Rapumiehet näin...

Hoh-hoijaa

Kun lukee meistä "rapumiehistä" asiantuntevia analyyseja. Tehdään näin: Kysytään HETI aamulla, kun ollaan kuitenkin eksytty väärille raiteille.
Mä haluun kyllä tutusttuu suhun, mut siitä kysyn vasta kolmen viikon jälkeen textarilla! Sitten kun hän vastaa YLLÄTTÄEN heti, että luulin sinun unohtaneen minut, vastataan: Joo, mä kysyin ekex mutsilta kelpaax...mut, hei kestätkö mua, kun oon
tälläistä pettävää sorttia? Jos nainen vielä vastaa hymiöin, et käy. Vastataan siihen sitten
syksyllä, et missä tavataan ja tullaan pari tuntia myöhässä. Mut hei! kyl se siitä...kukkapuskallinen ruusuja saa naisen leppymään. Seurustellaan satunnaisesti ja tietysti petetään minkä keritään. Luodaan helliä katseita, puhutaan ympäri pyöreitä...
Eihän naiset meistä muuta odotakkaan!!!
Hyvin menee :(

5

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seukannut

KAIKKIEN rapumiesten kanssa, hohhoijaa itelles!

• tällainen hän on; Rapumies!

On kyllä osuva kirjoitus; uskokaa tai älkää, mutta tuollainen Rapumies -kokemus on minullakin. Vastaa meileihin tosiaankin milloin itselle sopii vastata, vaikka puolen vuoden jälkeen! Tunteeton, sulkeutunut, täysin arvaamaton on RAPUMIES!

• Pidä

Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

• "tunneihminen",
        Pidä kirjoitti:

Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

mutta ei sitä todellisuudessa ole. Kätkee tunteensa kovan kuoren alle. Ei kai luota tarpeeksi itseensä, tai sitten epäilee kaikkea liikkuvaa :)
        Itse lirkuttelee hempeill' viesteillä, mutta jos vastapuoli tekee samoin, hiljenee ja sulkeutuu - ei kai pidä kuitenkaan hellistä sanoista joita hänelle lausuu, tai sitten tosiaankaan ei osaa luottaa. Johtuneeko sitten karvaista pettymyksistä elämässään (monia suhteita ollut), vai mikä vaivaa, siitäpä on vaikea ottaa selvää, koska jos häneltä kysyy mitä vain, harvoin niihin kaikkiin kysymyksiin edes vastaa. Kyllä tosi on niin, että Rapu (ainakin kyseinen) on salamyhkäinen ja outo tyyppi, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Toisaalta hän antaa hyvän kuvan itsestään, mutta kun tutustuu lähemmin, nuo kaikki salaperäiset piirteet alkavat nousta pintaan. Taitaa olla pettävää sorttia, luulen. Tokkopa kannattaa häneen aikaansa tuhlata, kun puolitiehen kaikki jää. Itse kyllä leikkii rakastavaista ja hemmottelee sanoilla, mutta pelkää vastapuolen vastaavia. Jotain pielessä ja pahoin.
        Enkä sanokaan, että kaikki samanlaisia, tämä yksi nyt on vaan kuvauksen kaltainen.

• SSRI

- ei me nyt ihan tuollaisia olla- ainakaan kaikki......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      150
      5973
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      215
      3921
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      56
      3271
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      62
      2332
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      3
      2098
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2025
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      0
      1810
    8. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      42
      1348
    9. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      43
      1270
    10. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      34
      1242
    Aihe