Travian Apua!

Minävain.

Eli. Pieni kyläpahaseni (n. 400asukasta) joutunut farmauksen kohteeksi (ei mitenkään ylipaljon, mutta kerran-pari päivässä joku hyökkää).

Tarvitsen suojelijan (alue ~160|-70 ei tarkka)
ja olen valmis maksamaan KUNNON verot avusta, että pääsisin joskus eteenpäin. En tarvitsisi kuin apua yhden pelaajan kyykyttämiseen.

(Viesti tänne siksi, että travianin omat foorumit on sekavia eivätkä tuota tulosta.)

Kerro nimesi niin lähetän Travianin kautta viestiä. Kiitän!

15

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Autan kyllä jos kerrot mistä saan joukkoja.Siis kerrot mistä saan joukkoja.

      • Ruttu1

        Miten kylään saa lisää asukkaita jos kerrotte oon ehkä valmis maksaa verot!


      • Ruttu1
        Ruttu1 kirjoitti:

        Miten kylään saa lisää asukkaita jos kerrotte oon ehkä valmis maksaa verot!

        asukkaita saa jos ostaa ja rakentaa esimerkiksi pää rakennusta siilon ,hyökkäys,pisteen!eli ei tarvii auttaa sori häiriöst!!!!!


    • Nimetön

      Muuten ukkoni nimi on juho00234

      • Ruttu1

        osta kokoon tumis piste ja mee jonun aluleeellle ja klikkaa ,lähetä miehiä,linkkiä niin sota voi alkaa!!!!


    • Travianin pelaaja

      Kylääni hyökättiin jatkuvasti mutta asia ratkesi kun rakensin kätkön suurlelle tasolle.
      Itselläni tasolla 7 ja kun kerran olen galilealainen kätkö on kaksi kertaa normaalia suurempi.
      Pari kertaa hyökätty kätkön rakentamisen jälkeen ja he ovat saaneet resursseja pyöreät 0.
      Nyt kylääni ei ole hyökätty kertaakaan ja niin asia hoitui.

      • iivanajulm4

        Elikkä löysin netistä nopeamman version jos rekisteröidyt http://www.travian.fi/?uc=fix_13132 tästä linkistä pelaamisen pitäisi olla huomattavasti helpompaa... mutta en takaa toimivuutta... itselleni ainakin toimi:)


    • Ruttu1

      mä tarviin tosi ammattimaisen puollustajan jos jokku suostuu nii oon valmis maksamaan siitä!

      • vittu hermostuttaaa

        jee kohta mä saan akatemian


    • KaikkienKunkku

      Nykyään kannattaa lähettää sankari aina heti alussa helpoimmille seikkailuille.
      Minäkin olen saanut 25lääkettä sankarille ja 400hopeaa 3 seikkailun aikana!
      Niin ja sit se saa aina kokemusta!

      Vihje! sankarin resurssi tuotantoa kannattaa vaihtaa aina sitä mukaa mitä tarvitset eniten esim: jos on rakennettavissa paljon rakennuksia mihin tarvitsee paljon puuta kannattaa laittaa resurssi tuontanto puuhun.

      Eikä kannata tapattaa sankaria heti alussa, sillä sankari on todella tarpeen!
      ja muutenkin tienaat hyvin sankarin avulla!!!!!

      Viestittelisittekö mun kanssa vihjeistä ja muusta jos tarvitsetta apua niin voin myöhemmin auttaa kun olen parempi. Ja jos tarvitsisin apua niin te voisitte auttaa :) Voitaisha muuten vaa viestitellä nii aika kuluis nopeemmi ku odottaa jonku rakennuksen valmistumista :D

      Itse olen sit teutoni ja nimi on : KaikkienKunkku

    • APUA12333334

      MITEN SAAN LISÄÄ VAIKKA HEVOSIA TAI JOTAIN MUITA JOLLA HYÖKÄTÄÄN!!!!

    • Minä

      Aika kauan viimeisimmästä viestistä. Itelläni nyt 11 kylää

    • Säännöt uusiksi.

      Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.

      Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.

      Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.

      • 4rtrwfytqrad

        Siinähän on 120h uudenpelaajan suoja, ja mitä jos alottaisit servun silloin kun se alkaa, ei tarvisi istua 247 :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe