Rapumiehet näin...

Hoh-hoijaa

Kun lukee meistä "rapumiehistä" asiantuntevia analyyseja. Tehdään näin: Kysytään HETI aamulla, kun ollaan kuitenkin eksytty väärille raiteille.
Mä haluun kyllä tutusttuu suhun, mut siitä kysyn vasta kolmen viikon jälkeen textarilla! Sitten kun hän vastaa YLLÄTTÄEN heti, että luulin sinun unohtaneen minut, vastataan: Joo, mä kysyin ekex mutsilta kelpaax...mut, hei kestätkö mua, kun oon
tälläistä pettävää sorttia? Jos nainen vielä vastaa hymiöin, et käy. Vastataan siihen sitten
syksyllä, et missä tavataan ja tullaan pari tuntia myöhässä. Mut hei! kyl se siitä...kukkapuskallinen ruusuja saa naisen leppymään. Seurustellaan satunnaisesti ja tietysti petetään minkä keritään. Luodaan helliä katseita, puhutaan ympäri pyöreitä...
Eihän naiset meistä muuta odotakkaan!!!
Hyvin menee :(

5

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seukannut

      KAIKKIEN rapumiesten kanssa, hohhoijaa itelles!

    • tällainen hän on; Rapumies!

      On kyllä osuva kirjoitus; uskokaa tai älkää, mutta tuollainen Rapumies -kokemus on minullakin. Vastaa meileihin tosiaankin milloin itselle sopii vastata, vaikka puolen vuoden jälkeen! Tunteeton, sulkeutunut, täysin arvaamaton on RAPUMIES!

      • Pidä

        Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..


      • "tunneihminen",
        Pidä kirjoitti:

        Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

        mutta ei sitä todellisuudessa ole. Kätkee tunteensa kovan kuoren alle. Ei kai luota tarpeeksi itseensä, tai sitten epäilee kaikkea liikkuvaa :)
        Itse lirkuttelee hempeill' viesteillä, mutta jos vastapuoli tekee samoin, hiljenee ja sulkeutuu - ei kai pidä kuitenkaan hellistä sanoista joita hänelle lausuu, tai sitten tosiaankaan ei osaa luottaa. Johtuneeko sitten karvaista pettymyksistä elämässään (monia suhteita ollut), vai mikä vaivaa, siitäpä on vaikea ottaa selvää, koska jos häneltä kysyy mitä vain, harvoin niihin kaikkiin kysymyksiin edes vastaa. Kyllä tosi on niin, että Rapu (ainakin kyseinen) on salamyhkäinen ja outo tyyppi, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Toisaalta hän antaa hyvän kuvan itsestään, mutta kun tutustuu lähemmin, nuo kaikki salaperäiset piirteet alkavat nousta pintaan. Taitaa olla pettävää sorttia, luulen. Tokkopa kannattaa häneen aikaansa tuhlata, kun puolitiehen kaikki jää. Itse kyllä leikkii rakastavaista ja hemmottelee sanoilla, mutta pelkää vastapuolen vastaavia. Jotain pielessä ja pahoin.
        Enkä sanokaan, että kaikki samanlaisia, tämä yksi nyt on vaan kuvauksen kaltainen.


      • SSRI

        - ei me nyt ihan tuollaisia olla- ainakaan kaikki......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe