Rapumiehet näin...

Hoh-hoijaa

Kun lukee meistä "rapumiehistä" asiantuntevia analyyseja. Tehdään näin: Kysytään HETI aamulla, kun ollaan kuitenkin eksytty väärille raiteille.
Mä haluun kyllä tutusttuu suhun, mut siitä kysyn vasta kolmen viikon jälkeen textarilla! Sitten kun hän vastaa YLLÄTTÄEN heti, että luulin sinun unohtaneen minut, vastataan: Joo, mä kysyin ekex mutsilta kelpaax...mut, hei kestätkö mua, kun oon
tälläistä pettävää sorttia? Jos nainen vielä vastaa hymiöin, et käy. Vastataan siihen sitten
syksyllä, et missä tavataan ja tullaan pari tuntia myöhässä. Mut hei! kyl se siitä...kukkapuskallinen ruusuja saa naisen leppymään. Seurustellaan satunnaisesti ja tietysti petetään minkä keritään. Luodaan helliä katseita, puhutaan ympäri pyöreitä...
Eihän naiset meistä muuta odotakkaan!!!
Hyvin menee :(

5

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seukannut

      KAIKKIEN rapumiesten kanssa, hohhoijaa itelles!

    • tällainen hän on; Rapumies!

      On kyllä osuva kirjoitus; uskokaa tai älkää, mutta tuollainen Rapumies -kokemus on minullakin. Vastaa meileihin tosiaankin milloin itselle sopii vastata, vaikka puolen vuoden jälkeen! Tunteeton, sulkeutunut, täysin arvaamaton on RAPUMIES!

      • Pidä

        Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..


      • "tunneihminen",
        Pidä kirjoitti:

        Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
        Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
        todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..

        mutta ei sitä todellisuudessa ole. Kätkee tunteensa kovan kuoren alle. Ei kai luota tarpeeksi itseensä, tai sitten epäilee kaikkea liikkuvaa :)
        Itse lirkuttelee hempeill' viesteillä, mutta jos vastapuoli tekee samoin, hiljenee ja sulkeutuu - ei kai pidä kuitenkaan hellistä sanoista joita hänelle lausuu, tai sitten tosiaankaan ei osaa luottaa. Johtuneeko sitten karvaista pettymyksistä elämässään (monia suhteita ollut), vai mikä vaivaa, siitäpä on vaikea ottaa selvää, koska jos häneltä kysyy mitä vain, harvoin niihin kaikkiin kysymyksiin edes vastaa. Kyllä tosi on niin, että Rapu (ainakin kyseinen) on salamyhkäinen ja outo tyyppi, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Toisaalta hän antaa hyvän kuvan itsestään, mutta kun tutustuu lähemmin, nuo kaikki salaperäiset piirteet alkavat nousta pintaan. Taitaa olla pettävää sorttia, luulen. Tokkopa kannattaa häneen aikaansa tuhlata, kun puolitiehen kaikki jää. Itse kyllä leikkii rakastavaista ja hemmottelee sanoilla, mutta pelkää vastapuolen vastaavia. Jotain pielessä ja pahoin.
        Enkä sanokaan, että kaikki samanlaisia, tämä yksi nyt on vaan kuvauksen kaltainen.


      • SSRI

        - ei me nyt ihan tuollaisia olla- ainakaan kaikki......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe