Eilisestä, huomisesta

Olen siruineni yksin yössä
maailma myrskyää
ja minun sieluni Sinussa
silta luoksesi on pitkä
ehkä saavuttamaton.

Eilen olin tähtesi kirkkain
tänäänkö
vain himmennyt taivaanranta ?

Vaelsit sydämeeni
ja kaikki mihin koskit
oli osa minua Sinulle vain.

Nytkö olen uniesi lukkiutunut portti
Mona-Lisa
hymyllä peitelty Surutar ?

27

2652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

..aamua paremmin aloitella
      kuin lukemalla sinua.

jos kummallakin on köydet kiinni
      omissa rannoissa
      ja vaikka kuinka näkee sumua
      toisen luona niin ei pääse lohduttamaan
      toista hänen itkussaan
      mutta lopulta rakkaus voittaa
      ja rannat onko niitä?,on rakkauden mantere.

kyllä runossasi nyt kaikki kaunis löytyy.
      todella huikaisevaa luetavaa.
      olen iloinen,olen onnellinen puolestasi
      kun sait koottua itsesi kirjottamaan,
      pelkäsin vähän.
      parhain sinä,hyvä linda!!!!

• lindalinda1

ei voittoon, mutta kuitenkin kirjoittamaan.
        Tämä runo on kirjoitettu jokusia viikkoja sitten,
        ei tässä hetkessä.

Kiitos Runopoika palautteesta,
        ei minua lannisteta niin kuin olen aiemminkin
        sanonut.

• lindalindana
        lindalinda1 kirjoitti:

ei voittoon, mutta kuitenkin kirjoittamaan.
        Tämä runo on kirjoitettu jokusia viikkoja sitten,
        ei tässä hetkessä.

Kiitos Runopoika palautteesta,
        ei minua lannisteta niin kuin olen aiemminkin
        sanonut.

mietit eilisiä?

Eilen kirkkain tähti,
        tänään kirkkain tähti,
        vaikka sinunkin aurinkosi laski,
        huomasithan,

himmentynyt taivaanranta?

Et sinä siruina ole,
        muruina ehkä?

Ei sinua kukaan yritä lannistaa,
        kannustaa vain kertomaan totuus.

Sen me haluaisimme sinusta kuulla,
        lindalinda.:)

• Muuan mies
        lindalindana kirjoitti:

mietit eilisiä?

Eilen kirkkain tähti,
        tänään kirkkain tähti,
        vaikka sinunkin aurinkosi laski,
        huomasithan,

himmentynyt taivaanranta?

Et sinä siruina ole,
        muruina ehkä?

Ei sinua kukaan yritä lannistaa,
        kannustaa vain kertomaan totuus.

Sen me haluaisimme sinusta kuulla,
        lindalinda.:)

Tekisin sinulle kaksi avointa kysymystä:
        Miksi haluat pilata Rakkausrunopalstan ilmapiirin totaalisesti?
        Miksi haluat pilata ja mustamaalata Lindan
        maineen totaalisesti?

Eikö olisi tyylikkäämpää ja aikuisempaa antaa
        jokaisen kirjoittajan kirjoittaa vapaasti itsensä näköisiä Rakkausrunoja?

Arvostaa sitä,että löytyy ihmsiä,jotka rohkenevat tunteidensa ilmaisuun Rakkausrunon muodossa?

Syystä tai toisesta olet kade Lindalle.Minusta
        sinun pitääpohtia,onko syytä.Ja ovatko ne syyt niin vahvoja,että ne oikeuttavat mustamaalaamaan toisen ihmisen maineen ja henkilökuvan?

Oletko tullut ajatelleeksi,että tekstisi saattavat syvästi loukata täysin syytöntä ihmistä?
        Kuuluuko,sopiiko,sellainen toiminta aikuiselle?
        Eikö meidän tässä iässä,elämää kokeneena ja
        nähneenä,pitäisi enemmänkin olla toistemme
        tukena?

Toivon että syvästi mietit käytöstäsi ja tekstejäsi.Mietit miltä sinusta tuntuisi,jos
        joku alkaisi kateuksissaan sinua mustamaalaamaan.

Suo ihmisille Rakkausruno palstalla oikeus
        itsensä näköisiin runoihin.Palstan sheriffi toimii kyllä,jos asiatonta tekstiä ilmenee.

Älä syyttä suotta pilaa hienon palstan
        ilmapiiriä.

• Vastaan kaikkiin
        Muuan mies kirjoitti:

Tekisin sinulle kaksi avointa kysymystä:
        Miksi haluat pilata Rakkausrunopalstan ilmapiirin totaalisesti?
        Miksi haluat pilata ja mustamaalata Lindan
        maineen totaalisesti?

Eikö olisi tyylikkäämpää ja aikuisempaa antaa
        jokaisen kirjoittajan kirjoittaa vapaasti itsensä näköisiä Rakkausrunoja?

Arvostaa sitä,että löytyy ihmsiä,jotka rohkenevat tunteidensa ilmaisuun Rakkausrunon muodossa?

Syystä tai toisesta olet kade Lindalle.Minusta
        sinun pitääpohtia,onko syytä.Ja ovatko ne syyt niin vahvoja,että ne oikeuttavat mustamaalaamaan toisen ihmisen maineen ja henkilökuvan?

Oletko tullut ajatelleeksi,että tekstisi saattavat syvästi loukata täysin syytöntä ihmistä?
        Kuuluuko,sopiiko,sellainen toiminta aikuiselle?
        Eikö meidän tässä iässä,elämää kokeneena ja
        nähneenä,pitäisi enemmänkin olla toistemme
        tukena?

Toivon että syvästi mietit käytöstäsi ja tekstejäsi.Mietit miltä sinusta tuntuisi,jos
        joku alkaisi kateuksissaan sinua mustamaalaamaan.

Suo ihmisille Rakkausruno palstalla oikeus
        itsensä näköisiin runoihin.Palstan sheriffi toimii kyllä,jos asiatonta tekstiä ilmenee.

Älä syyttä suotta pilaa hienon palstan
        ilmapiiriä.

kuuteen kysymykseesi?

1.Rakkausrunopalsta lienee aivan yhtä hyvä palsta kuin mikä tahansa muu palsta kysyä Suomi24:ltä tiettyjä kysymyksiä.
        2.Niin kauan kuin Suomi24 ei jostakin syystä julkista toimituskuntaansa ja avustajiaan, voi aivan hyvin uskoa, niin kuin moni muukin, että esim. lindalinda-nimimerkki voi yhtä hyvin olla palkattu sivulle kirjoittaja, tai kuka tahansa tänne kirjoittavista. Olen kirjoittanut nimimerkki lindalindalle. Toisessa yhteydessä olen tuonut julki sen minkä kaikki tietävät, että jotakin nimimerkkiä voi käyttää vaikka kuinka monta kirjoittajaa, joilla on hallussaan kyseisen nimimerkin käyttäjätunnus ja salasana.

Jos olisin Suomi24 ja loisin kirjoittajaringin, toimisin juuri noin, vuorottelun takaamiseksi, että tiettyjen nimimerkkien kera.

Jos olen väärässä, tietyllä jengillä on huisin hauskaa vetäessään roolejaan mm. tällä palstalla.
        Hauskan tuottaminen toisille ei luulisi olevan kovinkaan paha ele?

Sen sijaan minua on voinut kaiken aikaa tällä palstalla kirjoitellessani, ja muillakin palstoilla, kirjoitin sitten miten tahansa, alusta asti nimitellä vaikka miksi. Sekin tuottaa hauskaa toisille, eikä sen luulisi olevan kovinkaan paha ele.

Jokaisen nimimerkin takaa voi kuka tahansa sen takaa kirjoittavista minun puolestani kirjoittaa vapaasti itsensä näköisiä Rakkausrunoja, ellei niihin ujuteta piilovihtuilua rakkausrunojen raameissa, kuten joissakin tapauksissa näyttää olevan. Joten se sallittakoon myös minulle, jos jotakin kirjoitan. Jos joku jöytää niistä jotakin henkilökohtaista, millä voisin edes loukata,kun en tiedä tuntevani teistä kirjoittajista/sinusta kirjoittajasta yhtään henkilökohtaista asiaa, niin vassokuu.

Kirjoitan Suomi24:lle yrityksenä, kaikkinensa.
        Jos joku täällä kokee olevansa Suomi24-yritys, en voi asialle mitään.

Ei minun tavoitteeni ole olla täällä pidetty, eikä tyylikäs. Nostakoot toiset statustaan sillä, tai omaa häntäänsä. Aikuista kenelläkään täällä tämä vehkeily? Kuten tuolla toisaalla tässä ketjussa jo vastasin, esimerkiksi tämänkin palstan poistopolitiikka toimii niin, että itselle edullinen jätetään keskusteluketjuun, kun poistoja pyydetään/tehdään. Tässä ketjussa on vielä muutama jättämäni viesti lindalindalle, jotka eivät ensimmäisellä eivätkä toisella poistokerralla tulleen poistetuksi. Pyysin seriffiä tai toimituksenvastaavaa tai jotain tekemään jotakin tälle ketjulle ja noin tapahtui.

Niin kauan kuin ei ilmene selkeää ilmoitusta, kirjoittavatko näitä tekstejä tänne palkatut ammattikirjoittajat vai ns. Suomi24-käyttäjät suhtaudun näihin teksteihin teennäisinä, laskelmoivina ja tilattuina tehtyihin leipäpapin limppuihin.

Olen kyllä maininnut aikaisemmissa yhteyksissä tavalla tai toisella niiden taidokkuuden, jos nyt minun taidokkuudesta maininnoillani mitään merkitystä kenellekään olisi.

En kadehdi Lindaa, en edes tunne koko ihmistä, en ainakaan tiedä tuntevani. Enkä myisi sieluani rahasta. Miten minä olen mustamaalannut lindalinda-nimimerkin mainetta, kerro yksikin esimerkki? Paitsi että olen käsitellyt nimimerkkiä niin kuin olisin puhunut Suomi24:lle. Kuten teen aina. Henkilökuvan?

Täysin syytöntä ihmistä ei ole olemassa, sitä ei ole lindalinda-nimimerkin takaa kirjoittava, sitä ei ole Muuan mies eikä se voi olla minä. Ei sovi myöskään ns. vastapuolelle. Se on niin taitava, ettei hölmömpi edes huomaa.

Toivon myös, että kaikki, jotka ovat minua vastaan hyökänneet, miettisivät omaa käytöstään - ja niitä tekstejään. Alusta asti on ollut selvää, että tälle palstalle ei suurin surminkaan hyväksytä tavanomaisesta, päivästä päivään jatkuvasta, välillä joutavalta lätinältä kuulostavasta tekstistä poikkeavaa tekstiä, jossa aika ravakasti saattaa joskus pieni totuudenpoikanenkin raikata.
        Minun tekstini voi suoralta kädeltä aina hyökätä mollaamaan loukkaaviksi. Voisin yhtä hyvin sanoa, että joutava lätinä loukkaa lukijoita, jotka odottavat tältä palstalta jotakin aitoa. Ja usko tai älä, minua on mustamaalattu melkein ennenkuin ehdin Suomi24:ssä sanoa mitään. Jotkus tosiaan menevät henkilökohtaisuuksiin, ihan oikeasti.
        Sanon tässä vielä, että en usko, ainakaan vielä, että nimimerkki on muuta kuin nimimerkki, jonka takaa kirjoitetaan laskelmoidusti, harkiten ja Suomi24:n tarpeita tyydyttäen.

Ja se on sitten kumma, että tämä sama rumba alkaa joka ikinen kerta, kun tänne päättää kannanottonsa kirjoittaa. Jo on palsta pilalla, juuri sen yhden kirjoittajan tähden. Voiko kellään olla sellaista valtaa, tai kukaan sellaista valtaa itselleen haluta. En ainakaan minä.

Palstan seriffi toimii kuten parhaaksi näkee.
        Toivottavasti hän jaksaa erottaa todella asiattoman tekstin siitä asiallisesta, joka saattaa sisältää kaiken aikaa myös minun mustamaalaamistani.

Koko rumba on yhtä ja samaa kysymystä, kysymystä Suomi24:lle. Kuta ja mitä se on, sen tietävät vain asianosaiset itse, toistaiseksi.

Tämäkin hieno palsta perustuu pohjimmiltaan Suomi24:n voitontahtoon, lukijakertoihin ja potentiaalisiin asiakkaisiin ja jo vakiintuneisiin. Se kun muistaa, on rakkausrunopalstallakin kerrassaan hienoa ja romanttista ja tekstejä saattaa lukea aivan eri silmin.

• Muuan mies
        Vastaan kaikkiin kirjoitti:

kuuteen kysymykseesi?

1.Rakkausrunopalsta lienee aivan yhtä hyvä palsta kuin mikä tahansa muu palsta kysyä Suomi24:ltä tiettyjä kysymyksiä.
        2.Niin kauan kuin Suomi24 ei jostakin syystä julkista toimituskuntaansa ja avustajiaan, voi aivan hyvin uskoa, niin kuin moni muukin, että esim. lindalinda-nimimerkki voi yhtä hyvin olla palkattu sivulle kirjoittaja, tai kuka tahansa tänne kirjoittavista. Olen kirjoittanut nimimerkki lindalindalle. Toisessa yhteydessä olen tuonut julki sen minkä kaikki tietävät, että jotakin nimimerkkiä voi käyttää vaikka kuinka monta kirjoittajaa, joilla on hallussaan kyseisen nimimerkin käyttäjätunnus ja salasana.

Jos olisin Suomi24 ja loisin kirjoittajaringin, toimisin juuri noin, vuorottelun takaamiseksi, että tiettyjen nimimerkkien kera.

Jos olen väärässä, tietyllä jengillä on huisin hauskaa vetäessään roolejaan mm. tällä palstalla.

Sen sijaan minua on voinut kaiken aikaa tällä palstalla kirjoitellessani, ja muillakin palstoilla, kirjoitin sitten miten tahansa, alusta asti nimitellä vaikka miksi. Sekin tuottaa hauskaa toisille, eikä sen luulisi olevan kovinkaan paha ele.

Jokaisen nimimerkin takaa voi kuka tahansa sen takaa kirjoittavista minun puolestani kirjoittaa vapaasti itsensä näköisiä Rakkausrunoja, ellei niihin ujuteta piilovihtuilua rakkausrunojen raameissa, kuten joissakin tapauksissa näyttää olevan. Joten se sallittakoon myös minulle, jos jotakin kirjoitan. Jos joku jöytää niistä jotakin henkilökohtaista, millä voisin edes loukata,kun en tiedä tuntevani teistä kirjoittajista/sinusta kirjoittajasta yhtään henkilökohtaista asiaa, niin vassokuu.

Ei minun tavoitteeni ole olla täällä pidetty, eikä tyylikäs. Nostakoot toiset statustaan sillä, tai omaa häntäänsä. Aikuista kenelläkään täällä tämä vehkeily? Kuten tuolla toisaalla tässä ketjussa jo vastasin, esimerkiksi tämänkin palstan poistopolitiikka toimii niin, että itselle edullinen jätetään keskusteluketjuun, kun poistoja pyydetään/tehdään. Tässä ketjussa on vielä muutama jättämäni viesti lindalindalle, jotka eivät ensimmäisellä eivätkä toisella poistokerralla tulleen poistetuksi. Pyysin seriffiä tai toimituksenvastaavaa tai jotain tekemään jotakin tälle ketjulle ja noin tapahtui.

Niin kauan kuin ei ilmene selkeää ilmoitusta, kirjoittavatko näitä tekstejä tänne palkatut ammattikirjoittajat vai ns. Suomi24-käyttäjät suhtaudun näihin teksteihin teennäisinä, laskelmoivina ja tilattuina tehtyihin leipäpapin limppuihin.

Olen kyllä maininnut aikaisemmissa yhteyksissä tavalla tai toisella niiden taidokkuuden, jos nyt minun taidokkuudesta maininnoillani mitään merkitystä kenellekään olisi.

En kadehdi Lindaa, en edes tunne koko ihmistä, en ainakaan tiedä tuntevani. Enkä myisi sieluani rahasta. Miten minä olen mustamaalannut lindalinda-nimimerkin mainetta, kerro yksikin esimerkki? Paitsi että olen käsitellyt nimimerkkiä niin kuin olisin puhunut Suomi24:lle. Kuten teen aina. Henkilökuvan?

Täysin syytöntä ihmistä ei ole olemassa, sitä ei ole lindalinda-nimimerkin takaa kirjoittava, sitä ei ole Muuan mies eikä se voi olla minä. Ei sovi myöskään ns. vastapuolelle. Se on niin taitava, ettei hölmömpi edes huomaa.

Toivon myös, että kaikki, jotka ovat minua vastaan hyökänneet, miettisivät omaa käytöstään - ja niitä tekstejään. Alusta asti on ollut selvää, että tälle palstalle ei suurin surminkaan hyväksytä tavanomaisesta, päivästä päivään jatkuvasta, välillä joutavalta lätinältä kuulostavasta tekstistä poikkeavaa tekstiä, jossa aika ravakasti saattaa joskus pieni totuudenpoikanenkin raikata.
        Minun tekstini voi suoralta kädeltä aina hyökätä mollaamaan loukkaaviksi. Voisin yhtä hyvin sanoa, että joutava lätinä loukkaa lukijoita, jotka odottavat tältä palstalta jotakin aitoa. Ja usko tai älä, minua on mustamaalattu melkein ennenkuin ehdin Suomi24:ssä sanoa mitään. Jotkus tosiaan menevät henkilökohtaisuuksiin, ihan oikeasti.
        Sanon tässä vielä, että en usko, ainakaan vielä, että nimimerkki on muuta kuin nimimerkki, jonka takaa kirjoitetaan laskelmoidusti, harkiten ja Suomi24:n tarpeita tyydyttäen.

Ja se on sitten kumma, että tämä sama rumba alkaa joka ikinen kerta, kun tänne päättää kannanottonsa kirjoittaa. Jo on palsta pilalla, juuri sen yhden kirjoittajan tähden. Voiko kellään olla sellaista valtaa, tai kukaan sellaista valtaa itselleen haluta. En ainakaan minä.

Toivottavasti hän jaksaa erottaa todella asiattoman tekstin siitä asiallisesta, joka saattaa sisältää kaiken aikaa myös minun mustamaalaamistani.

Koko rumba on yhtä ja samaa kysymystä, kysymystä Suomi24:lle. Kuta ja mitä se on, sen tietävät vain asianosaiset itse, toistaiseksi.

Tämäkin hieno palsta perustuu pohjimmiltaan Suomi24:n voitontahtoon, lukijakertoihin ja potentiaalisiin asiakkaisiin ja jo vakiintuneisiin. Se kun muistaa, on rakkausrunopalstallakin kerrassaan hienoa ja romanttista ja tekstejä saattaa lukea aivan eri silmin.

Minä uskon että Linda on runoin tunteitaan ja tuntojaa purkava,ilmaiseva,nainen.En sano tavallinen nainen,koska jokainen nainen on
        arvokas omalla peroonallaan.Ei ole mitään syytä
        olettaa hänstä mitään muuta.Kuvitella voi ja luulla,luulotella.

Onko sitten Rakkausrunopalstalla syytä analyyttisesti arvioida,arvostella runoja
        tai kirjoittajia?

Minusta on hienoa ja hieno tilanne saada lukea erilaisten ihmisten ajatuksia,kokemuksia ja
        tuntemuksia, Rakkaudesta.Paljon tyylikkäitä
        ja hyviä runoja.Tässä suhteessa näen että
        palsta on varsin toimiva.

Palstan ylläpitäjän motiiveja en näe syytä
        mitenkään arvioida.On palsta mihin voi
        kirjattujen,kohtuulisten,sääntöjen puitteissa kirjoittaa Rakkausrunoja.Se riittää minulle.

Eri palstoilla ilmenee ajoittain negatiivisuutta ja eri henkilöiden ajojahtia,mustamaalaamista.
        yitä on yhtä monia kuin mustamaalaajia.Siihen
        on puututtava ja saatava toiminta loppumaan.

Rakkausrunopalstallakin pitää jokaisen saada
        kirjoittaa oman näköisiään runoja ilman leimaamista,kiusaamista.

Runossa ihminen on aina herkimmillään ja
        häntä on helppo satuttaa silloin.Ja minusta ketään ei saa luulojen ja kuvitelmien perusteella
        satuttaa.

• lindalinda1
        Muuan mies kirjoitti:

Minä uskon että Linda on runoin tunteitaan ja tuntojaa purkava,ilmaiseva,nainen.En sano tavallinen nainen,koska jokainen nainen on
        arvokas omalla peroonallaan.Ei ole mitään syytä
        olettaa hänstä mitään muuta.Kuvitella voi ja luulla,luulotella.

Onko sitten Rakkausrunopalstalla syytä analyyttisesti arvioida,arvostella runoja
        tai kirjoittajia?

Minusta on hienoa ja hieno tilanne saada lukea erilaisten ihmisten ajatuksia,kokemuksia ja
        tuntemuksia, Rakkaudesta.Paljon tyylikkäitä
        ja hyviä runoja.Tässä suhteessa näen että
        palsta on varsin toimiva.

Palstan ylläpitäjän motiiveja en näe syytä
        mitenkään arvioida.On palsta mihin voi
        kirjattujen,kohtuulisten,sääntöjen puitteissa kirjoittaa Rakkausrunoja.Se riittää minulle.

Eri palstoilla ilmenee ajoittain negatiivisuutta ja eri henkilöiden ajojahtia,mustamaalaamista.
        yitä on yhtä monia kuin mustamaalaajia.Siihen
        on puututtava ja saatava toiminta loppumaan.

Rakkausrunopalstallakin pitää jokaisen saada
        kirjoittaa oman näköisiään runoja ilman leimaamista,kiusaamista.

Runossa ihminen on aina herkimmillään ja
        häntä on helppo satuttaa silloin.Ja minusta ketään ei saa luulojen ja kuvitelmien perusteella
        satuttaa.

kiitos.

Sinä olet empaattinen ihminen, Sinulla on kultai-
        nen sydän. Olen kiitollinen sanoistasi,
        puolustustuspuheistasi.

• Copo
        Vastaan kaikkiin kirjoitti:

kuuteen kysymykseesi?

the problem????
        Mitä sitten onko nimimerkin takana yksi tai sata?
        Mitä Sinä haet näillä kommenteillasi?
        En oikein ymmärrä.
        Voisit itse kirjoittaa tänne runoja, vai eikö onnistu?
        Vai onko periaatteesi vain pohtia nimimerkin takana olevia kirjoittajien määrää?

Täältä näin, kirjoittelen yksin.

Peace

• padme_amidala

..taidetta ja satua taiteen sisällä on runosi tänään. Pidin kovasti tästä, niinkuin aina.
      Kiitos lukuhetkestä : )

• lindalinda1

' taidetta ja satua '
        olipa kauniisti sanottu runostani.

Kiitän ja toivotan hyvää päivän jatkoa Sinulle.

• taitavasti, lindalinda:)
        lindalinda1 kirjoitti:

' taidetta ja satua '
        olipa kauniisti sanottu runostani.

Kiitän ja toivotan hyvää päivän jatkoa Sinulle.

Sinä teet aivan taidetta
        riviesi väliin,

rehellistä, aitoa taidetta?

Näin rakennetaan jälleen
        tilaukseen sopiva ketju,

se tästä päivästä lindalinda.

Se rakkaudellisuudesta.

• lindalinda?

Kirjoittaisitko kuinka puhtaimmat
      unelmat sinusta ovat kadonneet,

kuinka eilen olit kirkkain tähti,
      eilen jotakin sinusta lähti?

• lindalinda,

himmentynyt taivaanranta,
      kun sinunkin aurinkosi on laskenut?

Kirjoittaa sinä osaat,
      sinä lindalinda.

Ja sinä.

• meren-kyynel

mestarin kirjoittamia
      runoja on mukava lukea
      jo heti näin aamusella.
      Tykkäsin.Hieno runo.Kiitos.

• lindalinda1

en koe olevani yhtään enempää kuin kukaan
        muukaaan täällä runoileva, mestari-sana tuntuu
        oudolta mutta tietysti lämmittävältä.

Sinua kiitän nöyrimmin.

• Pidin tästä, mutta ehkä olisin jättänyt 3 osan pois. Tai en tiedä, kokonaisuus olisi saattanut kärsiä.

Hyvin jäsennelty, selkeä runo - runossa on joskus hyvä käyttää sellaisia sanayhdistelmiä, jotka ovat vastakohtia - kylmä -kuuma, valo - pimeys.
      Niinkuin tässäkin oli, kirkkain - himmennyt. Runoon tulee kontrastia sitä kautta.

Sitten pidin tuosta lukkiutunut portti ilmaisusta sekä viittauksesta Mona Lisa:n kuuluisaan hymyyn, se oli taitavasti rakennettu.

• lindalinda1

Kolmas osio kyllä toki voisi olla poiskin,
        mutta jotenkin se vaan kummallisesti omasta mie-
        lestäni sopii kokonaisuuteen.

Pidän vastakohtien asettelusta, olen harrastanut
        sitä joissain aiemmissakin runoissani. Mukava
        kuulla, että se oli Sinunkin mieleesi.

Myös Mona-Lisaa olen muistaakseni jossakin aiem-
        massani käyttänyt jossain toisessa muodossa.

Kiitän että olet piipahtanut ja jättänyt arvok-
        kaan mielipiteesi, se lämmittää.

• Copo

täällä on kyse???
      Olen luullut tätä runopalstaksi (rakkaus), mutta
      täällä vaan solvataan ja haukutaan yms.

Lindalindan runot ovat pääsäätöisesti loistavia, olen aina niitä lukenut ja aina niistä pitänyt (nytkin!!!).
      En näe mitään loogisuutta Häneen kohdistuneeseen hyökkäykseen, ei voi olla ainakaan runojen taso, ehkä jotain henk.kohtaista, siitä en tiedä.

Apropoo, annetaan kaikkien kirjoittaa rauhassa, kritiikki on aiheellista, jos sitä osataan antaa rakentavasti eikä vittuillen.

Leskisen sanoin:
      "joka osaa tekee mitä vaan,
      joka ei käy opettamaan..."

Peace

• lindalinda1

samaa minäkin olen luullut, ja tainnut erehtyä
        pahemman kerran - kait.

Eikö meillä jokaisella ole sananvapaus kirjoittaa
        tällä saitilla runoja ilman, että hyökitään pus-
        kista huutelemaan - ihmettelen. Ja erityisesti
        sitä, miksi juuri allekirjoittanut on alituiseen
        tämän kiusanteon kohteena.

Sinunkin palautteesi on lohdullinen Copo, ymmär-
        täväinen ja ystävän ääni antaa voimaa.

Sinua kiitän ja niiaan.

Peace !

• tomppa2006

...runosi on oikein onnistunut...

Saan hyvän kielikuvan runoon, kun katson seinälleni ripustettua Mona-Lisa palapelitaulua. Ilman neljännen säkeen pientä hymyn pilkahdusta, runosi oli ollut kovin surullinen.

Pidin runosta.

• lindalinda1

yritän hymyillä kaikesta saastasta huolimatta.

Mukavaa huomata, että Sinäkin olet palannut muut-
        tokiireidesi jälkeen palstalle.

Suru, se oli osana minua silloin kun olen tämän
        runoni kirjoittanut. Tänään on hieman helpompaa,
        vaikkakin kovasti on yritetty lannistaa ihminen
        täällä, riepottaa sielun syvyydestä syntynyttä
        runoani.

Kiitos Tomtom.

• Jokaisella oikeus mielipite...

Luin viestiketjun, jossa tämä viestiketju mainittiin... siinä oli aiheena mm tämän runosivuston runojen alhainen taso. Olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä ja mielestäni oman mielipiteen saa kertoa vaikka se olisikin negatiivinen.

Tästä runosta sitten... joku antoi negatiivista palautetta ja heti sai haukkumisryöpyn niskaansa. Tällainen ärsyttää. Jos laittaa omat runonsa esille näille sivuille, silloin täytyy myös osata ottaa vastaan negatiivista palautetta. Mietin tämänkin runon ylistystä... Yritys hyvä, mutta... RUNOON on pitkä matka...

• tästä runosta kerrottiin :=)

siis tottakai saa ja pitää antaa palautetta tjn
        mutta jos kohteena on ylläpito ei kirjoittaja silloin olet wäärässä paikassa ja säälittäwä :=)

koita laitta parempi :=)
        jos siis katkeralta mieleltäsi pystyt :=)

SÄ oot säälittäwä noine perusteluinesi :=)

• sen toisen viestiketjun alo...

Ei ole itsestään selvää,kun kirjoittaa tänne, että
        kirjoitelman pitäisi automaattisesti saada vain hyvää palautetta, vaan myös negatiivnen palaute on oikeutettua, ei siitä pidä loukkaantua. Eikä nämä runot välttämättä aina ansaitsekaan sitä ylistävää palautetta. Tuo loppu viestistäsi kertookin seuraavan ajatukseni, joten en sitä enää tähän toista. Hyvään runoon on todellakin pitkä matka.
        Liika hehkuttaminen, kun se on vain tyhjää sanahelinää ja mairittelua, ei aina ole terveellistä ajattelua kuitenkaan.

• sivusta seuraava
        A.DONIS kirjoitti:

tästä runosta kerrottiin :=)

siis tottakai saa ja pitää antaa palautetta tjn
        mutta jos kohteena on ylläpito ei kirjoittaja silloin olet wäärässä paikassa ja säälittäwä :=)

koita laitta parempi :=)
        jos siis katkeralta mieleltäsi pystyt :=)

SÄ oot säälittäwä noine perusteluinesi :=)

säälittävä noine lausahduksinesi. Mikä kaikkitietävä luulet olevasi? Viestisi paljastaa todellisen minäsi. Mutta näinhän se on, että tänne sekametelisivulle tuskin parempaa on odotettavissakaan.

• yksmies.

Hieno se oli. Varsinkin tuo viimeinen lause,
      aivan upea!

"Hymyllä peitelty Surutar", pystyn hyvin kuvittelemaan tuon ilmeen...

• lindalinda1

ja aiheen vierestähän tähän runooni on kommentte-
        ja kertynyt kuten varmaan huomasit.

Mutta kuinka miellyttävää huomata, että juuri
        Sinä olet huomioinut sen olennaisimman - runon.

Kiitän mitä lämpimämmin huomiostasi runoani koh-
        taan.

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4158
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2812
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1079
    Aihe