Kun lukee meistä "rapumiehistä" asiantuntevia analyyseja. Tehdään näin: Kysytään HETI aamulla, kun ollaan kuitenkin eksytty väärille raiteille.
Mä haluun kyllä tutusttuu suhun, mut siitä kysyn vasta kolmen viikon jälkeen textarilla! Sitten kun hän vastaa YLLÄTTÄEN heti, että luulin sinun unohtaneen minut, vastataan: Joo, mä kysyin ekex mutsilta kelpaax...mut, hei kestätkö mua, kun oon
tälläistä pettävää sorttia? Jos nainen vielä vastaa hymiöin, et käy. Vastataan siihen sitten
syksyllä, et missä tavataan ja tullaan pari tuntia myöhässä. Mut hei! kyl se siitä...kukkapuskallinen ruusuja saa naisen leppymään. Seurustellaan satunnaisesti ja tietysti petetään minkä keritään. Luodaan helliä katseita, puhutaan ympäri pyöreitä...
Eihän naiset meistä muuta odotakkaan!!!
Hyvin menee :(
Rapumiehet näin...
5
1500
Vastaukset
- seukannut
KAIKKIEN rapumiesten kanssa, hohhoijaa itelles!
- tällainen hän on; Rapumies!
On kyllä osuva kirjoitus; uskokaa tai älkää, mutta tuollainen Rapumies -kokemus on minullakin. Vastaa meileihin tosiaankin milloin itselle sopii vastata, vaikka puolen vuoden jälkeen! Tunteeton, sulkeutunut, täysin arvaamaton on RAPUMIES!
- Pidä
Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle.. - "tunneihminen",
Pidä kirjoitti:
Meitä on moneksi, niinkuin kaikissa merkeissä.
Ravun kohdalla, se ensimmäinen kohtaaminen se tunne ratkaisee millainen suhde tai sen yritys tulee..Jos kolahtaa kunolla, rapu kyllä pistää kaikensa peliin.Jos yhteydenpito jää kuvaamaasi ei
todellista tunnetta jolle yrittää rakentaa ole olemassa..Rapu on tunneihminen..viimeisen päälle..mutta ei sitä todellisuudessa ole. Kätkee tunteensa kovan kuoren alle. Ei kai luota tarpeeksi itseensä, tai sitten epäilee kaikkea liikkuvaa :)
Itse lirkuttelee hempeill' viesteillä, mutta jos vastapuoli tekee samoin, hiljenee ja sulkeutuu - ei kai pidä kuitenkaan hellistä sanoista joita hänelle lausuu, tai sitten tosiaankaan ei osaa luottaa. Johtuneeko sitten karvaista pettymyksistä elämässään (monia suhteita ollut), vai mikä vaivaa, siitäpä on vaikea ottaa selvää, koska jos häneltä kysyy mitä vain, harvoin niihin kaikkiin kysymyksiin edes vastaa. Kyllä tosi on niin, että Rapu (ainakin kyseinen) on salamyhkäinen ja outo tyyppi, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Toisaalta hän antaa hyvän kuvan itsestään, mutta kun tutustuu lähemmin, nuo kaikki salaperäiset piirteet alkavat nousta pintaan. Taitaa olla pettävää sorttia, luulen. Tokkopa kannattaa häneen aikaansa tuhlata, kun puolitiehen kaikki jää. Itse kyllä leikkii rakastavaista ja hemmottelee sanoilla, mutta pelkää vastapuolen vastaavia. Jotain pielessä ja pahoin.
Enkä sanokaan, että kaikki samanlaisia, tämä yksi nyt on vaan kuvauksen kaltainen. - SSRI
- ei me nyt ihan tuollaisia olla- ainakaan kaikki......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453