Hieno peli oli, saksalla ei mitään mahdollisuuksia.
pallo tuskin lauottii kertaakaan espanijan maaliin päin.
HIENO PELI OLI!
niin muuten pidetäänkö Turkki-Venäjä peliä ollenkaan?
Euroopan mestaruuskisoissa vissiin ei pronssi ottelua pidetä. onko näin?
ESPANJA VOITTIII!!!!!!
7
516
Vastaukset
- TORRES84
LOISTOHOMMA JA ESPANJA OLIKIN TOINEN SUOSIKKINI
- KTP-kommari
paremmin olisi mennyt jos Turkki olisi ollut eka ja Espanja toka.
eli Turkki oli mun suosikki mutta myös espanjaakin kannustin aina kun se pelas jotakuta maata vastaa.
- pronssiottelua
Kisat päättyivät nyt ja hyvin päättyvätkin!
Torres on sankari ja Espanja mestarijoukkue. - <<<<
MUTTA HYYTYI LOPUSSA...HIENO HOMMA ESPANJALLE < RAMOS OLI AIKA MAINIO VEIJARI..
- pari yritystä
mutta aika hyytynetä jätkiä kentällä minun mielestäni nähtiin
- Mut käteen
lauottiin rangaistus alueella.Joten se vie hieman makua siitä pelistä.Ymmärrän kyllä miksi näin.Italialais tuomari.Sen näki selvästi kenen puolella oli..
- Kokkolan mies
espanjalaispuolustaja pompautti pallon käteensä ja rankkari jäi viheltämättä - Podolskin päätä vastaan pukkas yks mutta ei tullut punaista - ja maalitilantessa Torres otti molemmin käsin Lahmin kädestä kiinni jotta pääsi tämän ohi mutta eipä sitäkään tuomarit "huomanneet". Mutta näin saatiin homma kotiin (välimeren rannalle) eikä yks maa päässyt karkuun em-voittotilastoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452