Osaisko kukaan vinkata edullista paikkaa karkaistun lasin ostoon pääkaupunkiseudulla?
Edellisen kerran tilasin tuota yhdestä Krunikassa sijaitsevasta lasiliikkeestä mutta edullista se ei ollut ja sen lisäksi lasi tuli Virosta...
Tietäiskö kukaan valmistajaa Virossa joka myisi suoraan?
Tarvitsisin tuollaisia 150*50cm paloja sekä 200*200cm palan...
Make
Edullisesti karkaistua lasia
4
3015
Vastaukset
- ja juu
Se ja sama mistä ne otat kun teettää ne pitää joka tapauksessa. Karkaistua lasia ei voi työstää. Onko pakko olla karkaistua?
- Make
Pitää ne toki teettää mutta eroa hintaankin tulee jos välikäsiä on pari kappaletta kuten näytti olevan tilatessani ne Krunikasta... (lasiliike, joku toinen lasifirma ja lopulta tehty Virossa).
Lasit tulevat lattiaan, seinän ja lattian kulmaan. Lasin alle tulee valaistus. Eipä sinne kauheasti astuta kun ovat vinot seinät siinä yläpuolella mutta pelottaa vain jos lapsi jotenkin onnistuu tiputtamaan tavaraa lasille ja rikkomaan sen...
Make - ikuli
Make kirjoitti:
Pitää ne toki teettää mutta eroa hintaankin tulee jos välikäsiä on pari kappaletta kuten näytti olevan tilatessani ne Krunikasta... (lasiliike, joku toinen lasifirma ja lopulta tehty Virossa).
Lasit tulevat lattiaan, seinän ja lattian kulmaan. Lasin alle tulee valaistus. Eipä sinne kauheasti astuta kun ovat vinot seinät siinä yläpuolella mutta pelottaa vain jos lapsi jotenkin onnistuu tiputtamaan tavaraa lasille ja rikkomaan sen...
Makelaminoitu lasi, niin ei mene palasiksi.
- ja juu
Make kirjoitti:
MakeLaita tavallista lasia. Katot vaan vahvuutta enemmän. Jos sirpaleet pelottaa laita pc:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241