PIZZA BRAVO...orazio??

Nimetön

pizza bravo taas kouvolan katukuvassa.
leffateatterin vieressä bellapizzan lähellä.
oraziokos sitä taas pyörittää???
täytyykin käydä syömässä.

30

3960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maketheoriginal

missä maksetaan verot.

• nattuviima

maketheurinal taas osoittaa Suuren Viisautensa.Palvokaa Häntä,palvokaa tuota suurta Gurua joka antaa älynsä valon hehkua meidän tavallisten kuolevaisten yllä.....Ihan oikeasti make;ota asioista selvää ennen kuin väläyttelet älykkyýksiä.

• gefa

Pitäähän se verot maksaa bisneksistä, vaikka sitten pizzaa hankkiessa.

• innostunut sonni

ratsastaa jälleen...

• maketheoriginal
        innostunut sonni kirjoitti:

ratsastaa jälleen...

no empä oikeen tajua mitä rasismia siinä on? jos se on rasismia että ostaa sieltä missä maksetaan verot, niin mitä se rasismi sitten on? sahajauhoa kasako sulla on aivojen paikalla?

• innostunut sonni
        maketheoriginal kirjoitti:

no empä oikeen tajua mitä rasismia siinä on? jos se on rasismia että ostaa sieltä missä maksetaan verot, niin mitä se rasismi sitten on? sahajauhoa kasako sulla on aivojen paikalla?

voit tietää mikä firma maksaa verot ja mikä ei?Omistajan etninen taustako oikeuttaa sinut olettamaan että k.o yrittäjä ei maksa veroja?Yhtä hyvin se kotimainen Kotipizzan pitäjä voi olla veronkiertäjä tai paikallinen parturi.Sulla taitaa olla ne vähäisetkin sahajauhot kastunu.Osoittaa suurta tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta ilmaista tuollaisia mielipiteitä.Vai kuulutko kenties johonkin "Arjalaiseen Veljeskuntaan"?Silloin ymmärtäisin typeryytesi ja tuntisin ehkä hieman sääliäkin,sillä eihän tyhmyydelle mitään voi jos se on synnynnäistä.

• gefa

voit tietää mikä firma maksaa verot ja mikä ei?Omistajan etninen taustako oikeuttaa sinut olettamaan että k.o yrittäjä ei maksa veroja?Yhtä hyvin se kotimainen Kotipizzan pitäjä voi olla veronkiertäjä tai paikallinen parturi.Sulla taitaa olla ne vähäisetkin sahajauhot kastunu.Osoittaa suurta tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta ilmaista tuollaisia mielipiteitä.Vai kuulutko kenties johonkin "Arjalaiseen Veljeskuntaan"?Silloin ymmärtäisin typeryytesi ja tuntisin ehkä hieman sääliäkin,sillä eihän tyhmyydelle mitään voi jos se on synnynnäistä.

Makerooni on valikoiva rasisti, mustalaiset on ok, vaikka enemmistä heistä ei paljon verollista kauppaa tee, Se vain on mersusta vilahtavalla jallalla niin jännä uhota.

Sensijaan nämä aasiastasta,lähi-idästä tai välimereltä tulevat liikeenpitäjät ja ravintoloitsijat ei käy mitenkään päin, vaikka yritykset on rekisteröity verohallintoon ja maksavat yleensä veronsa, kuten kuuluu.

Sitten herra vinkuu suu vaahdossa rasismista, kun joku sattui kysäisemään, oliko Kouvolan puukottaja kenties mustalainen ja samaan hengenvetoon epäilee ulkomaalaistaustaista pizzayrittäjää verorikolliseksi.

Mitäs jos perustaisit Voikkaan Puoliarjalisen Vapautuspuolueen, jossa on pää ajeltu puoliksi kaljuksi, vaatetuksena pussihousut käy sellaisenaan, jalkineina toisessa jalassa maihari ja toisessa jatsari, hihamerkkinä hakaristi hevosenkengän sisällä,punavalkoisella pohjalla se kun kuvastaisi aika hyvin tuota "semi"rasistista "aatettasi".

• Ihan turhaa

Älä turhaan tuhlaa paukkuja selittämällä veroista tälle limanuljaskalle :)

Takuulla ei ole koskaan mitään veroja itse maksanut (kun ei ole ollut mitään mistä maksaa), mutta verovaroin on surkean elämänsä tähän asti nitkuttanut. Plus ilmaiset oikeudenkäynnit. Miksi meidän pitää elättää näitä?

• innostunut sonni
        Ihan turhaa kirjoitti:

Takuulla ei ole koskaan mitään veroja itse maksanut (kun ei ole ollut mitään mistä maksaa), mutta verovaroin on surkean elämänsä tähän asti nitkuttanut. Plus ilmaiset oikeudenkäynnit. Miksi meidän pitää elättää näitä?

taas katosi....faktaa pöytään,jos pystyt!Vastaa!!!!!MAAKEEE !! HUHUUUU....

• dothefake
        gefa kirjoitti:

Makerooni on valikoiva rasisti, mustalaiset on ok, vaikka enemmistä heistä ei paljon verollista kauppaa tee, Se vain on mersusta vilahtavalla jallalla niin jännä uhota.

Sensijaan nämä aasiastasta,lähi-idästä tai välimereltä tulevat liikeenpitäjät ja ravintoloitsijat ei käy mitenkään päin, vaikka yritykset on rekisteröity verohallintoon ja maksavat yleensä veronsa, kuten kuuluu.

Sitten herra vinkuu suu vaahdossa rasismista, kun joku sattui kysäisemään, oliko Kouvolan puukottaja kenties mustalainen ja samaan hengenvetoon epäilee ulkomaalaistaustaista pizzayrittäjää verorikolliseksi.

Mitäs jos perustaisit Voikkaan Puoliarjalisen Vapautuspuolueen, jossa on pää ajeltu puoliksi kaljuksi, vaatetuksena pussihousut käy sellaisenaan, jalkineina toisessa jalassa maihari ja toisessa jatsari, hihamerkkinä hakaristi hevosenkengän sisällä,punavalkoisella pohjalla se kun kuvastaisi aika hyvin tuota "semi"rasistista "aatettasi".

Totta puhut, makesta tulisi mainio Voikkaan Romanjugendin ensimmäinen Überhübercüperführer, joka netitse sortaa Kouvolan valkolaisia. Käsitervehdys voisi olla kaksin käsin taivutetuin kyynerpäin yläviistoon kohotettu, hevosenkenkää symboloiva U.
        (Merkkiä ei pidä näyttää rakennustyömaiden läheisyydessä, merkitsee nimittäin hätäpysäytystä). Otsaan tatuoitu kvastika ja käsitervehdys yhdistettyinä on aika lähellä jo Gefan suunnittelemaa hihamerkkiä.

• maketheoriginal

sieltä mistä saa kuitin ja verot on maksettu. omistajia voi tunteakin niin hyvin että tietää onko maksettu. itse ostan ainakin sellasesta paikasta. ottakaa selvää kuka maksa verot ja se siitä. asiakkaana minulla on oikeus valita paikkani missä asioin. oleta sinä mitä huvittaa, muuta et kai osaakaan.

• maketheoriginal
        Ihan turhaa kirjoitti:

itke pois. pahaa oloa helpottaa. äiti vois tältä vesseliltä sulkea koneen off nappulasta.

• gefa

sieltä mistä saa kuitin ja verot on maksettu. omistajia voi tunteakin niin hyvin että tietää onko maksettu. itse ostan ainakin sellasesta paikasta. ottakaa selvää kuka maksa verot ja se siitä. asiakkaana minulla on oikeus valita paikkani missä asioin. oleta sinä mitä huvittaa, muuta et kai osaakaan.

Kuitti ei todellakaan ole tae siitä, maksaako myyjä ne verot vai ei, se on vain pala paperia, joka annetaan asiakkaalle, verot taas tilitetään verottajalle ja niitä tietoja, onko joku tilittänyt ALV:n verottajalle sinä et saa mistään.

• dothefake

Hienoa. Kerrassaan mainiota, että romaniystäväsi maksavat verot tekemistään kaupoista. Esim. valkolaiset saattavat kiinteistökaupoissa maksaa osan kauppahinnasta mustana, (lakitermi) välttääkseen omaisuudensiirtoveroa. Totisesti pitäisi meidän ottaa oppia sinusta ja ystävistäsi.
        Ps. Uskallanko mennä pyytämään veroneuvoja, kun seuraavan kerran näen ystäviäsi Kuusankoskelaisten kauppojen etuovien eteen pysäköinneenä.

• Kauppalehdessä
        gefa kirjoitti:

Kuitti ei todellakaan ole tae siitä, maksaako myyjä ne verot vai ei, se on vain pala paperia, joka annetaan asiakkaalle, verot taas tilitetään verottajalle ja niitä tietoja, onko joku tilittänyt ALV:n verottajalle sinä et saa mistään.

Onko niin, että make tarkottaa sitä? Ainahan se jotenki kuvittelee oikeassa olevansa.

• innostunut sonni

itke pois. pahaa oloa helpottaa. äiti vois tältä vesseliltä sulkea koneen off nappulasta.

sen olen jo huomannut että make ei osaa keskustella;heti kun pitäisi alkaa perustelemaan väitteitään,heitetään tällainen kommentti.Joten,pliis make:jos sinulla ei ole mitään sanottavaa,älä sano sitä täällä.

• maketheoriginal

sen olen jo huomannut että make ei osaa keskustella;heti kun pitäisi alkaa perustelemaan väitteitään,heitetään tällainen kommentti.Joten,pliis make:jos sinulla ei ole mitään sanottavaa,älä sano sitä täällä.

sulla puuttuu faktoja jotka perustuu oletuksiisi, niin pidä mölyt mahassasi. tuollaiselle pilkkaajalle ei kerrota mitään.

• innostunut sonni

sulla puuttuu faktoja jotka perustuu oletuksiisi, niin pidä mölyt mahassasi. tuollaiselle pilkkaajalle ei kerrota mitään.

minä en ole väittänyt,että tietyt pizzeriat ei maksa veroja vaan sinä otit asian esiin.En siis ymmärrä mihin viittaat minun faktojen puuttumisella.Jos ihan oikeasti pystyt todistamaan ettei joku ulkomaalaistaustaisen omistuksessa oleva pizzapaikka maksa veroja,tee se,äläkä heittele täällä vaan ilmaan jotain mikä sun mielestä on totta.Asioiden pitää perustua tietoon, ei luuloon.

• maketheoriginal

minä en ole väittänyt,että tietyt pizzeriat ei maksa veroja vaan sinä otit asian esiin.En siis ymmärrä mihin viittaat minun faktojen puuttumisella.Jos ihan oikeasti pystyt todistamaan ettei joku ulkomaalaistaustaisen omistuksessa oleva pizzapaikka maksa veroja,tee se,äläkä heittele täällä vaan ilmaan jotain mikä sun mielestä on totta.Asioiden pitää perustua tietoon, ei luuloon.

ole väittänyt mitään tollasta. totesin vaan teille lukutaidottomille, että menen paikkaan jossa maksetaan verot. omat oletuksenne olette tehneet ja alkaneet taas turhasta kättä vääntämään. pimeetä sakkia kouvolasata.

• innostunut sonni

ole väittänyt mitään tollasta. totesin vaan teille lukutaidottomille, että menen paikkaan jossa maksetaan verot. omat oletuksenne olette tehneet ja alkaneet taas turhasta kättä vääntämään. pimeetä sakkia kouvolasata.

tämä jo tuli selväksi että ostat sieltä jossa maksetaan verot,mutta se ei minulle vieläkään selvinnyt että mistä voit tietää että maksaako liike jossa asioit verot vai ei.Luin kaikki vastauksesi,mutta mistään tämä asia ei selvinnyt,joten kerran vielä;mistä tiedät mikä firma maksaa veronsa ja mikä ei? Onhan tämä nyt tarpeeksi selvästi ilmaistu,jotta Sinäkin ymmärtäisit,onhan?

• innostunut sonni

tämä jo tuli selväksi että ostat sieltä jossa maksetaan verot,mutta se ei minulle vieläkään selvinnyt että mistä voit tietää että maksaako liike jossa asioit verot vai ei.Luin kaikki vastauksesi,mutta mistään tämä asia ei selvinnyt,joten kerran vielä;mistä tiedät mikä firma maksaa veronsa ja mikä ei? Onhan tämä nyt tarpeeksi selvästi ilmaistu,jotta Sinäkin ymmärtäisit,onhan?

pysty ilmeisesti tuohon vastaamaan.....

• fil

joo kyllä. ie kannatamennä !!!!

• AVKT

Tulevat "syysiasta", on siellä ?
      Koti pizza on perkeleen paska, "USA" perseen nuolioita näyttää riittävän.

• ensimmäistäkään

järjellistä kommenttia. Umpikännissä koko ajan vai?

• __---____----____

• __---____----____
        __---____----____ kirjoitti:

ja joka paikassa:http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000235&posting=22000000036256447

linkitys nyt ihan onnistunu,mut himmee tyyppi on kyseessä.Käykääpä katsomassa vaik tota "sekopäitä riittää"-osiota.

• innostunut sonni

sillä ainakin vanhassa bravossa oli Kouvolan parhaat pizzat.

• nkvl

siellä oli ennen kouvolan parhaat pitsat ja palvelu ja hintasuhde kohdillaan.....mene sä make vaan hilluu niitten mustalaisten kaa heh

• Pizzaaaa

Oraatsion pizzaa - Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

• Orazio

pizzoja vääntämässä. Hyvät oli pizzat, ei tarvia mokkapaskoja enää kannattee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe