Jussi ja Janne Selo, ikäkysymys..

pillipiipari...

Mietiskelin tuossa, että kumpi veljeksistä mahtaa olla vanhempi? Vai ovatko kenties kaksosia? Itse en tätä tietoa mistään löytänyt, varsinkaan tuota Jannen ikää....

7

5555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarsam

Janne on vanhempi,28v ja Jussilla ikää on kertynyt 23v.

• Hemu

Janne on Jussia viis vuotta vanhempi..eli toi Janne on syntyny -80 ja Jussi -85....ja tää tieto löytyy tuolta Wikipediasta. Ja tiesin sen jo muttenki ku hämeenkyröläinen oon;)

• Uniklubi fani

Jussi Selo on 23 vuotta ja hänen veljensä Janne Selo on 28 vuotta.

• xxtter

onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...

• m
        xxtter kirjoitti:

onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...

olen ollu samalla luokalla Jussin kanssa. naurettavuuksiin menee kyllä tuollainen. Heidän oikeat nimet on noi...

• hjososa

Jussi ja Janne on hämeenkyröstä kotoisin, mutta nykyään asustavat Tampereella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      79
      4105
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3523
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3129
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      192
      1912
    5. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1746
    6. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1734
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1694
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18