Hei,
Tietääkö kukaan mistä Tampereen lähistöltä löytyisi järkihintainen säilytyspaikka 5.5m veneelle . Säilytystila saisi olla halli ja mielellään lämmin sellainen.
Talvisäilytyspaikkoja Tampereella ?
3
2337
Vastaukset
- Skipper
Kangasalla on kylmä ja kuiva lukittu halli veneiden talvisäilytykseen. Sähköt on jos tarvii fiksailla. Hinta 100e/tuon kokoinen paatti/talvi.
Soita 0400-770 956 / [email protected]- Cruising
Miks toi on noin halpa? Eihän Tampereen halleissa saa tohon hintaan soutuvenettä suojaan.
- Skipper
Cruising kirjoitti:
Miks toi on noin halpa? Eihän Tampereen halleissa saa tohon hintaan soutuvenettä suojaan.
...tää ei oo pää-elinkeino, vaan oon koittanut keksiä järkevää käyttöä tyhjillään olevalle maatalousrakennukselle. Ja kun tää ei oo Tampereen keskustassa, vaan 25km päässä. Ja kun hintaan ei sisälly minkään maailman vakuutusta, vaan jokainen vakuuttaa oman veneensä jos näkee tarpeelliseksi(varkaita ei oo käyny ikinä, ja jos sellaisia näkyis niin potkisin munille niin kauan ettei käy enää missään).
Kylmähän ei tee veneelle pahaa, mutta viilentää halut fixata paattia keskitalvella. Viime talvena oli koemielessä 20 paattia säilössä, ja vielä mahtuis entisten lisäksi 10 uutta. Plussana se että keväällä tuolla mahtuu oikeasti fixaan paattiaan, koska tää ei oo täyteen tuupattu vene-yrittäjän viimeinen oljenkorsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361