B&S moottori ongelma

B&S moottori ongelmainen

Minulla muutaman vuoden vanha ruohonleikkuri jossa B&S 3,5 hepan moottori. Laite lähtee hyvin käyntiin mutta pyörii epätasaisesti. Olen vaihtanut tulpan, puhdistanut ilmanpuhdistajan - mutta ongelma jatkuu.

10

7405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

Kone ei saa kunnolla ruokaa.Puhdista kaasari suutin niin alkaa pelata.

• paksu jousi

kaasarilta kannattaa tarkistaa

• ii/net

Jos moottori sellainen että siinä on ryypytin kumi kaasuttimen sivulla vika korjautuu kun uusit kaasuttimen ja tankin välisen kalvon ja tiivisteen
      kyseisen sarjan varaosanumero on 495770

• rikki

joo minun leikkurissa oli sama vika kun vaihdoin kalvot niin ainakin kun kokeilin toimi hyvin....
        iso kiitos

• geer

on nykyvehkeissä tärkeä. Olet luultavasti käyttänyt 95 okt bensaa. Toimii kyllä sillä, mutta kaasuttimen kalvot löystyy nopeasti ja siitä tuo epätasainen käynti. Rupea käyttämään 98 okt bensaa, niin ei olen noita ongelmia heti tiedossa.

• perustuu?

98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.

• paljonkin
        perustuu? kirjoitti:

98:lla on vähän parempi puristuskestävyys kuin 95:llä. Mitään muuta eroa ei oo.

eli ero on 95,n ja 98,n lisäaineissa. Vanhemmissa pienmoottoreissa (moottorisahat, perämoottorit, ruohonleikkurit jne.) ei kumiosat siedä 95,n lisäaineita. Bensaletkut ja pumpun ja kaasarinkalvot joko kovettuvat tai turpoavat. Näin se vaan on!

• kaikki onnistuu
    • Jutsuf

Kiitän ja Kumarran - Kalvo se oli mikä meikänkin ruohonleikkuria vaivas - osan hinta n. 10 € ja vaihto vallan helppo

• Leikkuri

Mitä toi aine on, mitä kaveri youtubessa ruiskuttaa kaasariin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      178
      3600
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2512
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      121
      1247
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1220
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1129
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1070
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      904
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      900
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      40
      825
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      202
      741
    Aihe