Jos jollain on tarvetta Saab 9-3 alkuperäisille taakkatelineille ja alkuperäiselle tavaratilan kumimatolle niin myytävänä olisi.
Lojuvat autonvaihdon jälkeen edelleenkin varastossa tyhjänpanttina.
Myytävänä Saab 9-3 taakkateline+tavaratilakumimatto
8
746
Vastaukset
- Saab 9-3 vm.-99
kumimatosta ja missäpäin suomea.
- Turbo Sensonic
Tarkoittaako tuo taakkateline kattotelinettä? Paljonko pyydät siitä?
- Ihmettelijä
vaikee sanoo, mites se sitten kävisi cabiin. Eli kyllä se tarkoittaa peräkärryä.
- Einari
Moro,
Käykö telineet uuteen 9-3 SS Saabiin? - 9-3 2.0t -02
Onko telineet paljaat putket vai onko esim. suksikiinnikkeitä mukana? Uudet telineet ilman suksikiinnikkeitä ja maton saisi vanhaa rahaa n. 1000 mk saabin liikkeestä, paljon sinä pyytäisit tiukkana pakettihintana käytetyistä?
- Saab 9-5 Wagon
Anteeksi myöhäinen vastaukseni, koska olin pitkällä työmatkalla.
Tavarat sijaitsevat Kuopiossa, mutta voin työmatkallani "jättää" ne muuallekin.
Kysymyksessä on SAAB:n omat mustat ns. taakkatelineet vm. 2001, ei mukana mitään suksipidikkeitä. Olisiko TIUKKAPAKETTIHINTA sopiva 65 €?
Email: [email protected]
- havukainen
vaihdoimme 9-3 saabin vm 06 ja autossa ei ole kattokaiteita.katon reunassa kummallakin puolella on kaksi kiinnitykseen tarkoitettua paikkaa,niin kiinnitetäänkö niihin kaiteet vai taakkatelineet suoraan?
- Saab 9-5
telineet tulee suoraan näihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683