Tiktak on yhtye jota kuuntelen aina. Olen 56-vuotias äijän käppänä, mutta Tiktak on paras.
Miten sitä porukka voisi rohkaista jatkamaan? Onko jollain sähköpostiosoitetta?
Repsahtanut
4
1010
Vastaukset
- FullMetalJacket
kerron sen,mun pitää tappaa sut...eikä ne jatka.Kaikkea aikansa sanoi pässi kun päätä leikattiin...
- john holomes
kaikki loppuu aikanaan eikä ne palaa enää,ikinä,ikinä,ikinä,ikinä,ikinä,,,,,ahahahhaah
- TikTakFani
john holomes kirjoitti:
kaikki loppuu aikanaan eikä ne palaa enää,ikinä,ikinä,ikinä,ikinä,ikinä,,,,,ahahahhaah
Etpäs voi tietää varmaksi. Koska sitä ei tiedä kukaan.
Palaaminen on yhtälailla mahdollista kuin ei-palaaminen.
Sen vain aika näyttää. Se on tietääkseni TikTakin jäsenistä kiinni eikä meistä.
Joten jos he päättää palata niin sitten he palaa emmekä me sille mitään voi.
Et edes sinä.
- Eläin
Minäki kuuntelen Tiktakia, vaikka yleensä mun ikäset ei sitä kuuntele, ku ne tuskin tietää Tiktakia.
Ihanaa ku tekivät paluun:) . Nyt nähtiin seki et se(kään) ei oo mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817