Ravun silmät

rapu

Ootteko ajatelleet ravun silmien väriä mitkä
ne ovat?
Niistäkin voi päätellä joskus millain rapu
kulloinkin on.
Itse olen tullut siihen päätökseen ravun luone
määräytyy sytymä ajan kohta, silmienväri,horos-
kooppipariskunta vanhemmat ja tietenkin ravun
elementti VESI sehän on elämän edellytys.

Itse olen syntynyt jussin päivä.
Horoskooppi vanhemmat kaksonen ja vaaka.
Silmieniväri on siniruskeat.

15

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun silmien väri on aika ru...

      Niissä on pikkuse ruskeeta ja sinistä. Muuten ne on aika vihreät.
      Olen syntynyt heinäkuun 12. Isä on kaksone ja äit kauris, en oo varma..

      • rapu-70

        vihreät on silmieni väri.äiti kaksonen ja isä kauris.
        Minua on sanottu "Kissanaiseksi"silmieni värien takia,kun suutun ne muuttuvat vielä vihreämmäksi:)


    • silmät ne

      ..ovat ne mihin itse Ravuissa aina ensin ihastun! Niissä on jotain niin hellää, syvyyttä...

      Tarkkailevat ensin ja kun hakeutuvat omiin silmiin - se on menoa...

      • sarvipäät

        no onko nyt tyhmempää kuultu. silmien muoto ja väri ja kauneus on kyllä taatusti täysin riippumaton horoskooppimerkistä. ootteko hei kuullu geeniperimästä pahvit???


      • Rapu
        sarvipäät kirjoitti:

        no onko nyt tyhmempää kuultu. silmien muoto ja väri ja kauneus on kyllä taatusti täysin riippumaton horoskooppimerkistä. ootteko hei kuullu geeniperimästä pahvit???

        Millä vuosi sadalla elelet!
        Aattele itekin,mistä saat vaikkapa älysi.
        Kun sen tiedät tiedät sen jälkeen paljon
        muutakin.
        Mua ei oo luotu vakiriksi vaan rakastavaksi
        ihmiseksi joka tahtoo suojella omia rakkaitaan.
        Jos ravun ylitse niin sanotusti kävelee,niin
        siitä ei hyvää seuraa.


      • varjakki
        sarvipäät kirjoitti:

        no onko nyt tyhmempää kuultu. silmien muoto ja väri ja kauneus on kyllä taatusti täysin riippumaton horoskooppimerkistä. ootteko hei kuullu geeniperimästä pahvit???

        ollahan, ollahan...
        ja ollahan katottu myös muitakin geeniteknologian huippujuttuja. Ihan perseestä semmoinen;). Geenikalojankin...kyl tiede melkein tappaa kohta ihimiset juu


    • vaakanainen

      en ole koskaan tuntenut rapua jolla olisi isot tai siniset silmät. kaikilla on ruskeat silmät jotka ovat hieman lähekkäin,ja ne on aika syvällä päässä.niissä on myös sellaista syvää katontaa.

      • xyxyxyxy

        Minulla kyllä on suuuuret silmät eikä mitenkään syvällä. Ruskeat kylläkin.


      • bellina_69
        xyxyxyxy kirjoitti:

        Minulla kyllä on suuuuret silmät eikä mitenkään syvällä. Ruskeat kylläkin.

        Mulla on isot ja ruskeat silmät.Ei mitenkään lähekkäin...usein kehutaan että on kauniit :)


      • oletko

        nyt tuijotellut sitä oikeata saksiniekkarapua? ihmisravuilla on kyllä perimästään riippuen kullakin omanlaisensa.ei siinä hormerkkejä katsella ;D


      • ei voi sietää vaakaa.

        Minäpä tunnen useitakin rapuja,mutta 2 on ylitse muiden.Mun aikuisella pojalla on upeet isot siniset silmät ja pitkät ripset,komeekin vielä muidenkin mielestä.Mun mies ystävällä todella taivaan siniset silmät,jollaisia harvoin näkee,hän on jo yli 50v,että siitä vaan juttujanne repimään!!!


    • Varjakki

      Mainiokokonaisuus teoria...hhehe

      Itte 25.6 eli tais olla jussina
      horoskooppeina kaksonen ja oinas(huh huh)
      Silmieni väri...aika muuttuvainen. vaaleansin.-sin-harmaa-tummansininen eläimen kiiltävillä silmillä-myös syvä katsekin voi olla.

      Voipihan se luonteeseen vaikuttaa. Tietyllä tavalla uskon paljonkin jälleensyntymiseen ja siihen, että olen vanhemmat valinnut. Eli oinaksien kanssa piti ottaa yhtehen kunnolla;). Itse näen tässä elämässä tärkeimpänä kehitettävänä oppia itsenäisyyttä, koska olen vielä tuplarapu.

      Outo juttu on kanssa tuo henkisen tiedon asia, eli muistaisinko, että kun saavuttaa tietyn tietoisuuden, navat kääntyvät eli ravusta tulisi kauris. Itselläni on jonkinlaisia värinöitä siihen ja sanoisin, että hieman hitaasti mennään.

    • ravuilla on muuten iha hele...

      itte rapuna totean.. Mul on kavereita jotka on rapuja ja kavereitten kavereita joista jotkut on rapui ja niil on kauniit simmut.

      Niin. Olen syntyny 16 päivä heinäkuuta ja olen 19 vuotias mies. Isästä en oo varma onks se kaksone vai härkä. Äiti on kait Kauris?
      Mun silmät on vihreäsiniset.

    • ovat kuulemma

      kauniit! Nykyinen mieheni kuulemma rakastui silmiini! Olen siis Rapu. Äitini on kaksonen ja isäni jousimies. Ja silmien väri mulla on siniharmaa (sitä sinisempää sävyä..)

    • rapu-75

      ja kaksos äiti, skorppari isä. Huomaatteko kuinka usein toistuu kaksos äiti.... Mielenkiintoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe