Kyl espanjalaiset ansaitsivat voittonsa. Tosihyvä turnaus heidän osaltaan. Nyt ei muuta kuin katse jo 2010 mm-skaboihin ja Espanjan voittoon! =D
Voitto meni oikeaan osoitteeseen
3
444
Vastaukset
- Wanha futaaja
Espanja on mestari ja täysin ansaitusti. Se miten heidän tulevissa MM-kisoissa käy, on sitten toinen juttu. Maailmanmestaruus on vielä paljon vaikeampi voittaa kuin Euroopan mestaruus. Espanjan pelaajista tosin valtaosa jatkaa vielä MM-areenoillekin. Mielenkiintoista.
voitto sinne, minne se kuuluikin, siis suoraan sanottuna, Parempi Voitti...
katse eteenpäin, Espanja- Petr
Espanjalla onkin suhteellisen vastenmielinen
ryhmä samassa lohkossa, türkki. Todellakin toivon
että spanskit ottavat täydet pisteet tuolta *piip*
joukkueelta.
Ihme kylläkin jos Espanja ei etene tuosta lohkosta
ykkösenä suoraan MM-turnaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014