Älkää aliarvioiko

kaloja!

Tietty onhan se hyvä, kun aletaan yleistämään, että kalat ovat enimmäkseen heikkoja jne... Mulle siitä on vain hyötyä, kun saa lisää potkua arseelle ja hommat alkavat luistamaan.

Toki onhan niitä kaloja, jotka ovat saaneet pelkkää kritiikkiä mm..ujoudesta tai pienestäkin asiasta, niin itsetunto romahtaa todella alas.

TARVITAAN EDES hetkeksi vapaat kädet, eikä sen jälkeen ole mitään hätää!

Onhan jousimies tai kauris horoskoopeilla omaavilla johtajan maine yms... mutta pitäähän olla joku, joka hieman jarruttaa ja sitten toisin päin

18

3282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Blue

      no en. mä en pidä kaloja heikkoina rasittavina vaan. tai siis, mua ärsyttää kun ne vaan myötäilee eikä kerro oikein omaa mielipidettään onhan se hyväkin mutta silti...ja tule kuule neitsyt palstalle niin ymmärrät todella mitä on kritiikki.

      • Nimetön

        Minä en vain myötäile. Puhun ja suoraan puhunkin. Luonteenvoimaa on niin paljon, että kumppaninkin oltava hieman voimakkaampi eli eipä pidä kohdallani ollenkaan paikkaa nämä heikkousjutut jne... Tunneälyä pitää olla. Liiallinen pinnallisuus oksettaa.

        Jokaisen on syytä aina muistaa, että yleistäminen ei ole faktatietoa;) Miksi siis yleistää? Vaikkakin luultavasti jokainen puhuu omista kokemuksistaan, mutta silti väitän, että kovin monella ei ole tietoa kovin monesta saman horoskoopin ihmisestä. Taitaapa horoskoopitkin perustua humoraalioppiin?

        Sainpas vuodatettua. Hyvää kesää kaikille kalat-merkeille ja tottakai muillekkin;)


      • kalat-nainen
        Nimetön kirjoitti:

        Minä en vain myötäile. Puhun ja suoraan puhunkin. Luonteenvoimaa on niin paljon, että kumppaninkin oltava hieman voimakkaampi eli eipä pidä kohdallani ollenkaan paikkaa nämä heikkousjutut jne... Tunneälyä pitää olla. Liiallinen pinnallisuus oksettaa.

        Jokaisen on syytä aina muistaa, että yleistäminen ei ole faktatietoa;) Miksi siis yleistää? Vaikkakin luultavasti jokainen puhuu omista kokemuksistaan, mutta silti väitän, että kovin monella ei ole tietoa kovin monesta saman horoskoopin ihmisestä. Taitaapa horoskoopitkin perustua humoraalioppiin?

        Sainpas vuodatettua. Hyvää kesää kaikille kalat-merkeille ja tottakai muillekkin;)

        Täältä löytyy myös luonnetta! Olen kieltämättä myös jokseenkin herkkä ja tunteellinen. Yhdyn kuitenkin sanoihisi, että luonteenvoimaa on paljon ja sitä pitää olla myös kumppanillani! Muuten ei onnistu. Toisinaan vaikeneminen on kultaa, mutta suun avaaminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan on sitä tunneälyä. ;D


      • Kalat mies
        kalat-nainen kirjoitti:

        Täältä löytyy myös luonnetta! Olen kieltämättä myös jokseenkin herkkä ja tunteellinen. Yhdyn kuitenkin sanoihisi, että luonteenvoimaa on paljon ja sitä pitää olla myös kumppanillani! Muuten ei onnistu. Toisinaan vaikeneminen on kultaa, mutta suun avaaminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan on sitä tunneälyä. ;D

        herkkyys ja tunteellisuus myös täältä. Asiat on helppo nähdä laajemmin eli syvältä. Osaa ymmärtää erilaisuutta, vaikkakaan kaikkea ei pidäkkään hyväksyä... Pettää en edes osaa, tasan yhden naisen mies olen(sanottakoon sekin kun lukenut niitäkin petturiyleistyksiä täältä)Herkkyys, tunteellisuus, kyky pohtia syvemmin jne... liittyvät juurikin tunneälyyn. Olen kalat keskeltä Maaliskuuta.


      • kala727272
        Nimetön kirjoitti:

        Minä en vain myötäile. Puhun ja suoraan puhunkin. Luonteenvoimaa on niin paljon, että kumppaninkin oltava hieman voimakkaampi eli eipä pidä kohdallani ollenkaan paikkaa nämä heikkousjutut jne... Tunneälyä pitää olla. Liiallinen pinnallisuus oksettaa.

        Jokaisen on syytä aina muistaa, että yleistäminen ei ole faktatietoa;) Miksi siis yleistää? Vaikkakin luultavasti jokainen puhuu omista kokemuksistaan, mutta silti väitän, että kovin monella ei ole tietoa kovin monesta saman horoskoopin ihmisestä. Taitaapa horoskoopitkin perustua humoraalioppiin?

        Sainpas vuodatettua. Hyvää kesää kaikille kalat-merkeille ja tottakai muillekkin;)

        Totta kaikki mitä laitoit tulemaan! Itse olen henkisesti vahva kalamies ja tiedän mitä haluan ja saan sen jos vain jaksan odottaa. Ja jaksanhan minä. Onko kenellekään tullut mieleen että ehkä se ujo ja hiljainen kala (mies tai nainen) ei jaksa kommentoida kaikkiin kotkotuksiin, kun se nyt vaan on monesti niin turhaa. Joka asiasta saa draamaa jos niin haluaa, mutta saatko itsellesi rauhaa aina kun sitä haluat? Etpä taida saada(muu kuin kala;)) Helpointa kun on se yleistäminen ja muista vikojen etsiminen. Olen niin monta kertaa nauranut sisäisesti, kun joku "johtaja"tyyppi kuvittelee johtavansa ja toteuttavansa omia suuria ideoitaan, kun on toteuttamassa minun kauan aikaisemmin aloittamaani asiaa omanaan. Kunnia ja maine kun on joillekin merkeille enemmän tärkeää kuin asioiden oikea tekeminen. Ja vielä kaikille ihmettelijöille tiedoksi: Oikein käsiteltynä kala ihminen on uskollisin ja mitä voimakkain kumppani niin rakkaudessa, kuin työelämässäkin.


      • mielipidettäni syystä

        Että...itse olen hyvinkin tyypillinen Kalanainen.Esmes duunissa lähes kaikki puhuvat täysin tyhjänpäiväistä bullshittiä,jolla yrittävät saada ns. lisää glooriaa.Itse nauran hiljaa sisälläni noille ääliöille.Jos kertoisin todellisen mielipiteeni tekisin itselleni vain hallaa.


    • kylläpä tunnen kaloja

      Kalat on jotenkin vaan niin "nynny-merkki". Sorry, en tarkoita loukata teitä kaloja mutta niin se vain on.
      Minulla on ystävänä kaloja, niin miehissä kuin naisissa ja mahtavia ystävinä, tullaan toimeen niin perusteellisesti.
      Mutta rakastettuna, ei ikinä.
      Teiltä vain puuttuu "se jokin". Ja se pitää muuten paikkansa, että kaikki kalat joita tunnen ja saan tietää niin ovat samanlaisia nyssyköitä, mutta todentotta niin ihanan herttaisia.
      Kalat on muuten horoskooppimerkeistä ehkä se tylsin.

      • kritiikkiä

        kerrakseen! Kyllä herttaiseksi on sanottu, mutta niin on myös tehopakkaukseksikin! Et kai tunne kaloja vain tarpeeksi kun noin menet yleistämään. ;) Vai puuttuu "se jokin", hmmm... Et todellakaan tunne tätä merkkiä. Sorry.


      • käyttäytyminen

        vaihtelee, eri ihmisten seurassa. koska kalat aistii toisten energioita, mielialoja, luonteita ja muuntautuu aina seuran mukaan. toiset ihmiset passivoi kaloja toiset neutraaleja ja jotkut aktivoi?


      • paikkansa
        käyttäytyminen kirjoitti:

        vaihtelee, eri ihmisten seurassa. koska kalat aistii toisten energioita, mielialoja, luonteita ja muuntautuu aina seuran mukaan. toiset ihmiset passivoi kaloja toiset neutraaleja ja jotkut aktivoi?

        To pitänee paikkansa. Elämässäni on monta kalaihmistä, molempaa sukupuolta.
        Valitettavasti tietyt piirteet toistuvat heissä jokaisessa.
        itsekäs / omahyväinen manipuloija
        oikukas tuuliviiri
        hyväksikäyttäjä
        vika aina jossain muussa
        epäluotettava
        viinaan menevä
        Kala on kyllä kaverina OK. Herkkä ja hyvillä tuntosarvilla varustettu, hauska ja mukavaa bileseuraa. Kumppaniksi en ottaisi, en ikipäivinä.


      • ...
        paikkansa kirjoitti:

        To pitänee paikkansa. Elämässäni on monta kalaihmistä, molempaa sukupuolta.
        Valitettavasti tietyt piirteet toistuvat heissä jokaisessa.
        itsekäs / omahyväinen manipuloija
        oikukas tuuliviiri
        hyväksikäyttäjä
        vika aina jossain muussa
        epäluotettava
        viinaan menevä
        Kala on kyllä kaverina OK. Herkkä ja hyvillä tuntosarvilla varustettu, hauska ja mukavaa bileseuraa. Kumppaniksi en ottaisi, en ikipäivinä.

        No ei kaikille sovi kalat, itseasiassa hyvin harvoille. Ja etkai oikeasti valitse kumppania pelkän horoskooppimerkin perusteella??


      • paikkansa
        ... kirjoitti:

        No ei kaikille sovi kalat, itseasiassa hyvin harvoille. Ja etkai oikeasti valitse kumppania pelkän horoskooppimerkin perusteella??

        En todellakaan, mutta kun löydän nämä piirteet kumppanissa ja vielä huomaan, että hän on kala. Saa harkitsemaan. Minulle vesimiehelle kalamies ei sovi. Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä.


      • peilaa

        jos et ole kuullut? Tod.näköisesti olet kalan mielestä tylsä nynny, siksi on sitä sulle.
        Et herätä kalassa halua olla muuta kun tylsä nynny, se ei silti kerro sitä että on sitä kaikille..


      • kala727272

        Niin nynny että posket paukkuu naurusta. Onko tullut koskaan mieleen, mitä sieltä voisi olla tarjolla muuta kuin sitä jotain? Itse en ole saanut koskaan kritiikkiä kun ollaan päästy asiaan. MUTTA monen monta kertaa on homma jäänyt kesken ,kun olen niin mukava jne. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin jos haluat löytää syitä moiseen. :) Kalat kun näkevät sinun läpi ja toteavat todennäköisesti että eipä ole vaivan arvoinen. Katsos kaikkiin ei kannata panostaa eikä antaa jotain suurta kun takaisin saa jotain niin pientä. Tietoisuus on sinun suurin vihollinen. Anna virran viedä, niin saat nauttia jotain, mistä et ole koskaan edes osannut uneksia. Parhaiten pääset siihen kalan kanssa. Varsinkin jos olet nainen. Kala tarvitsee rohkaisua ja sopivaa tukea, eikä vauhtia ja vaarallisia tilanteita.


      • mun Kalat-miestä

        saat oivan esimerkin että olet niin niin väärässä. Ei todellakaan ole nyssykkä. Häntä uhmakkaampaa ja sekä henkisesti että fyysisesti voimakkaampaa miestä en hakemalla löydä. Tiedä sitten johtuuko horoskooppimerkistä vai elämänkoulusta, mutta niin on turvallinen että voin missä vaan kulkea ilman henkivartioita. Tosin muiden on ehkä toisinaan syytä juosta karkuun jos tarvii alkujaankaan tulla jotain nussuttamaan ;)


      • ei kala
        paikkansa kirjoitti:

        To pitänee paikkansa. Elämässäni on monta kalaihmistä, molempaa sukupuolta.
        Valitettavasti tietyt piirteet toistuvat heissä jokaisessa.
        itsekäs / omahyväinen manipuloija
        oikukas tuuliviiri
        hyväksikäyttäjä
        vika aina jossain muussa
        epäluotettava
        viinaan menevä
        Kala on kyllä kaverina OK. Herkkä ja hyvillä tuntosarvilla varustettu, hauska ja mukavaa bileseuraa. Kumppaniksi en ottaisi, en ikipäivinä.

        täysin kaloista. itse edustan maata, ja tietyllä tasolla kalojen kanssa synkkaa hyvin, voidaan mietiskellä maailman menoa tuntikausia, tai heittää hervotonta herjaa. tunnen monia kaloja, ja ikävä kyllä yhteenkään ei voi luottaa kuitenkaan. kalat yrittää niin kovasti miellyttää muita, että voi puukottaa (ehkä) puolihuolimattomastikkin selkään. kovia syyttelemään muita, ja tekeytymään avuttomiksi marttyyreiksi tiukan paikan tullen, ei seisota sanojensa takana, eikä aina lupaustenkaan. pohjimmiltaan aika laiskoja ja itsekkäitä. sorry vaan, mutta suoraluonteisena moinen "letkuttelu" välillä ärsyttää ;(


      • kalatnainen

        kuulla, että kalat ovat tylsiä. KUKAAN ei ennen ole moista väittänyt. Kaikkea muuta olen kyllä kuullut... Ehkä sinun kalat tuttavasti eivät,
        syystä tai toisesta, näytä sinulle todellista
        luonnettaan. Meillä kun on sellaiseen taipumusta.
        Saatat vielä yllättyä.


      • 213
        ei kala kirjoitti:

        täysin kaloista. itse edustan maata, ja tietyllä tasolla kalojen kanssa synkkaa hyvin, voidaan mietiskellä maailman menoa tuntikausia, tai heittää hervotonta herjaa. tunnen monia kaloja, ja ikävä kyllä yhteenkään ei voi luottaa kuitenkaan. kalat yrittää niin kovasti miellyttää muita, että voi puukottaa (ehkä) puolihuolimattomastikkin selkään. kovia syyttelemään muita, ja tekeytymään avuttomiksi marttyyreiksi tiukan paikan tullen, ei seisota sanojensa takana, eikä aina lupaustenkaan. pohjimmiltaan aika laiskoja ja itsekkäitä. sorry vaan, mutta suoraluonteisena moinen "letkuttelu" välillä ärsyttää ;(

        tyhmät maatiaiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe