Hieno peli oli, saksalla ei mitään mahdollisuuksia.
pallo tuskin lauottii kertaakaan espanijan maaliin päin.
HIENO PELI OLI!
niin muuten pidetäänkö Turkki-Venäjä peliä ollenkaan?
Euroopan mestaruuskisoissa vissiin ei pronssi ottelua pidetä. onko näin?
ESPANJA VOITTIII!!!!!!
7
508
Vastaukset
- TORRES84
LOISTOHOMMA JA ESPANJA OLIKIN TOINEN SUOSIKKINI
- KTP-kommari
paremmin olisi mennyt jos Turkki olisi ollut eka ja Espanja toka.
eli Turkki oli mun suosikki mutta myös espanjaakin kannustin aina kun se pelas jotakuta maata vastaa.
- pronssiottelua
Kisat päättyivät nyt ja hyvin päättyvätkin!
Torres on sankari ja Espanja mestarijoukkue. - <<<<
MUTTA HYYTYI LOPUSSA...HIENO HOMMA ESPANJALLE < RAMOS OLI AIKA MAINIO VEIJARI..
- pari yritystä
mutta aika hyytynetä jätkiä kentällä minun mielestäni nähtiin
- Mut käteen
lauottiin rangaistus alueella.Joten se vie hieman makua siitä pelistä.Ymmärrän kyllä miksi näin.Italialais tuomari.Sen näki selvästi kenen puolella oli..
- Kokkolan mies
espanjalaispuolustaja pompautti pallon käteensä ja rankkari jäi viheltämättä - Podolskin päätä vastaan pukkas yks mutta ei tullut punaista - ja maalitilantessa Torres otti molemmin käsin Lahmin kädestä kiinni jotta pääsi tämän ohi mutta eipä sitäkään tuomarit "huomanneet". Mutta näin saatiin homma kotiin (välimeren rannalle) eikä yks maa päässyt karkuun em-voittotilastoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043