Ei kelvannut lahjoitukset sairaalalle

wazxx

Radio Novan Arttu Harkki yritti lähetyksessään (26.6) lahjoittaa Porvoon sairaalaan, psykiatriselle osastolle potilaiden käyttöön tarkoitetun television, kahvinkeittimen sekä lukulaseja.

Joutui Harkki kääntymään tavaroiden kanssa pois, kun ei henkilökunta suostunut niitä vastaanottamaan...

8

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkenna.

      Mistä oli kyse?

      • wazxx

        Radio Novassa pyörii torstaisin ohjelma, johon kuuntelijat saavat soittaa ja kertoa kokemistaan puutteista ja epäkohdista. Tällä kertaa sinne oli ilmeisesti soittanut osaston potilas.


    • No kuule niillä on telkkari potilaskäyttöön. Henkilökunta keittää potilaille kahvin ja lasit saa köyhä ilmaseksi.

      Kahvinkeitin psykpotilaan käyttöön? Öööööööö?!?

    • Nodio Rava

      aika härski tuossa "pyyteettömässa hyväntekeväisyydessä".
      Kaikki eivät aina suostu heidän mainostajikseen.

      Jos haluaa auttaa, miksei sitä voi tehdä kaikessa hiljaisuudessa?
      Miksi auttamista pitää mainostaa kaikelle maailmalle?

      • wazxx

        On totta, että Radio Novalla on omat intressinsä tämän ohjelman suhteen. Saavathan ne näin ilmaista mainosta. Mielestäni kuitenkin hyviin tapoihin kuuluu vastaanottaa annetut lahjoitukset, tarvitseepa niitä sitten oikeasti tai ei. Tämä tapaus kuvastaa hyvin, kuinka byrokraattisesti yhteiskunnassamme toimitaan.
        Ja mitä tulee tällaiseen julkiseen lahjoitukseen, niin se nyt on tämän ohjelman idea. Näin he saavat suoran kontaktin kuulijoihin ja mahdollisiin avun tarvitsijoihin.


      • Hyväntekijäinen
        wazxx kirjoitti:

        On totta, että Radio Novalla on omat intressinsä tämän ohjelman suhteen. Saavathan ne näin ilmaista mainosta. Mielestäni kuitenkin hyviin tapoihin kuuluu vastaanottaa annetut lahjoitukset, tarvitseepa niitä sitten oikeasti tai ei. Tämä tapaus kuvastaa hyvin, kuinka byrokraattisesti yhteiskunnassamme toimitaan.
        Ja mitä tulee tällaiseen julkiseen lahjoitukseen, niin se nyt on tämän ohjelman idea. Näin he saavat suoran kontaktin kuulijoihin ja mahdollisiin avun tarvitsijoihin.

        presidentti Tarja Haloselle. Jos ei ota vastaan, niin kutsun Ilta-Sanomien ja Iltalehden tappajatoimittajat paikalle ja kerron kuinka presidentti on ylpeä ja koppava ja epäkohtelias, kun ei ota vastaan kansalaisen lahjaa.


      • kylähullu_
        Hyväntekijäinen kirjoitti:

        presidentti Tarja Haloselle. Jos ei ota vastaan, niin kutsun Ilta-Sanomien ja Iltalehden tappajatoimittajat paikalle ja kerron kuinka presidentti on ylpeä ja koppava ja epäkohtelias, kun ei ota vastaan kansalaisen lahjaa.

        Itsekin psykiatrisella osastolla lojuneena sanon, että toinen telkkari olisi melkein parasta mitä siellä voisi olla. Joka ilta vitutti siellä se yksi ainoa telkkari, josta ei saanut katsoa kuin muka niin suosittuja saippuasarjoja. Jos valitti asiasta, olisi tahtonut katsoa vaikka uutisia tai dokumentteja henkilökunta alkoi aina saman laulun, kun ei ole kuin yksi telkkari.

        Toisaalta mihinpä siellä toisen telkkarin sijoittaisikaan?


      • toiselle
        kylähullu_ kirjoitti:

        Itsekin psykiatrisella osastolla lojuneena sanon, että toinen telkkari olisi melkein parasta mitä siellä voisi olla. Joka ilta vitutti siellä se yksi ainoa telkkari, josta ei saanut katsoa kuin muka niin suosittuja saippuasarjoja. Jos valitti asiasta, olisi tahtonut katsoa vaikka uutisia tai dokumentteja henkilökunta alkoi aina saman laulun, kun ei ole kuin yksi telkkari.

        Toisaalta mihinpä siellä toisen telkkarin sijoittaisikaan?

        puolelle saippuan kattojat ja toiselle urheilun. jako, miesten ja naisten teevee.Kyllähän nyt tuollaisen idean pystyy toteuttaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe