Missä flopin osumat?!

puuttuu

Näytän oikein listaamalla turnauksessa saamiani kortteja, että miten näillä voittaa? Innolla lähden aina pelaamaan ja saamani kortit floppiin nähden ovat lähes tulkoon aina samankaltaisia. Missä ovat flopin osuminen joka 3. kerta jotenkin ja 10. kerta hyvin?
Alussa saamani kortit, sitten floppi, viimeiseks voi olla turni ja riverikin. Ja millä voitettu. Kuten joku täällä kirjoitti, ei voi voittaa, jos ei osu. Näin ne menee aina, lukuunottamatta muutamia harvoja kertoja.

56 Q8Q
A3 6JK
74
TA 8J4
88 73Q 73 QT voitti
3K
J4
5J A75
87 6K3
82
Q6 5KA
5A KT4
92 KT2
Q3 TQ6 JT AK voitti
J5
A3 3JK
46
3J
53 TAJ
8T
3Q
A7 6JJ
84 8K6 JA
J2 QKT 69 K8 voitti
Q6
JQ 5A4
6T 7Q3
AT 293
63 659 4T
33 594 44 voitti
45
A8 68Q 2A AK voitti
28
53 JT9 KK
Q9


Ei tämmöisillä voi voittaa, vai voiko? Korteissa vika pelissäni.

11

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaapa jaa

      pelaat kyllä aika skeidalla.. mun mielest.. joo, parempia lähtökäsiä vaan oottelemmaan ni hyvä tulee.. tä?

    • että...

      ...semmoset pelaajat, kuin sinä, ootte hyviä pokerille, mutta vahingollisia itsellenne.

      • puuttuu

        Olisin toivonut vähän selitystä. JOo, joo, tossa on vaan 35 kättä, katoin niistä noin 2. Yritän sanoa, että tuollaisia kortteja tulee aina, isoja pareja lukuunottamatta,silloin on joskus parhaat kortit, osumista viis. Että 200 kättä pitäis odotella, lyhyemmät turnaukset loppuu ennen. Ja vihulla kyllä osuu aina hyvin mua vastaan, joten pelaa siinä sitten.


      • käy noin
        puuttuu kirjoitti:

        Olisin toivonut vähän selitystä. JOo, joo, tossa on vaan 35 kättä, katoin niistä noin 2. Yritän sanoa, että tuollaisia kortteja tulee aina, isoja pareja lukuunottamatta,silloin on joskus parhaat kortit, osumista viis. Että 200 kättä pitäis odotella, lyhyemmät turnaukset loppuu ennen. Ja vihulla kyllä osuu aina hyvin mua vastaan, joten pelaa siinä sitten.

        Ei ne joka turnauksessa osukkaan... Sen takia pitäisikin pelata murto-osalla kassasta turnauksia. Joskus blindit vievät kaikki rahat ennen kuin edes saa kunnon pelikättä... Rahapeleissä tuo ei ole ongelmana.


    • pohoojalainen aasi

      Annan sinulle pienen vinkin jolla voit parantaa peliäsi. Keskity analysoimaan ne kerrat kun olet voittanut potin ilman showdownia. Olet varmasti pelannut ne kädet erilailla kuin muut, koska silloin olet tiennyt olevasi vahvoilla ja todennäköisesti pitänyt jonkin tasoiset "nutsit". Kokeile panostaa seuraavalla kerralla samalla kaavalla kun sinulla on roskakäsi. Usko minua, ainakin heikkojen pelaajien kanssa he laittavat sinut "nutseille".
      Jos saat voimakasta vastarintaa ole valmis kippaamaan.Mutta sillä ei ole väliä jos häviät välillä sillä ehdit bluffaamalla keräämään paljon enemmän.

    • normaalia

      Nytkin pelasin multitablee 40 buy-innillä, näytti mulle tällaistä

      pelattuja käsiä 200
      voitettuja käsiä 4 %
      voitto näytöllä 100 %

      floppeja nähty 5 %
      voitto kun floppi nähty 30 %

      100 käden kohdalla voitettuja käsiä oli 2 %.



      40:stä pelaajasta olin silti 8. 6 vaan sai rahaa. Harmittaa kun ei pääsee pelaamaan lainkaan, millä ihmeellä ne muut saa kokoajan pelattavia kortteja. Mulle ei tuu mitään pelikäsiä! Ihan turhaa pelata!
      Paljonkos pitäisi olla turnauksiin muka sit rollia 30-50 buy-inneillä pelattuja turnauksia varten. Tuleeko teille muille muka hyvän sijoituksen jälkeen 20 turnausta noin huonoja kortteja? Enpä usko. Talletusta tarttis taas tehdä ennenkuin saa mitään.

      • The Rat

        Pelaat übertiukkaa. Voitat siis käytännössä aina kun katsot loppuun ja kippaat jos yhtään epäilyttää.

        Voit siis voittaa vain, jos tulee pitkä jakso loistokäsiä, sekä sinulle että jollekulle muulle (muutenhan sinua vastaan kipataan, kun on kuitenkin nutsit kourassa).


      • epänormaali
        The Rat kirjoitti:

        Pelaat übertiukkaa. Voitat siis käytännössä aina kun katsot loppuun ja kippaat jos yhtään epäilyttää.

        Voit siis voittaa vain, jos tulee pitkä jakso loistokäsiä, sekä sinulle että jollekulle muulle (muutenhan sinua vastaan kipataan, kun on kuitenkin nutsit kourassa).

        Mutta kun ei tule lainkaan käsiä mitä pitäisi vaan pelata mukaanluettuna siis parit, vierekkäiset tai melkein vierekkäiset samaa maata olevat, kuvakortit. Ainoastaan joskus heti blindien jälkeen tai blindeissä. Jos täällä kertoo pelanneensa 79:llä tai 59:llä eri maata, niin sanotaan ettei niillä kuulu lähtee kattoon.

        En käsitä.


      • The Rat
        epänormaali kirjoitti:

        Mutta kun ei tule lainkaan käsiä mitä pitäisi vaan pelata mukaanluettuna siis parit, vierekkäiset tai melkein vierekkäiset samaa maata olevat, kuvakortit. Ainoastaan joskus heti blindien jälkeen tai blindeissä. Jos täällä kertoo pelanneensa 79:llä tai 59:llä eri maata, niin sanotaan ettei niillä kuulu lähtee kattoon.

        En käsitä.

        Aika epätodennäköistä on, että 400 jaossa tulee vain luokkaa 50 kättä, joissa kannattaa lähteä katsomaan floppia. Mutta noin voi käydä.

        Mutta se, että olet voittanut joka ikisen käden jolla katsoit kortit loppuun, kertoo minusta liiasta varovaisuudesta, jo tuossa määrässä. Toki onhan sitä voinut vain käydä tuurikin.

        Ja mitä 79o:hon tulee, kyllä minä voisin hyvästä positiosta limbata sisään, jos edeltä on tullut muita limppuja mukaan... Eihän siinä muuta ole, kuin joku 568 -suoran haku, mutta sillä voikin sitten saada hyvä hillot kun jollakulla on taskuss 88... :)


      • The Rat
        The Rat kirjoitti:

        Aika epätodennäköistä on, että 400 jaossa tulee vain luokkaa 50 kättä, joissa kannattaa lähteä katsomaan floppia. Mutta noin voi käydä.

        Mutta se, että olet voittanut joka ikisen käden jolla katsoit kortit loppuun, kertoo minusta liiasta varovaisuudesta, jo tuossa määrässä. Toki onhan sitä voinut vain käydä tuurikin.

        Ja mitä 79o:hon tulee, kyllä minä voisin hyvästä positiosta limbata sisään, jos edeltä on tullut muita limppuja mukaan... Eihän siinä muuta ole, kuin joku 568 -suoran haku, mutta sillä voikin sitten saada hyvä hillot kun jollakulla on taskuss 88... :)

        Vastatessa ei valitettavasti näe koko ketjua...

        Siis vain 200 kättä ja siihen suhteutettuna nuo katsotut, yms.

        Aika pienistä määristä puhutaan vielä. :)


      • menee
        The Rat kirjoitti:

        Aika epätodennäköistä on, että 400 jaossa tulee vain luokkaa 50 kättä, joissa kannattaa lähteä katsomaan floppia. Mutta noin voi käydä.

        Mutta se, että olet voittanut joka ikisen käden jolla katsoit kortit loppuun, kertoo minusta liiasta varovaisuudesta, jo tuossa määrässä. Toki onhan sitä voinut vain käydä tuurikin.

        Ja mitä 79o:hon tulee, kyllä minä voisin hyvästä positiosta limbata sisään, jos edeltä on tullut muita limppuja mukaan... Eihän siinä muuta ole, kuin joku 568 -suoran haku, mutta sillä voikin sitten saada hyvä hillot kun jollakulla on taskuss 88... :)

        Mulla on aina toi voitetut näytöt lähellä 100%, ainakin 80%. En tiedä enää mitä ja miten pitäis pelata. Jos mulla on flopin jälkeen ylin pari tai muuten hyvä osuma tai hyvä veto, niin lähden pelaamaan, ei oo kannattanu lähtee toiseks ylimmällä. Tai sitten ylipari kädessä. En yleensä lähde pelailemaan jos floppi ei osu. Ja se kun ei osu, sitä olen koko ajan valittanut kun ei se osu ku harvoin sekä kun saa harvoin hyviä kortteja. Siis että nyt pitäiskin limppailla sisään(ei sentään korottaa) millävaan korteilla?
        Eilen vähän aikaa, kun tietokoneeni puhisi ja hurisi ja yhteys oli rajamailla, niin sen aikaa tuli kortteja ja osumia, eikö saanu mun kortteja järjestettyä..;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe