Rapumiehet näin...

Hoh-hoijaa

Kun lukee meistä "rapumiehistä" asiantuntevia analyyseja. Tehdään näin: Kysytään HETI aamulla, kun ollaan kuitenkin eksytty väärille raiteille.
Mä haluun kyllä tutusttuu suhun, mut siitä kysyn vasta kolmen viikon jälkeen textarilla! Sitten kun hän vastaa YLLÄTTÄEN heti, että luulin sinun unohtaneen minut, vastataan: Joo, mä kysyin ekex mutsilta kelpaax...mut, hei kestätkö mua, kun oon
tälläistä pettävää sorttia? Jos nainen vielä vastaa hymiöin, et käy. Vastataan siihen sitten
syksyllä, et missä tavataan ja tullaan pari tuntia myöhässä. Mut hei! kyl se siitä...kukkapuskallinen ruusuja saa naisen leppymään. Seurustellaan satunnaisesti ja tietysti petetään minkä keritään. Luodaan helliä katseita, puhutaan ympäri pyöreitä...
Eihän naiset meistä muuta odotakkaan!!!
Hyvin menee :(

5

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seukannut

KAIKKIEN rapumiesten kanssa, hohhoijaa itelles!

• tällainen hän on; Rapumies!

On kyllä osuva kirjoitus; uskokaa tai älkää, mutta tuollainen Rapumies -kokemus on minullakin. Vastaa meileihin tosiaankin milloin itselle sopii vastata, vaikka puolen vuoden jälkeen! Tunteeton, sulkeutunut, täysin arvaamaton on RAPUMIES!

• Pidä

Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

• "tunneihminen",
        Pidä kirjoitti:

Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

mutta ei sitä todellisuudessa ole. Kätkee tunteensa kovan kuoren alle. Ei kai luota tarpeeksi itseensä, tai sitten epäilee kaikkea liikkuvaa :)
        Itse lirkuttelee hempeill' viesteillä, mutta jos vastapuoli tekee samoin, hiljenee ja sulkeutuu - ei kai pidä kuitenkaan hellistä sanoista joita hänelle lausuu, tai sitten tosiaankaan ei osaa luottaa. Johtuneeko sitten karvaista pettymyksistä elämässään (monia suhteita ollut), vai mikä vaivaa, siitäpä on vaikea ottaa selvää, koska jos häneltä kysyy mitä vain, harvoin niihin kaikkiin kysymyksiin edes vastaa. Kyllä tosi on niin, että Rapu (ainakin kyseinen) on salamyhkäinen ja outo tyyppi, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Toisaalta hän antaa hyvän kuvan itsestään, mutta kun tutustuu lähemmin, nuo kaikki salaperäiset piirteet alkavat nousta pintaan. Taitaa olla pettävää sorttia, luulen. Tokkopa kannattaa häneen aikaansa tuhlata, kun puolitiehen kaikki jää. Itse kyllä leikkii rakastavaista ja hemmottelee sanoilla, mutta pelkää vastapuolen vastaavia. Jotain pielessä ja pahoin.
        Enkä sanokaan, että kaikki samanlaisia, tämä yksi nyt on vaan kuvauksen kaltainen.

• SSRI

- ei me nyt ihan tuollaisia olla- ainakaan kaikki......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe