Onko liian tumma puku kyseessä, jos laitan pitkän salsa hameen TYYLISEN hameen, joka on ihan nilkkoihin saakka, mutta ei niin leveä kuin salsa ja yläosaan jonkun kivan värikkään topin (valkoisen?) jonka päälle ohuen sifonkisen, pitkähihaisen edestä nauhoilla kevyesti solmittavan "paidan", mutta joka on väritykseltään aika tumma, seassa on kyllä vaaleanpunaisia väriläiskiä??? Onko paha???
häävieraan
4
798
Vastaukset
- hameeni
on kokomusta! :)
- Kuulostaa
Varsinkin se runsas musta hame. Eihän tuo sinun kuvailemasi asu varsinaisesti hautajaisvaate ole (häihin ei pukeuduta suruasuun), mutta kuitenkin saatat näyttää vähän pääsiäisnoidalta, joka on eksynyt keskikesän juhliin...
Mutta tämä on vain yksi mielipide, enkä edes ole nähnyt asuasi. - alan...
Kuulostaa kirjoitti:
Varsinkin se runsas musta hame. Eihän tuo sinun kuvailemasi asu varsinaisesti hautajaisvaate ole (häihin ei pukeuduta suruasuun), mutta kuitenkin saatat näyttää vähän pääsiäisnoidalta, joka on eksynyt keskikesän juhliin...
Mutta tämä on vain yksi mielipide, enkä edes ole nähnyt asuasi.ammattilaiselta tuosta koko mustasta hameestani ja hän sanoi, että voi aivan hyvin laittaa, kunhan keventää yläosan jollain muulla värillä, mutta ei valkoisella, se kun on morsiamen väri!Eli luultavasti valkoisen topin saan unohtaa kotiin...T: alkuperäinen
- vieraat
Saivat pukeutua niin kuin tahtoivat, ei siis pukukoodeja ja en osaisi kyllä loukkaantua kenenkään vaatteista. (Kukaan täysjärkinen tuskin lykkää päälleen hääpukua ja huntua, sitä ei siis erikseen tarvitse pyytää.)
Minusta myös musta on hyvin juhlava väri, ja sitä näkee pikkumustina aina punaisella matollakin. En yhdistä sitä vain suruun. Mielestäni on tärkeämpää, että vieraat laittautuvat sen mukaan missä tuntevat olevansa juhlatuulella. Siskollani oli musta, todella tyylikäs mekko häissämme ja myös asusteet olivat mustia. Tiedän, että siskoni oli onnellinen puolestamme, eikä tullut mieleenikään loukkaantua tästä. Hän pukeutuu aina mustaan. Olen myös kuullut, että hääpuku on joskus aikoinaan ollut musta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634