Mietiskelin tuossa, että kumpi veljeksistä mahtaa olla vanhempi? Vai ovatko kenties kaksosia? Itse en tätä tietoa mistään löytänyt, varsinkaan tuota Jannen ikää....
Jussi ja Janne Selo, ikäkysymys..
7
5555
Vastaukset
- sarsam
Janne on vanhempi,28v ja Jussilla ikää on kertynyt 23v.
- Hemu
Janne on Jussia viis vuotta vanhempi..eli toi Janne on syntyny -80 ja Jussi -85....ja tää tieto löytyy tuolta Wikipediasta. Ja tiesin sen jo muttenki ku hämeenkyröläinen oon;)
- Uniklubi fani
Jussi Selo on 23 vuotta ja hänen veljensä Janne Selo on 28 vuotta.
- xxtter
onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...
- m
xxtter kirjoitti:
onx ne oikeesti jostain Hämeenkyröstä?? Vaikuttaa aika läpältä, samoin kuin sukunimikin,,,onko joku ollut noiden kans esim. ala-asteella Hämeenkyrössä? Jussi näyttää kyllä vanhemmalta kuin 23v...vois olla lähemmäs 30v - tai sitten ei ole vielä käynyt ottamassa Perlane ruiskeita... ;-) Onko näiden sällien oikeat nimet muka Jussi ja Janne? Kuitenkin jotain Mikael och Patrick...
olen ollu samalla luokalla Jussin kanssa. naurettavuuksiin menee kyllä tuollainen. Heidän oikeat nimet on noi...
- hjososa
Jussi ja Janne on hämeenkyröstä kotoisin, mutta nykyään asustavat Tampereella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581