Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ahneet

bikkolot!

Huoneen luovutuksen jälkeen vein laukkua laukkusäilytyshuoneeseen. Ovi lukossa. Pikkolo aukaisi ja halusi kantaa laukut sinne, vaikka itse halusin. Pois hakiessa sama; esteli, ei saa koskea ja kantoi. Pyysi stipiä. En antanut, kun olisin kantanut laukut itse.

4

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä itse

      Sinä itse se vasta ahne olet. kun et malta 50 centtisestä luopua :(

      • annoin 2€

        Tullessa, kun kantoi laukut huoneeseen, annoin 2€, kun ei paikallisia lateja.
        Tarkoitan, että, kun en halua palvelua en myöskään maksa. Tässä oli väkisin palvelua. Ymärätkö?


      • Koita oppia !
        annoin 2€ kirjoitti:

        Tullessa, kun kantoi laukut huoneeseen, annoin 2€, kun ei paikallisia lateja.
        Tarkoitan, että, kun en halua palvelua en myöskään maksa. Tässä oli väkisin palvelua. Ymärätkö?

        Piccolon palvelut kuuluvat hotellin palveluun, jos olet niin itara, älä maksa, onhan se pikku tippi, 50 senttiä iso pala pois 1000 euron lomastasi.
        Samaan 2 euron hintaan olis piccolo laukkusi lähtiessä kantanut, mutta pelkäsit, että "menetät" 50 senttiä, levan ?


      • olet todella!
        Koita oppia ! kirjoitti:

        Piccolon palvelut kuuluvat hotellin palveluun, jos olet niin itara, älä maksa, onhan se pikku tippi, 50 senttiä iso pala pois 1000 euron lomastasi.
        Samaan 2 euron hintaan olis piccolo laukkusi lähtiessä kantanut, mutta pelkäsit, että "menetät" 50 senttiä, levan ?

        En halua väkisin palvelua. Mitä taksikuskit ja sisään heitäjtät tarjosi. Oneksi on raamia.
        Mitä jos taksi olisi vetänyt väkisin sisää, et kävele. Ala maksaa ajoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe