Eli, minulla on hormonikierukka, lisäksi vielä imetän 6kk ikäistä vauveliani, joten raskaus pitäisi olla kai aika mahdoton ajatus!
Mutta nyt on oireet kovat.
Huomenna ajattelin testata varmuudeksi.
Onko täällä äitejä, jotka ovat tulleet raskaaksi hormonikierukasta huolimatta?
Aiheuttaako jotain pahaa sikiölle? Otetaanko kierukka pois?
Keskenmenon riski taitaa olla suuri?
Kertokaa kaikki tietonne, ja voiko kaikki silti mennä hyvin? Huolestuttaa!
Kierukka ja raskausoireet
2
915
Vastaukset
- kierukallinen myös
Minulla oli alkuaikoina ihan samoja tuntemuksia muutaman kerran, ajattelin niiden olevan jonkinlaisia hormonihäiriöitä. Testi oli kuitenkin aina negatiivinen, vaikka olin jo varma, että olisin raskaana. Nyt kierukka on ollut 2,5 vuotta, eikä noita tuntemuksia ole enää ollut lainkaan.
- kierukasta
Mulle laitettiin kierukka toisen lapsemme ollessa parin kuukauden ikäinen ja IHAN KAMALAT oireet alkoi! Olin ihan satavarma, että olen kierukasta huolimatta raskaana. Etoi ja päätä särki ja oli kummallisia mielihaluja. Ihan samallalailla kuin molemmissa raskauksissa oli alussa ollut! Olin ihan kauhuissani, koska raskaus olisi ollut tosi epätoivottu. No, noin kuukausi meni ja oireet alkoi helpottaa (en siis ollut raskaana). Nyt 8kk kierukan asennuksesta ei tietoakaan mistään oireista enää. Neuvolasta kysyin, että JOILLEKIN kuulemma kierukka voi aiheuttaa raskausmaisia oireita...
Testasitko ;)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774