Olemme heinäkuussa menossa Roomaan ja majoitumme hotelli Parkerissa. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista?
Hotel Parker
4
417
Vastaukset
- elokuussa
Itse olen menossa Roomaan ja Parker-hotelliin elokuussa. Millainen mesta se oli? :)
- ....
Kerron sitten ku olen käynyt eli vajaan parin viikon kuluttua
- ............
Nyt on Rooma ja hotelli parker nähty. Mahtava reissu. Hotelli oli mielestämme hyvä. Siistiä oli, ilmastointi toimi, aamiainen ok. Ainoa miinus oli viereisessä huoneessa tehtävä remontti, mutta aloittivat työt onneksi noin 8.30 eli ei häiriötä juuri siitäkään. Hyvää matkaa!
- elokuussa
............ kirjoitti:
Nyt on Rooma ja hotelli parker nähty. Mahtava reissu. Hotelli oli mielestämme hyvä. Siistiä oli, ilmastointi toimi, aamiainen ok. Ainoa miinus oli viereisessä huoneessa tehtävä remontti, mutta aloittivat työt onneksi noin 8.30 eli ei häiriötä juuri siitäkään. Hyvää matkaa!
Kiitos infosta. Kohta pääsee itsekin reissuun. Tuli vielä mieleen, että oliko hotellin lähellä mitään kivaa ravintolaa?
Kiitos ja mukavaa loppukesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864