Onko kokemuksia kuinka saadaan hyvin putsattua pienoismallit pöllystä ilman, että liimaukset tai logot/kuvat irtoavat?
Pienoismallien putsaus
4
761
Vastaukset
pienoismallit.net
- markustaja
miksei sitä täällä voi kysyä?
vastaus: paineilma, esim sellanen pieni sprei pullo millä tietokoneita putsaillaan. toinen on sellanen staattinen harja (tv shop yms ;-)) - MallariPallari
markustaja kirjoitti:
miksei sitä täällä voi kysyä?
vastaus: paineilma, esim sellanen pieni sprei pullo millä tietokoneita putsaillaan. toinen on sellanen staattinen harja (tv shop yms ;-))Voi täälläkin kysyä mutta jos haluaa vastauksen niin kannattaa kysyä PM.netissä.
PS. Missä on Marttyyri?!
- Pienarinputsaaja
itse olen putsannut pölyjä noista diecast-autoistani naisten "meikkiharjalla" vai mikä liekään virallinen nimitys, semmoinen pehmeä ja tiheäkarvainen harja kumminkin, ehkä myös puhdas tuuhea vesiväripensseli ajaisi saman asian. Muovimalleista en niin tiedä mutta en usko että vahinkoa tulisi niihinkään.
Omissa malleissani ei ole tosin ollut mitään "pinttynyttä" pölyä vaan ihan tavallista laskeutunutta huonepölyä, ne lähtee kevyesti irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768