sexy day, wiht teacher´s

**someone**

Tulin aamulla kouluun just ennen kun bussi tulis ja menin heti matikanluokan eteen. Olin pukenut päälleni todella lyhyen minihameen, josta saattoi välillä nähdä vilauksen mustista stringeistäni. Opettaja oli luokassa, en tiedä miksi, mutta marssin muina miehinä luokkaan ja kysyin kohteliaasti: "saanko tulla jo?" Opettaja vastasi myönteisesti ja jatkoi puuhiaan. Minä istun aivan luokan perällä, joten vein reppuni oikeaan nurkkaan. Kuulin takaani kun joku laittoi oven kiinni, mutta en välittänyt yhtään, vaan käännyin ja lähdin kohti ovea. Olin avaamaisilla oven kun joku tarrasi minuun kiinni. Se oli maikanope tietty, kun ketään muutakaan ei ollut luokassa. Käännyin ja kysyin: "mitä ihmettä sä teet?" opettaja vastas: "haluun naida sua." samassa opettaja antoi kunnon kielarin ja mä olin ihan hädissäni.. tärisin kauttaaltani ja annoin opettajan riisua tiukan mustan toppini ja rintaliivini. olin peloissani, mutta kiimassa. Opettaja imeskeli ja pyöritteli kielellään kovettuneita nännejäni ja mä jo huohotin kuuluvasti. Opettaja siirtyi suukottamaan vatsaani ja riisui samalla minihamettani ja stringejäni. Aloin jännittää ja olin aivan innoissani, mitä se tekis seuraavaks. Mun pillu oli ihan märkä se alko nuolla mun märkää pillua. mulla on pillukarvat muokattu sydämmen muotoon ennen vakoo. opettaja nuoli ja runkkasi kielellään mun pilluu. huohotin todella kovaa ja sen jälkeen ope riisuitui ittekkin. Maikan ope on laiha ja hyväkroppainen, mutta ainakin 50 v!! Kun se riitui housunsa, niin sain nähdä sen valtavan kalun. "jessus!" ajattelin. ope kantoi mut sen pöydälle ja alko pikkuhiljaa runkata hitaasti. huusin kun sen kalu oli kokonaan sisälläni ja nautin suunnattomasti kun jokin suuri oli sisälläni. Ope huus et kohhta tulee ja samassa mä sain orkun ja ope otti kalunsa pois mun pillusta ja laukes mun alapäähän ja vähän vatsaankin. Sen jälkeen se alko pukee ja ojensi mulle pyyhkeen, millä pyyhkisin spemet pois vartaloltani. Sen jälkeen puin ylleni ja menin luokasta ulos ja tyttöjen veskiin meikkaamaan uusiks. Kellot soi just kun astuin vessasta ulos. Pojat oli innoissaan pukeistani ja loi muhun kiinnostavia silmäyksiä. päivä oli aluillaan ja opettaja alkoi puhua tylsistä matikan jutuista ja sillee... 45 minuuttii meni ja sen jälkeen alko välkkä. vietiin kavereitten kanssa reput äikänluokkaan. äikänmaikka on nainen ja se pyys mua jäämään luokkaan kun olin lähtemässä. Suljin oven ja olin kahden äikänopen kanssa. Äikänope nousi tuolistaan ja tuli aivan lähelleni. ope oli blondi ja hyvin täyteläinen. "Haluisitsä mua?" opettaja kysy. mä tietty vastasin et: "joo." Opettaja anto sitten ison kielarin ja alko riisuun mua vaatteista samaan aikaan. Minä "kilttinä" tyttönä riisuin opettajaa vaatteista. Opella oli tiukka toppi, beiget farkut, paljastavat rintsikat ja valkoiset stringit. Opettaja ei ollut märkänä, toisin kuin minä. Mä olin ihan wet kun sen riisu mun stringit ja alko nuolla mun pilluu. Se tuntu ihanalta. Mä pidin kii opettajan hiuksista ja työnsin sen naamaa mun pilluun. Seuraavaks menin yhdelle pulpetille makaan ja annoin open tehdä hommiaan. Se työnsi välillä sormiaan mun vittuun ja välillä se nuoli ja näykki mun märkää pillua. Nautin ja huusin lopulta saadessani upean orkun.. ekaa kertaa naisopettajan kanssa. Sen jälkeen mä tyydytin opettajaa. suutelin ensiksi open nännejä ja puraisinkin.. opettaja vingahti nautinnosta ja jatkoin suutelua ja näykkimistä alapäähän asti. opella oli upee posliini ja näykin ja nuolin sen upeeta pilluu ja välillä työnsin sormet sisään. opettaja sai orkun parin minuutin päästä ja sen jälkeen lopetettiin ja siivottiin jälkemme, pukeuduttiin ja mä jouduin meikkaan uusix...
mietin et aika hyvin oli päivä alkanu, kahta opee.

EN NYT KIRJOTA ENEMPÄÄ, MUT VOIN KERTOO LOPPUPÄIVÄSTÄKIN... JOS HALUUTTE?

EN SITTEN VÄLITÄ KIRJOTUSVIRHEISTÄ.

7

5780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati

      Just joo....en taida oikein uskoa tätä tarinaa

      • tin

        se onkin vaan tarina


    • joojooo

      satuja...mistäs saitte pyyhkeen matikan luokassa...sitä mä vaan mietin...satuja!!!!!!!!

      • Juha

        Nää on "omia novelleja". Jos kaipaat tieteellisiä artikkeleita, niin niitä löytyy kirjastosta. :)


      • mä vaa
        Juha kirjoitti:

        Nää on "omia novelleja". Jos kaipaat tieteellisiä artikkeleita, niin niitä löytyy kirjastosta. :)

        ihan ok !!!!


    • pöppis

      kerroppa loppupäiväst....

      • Nööööy

        Aika paska, mut kyllhän ton loppuun luki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe