Ootteko ajatelleet ravun silmien väriä mitkä
ne ovat?
Niistäkin voi päätellä joskus millain rapu
kulloinkin on.
Itse olen tullut siihen päätökseen ravun luone
määräytyy sytymä ajan kohta, silmienväri,horos-
kooppipariskunta vanhemmat ja tietenkin ravun
elementti VESI sehän on elämän edellytys.
Itse olen syntynyt jussin päivä.
Horoskooppi vanhemmat kaksonen ja vaaka.
Silmieniväri on siniruskeat.
Ravun silmät
15
3192
Vastaukset
- mun silmien väri on aika ru...
Niissä on pikkuse ruskeeta ja sinistä. Muuten ne on aika vihreät.
Olen syntynyt heinäkuun 12. Isä on kaksone ja äit kauris, en oo varma..- rapu-70
vihreät on silmieni väri.äiti kaksonen ja isä kauris.
Minua on sanottu "Kissanaiseksi"silmieni värien takia,kun suutun ne muuttuvat vielä vihreämmäksi:)
- silmät ne
..ovat ne mihin itse Ravuissa aina ensin ihastun! Niissä on jotain niin hellää, syvyyttä...
Tarkkailevat ensin ja kun hakeutuvat omiin silmiin - se on menoa...- sarvipäät
no onko nyt tyhmempää kuultu. silmien muoto ja väri ja kauneus on kyllä taatusti täysin riippumaton horoskooppimerkistä. ootteko hei kuullu geeniperimästä pahvit???
- Rapu
sarvipäät kirjoitti:
no onko nyt tyhmempää kuultu. silmien muoto ja väri ja kauneus on kyllä taatusti täysin riippumaton horoskooppimerkistä. ootteko hei kuullu geeniperimästä pahvit???
Millä vuosi sadalla elelet!
Aattele itekin,mistä saat vaikkapa älysi.
Kun sen tiedät tiedät sen jälkeen paljon
muutakin.
Mua ei oo luotu vakiriksi vaan rakastavaksi
ihmiseksi joka tahtoo suojella omia rakkaitaan.
Jos ravun ylitse niin sanotusti kävelee,niin
siitä ei hyvää seuraa. - varjakki
sarvipäät kirjoitti:
ollahan, ollahan...
ja ollahan katottu myös muitakin geeniteknologian huippujuttuja. Ihan perseestä semmoinen;). Geenikalojankin...kyl tiede melkein tappaa kohta ihimiset juu
- vaakanainen
en ole koskaan tuntenut rapua jolla olisi isot tai siniset silmät. kaikilla on ruskeat silmät jotka ovat hieman lähekkäin,ja ne on aika syvällä päässä.niissä on myös sellaista syvää katontaa.
- xyxyxyxy
Minulla kyllä on suuuuret silmät eikä mitenkään syvällä. Ruskeat kylläkin.
- bellina_69
xyxyxyxy kirjoitti:
Minulla kyllä on suuuuret silmät eikä mitenkään syvällä. Ruskeat kylläkin.
Mulla on isot ja ruskeat silmät.Ei mitenkään lähekkäin...usein kehutaan että on kauniit :)
- oletko
nyt tuijotellut sitä oikeata saksiniekkarapua? ihmisravuilla on kyllä perimästään riippuen kullakin omanlaisensa.ei siinä hormerkkejä katsella ;D
- ei voi sietää vaakaa.
Minäpä tunnen useitakin rapuja,mutta 2 on ylitse muiden.Mun aikuisella pojalla on upeet isot siniset silmät ja pitkät ripset,komeekin vielä muidenkin mielestä.Mun mies ystävällä todella taivaan siniset silmät,jollaisia harvoin näkee,hän on jo yli 50v,että siitä vaan juttujanne repimään!!!
- Varjakki
Mainiokokonaisuus teoria...hhehe
Itte 25.6 eli tais olla jussina
horoskooppeina kaksonen ja oinas(huh huh)
Silmieni väri...aika muuttuvainen. vaaleansin.-sin-harmaa-tummansininen eläimen kiiltävillä silmillä-myös syvä katsekin voi olla.
Voipihan se luonteeseen vaikuttaa. Tietyllä tavalla uskon paljonkin jälleensyntymiseen ja siihen, että olen vanhemmat valinnut. Eli oinaksien kanssa piti ottaa yhtehen kunnolla;). Itse näen tässä elämässä tärkeimpänä kehitettävänä oppia itsenäisyyttä, koska olen vielä tuplarapu.
Outo juttu on kanssa tuo henkisen tiedon asia, eli muistaisinko, että kun saavuttaa tietyn tietoisuuden, navat kääntyvät eli ravusta tulisi kauris. Itselläni on jonkinlaisia värinöitä siihen ja sanoisin, että hieman hitaasti mennään. - ravuilla on muuten iha hele...
itte rapuna totean.. Mul on kavereita jotka on rapuja ja kavereitten kavereita joista jotkut on rapui ja niil on kauniit simmut.
Niin. Olen syntyny 16 päivä heinäkuuta ja olen 19 vuotias mies. Isästä en oo varma onks se kaksone vai härkä. Äiti on kait Kauris?
Mun silmät on vihreäsiniset. - ovat kuulemma
kauniit! Nykyinen mieheni kuulemma rakastui silmiini! Olen siis Rapu. Äitini on kaksonen ja isäni jousimies. Ja silmien väri mulla on siniharmaa (sitä sinisempää sävyä..)
- rapu-75
ja kaksos äiti, skorppari isä. Huomaatteko kuinka usein toistuu kaksos äiti.... Mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194