Mökit salaa myyntiin ulkomaalaisille. Kyllä rajan takaa maata riittää. Miksi meidän täytyy myydä täältä hyvät tontit?
Suomalaiset myyvät mökkejään ...
4
512
Vastaukset
- ...siinä se
Kas kun persaukisten vänkääjien kanssa ei kannata alkaa millekään.
- ei muuta syytä
Surullistahan tuo on, mutta minkäs teet kun juntit eivät ole ennen ollut rahan kanssa tekemisissä.
- Dodgemies
Totta mooses kannattaa mieluummin myydä suomalaiselle kuin kolminkertaisen hinnan maksavalle venäläiselle.
- kokekoke
Dodgemies kirjoitti:
Totta mooses kannattaa mieluummin myydä suomalaiselle kuin kolminkertaisen hinnan maksavalle venäläiselle.
Kyllähän tuossa on sellaista hypeä mukana että oksat pois. Varmaan on joukossa niitäkin jotka myyvät mökkinsä ahneuksissaa ja "äkkirikastumisen" toivossa venäläisille. Ulkomaalaisten maanomistusta pitäisi tiukemmin rajoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023