä ovat Tapulitalo ja majatalo Kupittaa, vain pari kolmesataa metriä matkaa.151 neliöinen tyhjä ja siisti toimisto olisi käytössä, noin 500 metrin päässä tyksistä. 5 euroa neliö ja lohkottuna ei valitettavasti saa, mut jätä meiliosoite jos kiinnostaa, lähetän yht.tietoni.
- majoitusta
Joko on löytynyt sopiva majoitus?
- aloittaja
Kiitos viesteistä, olivat suurena apuna!
Voittajaksi majoituskilpailussa sijoittui kuitenkin Suomen ainut Hesburger hotelli, joka tosiaan sijaitsee Turussa :)
40e/yö, TYKSille tosin on matkaa, mutta toivotaan, että kelit suosivat :))
- Kokenutkin
Linnasmäessä oli rauhatonta
- Helvetnmelua
Kotoutettavat grillaa yökaudet ja soittaa vinkumusiikkia, ei oo kiire töihinkään
- Keinuukeinuu
Linnanmäen sängyt kuin keinulauta
- Anonyymi
Helvetnmelua kirjoitti:
Kotoutettavat grillaa yökaudet ja soittaa vinkumusiikkia, ei oo kiire töihinkään
Juurinäin yök
- Anonyymi
Kotoutettavien lomakeidas, eipä tarvi enää mennä!
- Anonyymi
Juurikin näin...ja hinta laatu eivät kohtaa
- Anonyymi
On teillä huolet ja synkkä mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin...ja hinta laatu eivät kohtaa
Kosteushomevaurioitunu millo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosteushomevaurioitunu millo?
Homeessa?
- Anonyymi
Sokos hotelli torimontun vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828