Mistä löytyisi Kolor Kut tai vastaavaa pastaa jolla voi helposti tutkia onko löpötankin pohjalla vettä?Olen jo kysellyt Biltemasta ja parista villistä varaosaliikkeestä - eivät ole kuulleetkaan.
Google antaa osoitteita vaan Kiinasta tai Floridasta enkä jaksaisi lähteä käymään.
Vettä löpötankissa??
4
1064
Vastaukset 4
aikoinaan Hankkijan maatalousosastolta, n.20v sitten,lieneekö heillä vielä valikoimissa tai sitten
jossain muissa saman alan liikkeissä?
Voisit myös kysellä LVI-ja öljypoltin liikkeistä koska hehän sitä Kolor Kut tahnaa lienee käyttävät?
ja myös mahdollisesti öljysäiliön tarkastus firmoilta saattaa löytyä?- Tosimies
Löpötankki täytyy venekäytössä tyhjentää ainakin kerran vuodessa, riippuen ajotuntimäärästä. Siis vesi ja polttis pois ja takille siivous. Jos epäilet tankin vuotavan, niin silloin kone olisi jo sammunut.
- Ja onnea
Näinhän kaikki tekee.
- Huolellinen tankkaaja.
En ole tyhjentänyt veneeni polttoöljy tankkia yli 25vuoteen ja ei siellä ole ollut mitään ongelmia, ei polttoöljyssä eikä moottorissa samoin suodattimet ja vedenerottimet sakkakuppeineen on pysyneet hyvin puhtaina, vettä ei ole ollut koskaan läpinäkyvässä sakkakupissa.
Polttoaineen kulutus vaihtelee vuosittain n.200...600 litraan ajomäärästä riippuen.
Tankkaukset olen kylläkin tehnyt aina itse ja kahteen kertaan vettä läpäisemättömän suppilonläpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052990Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71903- 42790
- 62730
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39484Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446