Ilosaarirock- ahdistus

suivaantunut merimiehenkadulta

Pakko kai alkaa jo viritellä aitoja pihamaan ympärille ja valmistella läpikulku kielletty kylttejä tontin nurkkiin. Vaikka eihän ne räkäkännissä nurkkiin kuseskelevat ja roskaavat ja meluavat ja haistattelevat nuoret mitään usko. Joku kuri olis saatava.

321

9468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi en asu vieressä

      Onneksi asun riittävän kaukana Linnunlahdesta ja laululavasta, etten joudu turhista häiriöistä kärsimään. Parin viikon päästä kyseinen paikka on luultavasti aika siivottomassa kunnossa kuin maailmanlopun jäljiltä. Olen joskus ihmetellyt sikailevatkohan ne ihmiset samalla tavoin myös kotioloissaan vai rajoittuuko se pelkästään rokkifestareilla?

      • taaaaa

        no tietenki vain festareilla. Helpommaksi sen vielä tekee jos on ulkopaikkakunnalta niin mikäs siinä roskata ja kuseskella 'toisten mailla'. Itsekään en asu Linnunlahden lähellä, mutta tulen siellä koko rokin viettämään. Jos en töihin pääse järjestyksenvalvojaksi, niin voin tulla vartioimaan pihaasti jos hinnasta sovitaan.


      • taaaa
        taaaaa kirjoitti:

        no tietenki vain festareilla. Helpommaksi sen vielä tekee jos on ulkopaikkakunnalta niin mikäs siinä roskata ja kuseskella 'toisten mailla'. Itsekään en asu Linnunlahden lähellä, mutta tulen siellä koko rokin viettämään. Jos en töihin pääse järjestyksenvalvojaksi, niin voin tulla vartioimaan pihaasti jos hinnasta sovitaan.

        aivan


      • hetkinensanoi

        Jotkut sikailee kotona ja rokkifestareilla, jotkut sikailee vain kotona, jotkut sikailee vain festareilla, jotkut ei sikaile ollenkaan. Emme elä täydellisessä maailmassa.


      • hetkinennen
        hetkinensanoi kirjoitti:

        Jotkut sikailee kotona ja rokkifestareilla, jotkut sikailee vain kotona, jotkut sikailee vain festareilla, jotkut ei sikaile ollenkaan. Emme elä täydellisessä maailmassa.

        "Emme elä täydellisessä maailmassa."

        Nythää sie paskan puhalsit.

        Asumme juuri ja nimenomaan täydellisessä maailmassa.

        Mites se Amppa sanoikaan; ei myökään olla täydellisiä - virheet puuttuu!


      • Tilanne kuin tilanne

        Pankaa toppi! Kun te menette vierailulle, niin ette saa liata ja sotkea paikkoja. Sama juttu tässä! Ne rokkailijat ovat Joensuussa VIERAINA. Ja käytös pitää olla jees.

        Ja kuka se järjestäjä oikein on? Miksi annatte järjestäjän jättää homman hoitamatta? Se on nimenomaan järjestäjän vastuu ja työ, että paikkakuntaa ei sotketa! Vetäkää se järjestäjä oikeuteen ja esittäkää korvausvaamimus!

        Eiköpähän tilanne järjestyisi!
        Mutta mitä tekevät itse joensuulaiset? - eivät mitään! Jos ette auta itse yhtään asiassa, niin turha on täällä ruikuttaa!

        Pankaa toimeksi. Ehdotan, että te jotka välitätte asiasta kokoonnutte yhteen esim huomenillalla torin laidassa kello ... (ehdottakaa aika) ja keskustelette, mitä tekemän pitää ja FIKSAATTE asian kuntoon: otatte yhteyttä järjestäjään, poliisiin, kaupunginvaltuutettuihin ja lehdistöön. Kaikille tulijoille proshyyrit kouraan, missä lukee, että nyt onkin sitten uudet säännöt!


      • 465789
        hetkinennen kirjoitti:

        "Emme elä täydellisessä maailmassa."

        Nythää sie paskan puhalsit.

        Asumme juuri ja nimenomaan täydellisessä maailmassa.

        Mites se Amppa sanoikaan; ei myökään olla täydellisiä - virheet puuttuu!

        johan meni filosofiseksi :D


      • olethansinä
        Tilanne kuin tilanne kirjoitti:

        Pankaa toppi! Kun te menette vierailulle, niin ette saa liata ja sotkea paikkoja. Sama juttu tässä! Ne rokkailijat ovat Joensuussa VIERAINA. Ja käytös pitää olla jees.

        Ja kuka se järjestäjä oikein on? Miksi annatte järjestäjän jättää homman hoitamatta? Se on nimenomaan järjestäjän vastuu ja työ, että paikkakuntaa ei sotketa! Vetäkää se järjestäjä oikeuteen ja esittäkää korvausvaamimus!

        Eiköpähän tilanne järjestyisi!
        Mutta mitä tekevät itse joensuulaiset? - eivät mitään! Jos ette auta itse yhtään asiassa, niin turha on täällä ruikuttaa!

        Pankaa toimeksi. Ehdotan, että te jotka välitätte asiasta kokoonnutte yhteen esim huomenillalla torin laidassa kello ... (ehdottakaa aika) ja keskustelette, mitä tekemän pitää ja FIKSAATTE asian kuntoon: otatte yhteyttä järjestäjään, poliisiin, kaupunginvaltuutettuihin ja lehdistöön. Kaikille tulijoille proshyyrit kouraan, missä lukee, että nyt onkin sitten uudet säännöt!

        Poliisilla on kuule ihan tarpeeks hommaa kun olla viemässä putkaan porukkaa jotka kusee toisten pusikoihin, tai vaikka HEITTÄVÄT KARKKIPAPERIN MAAHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siellä on porukkaa, joilla on mukana aseita! Jotka HAKKAAVAT ja PAHOINPITELEVÄT muita! Voi harmi sinun pikku puskaasi kun ihan pissiin menee!! Kasvaapahan paremmin


      • Syyttäkää itseänne!
        Tilanne kuin tilanne kirjoitti:

        Pankaa toppi! Kun te menette vierailulle, niin ette saa liata ja sotkea paikkoja. Sama juttu tässä! Ne rokkailijat ovat Joensuussa VIERAINA. Ja käytös pitää olla jees.

        Ja kuka se järjestäjä oikein on? Miksi annatte järjestäjän jättää homman hoitamatta? Se on nimenomaan järjestäjän vastuu ja työ, että paikkakuntaa ei sotketa! Vetäkää se järjestäjä oikeuteen ja esittäkää korvausvaamimus!

        Eiköpähän tilanne järjestyisi!
        Mutta mitä tekevät itse joensuulaiset? - eivät mitään! Jos ette auta itse yhtään asiassa, niin turha on täällä ruikuttaa!

        Pankaa toimeksi. Ehdotan, että te jotka välitätte asiasta kokoonnutte yhteen esim huomenillalla torin laidassa kello ... (ehdottakaa aika) ja keskustelette, mitä tekemän pitää ja FIKSAATTE asian kuntoon: otatte yhteyttä järjestäjään, poliisiin, kaupunginvaltuutettuihin ja lehdistöön. Kaikille tulijoille proshyyrit kouraan, missä lukee, että nyt onkin sitten uudet säännöt!

        Oli hyvä ehdotus ja olisi onnistunut!
        Mutta tosiaan joensuulaiset eivät saa mitään aikaseksi.

        Täällä vaan voivottelevat. No antakaa sitten niitten riehua! Ja jatkakaa voivottelua täällä, lepsut.


      • näimpä

        ei passaa ihan muutamiin viikkoihin koiran kanssa lenkkeillä linnunlahden suunnalla, oli sen näköstä jälkeä jopa toisessa päässä kaupunkia :( kaikilla kulkijoilla kun ei ole kenkiä suojanaan.


      • ruohonjuurionjees
        hetkinensanoi kirjoitti:

        Jotkut sikailee kotona ja rokkifestareilla, jotkut sikailee vain kotona, jotkut sikailee vain festareilla, jotkut ei sikaile ollenkaan. Emme elä täydellisessä maailmassa.

        perushumaani kirjoitus.. kaikkihan on sallittua ihmisyyden perusteella.. niikö?

        olet varmaankin niitä jotka perustavat romanikerjäläisille leirejä.. yms... heilläkin on mahdollisuudet kotimaassaan koulut yms.. he eivät vain halua.. en minä tukisi elämäntapa ihmistä jos siitä on muille haittaa etenkin meidän hyvinvoinnille.. jokaisessa maassa on oma järjestelmänsä eikä kukaan valtio ole mielestäni toisen valtion puutteita velvollinen korjaamaan... tietotaitoa voi levittää..mutten ymmärrä rahan haaskausta yms.. joka romuttaa meidänkin jo omistaan romuttautumassa olevaa järjestelmää.. lähetäkää joensuun johtajat sinne pariksi vuodeksi oppisopimuksella vaikka pitämään yllä ja luomaan parempia systeemejä..miksi ei...


      • Anonyymi
        465789 kirjoitti:

        johan meni filosofiseksi :D

        ilovaari


    • Mitä lepsuja te Joensuussa?

      syyttäkää ihteänne!
      Annatte porukan roskata rauhassa! - Oma vikanne!
      Jos olisi vähänkin järjestystä, niin painaisitte julisteen että "Tänä vuonna ei sitten roskata! Jokaiselle sakot. Ajatelkaa ympäristöä!"

      Sitten järjestysmiehet asialle. Menee ehkä ensimmäisenä kesänä tunnelma pieleen osallistujilta, mutta oppivatpa jatkoon.

      Kai se on olemassa ympäristölaki? Ainakin muualla on.
      Siis miksi sitä ei valvota?
      Mitä ne poliisit oikein tekee - eivät hoida hommaansa.

      Annetaan pentujen tehdä mitä haluavat ja kukaan ei tartu asiaan!

      No hyvä on - kun ette fiksaa, niin älkää myös valitelko. Lepsut joensuulaiset!

    • isto vua

      isto vua korpimehästä.

      minnoon aevan sammoo mieltä. nykyjjään ne soittoo vua paholaisen säveliä, aekkonnaan ol hanuriloita ja kalakukkoloita. vua päivät hyvät männeet on

    • Musadiggari

      No pistä niitä saakelin aitoja ja kylttejä. Aika harva sinne sun pihaas tulee kuselle! Ei pidä yleistää!!!

      • Anonyymi

        MIKSI PITÄÄ SIKAILLA,SOTKEA KUSEKSII JOKAPAIKKAAN,EIKÖ VOI PITÄÄ HAUSKAA ASIALLISESTI?? ROSKIKSIA ON JA WC TILOJA IHAN TARPEEKS...


    • kaikkien janoisten sankari

      Muuta pois jos ärsyttää.

      • hintti

        Olipa rakentava ratkaisu. En muuten muuta.


      • Anonyymi

        Miks syyttömän pitää aina muuttaa?,ole sinä kiltisti,kiitos..


    • -----

      Lähetä lasku vahingoista tapahtuman järjestäjälle, he voivat lisätä summan kätevästi ensi vuoden lippujen hintoihin.

    • L's

      Kylläpä sitä nykyään ollaan niin vanhoja ja suojellaan vain omia tila-autoja. Antaa nyt nuorison olla ja kyllä ne tapahtuman järjestäjät yrittää sitä teroittaa päähän, että roskaaminen on tuhmaa. Kaikille jaettavassa lehtisessäkin siitä on sivullinen asiaa (ikävä kyllä sekin kyllä osalla lentää pihoille)

      Ja kaikkein tärkeintähän on, että ilosaarirokkarit tuo suuren määrän euroja tähän kaupunkiin, yrittäjille ja asukkaille.

      KÄRSIVÄLLISYYTTÄ.

      • joutaviaeikö

        piiskapirkkoja työllisyysvaroilla.. ja siivoajia kuten tänne joensuun umarannoillekkin siivoamaan rannat ja umavalvojiksi.. ja järven pohjan raivaajiksi..


      • Anonyymi

        Taas raha,raha,ratkaisee..Lopettasivat koko tapahtuman,jos ei käytöstavat muutu.Hauskaa saa olla ja pitääkin olla,ei tarvii sikailla..


    • Ex-talkoolainen

      Olin edelliskesänä talkoolaisena Ilosaarirockissa (ennen rockin alkua "vahtina"). Kyllä säälitti, kun ihmiset tuli kertoilemaan, millaista sikailua joutuivat kestämään. Hävetti. Toista kertaa en talkoolaiseksi mene. Enkä myöskään itse tapahtumaan astu enää jalallanikaan. Ihan jo myötätunnosta Linnunlahden asukkaita kohtaan.

      Ennen kuin festarit olivat edes alkaneet, ongelmia ilmeni. Asukkaita ei mm. päästetty ajamaan omaan kotiinsa - heiltä kun ei löytynyt siihen hätään jotain passia... Itseltäni olisi palanut käämit "hieman" pahemmin.

      On täysin käsittämätöntä, että ihmiset jotka ovat hankkineet kalliin asunnon arvokkaalta asuinalueelta, joutuvat kärsimään OMASSA KODISSAAN systemaattista häirintää. Vaikka Ilosaarirockia pidetäänkin yleisesti rauhallisena ja solidaarisena tapahtumana, ei se näy millään tavalla lähiasukkaiden elämässä. Paskaa tulee joka tuutista. Jos itse omistaisin asunnon ko. alueelta, mättäisin lapiolla naamaan jokaista pihalleni kuseksiaa/leiriytyjää, se on varma.

      • tainnut

        ex-talkoolaisella oikein mennä työt putkeen rokissa kun pitää täällä meuhata. Älä nyt hyvä ihminen sotke kahta asiaa toisiinsa - talkoolaisena oloasi ja rokkivieraiden sotkujen aikaan saamista. Jokaisen, joka talkoolaiseksi menee, täytyy tietää että homma ei ole mitään siistiä sisähommaa ja rokkikansa käyttäytyy miten käyttäytyy, ojennetaanpa heitä millä keinoilla tahansa. Itse olen olen ollut talkoolaisena monta kertaa ja niin menen nytkin - älkää nyt hyvät ihmiset olko noin hirveän ahdasmielisiä, ei kai nyt ihan oikeasti yksi viikonloppu kaada teidän elämäänne?? Jos kaataa niin sitten kannattaa jo syyttää jotain ihan muuta kuin tätä ko. tapahtumaa...


      • järjestelijä
        tainnut kirjoitti:

        ex-talkoolaisella oikein mennä työt putkeen rokissa kun pitää täällä meuhata. Älä nyt hyvä ihminen sotke kahta asiaa toisiinsa - talkoolaisena oloasi ja rokkivieraiden sotkujen aikaan saamista. Jokaisen, joka talkoolaiseksi menee, täytyy tietää että homma ei ole mitään siistiä sisähommaa ja rokkikansa käyttäytyy miten käyttäytyy, ojennetaanpa heitä millä keinoilla tahansa. Itse olen olen ollut talkoolaisena monta kertaa ja niin menen nytkin - älkää nyt hyvät ihmiset olko noin hirveän ahdasmielisiä, ei kai nyt ihan oikeasti yksi viikonloppu kaada teidän elämäänne?? Jos kaataa niin sitten kannattaa jo syyttää jotain ihan muuta kuin tätä ko. tapahtumaa...

        talkoolainen myös vuodelta -98..vieläkin on perse kipeenä seisoskelusta...


      • Anonyymi
        tainnut kirjoitti:

        ex-talkoolaisella oikein mennä työt putkeen rokissa kun pitää täällä meuhata. Älä nyt hyvä ihminen sotke kahta asiaa toisiinsa - talkoolaisena oloasi ja rokkivieraiden sotkujen aikaan saamista. Jokaisen, joka talkoolaiseksi menee, täytyy tietää että homma ei ole mitään siistiä sisähommaa ja rokkikansa käyttäytyy miten käyttäytyy, ojennetaanpa heitä millä keinoilla tahansa. Itse olen olen ollut talkoolaisena monta kertaa ja niin menen nytkin - älkää nyt hyvät ihmiset olko noin hirveän ahdasmielisiä, ei kai nyt ihan oikeasti yksi viikonloppu kaada teidän elämäänne?? Jos kaataa niin sitten kannattaa jo syyttää jotain ihan muuta kuin tätä ko. tapahtumaa...

        Lopetettava,koko tapahtuma,jos asiat ei muutu,häiriöö asukkailla ja hirveemelu..


    • Piikkilankaa ja sähköpaimenta!

      Minä jos asuisin samalla alueella, niin virittelisin omalle pihalle sähköpaimenen, sais nähdä kuinka moni enää kuseksis pihalleni=) heh se pikku tälli minkä se antaa niin muistuttaa varmasti minne kannattaa kusta ja minne ei!!!

      • Anonyymi

        Toi on hyvä. Peukku sille.


    • heppuvaanenosta

      Kylläpä on ahdasmielistä sakkia. Teidän pikkukodit on siis huligaanien armoilla. Roistoja tuollaiset rokkihipit. Virtsa ei ole myrkkyä ja Suomessa on jokamiehen oikeus oikaista. Piikkilangasta tai sähköpaimenesta saattaa seurata rikosilmoitus, että siinäs virittelet nuija.

      • Ex-talkoolainen

        Vai kuvittelet, että jokamiehenoikeus koskee vaikkapa omakotitaloja ruutukaava-alueella? Just. Kannattaa hieman perehtyä asiaan (ja lakiin), ennen kuin lähdet läpikulkua tai leiriytymistä kokeilemaan.

        Alueen ärsyyntyneille asukkaille: pitäkää tunkeilijat ja kuseksijat loitolla kovalla kädellä. Mitään paskaa teidän ei tarvitse sietää. Kotirauhanrikkomiseen on varsin tarkat säännöt. Ja kyllähän omankädenoikeus on joskus varsin käytännöllinen vaihtoehto. Jos joku känniläinen kävelee tontillanne vaikkapa piikkilankaan, ei hänellä ole mitään itkemistä asian suhteen. Kyllä omaisuuttaan saa ja PITÄÄ suojata!


      • Ja kukahan saa aikaseksi?
        Ex-talkoolainen kirjoitti:

        Vai kuvittelet, että jokamiehenoikeus koskee vaikkapa omakotitaloja ruutukaava-alueella? Just. Kannattaa hieman perehtyä asiaan (ja lakiin), ennen kuin lähdet läpikulkua tai leiriytymistä kokeilemaan.

        Alueen ärsyyntyneille asukkaille: pitäkää tunkeilijat ja kuseksijat loitolla kovalla kädellä. Mitään paskaa teidän ei tarvitse sietää. Kotirauhanrikkomiseen on varsin tarkat säännöt. Ja kyllähän omankädenoikeus on joskus varsin käytännöllinen vaihtoehto. Jos joku känniläinen kävelee tontillanne vaikkapa piikkilankaan, ei hänellä ole mitään itkemistä asian suhteen. Kyllä omaisuuttaan saa ja PITÄÄ suojata!

        Niin että piikkiaita? Joo, mutta kuka nyt joensuulaisista olisi niin vihmerä, että saisi sen edes pystytettyä? Ei niin kukaan!

        Täällä palstalla vaan itkette.
        Jos olisitte vihmerämpää porukkaa, olisitte jo ajat sitten hoitaneet asian kuntoon.

        No, pitäkää rokkijuhlanne ja vieraanne siellä, kuunnelkaa ähellystä ja siivotkaa vieraittenne jäljet. Siihen ne verorahat mukavasti menevätkin.

        Sellaiset isännät (saamattomat) sellaiset vieraat (jotka saavat sotkun aikaan)...


      • Hmmm...
        Ja kukahan saa aikaseksi? kirjoitti:

        Niin että piikkiaita? Joo, mutta kuka nyt joensuulaisista olisi niin vihmerä, että saisi sen edes pystytettyä? Ei niin kukaan!

        Täällä palstalla vaan itkette.
        Jos olisitte vihmerämpää porukkaa, olisitte jo ajat sitten hoitaneet asian kuntoon.

        No, pitäkää rokkijuhlanne ja vieraanne siellä, kuunnelkaa ähellystä ja siivotkaa vieraittenne jäljet. Siihen ne verorahat mukavasti menevätkin.

        Sellaiset isännät (saamattomat) sellaiset vieraat (jotka saavat sotkun aikaan)...

        Mikä on vihmerä? Kumma murresana.


      • Vihmerästi, vihmerämmin
        Hmmm... kirjoitti:

        Mikä on vihmerä? Kumma murresana.

        Vihmerä on sellainen ihminen, joka saa aikaseksi ja sen aikasen vieläpä reippaalla vauhdilla, ryhtyy toimiin, ei vitkastele ja hoitaa reippaasti sen homman loppuun asti. Voisi olla myös vastike sanalle toimelias. Tosin vihmerä on vihmerämpi sana kuin toimelikkaampi. Sana "toimelias" on vain toimelias, mutta sanassa "vihmerä" on just se itse "vihmeryys" mukana.

        Olen itse syntyisin Joensuusta, Pielisensuuksi kutsuttiin siihen aikaan Mutalan puolta. En tiedä enkä muista mistä sana on lähtöisin, keksin itsekin paljon uusia sanoja ihan noin vaan.


      • Toimeliaampi
        Vihmerästi, vihmerämmin kirjoitti:

        Vihmerä on sellainen ihminen, joka saa aikaseksi ja sen aikasen vieläpä reippaalla vauhdilla, ryhtyy toimiin, ei vitkastele ja hoitaa reippaasti sen homman loppuun asti. Voisi olla myös vastike sanalle toimelias. Tosin vihmerä on vihmerämpi sana kuin toimelikkaampi. Sana "toimelias" on vain toimelias, mutta sanassa "vihmerä" on just se itse "vihmeryys" mukana.

        Olen itse syntyisin Joensuusta, Pielisensuuksi kutsuttiin siihen aikaan Mutalan puolta. En tiedä enkä muista mistä sana on lähtöisin, keksin itsekin paljon uusia sanoja ihan noin vaan.

        Toimelikkaampi, toimeliaampi.


      • MERIMIEHENKADULTA
        Toimeliaampi kirjoitti:

        Toimelikkaampi, toimeliaampi.

        MIKÄÄN EI OLE MUUTTUNUT VUODESTA 2008! SAMAA SAATANAN SOTKEMISTA OLLUT. TÄNÄ VUONNA VALVON TONTTIANI TOSISSANI JA SUKULAISTENI KANSSA. minun piha ei ole VESSA. JA KUN O KYLTTI NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ. JA ROSKAT SYÖTÄN HEITTÄJÄLLEEN!


      • Joni34
        MERIMIEHENKADULTA kirjoitti:

        MIKÄÄN EI OLE MUUTTUNUT VUODESTA 2008! SAMAA SAATANAN SOTKEMISTA OLLUT. TÄNÄ VUONNA VALVON TONTTIANI TOSISSANI JA SUKULAISTENI KANSSA. minun piha ei ole VESSA. JA KUN O KYLTTI NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ. JA ROSKAT SYÖTÄN HEITTÄJÄLLEEN!

        rokki ikinä, ilosaarirock pois linnunlahdelta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • tanekai
        Joni34 kirjoitti:

        rokki ikinä, ilosaarirock pois linnunlahdelta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        järjestäjät ei osaa hommiaan, joensuun pop-muusikot sucks!


      • kirjakateennyt

        ..seuraavaksi käyn jokamiehen oikeudella naapurin grillistä vilhelmit ja pistän poskeeni.. enkä häpeä...


      • on tämäkin kummaa..
        MERIMIEHENKADULTA kirjoitti:

        MIKÄÄN EI OLE MUUTTUNUT VUODESTA 2008! SAMAA SAATANAN SOTKEMISTA OLLUT. TÄNÄ VUONNA VALVON TONTTIANI TOSISSANI JA SUKULAISTENI KANSSA. minun piha ei ole VESSA. JA KUN O KYLTTI NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ. JA ROSKAT SYÖTÄN HEITTÄJÄLLEEN!

        kaiveli vanhan jutun esiin taas. ;DD
        Meinaatko ensivuonna tehdä saman?
        Oisko aihetta muuttaa pois Joensuusta jos kerran vuodessa oleva tapahtuma noin kiusaa sinua tai istu pihallasi kytiksellä viikko ja vahdi ettei kukaan vaan vahingossakaan astu tontillesi. ;D

        On maailma mennyt ihmeelliseksi valitetaan valitetaan ja valitetaan. Tuolle aiemmin oli kirjoitus suviseuroista ja siitä mitä siellä tehdään tai tekemättä jätetään....
        mikä olisi seuraava valituksen aihe??????????? Olisiko sää hyvä?????


      • Anonyymi
        MERIMIEHENKADULTA kirjoitti:

        MIKÄÄN EI OLE MUUTTUNUT VUODESTA 2008! SAMAA SAATANAN SOTKEMISTA OLLUT. TÄNÄ VUONNA VALVON TONTTIANI TOSISSANI JA SUKULAISTENI KANSSA. minun piha ei ole VESSA. JA KUN O KYLTTI NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ. JA ROSKAT SYÖTÄN HEITTÄJÄLLEEN!

        Et muuten mulle syötä yhtään mitään. Näytän habaa niin juoksee jokainen nillittäjä karkuun!!


    • iuiu

      Tuo nyt on aivan väärin, että rokkia kannattaa vain ne kenen kukkaroa se kasvattaa! (oma kukkaroni vain laihtuu tämän ansioista, mut ei se väärin ole)

      Itse asun joensuussa, ja kyllä, käyn rokissa. Vuoden kohokohta koko joensuun kaupungissa, ihanaa kun kaupunki täyttyy turisteista ja alkaa elää, kerrankin..
      Joten tässä monen harmiksi voin todeta, että heinäkuuta jo odottelen aivan innoissani. Toivotaan että sää suosii rokkikansaa koko viikonlopun ajan ja saadaan kävijäennätys sillä juhlitaanhan rokin 40 vuotista taivalta!!
      Mukavaa odotusta kaikille!

      • olisipa jo

        heinäkuu!


    • Jou Männinen

      Antaa pissisten ja paskisten vaan heilua. Johan siinä katu-uskottavuus puuttuis, jos ei ökellä ja roskaa tai ole ees mummon rintaneula poskessa. Sehän ois sama, ko hevari vetäis villapaidan päälle ja suorat housut jalkaan. Auton maski vaan kaulaan ja housut kinttuun, niin oot jou-männi. (Muista sormet silleen reumapotilasmaisesti vinksalleen)

    • exmantsilainen

      Siis Merimiehenkadulta ei kannata ostaa asuntoa jos haluaa viettää rauhallista heinäkuuta?Olen tässä tekemässä asuntokauppoja ja kiinnostava kaksio löytyi ......mutta onko merimiehenkatu rokkiväen pissipaikka?
      Vastatkaahan jotka tiedätte???

      • ei taas

        älä osta jos haluat rauhassa olla rokin aikaan


      • on pitkä

        katu, riippuu missä päässä asut.
        Tosin olen itsekin asunut reilut kymmenen vuotta etelä-ruutukaavalla enkä koskaan kokenut heinäkuun viikonloput mitenkään häiritseviksi.

        Avarakatseisuutta!


      • jatkuvaa
        on pitkä kirjoitti:

        katu, riippuu missä päässä asut.
        Tosin olen itsekin asunut reilut kymmenen vuotta etelä-ruutukaavalla enkä koskaan kokenut heinäkuun viikonloput mitenkään häiritseviksi.

        Avarakatseisuutta!

        Rock on kuin syöpä leviää ja leviää eikä koskaan lopu


    • suivaantunut merimie

      Nostan tämän viestin esiin, joka hemmetin vuosi niin pitkään että järjestäjät tekevät jotain todellista korjatakseen asian. Taas se tulee ilosaarirock-ahdistus.

    • Imatra Big-Bänd

      ROKIN RÄMINÄÄ PIKKU PENNULLE siinä koko ilosaaren kuva

    • rokrokrok

      Vaatikaa korvauksia rokin järjestäjältä tai kaupungilta vahingoista, siten ne asiat muuttuu parempaan päin.. viime vuonna talojen pihoja oli rokin ympäristöstä aidattu korkeilla aidoilla -> vaatikaa ainakin ne talonne ympärille. Tän kirjoituksen tarkoitus on, että minä ja ystäväni voisimme jatkossakin rokata rennosti liikaa lähialueen asukkaita häiriten. On myös meitä, jotka osaa juhlia asiallisesti, mutta kaikki ei osaa, joten vaatikaa parannuksia ihmeessä. Rokki on kiva tapahtuma, mutta en minäkään sitä pihalleni haluaisi :) Tsemppiä asukkaat ja mukavaa rokkia kaikille !

    • nyyhönen

      Elinkeinoelämä eli Bisnez ei paskaa nakkaa sun pihoistas ja pienestä
      äänestä, hah! se on joensuun vapaamuurimiehet ky. joka tilin raappaa
      taskuunsa ja sanoo hotspojoloo.
      ilosaarirok tuo alueelle (joensuu) pelkästään yli 15 miljoonaa euroa
      kun laskee bensanmyynnit, kalja ja ruokakaupan, yöpymiset, muun matkailun jne. puhumattakaan Joensuun brändille mitä se on saanut aikaan
      (vrt. skinheadit jne.) mutta missä on kiitos?
      huumeratsioissa, erityistilintarkastuksissa ja vittuilussa on kiitos.
      sellainen on virkamies.
      täydellinen neukkuavaruusmies.

    • arvaas kuka ?

      nyyhöselle riittäisi Joensuussa MUOVALUVAHALLA leikkiminen ,,,liian monimutkaista ajanvietettä ei noin tollolle ole soveliasta kehitellä,,, koska vakava traumatisointi uhkaa jo NYT ,,, ?

    • tEEMU uISTIN

      heheheheh MUOVAILUVAHAA,,,,joensuun pennuille,,,,,, kuka niistä mitään musiikin pöäälle ymmärtää::::: HÄ ?

    • rokkimake

      meil on sohva mukana ja me pannaanki leiri pystyyn siihen merimiehenkadulle, nukutaan, bailataan, grillataan ja chillataan siinä sillai kätevällä etäisyydellä festareista koko piiiiiiiiiiitkä viikonloppu. sterkat soi ja poppiraikaa, sun pihalla käydään vessassa ja jos tuut urputtaan vedotaan jokamiehenoikeuksiin - vanhaan pohjoismaiseen perinteeseen. Saat sit sen sohvan ja tyhjät pullot kun lähetään. thats it.

      • Johan Lewis

        No nyt alkaa olla jo vähän oikeanlaista asennetta, niin sitä pitää!
        Oikeastaan ei puutu muuta kuin että muistatte heittäytyä vielä väkivaltaisiksikin tuntemattomia ja vähän tuttujakin kohtaan alkomahoolin antaman voimantunteen purkamiseksi.
        Ei myöskään sovi unohtaa edestakaisin ajelua perkeleellistä meteliä pitävällä rakkineella,
        -joka tietysti on p-mari suoralla pakoputkella sen päähän megafoniksi hitsatulla sinkkiämpärillä-
        jolla ajelette edestakaisin etenkin yöaikaan ja varsinkin kaasuttelette ihmisten ikkunoiden alla. Sitä parempi mitä pitempään ja kovemmin!
        Rokkarithan on erilaisia nuoria ja vastustavat perinteisiä sääntöjä, joten tämä kaikki ja paljon muuta on suorastaan pakko tehdä, muuten ei hyvä.
        Kyllä se siitä lähtee..kunnon rock-tunnelma..
        Valitettavasti en pääse osallistumaan näihin aktiviteetteihin, mutta toivon jokaiselle muulle osallistujalle sitäkin enemmän voimia viedä kaikki läpi vähintäin vauhdikkaasti.
        Itse tyydyn harjoittelemaan tämänkin viikonlopun hieman rauhallisempaa soitantoa -kylläkin sähköistetyllä kitaralla- ja se riittäköön toistaiseksi todistamaan että soitto on suruista tehty..kenelle milläkin lailla..


    • 3+3

      "vedotaan jokamiehenoikeuksiin"


      Taitaa tulla nopeasti lähtö putkan puolelle jos ihmisten pihoissa örvellätte ja tuohon vetoatte. Saattaa päteä jossain metsässä muttei kaupungissa =)


      uskomattoman tietämätöntä sakkia..

    • Näin on

      Joensuu onkin "kaupunki metsässä"...

    • hippijore2

      ai miten niin voin leiriyä jokamiehenoikeuksien nojalla jollekkin maatiaisen pellolle tai vaikkapa jonkun omaistamaan metsään, mutten muka kaupungissa nurtsille tai puistoon tai kulkea jonkun pihan läpi, saahan metsissäkin kulkea. onko kaupunkilaiset ja maalaiset tässä suhteessa eriarvoisia, tiedoksi vaan että suomi on tasa-arvoinen maa ja samat säännöt pätee niin jyväjemmareiden kuin kaupunkilashiirten suhteen. eläköön tasa-arvo!

    • Viisi ruusua

      Toivottavasti sataa kaatamalla koko viikonlopun, huuhtoutuupahan enimmät kuset poies.

    • ertcdd

      Minä lähden mökille viikonlopuksi joten luonnon rauhasta nauttien menee ilosaarirokki, linnunlaulun tahtiin rokkaamaan. :))
      40 vuotta tuokin rokki ollut ja aina siitä löytyy valittajia kuten muustakin.

      Jokainen on valinnut oman asuinpaikan ja jokaisessa on jotain huonoa ja hyvää.
      Ja kuka ne nuoret on kasvattanut tai jättänyt kasvattamatta??

      Elämä on täynnä valintoja..

    • Niin niin,

      mutta ne onkin jotain toisia, ei meijän nuoret.
      Ensi vuonna palataan taas aiheeseen, sillä varmasti joku tämän viestiketjun nostaa esille silloinkin, ellei peräti uutta aloita.
      No, vielähän tähän entiseenkin mahtuu monta monituista valitusta tälle vuodelle eikä lopu sivu keske.. joten olkaapa hyvä....seuraava..

    • Mikä on robotti

      Olipahan taas kerran hyvä rocki! Ei ahistanu yhtään (nyt kyl vähän vapisuttaa ja väsyttää muttei se mitään, kuuluupi asiaan yeah!) Huikean hauskaa oli.

    • JoenZoolainen

      Kylläpähän on taas aihetta valittaa, muuta ihmeessä vaikka tuupovaaraan jos yksi viikonloppu vuodessa aiheuttaa ahdistusta ja sydämen tykytystä. Kyllä tuo ilosaarirock tuo loppupeleissä niin paljon rahaa tähän kaupunkiin ettei siinä muutama kusitahra aidanpielessä haittaa. Mutta näitä valittajiahan riittää nyt ja tulevaisuudessa. Loppuun vinkki: Jospa hommaisit ihan oman elämän, niin jäis muiden kyttäys vähemmälle...

      • Anonyymi

        Kunnioita lähimmäisesi koti rauhaa,riehu sen perheestä kanssa muualla,äläkä toisten pihoilla.Kysy loput äidiltäsi,jotta ymmärtäisit..


    • Merimiehenkadulta

      Hyvin meni rokki tänä vuonna, järjestäjät oli huomioineet hienosti myös festarialueen lähitienoot: oli järkkäriä ja aitaa, roskiakaan ei juuri näkynyt ja myös festarikansa oli aiemista vuosista viisastunut, muiden pihoja kunnioitettiin. Hyvä popparit. Jos näin menee, niin saa mennä jatkossakin.

    • ruutukaavalainen

      Viimevuosi meni hyvin myös siis täällä Merimiehenkadulla. Asioihin oli edellisten vuosien piittamattomuuden sijaan otettu tiukka ja hyvä linja. Toivottavasti tämäkin kesä menee yhtä hyvin. Kiitos jo etukäteen.

    • ent.nuori

      Eihän se rokki monena päivänä ole ja vain kerran vuodessa, sen kyllä kestää, täytyyhän nuorten saada ilakoida, niin sitä on itsekkin joskus oltu nuoria ja kivaa oli. Toivon vaan ettei satu kenellekkään mitään pahaa vaan kaikki pääsee turvallisesti kotiin rokin päätyttyä.

    • Hanoi rock

      Monroekin täytti 50.v

    • lisääpesää

      rokin aikaan saan eniten pesää, niin vanhemmilta kuin 20likoiltakin, viime vuona 3pvän aikana hoitelin yli 10 naarasta

      • Anonyymi

        Ha.haa. Unta oot kännipäissäs nähny..


    • Pihani ei ole vessa

      Up!

    • ulla kakkoen

      ilmeisti poliisi voimaton puuttumaan järjestyshäiriöihin.

    • Tuhon jäljet

      Tänä kesänä tätä kappaletta ei kuulla livenä Ilosaarirockissa:

      http://www.youtube.com/watch?v=eBIa0o36pPo

      Onneksi en asua aivan sen festivaalialueen vieressä, vaikka muutenkin pidänkin musiikin kuuntelusta. Tosin haluan itse valita mitä musiikkia kuuntelen ja on myös fiksua ottaa naapurit huomioon milloin ja millä volumella niitä stereoita testailee.

      • Pinkfloyd4ever

        Ja hyvä ettei kuulla, älytöntä mökää. Toivottavasti tilalle saadaan jotain eteerisen kaunista - vaikkapa Pink Floyd!


    • Korvatulpat ei auta

      Ehkä rokkijuhlien jälkeen voitaisi järjestää Laulurinteellä viikonlopun mittaiset klassisen musiikin festarit, joissa kaikki musiikki soisi kovaäänisten kautta niin lujaa, ettei kukaan keskustassa asuva rokkaaja saisi yön eikä päivän rauhaa. Siinä nähtäisi sitten kuinka suvaitsevaisia he itse olisivat moista häirintää kohtaan.

      • Snnaj sjks

        Klassisessa ei käytetä kovaäänisiä, todelisessa musiikissa ei vaan tartte!


    • Beethoffen

      Ihan tajuttoman hyvä idea! Puitteet ois hienot! Tätä Joensuu tarvitsisi.

    • Joopa joo

      Etteköhän te samat valittaisi niistä klassisen musiikin festareista, vaikea uskoa että olette sen musiikin diggareita.

      • Korvatulpat ei auta

        Ketkä me? Ketkä samat? Minä satun pitämään klassisesta musiikista ja sen lisäksi mm. jazzista ja latinalaisamerikkalaisesta musiikista, muutamia mainitakseni.


    • Gygy mc

      No nyt SE alkaa! Rokkiviikko. Ihmistä, aurinkoa, iisiä fiilistä. Ahdistaako? Jokaiselle jotakin ihan vauvasta vaariin.

      • posit. ajattelija

        Ei ahdista kun asuu kauempana niin ei häiritse yhtään ja mukava kun porukkaa liikkuu kaupungissa ja samalla tuo rahaa eri yrittäjille.


    • Dösäkuski15

      Itse aattelin mennä ajamaan linja-autoa koko viikonlopuks joensuun keskustaan iltavuoroa eikä haittaa, onpahan kerrankin ihmisiä kyydissä. Yleensä ihmiset ovat vielä tavallista iloisempia kun on tämmönen iso tapahtuma...Tekee vaan hyvää joensuulle tämmöset isot tapahtumat...:) Rahhaa se tietää...

    • Vanhus yli 80 v

      " Oi ihmiset toistanne ymmärtäkää , niin kaunis , niin kaunis on nuoruus " tämä vähän muunneltu runo kertoo kaiken . Miksi me ärtyiset vanhaukset sinä ja minä , jotka täällä linjoilla valitamme häirinnästä yhden nuorten juhlan ajasta , eikö olisi tarvetta muistella omaa nuoruuttamme . Mekin halusimme irrotella , tosin eri tavalla.

      Jos et viihdy nuorten kansa , painu korpeen siksi ajaksi !Muista mekin olemme olleet nuoria ! Miksi tulit Joensuuhun , jos olet noin valittava nahjus , jopa älytön vanhus ?
      Sinun paikkasi olisi joku vaivaistalo ! Näin ajattelee yli 8-kymppinen ihminen , joka menee tapahtumiin mukaan .

    • ei-rokkaava 35 v.

      Ilosaarirock ärsyttää minua. Miksi? Tässä muutamia syitä.

      1. Elämme hyvinvointivaltiossa, jossa kaikki edut on saavutettu ja kaikki tabut kaadettu. Rockilla ei ole enää mitään tehtävää. Se ei voi puolustaa sorrettuja, se ei voi ärsyttää tai häväistä ketään. Rockia voidaan soittaa MTV3:lla lasten katseluaikaan. Se on kaupallista, keskivertolla lahjakkuudella tehtyä Radio Nova -kamaa, joka kannustaa keskivertoja ihmisiä jatkamaan keskivertoelämäänsä. Punk ehkä menisi, mutta onko sitäkään enää olemassa?

      2. Kaikki kehitys on yksilön kehittymistä, eli rokki laumailmiöineen on taantumaa, vaikka rokin piti olla kapinaa, joka veisi asioita eteenpäin.

      3. Kaikesta musiikista erottaa normaalilla voimakkuudella ja yksin, onko se hyvää vai ei. Volyymin lisääminen ja ympärillä hilluvat massat eivät tee mistään musiikista parempaa.

      4. Minkä tahansa asian hyvyys tai tarpeellisuus voidaan mitata laskemalla yhteen sen hyödyt ja haitat. Missä muiden musiikinlajien tapahtumissa roskaaminen ja melu on yhtä suuressa roolissa kuin rockfestivaaleilla? Moni perustelee rokissa käymistä kavereiden tapaamisella. En jaksa uskoa, että kavereiden tapaaminen jossain muussa yhteydessä tuottaisi tällaista saastetta kaikille aisteille.

      5. Yhä iäkkäämmät, neljännellä ja viidennellä kymmenellä olevat aikuiset taantuvat riehumaan kuin keskenkasvuiset eivätkä muista, että he ovat esimerkkeinä nuoremmille siitä, miten toimitaan aikuismaisesti. Etsitään vain hetkellisiä fiiliksiä ja omaa nautintoa. Onko liian vaikea myöntää, että on aikuinen ja alkaa kiinnostua aikuisten asioista?

      6. Ilosaarirockia puoltavat – tai sietävät – aikuisväestöstä lähinnä ne joille se tuo rahaa ja joiden silmissä siintää noilla rahoilla hankittava etelänmatka, mökki tai uusi auto.

      7. Niitä, joita rokki häiritsee, kehotetaan menemään siksi ajaksi muualle. Kaikilla Joensuussa asuvilla ei ole varaa tai mahdollisuutta matkustella tai mennä mökille. Vasta-argumenttina voisi sanoa, että miksei rokki itse muuta korpeen, missä se ei häiritse sivullisia?

    • herra narri 48

      ei-rokkaava kirjoittaa joiltain osin ihan asiaakin, mutta silti rokkifestivaali tulkoon ja menköön, onhan silläkin oltava aikansa kerran kuluttajia se kiinnostaa. Vapun ja uuden vuoden juhlimiset voisi kieltää roskaamisen vuoksi myös ja mm. tangomarkkinat järjestyshäiriöihin vedoten. Itse rokki ei juurikaan roskaa, vain siellä vierailevat ihmiset ja tapahtumajärjestäjät siistivät alueelta heidän jälkensä tapahtuman jälkeen. Jos kaupunki ei siivoaisi jokaisen viikonlopun jäljiltä kaupunkilaisten roskia, näyttäisi kaupunki rockfestivaalilta melko pian. Ymmärrän melusta valittajia, mutta sitä en ymmärrä, että nämä samat ihmiset eivät valita liikenteen melusta myös.

      Meidän keski-ikäisten on suorastaan hyvä taantua nuorison tasolle ja jättää se turha vakavuus ja päteminen hetkeksi kotiin. Se tekee vaan hyvää, aivan kuin pulkkamäessä käyntikin.

      Mitä se on sinulta pois tykkääkö joku kapinattomasta rokista? Jos tykkää, niin sehän on vaan hyvä. Mieluummin tykkäämistä kuin ei tykkäämistä. Kyllä tähän maailman nimenomaan tykkäämistä tarvitaan. Jos rokissa olisi vielä sitä kapinaa, niin sittenhän tästä festivaalista vasta poru syntyisikin. Me keski-ikäiset ja meitä vanhemmathan ollaan kautta aikain tiedetty paremmin mikä on nuorille hyväksi. TV:n katsominen ja krääsän kerääminen. Paheksumisesta ja kaikesta tietämisestä puhumattakaan.

      Laulurinteellä nähdään!

      • ei-rokkaava 35 v.

        Herra narri 48:lle:

        Minun mielestäni vapun ja uudenvuoden juhlinta tässä kaupungissa ei yllä siivottomuudessa lähellekään rockia.

        Vertaus liikenteen meluun ontuu myös, sillä liikenteen melu ei ole jatkuvaa, kaikkialle kuuluvaa jumputusta. Liikenteen melu on myös melko tasaista, kun taas rockista kuuluu milloin minkinlaista möykkää, johon helpommin herää esim. saatuaan unen päästä kiinni.

        Puolsit rockia sanomalla, että sillä on paikkansa "kerran kuluttajia se kiinnostaa". Aika moni muukin epäsuotava asia kiinnostaa kuluttajia nykyisin. Tuo verbi "kuluttaa" kertoo myös jotain asenteesta, jolla musiikkiin suhtaudutaan: se on tuote, kauppatavara.

        Pulkkamäessä olen nähnyt moniakin aikuisia, mutta harvempia yhtä vastuuttoman räkäkännissä kuin musiikkifestivaaleilla. Taantumisella ja taantumisella on eroa.

        "Mitä se on sinulta pois tykkääkö joku kapinattomasta rokista?" No, tykkäähän joku voileivästäkin, jossa ei ole leipää eikä levitettä. Mutta pakkoko mokomaa mauttomuutta on kuuluttaa koko kaupungin kuultavaksi? Luulen, että joku rokkaajakin saattaisi ärsyyntyä, jos hänet pakotettaisiin kuuntelemaan päivin öin jotain, mitä hän pitää etovana.

        Rock on vuosi vuodelta volyymia kasvattaen tullut pisteeseen, jossa kapinaa voisikin olla se, että soitetaan aivan hiljaa.


    • en kadehdi siivoojia

      Linnunlahti ja kaupunki yleensäkin on rokin jäljiltä, kuin olisi palkattu 50 ammattisotkijaa 1000 €:n päiväpalkalla roskaamaan, kuseskelemaan ja laattaamaan ympäriinsä.

      PS. Pankkiautomaatti ilman eritteitä olisi kiva ylläri.

      • Ilosaarirock

        Silkkaa sikailua!


      • iujyhgtfred

        Pitäis laittaa ne rokkaajat siivoamaan omat sotkunsa tai sakkoja jos roskia jää.


    • Toimistosta

      Minä en oikeesti tajua tätä joka vuotista märinää tästä Ilosaarirokista. Sitä on kuitenkin järjestetty jo yli 40 vuotta ja aina se vaan pääsee teidät yllättämään.

      Tapahtuma tuo kaupunkiin paljon rahaa ja työllistää yrittäjiä.

      Lopettakaa itkeminen, aikuiset ihmiset.

      • Näin on.

        mistäpä nuo iältään mutta ei älyltää olevat "aikuiset immeiset" ei valittais mikä ei oo heijän mieleesä. Tälläki palstalla on nähty jos jonkunlaista ränkytystä millo mistäki, ja ainut mikä on riittävän hyvä nii kirjottaja ite ja joskus sammaa laumaa kuuluvat tutut. Kaikki muu ja muut onkin sitte erittäin syvältä persiistä ja mikkää ei vältä eikä oo oikein. Voi perkele sentää.


    • Kyylä, merimihenkatu

      Nyt se on alkanut - maanantaina voimme tarkastaa TUHON JÄLJET.

    • Yllätys sepänkadulta

      Viime kesänä oli paskannettu postilaatikkoon. Että tältä pohjalta. Tänä vuonna ei paskanneta.

    • länsikadunkakkakikke

      itse asun länsikadulla ja olen jo useana vuonna käyttänyt runsaasti alkoholia rokkiviikonloppuna.Samaten majoitan 2-3 rastatukkaista haisevaa tyttöä asuntooni ja kännissä haistelen heitä.Ihan kiva tapa viettää rokkivk-loppua länsikadulla.Moi.

    • lainaten edellistâ

      Ilosaarirock ärsyttää minua. Miksi? Tässä muutamia syitä.

      1. Elämme hyvinvointivaltiossa, jossa kaikki edut on saavutettu ja kaikki tabut kaadettu. Rockilla ei ole enää mitään tehtävää. Se ei voi puolustaa sorrettuja, se ei voi ärsyttää tai häväistä ketään. Rockia voidaan soittaa MTV3:lla lasten katseluaikaan. Se on kaupallista, keskivertolla lahjakkuudella tehtyä Radio Nova -kamaa, joka kannustaa keskivertoja ihmisiä jatkamaan keskivertoelämäänsä. Punk ehkä menisi, mutta onko sitäkään enää olemassa?

      2. Kaikki kehitys on yksilön kehittymistä, eli rokki laumailmiöineen on taantumaa, vaikka rokin piti olla kapinaa, joka veisi asioita eteenpäin.

      3. Kaikesta musiikista erottaa normaalilla voimakkuudella ja yksin, onko se hyvää vai ei. Volyymin lisääminen ja ympärillä hilluvat massat eivät tee mistään musiikista parempaa.

      4. Minkä tahansa asian hyvyys tai tarpeellisuus voidaan mitata laskemalla yhteen sen hyödyt ja haitat. Missä muiden musiikinlajien tapahtumissa roskaaminen ja melu on yhtä suuressa roolissa kuin rockfestivaaleilla? Moni perustelee rokissa käymistä kavereiden tapaamisella. En jaksa uskoa, että kavereiden tapaaminen jossain muussa yhteydessä tuottaisi tällaista saastetta kaikille aisteille.

      5. Yhä iäkkäämmät, neljännellä ja viidennellä kymmenellä olevat aikuiset taantuvat riehumaan kuin keskenkasvuiset eivätkä muista, että he ovat esimerkkeinä nuoremmille siitä, miten toimitaan aikuismaisesti. Etsitään vain hetkellisiä fiiliksiä ja omaa nautintoa. Onko liian vaikea myöntää, että on aikuinen ja alkaa kiinnostua aikuisten asioista?

      6. Ilosaarirockia puoltavat – tai sietävät – aikuisväestöstä lähinnä ne joille se tuo rahaa ja joiden silmissä siintää noilla rahoilla hankittava etelänmatka, mökki tai uusi auto.

      7. Niitä, joita rokki häiritsee, kehotetaan menemään siksi ajaksi muualle. Kaikilla Joensuussa asuvilla ei ole varaa tai mahdollisuutta matkustella tai mennä mökille. Vasta-argumenttina voisi sanoa, että miksei rokki itse muuta korpeen, missä se ei häiritse sivullisia?

      • Toimistosta

        Ai, siellä joku päiviinsä kyllästynyt yhteiskuntapolitiikan opiskelija haluaa nyt päteä oikein kunnolla.

        Mitähän pahaa siinäkin on, jos joskus kokoonnutaan yhteen pitämään hauskaa, kun koko talvi turjotetaan jo muutenkin sisällä ja kaikki on pimeää ja perseestä.

        Höllää vähän pipoa.


      • Anonyymi
        Toimistosta kirjoitti:

        Ai, siellä joku päiviinsä kyllästynyt yhteiskuntapolitiikan opiskelija haluaa nyt päteä oikein kunnolla.

        Mitähän pahaa siinäkin on, jos joskus kokoonnutaan yhteen pitämään hauskaa, kun koko talvi turjotetaan jo muutenkin sisällä ja kaikki on pimeää ja perseestä.

        Höllää vähän pipoa.

        Ilmastonmuutos! Mikä on tuollaisen tapahtuman hiilijalanjälki?!
        Vai onko ilmastonmuutos keskeytetty rokin ajaksi?


    • nimenomaan näin

      5. Yhä iäkkäämmät, neljännellä ja viidennellä kymmenellä olevat aikuiset taantuvat riehumaan kuin keskenkasvuiset eivätkä muista, että he ovat esimerkkeinä nuoremmille siitä, miten toimitaan aikuismaisesti. Etsitään vain hetkellisiä fiiliksiä ja omaa nautintoa. Onko liian vaikea myöntää, että on aikuinen ja alkaa kiinnostua aikuisten asioista?

      6. Ilosaarirockia puoltavat – tai sietävät – aikuisväestöstä lähinnä ne joille se tuo rahaa ja joiden silmissä siintää noilla rahoilla hankittava etelänmatka, mökki tai uusi auto.

    • böö

      Milloin saamme puhdistettua rokin pois Joensuusta?-menkööt tarpeeksi kaus korpeen rääkymään jossa ei asu ihmisiä 100 km lähempänä!

      • Ei kantria, tai hump

        Sorry vaan, rock kaipaa ympärileen urbaanin betoniviidakon, ei nämä nyt sentään mitkään kantrifestarit ole.


      • Grrauhh

        Kontiolahden entisen varuskunnan alue olisi oiva paikka pitää jatkossa Kontion Ilonkarjahdus - festivaaleja, eli Ilosaarirock voisi muuttaa sinne ja vaihtaa nimensäkin!


      • Anonyymi
        Grrauhh kirjoitti:

        Kontiolahden entisen varuskunnan alue olisi oiva paikka pitää jatkossa Kontion Ilonkarjahdus - festivaaleja, eli Ilosaarirock voisi muuttaa sinne ja vaihtaa nimensäkin!

        Hyvä homma,sinne vain..


    • Rockeläjä

      On muuten yks vanhimmista ketjuista joka pomppaa ylös joka kesä. Aloitettu jo 2008 ja aina samat jorinat. Jotkut valittaa, toiset uhoaa, joku ymmärtää ja toinen vihaa. Tänä vuonna kaikkien aikojen ROCK! Juhlat alkaa tänään. En silti roskaa, enkä räyhää - pidän hauskaa, mä ja mun frendit. Ja taas paistaa aurinko!

    • Rock and roll

      Näähän onkin varsinaisia rockäijiä/mimmejä nää valittajat heräävät aina rokkiviikon aikaan horroksesta ;)

    • Merimiehenkatu

      Aion valokuvata kaikki taloyhtiömme pihamaalla sikailevat häiriköt. Tieto menee eteenpäin ja jokainen vastaa teoistaan..

    • Chaos & Disorder?

      Oli mukava viettää urbaanijuhannus Joensuussa, silloin oli todella rauhallinen viikonloppu, jopa autoliikenne oli olematonta. Ilosaarirock edustaa sitten toista äärimmäisyyttä.

    • Steffi.k

      Onko festarialueen ulkopuolella järjjestymiehiä? Enkä tarkoita nyt ihan välittömässä läheisyydessä vaan kulkureiteillä ja arvokiinteostöjen läheisyydessä?

    • rock out

      Ikävää, että Joensuun ruutukaavan kiinteistöjen arvo alenee ko. rokkijuhlien ansiosta. Moni ostaja joka tietää tuon jokakesäisen riesan haittoineen, ei halua ostaa asuntoa ko. alueelta, enkä ihmettele jos fiksut ihmiset noin tekee.

    • Mututietoa?

      Paljon kiinteistöjen arvo on laskenut Ilosaarirockin takia? Voisitko esittää tästä faktaa? Kiitos.

      • Anonyymi

        Itse en ostaisi asuntoa linnunlahdelta enkä etelä-länsi kaupungista mistään hinnasta. Pelkästään tuon möykkäjuhlan takia.


    • Yllättynyte

      Ai näihin voi taas kommentoida. Hieno homma. Välillä ei voinut näihin vanhoihin enää jatkaa. No mitäs ny keksittäis? Kertokaapa vaikka mitä mieltä tulevan kesän bändikattauksesta?

    • osallistumista
    • osallistumista
    • Enasumerkkaril

      Klassikko esiin! Rokki lähestyy!!!

    • Enasumerkkaril

      Tämän vuodatuksen yhdeksänvuotissynttärit tänään!

    • tirititilaa

      Tälle vuodelle, 2017 o n tulossa "jäniskennys", jos tehty päätös pitää. Joensuu halajaa naku- uijien osallistujien Me- (maailman ennätyksen. Tavoite 1000 uijaa samaan aikaan. Onko kampanja menossa? Pari viikkoa aikaa.

    • Nakkev

      Alastomuus julkisella paikalla on rangaistavaa, joten isot rapsut tulossa.

    • salainenkulautus

      Jes kohta se taas koittaa juominen alkaa jo osaltani torstaina ja päättyy sunnuntaina viimeisen esiintyjän esiinnyttyä. Tästä on tullut jo perinne yleensä vedän kolmipäiväiset, mutta tänä vuonna loma sattui sopivasti, jotta mikä estää juomatta neljääkin päivää.

    • Utteliasnami

      Miksi pitää juoda? Miten joppaat viinat festarialueelle?

      • joppaaja

        Ryysiksessä on järkkärien mahdotonta tutkia rokkivierailta kaikkia paikkoja. Hyviksi havaittuja tapoja: Litteä pullo teipillä sisäreiteen, litteä pullo teipillä selkään lapaluiden väliin, litteä pullo rintojen alle reipillä, jos on isot hiukset, pullo hiuslaitteen sisään. Jos on stetsoni tai muu vastaava, pullo sinne, pikkupulloja voi piilotella oikeestaan mihin vaan repussa, taskuissa. Keinoja on paljon.


    • Hyvaehdutus

      Minulla on hyvä ehdotus. Siirretään rokkitapahtuma Repokallion tuntumaan Jätekeskukselle. Silloin tapahtuman loputtua ei kenenkään tarvii ryhtyä roskia keräämään, vaan puskutraktorilla ajetaan paikat siistiksi.

    • Valmistatumaan

      Isomunaiset miehet ja isotissiset naiset. Valmistukaa naku-uinnin MM- kisoihin Ilosaareen.Vähintään 1000 ensimmäistä pääsee , jos täyttää kriteerit.
      Voipi tulla katsojien yleisöennätys. Sonkajärvelläkin tulee joka vuosi katsojien ylleisöennätyksiä eukonkannon MM -kisoissa.

    • Klassikkothread2008

      Perinteinen aika vuodesta ahdistua!

      Ei käy kateeksi Linnunlahden lähellä asuvia.

    • Menisipäkaikkihyvin

      Oispa tämä painajaissviikko jo ohi, mutta mitä vielä, vasta keskiviikko ja pahin vielä edessä. En muuta toivo kuin voimia itselleni ja muille tavallisille eteläisen ruutukaavan ihmisille.

      • fdsk

        Miksi Linnunlahti-seura ei järjestä asukkaille kriisiapua? Sieltä luulisi ainakin saavan vertaistukea. Muutoin olet kyllä huonosti varautunut painajaiseesi, tumput suorina. Karjalasta lähettiin sentään evakkoon kun miehitysjoukot lähestyivät. Onko ihan eka rokki, vai miten tää nyt näin pahalta tänä vuonna tuntuu?


    • Missäsuivaantunutlienee

      Tämä postaus täyttää jo 10-vuotta! Onnea,Onnea, Onnea vaan!

    • 10the_Anniversary

      Perinteinen sekoiluviikonloppu lähestyy. Muistakaa nuoriso käyttää kumia, niin säästetty suuremmilta vahingoilta ja ikäviltä jälkitaudeilta. Toivottavasti myös materiaaliset tuhot jäävät vähäisiksi.

    • Taikapaavo

      Pahasti näyttää siltä, että ensi kesänä tulee räkäisin rokki koskaan. Tämä ennustus siksi, että bändikattaus näyttäisi olevan suunnattu etupäässä 15-25 vuotiaille. Tulee paljon häiriötä, sillä tuoikäisiä ei mitkään estot pidättele ja ovat kovia juomaan plus huono viinapää. Muistakaa mun sanoneen.

      • Anonyymi

        Nii ja tietenki mamu häiriköt jotka ei kunnioita mitää ja on ikuinen riesa ja piikki kantasuomalaisiin kuluville miehille.


    • Anonyymi

      Perinteinen sekoiluviikonloppu lähestyy, onneksi en asu Linnunlahden lähellä.

      • Anonyymi

        Ei siinä nyt viherpiiperöitä ilmastonmuutos huoleta eikä hiilijalanjälkiä lasketa kun pääsevat sikailemaan.


    • Anonyymi

      Jos on alastonuinti, niin voisivat laittaa katsomon. Lipuille kuitenkin maltillinen hinta, eli ei yli 100 euroa.

      • Anonyymi

        Ei kannata pihistellä hinnasta jos pääsee näkemään aitoja luomutissejä. 100 euroa on siitä naurettava hinta.


    • Anonyymi

      Itse olen kastellut pihalle tunkeneet häiriköt korkeapaineruiskulla. Jäinen vesi tekee todella höböä roskaväelle.

    • Anonyymi

      Ihanan rauhallinen perjantai-ilta Joensuussa. Sitä vastoin viikon päästä saattaa kuulua aikamoinen jytke Laulurinteen suunnalta.

      • Anonyymi

        Niin pitääkin. Yesss!!! Saat sinäkin seniili vähän säpinää harmaaseen arkeesi :D


    • Anonyymi

      Soitin jo poliisit laululavalle

    • Anonyymi

      Rocki on rauhan sanoma ja kun joku ei rakasta rockia niin ei ole rauhan asijalla. Minä olen ollunna jo kauvan sitten ja eipäs se neuvostoliitto tänne tullunnakkaan. vaikka oli se melko rauhaa rakastava maa.

    • Anonyymi

      Mie karkaan poikaystävän luo toiseen kaupunkiin rokkiviikonlopuks. Ei kiinnosta rokki, ei essiintyjät, rahastusta koko paska. Ihanaa päästä pois ja naida poikaystävän kaa rauhas, ahh!!!

    • Anonyymi

      Jos viikonlopuksi lupailtu viileä ja mahdollisesti sateinen sää hiukan rauhoittaa niitä pahimpia örveltäjiä.

    • Anonyymi

      Koko taloyhtiömme väki hälytystilassa ja vartiointitehtävissä tästä illasta alkaen. Aiomme partioida myös lähialueilla ja ilmoitamme kaikki roskaamiset, oksentamiset/ kusemiset ja panemiset eteenpäin. Nollatoleranssi.

      • Anonyymi

        Hahahhahahhahahaa... on se hienoa tuollainen elämä. Onnea ja menestystä.


    • Anonyymi

      Poliisi tulee heti paikalle, kun ilmoitat, että teolla on rasistinen motiivi

    • Anonyymi

      sen myönnän että olin ehkä tontillanne puskan takana kerran kusella, mutta se samanaikainen oksentaminen, roskaaminen ja paneminen olivat ihan inhimillisiä vahinkoja. ymmärrystä kehiin, joskus on vaan pakko. Silloin oli.

    • Anonyymi

      Joensuun martat ovat omaksuneet lestibaalien osanottajien miellpuuhan. Tarjosivat heille piiraitaan.

    • Anonyymi

      Karjalaista vieraanvaraisuutta. Toinen hyvä kun on junasta päässyt, niin toiset piirakat ojossa kuselemässä "miten munavoi?" Kuinka ne kehtaa? :)

    • Anonyymi

      Ilosaarirock on mahtava tapahtuma - siitä on vain iloa Joensuussa eikä mitään häiriötä.
      Mistä ok-talojen häiriöstä on kysymys kun omakotitalot on 1,5km Laulurinteeltä???
      Vaikka Laulurinne on Mehtimäen alueella melkein keskustassa, siellä ei ole omakotitaloja, vain siirtolapuutarhan mökkejä.
      Koko alue on 99% virkistysalue, jossa on puisto ja uimaranta, Laulurinne, Venesatama, Leirintäalue, Ravirata, Botania ja suuri Arboretum-puisto (70ha!), Jäähalli ja Areena, urheilustadionit, Tiedepuisto, Vesikko, Yliopisto jne.
      Kaikille vieraille on paljon tilaa täällä!
      Keskustan yhteydessä on iso tori, Ilosaari ja leveät promenadit joen rantojen pitkin ja sen lisäksi Saimaan Pyhäselän rannassa on suuret puistot.

      Yksi miinus on se, että puiston polut on huonosti opastettu turisteille, on liian vähän kylttejä ja usein jopa paikalliset eivät tiedä minne mennä, kun kysytään esimerkiksi missä on kuuluisa Kuhasalon kalliopiirros Saimaan rannalla.
      Täkäläisten tietämättömyys yllättää, koska jotkut eivät edes tiedä, että Pyhäselkä on Saimaan osa ja kalliopiirros on 20 min kävelyn päässä keskustan Ylisoutajan sillalta Saimaan rannalle.

      • Anonyymi

        Äläpäs nyt taas jauha moskaa siinä intoillessasi!
        Koko eteläisen kaupungin kerrostaloyhtiöiden pihat ja alueet on eristetty mellakka-aidoilla. Miksi, jos siitä rokista ei kerran ole asukkaille haittaa ja häiriötä?
        Voi ihan täydellä syyllä sanoa että koko eteläinen kaupunki suvantokadusta hasaniemeen on täyttä sotatoimialuetta joiden asukkaita käy todellakin sääliksi, etenkin sellaisia jotka ei sieltä karkuun pääse. Mutta ettehän te tikapuuhermostoiset amebat sitä osaa tajuta.


    • Anonyymi

      Hyvin kuuluu musiikin jytke toiselle puolelle kaupunkia sieltä Linnunlahdelta. Eipä käy kateeksi Länsikadun asukkaita. Voisiko joku antaa luotettevan silminnäkijäraportin tuhoalueen läheisyydestä vai onko kaikki sielllä jo kanttuvei?

      • Anonyymi

        Eilen klo 16 oli inferno jo lupaavasti nousussa. Porukkaa pelti kiinni jo tuohon aikaan niin etteivät tahtoneet pystyssä pysyä, porukka oksenteli katujen varsissa, kusivat talojen nurkkiin ja hortoilivat pitkin ajoratoja autoista välittämättä ja kaikilla tietysti juomatölkit/pullot käsissään. Kaikki lait ja asetukset ovat näköjään lakanneet olemasta voimassa, mutta pääasia että kauppiaat saavat voittoa. Sen edestä paikalliset asukkaat joutavatkin sitten kärsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen klo 16 oli inferno jo lupaavasti nousussa. Porukkaa pelti kiinni jo tuohon aikaan niin etteivät tahtoneet pystyssä pysyä, porukka oksenteli katujen varsissa, kusivat talojen nurkkiin ja hortoilivat pitkin ajoratoja autoista välittämättä ja kaikilla tietysti juomatölkit/pullot käsissään. Kaikki lait ja asetukset ovat näköjään lakanneet olemasta voimassa, mutta pääasia että kauppiaat saavat voittoa. Sen edestä paikalliset asukkaat joutavatkin sitten kärsimään.

        On sulla vilkas mielikuvitus ainakin hahahahhaaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla vilkas mielikuvitus ainakin hahahahhaaa :D

        Miten niin mielikuvitus? Kaikki omin silmin nähtyä ja kanssaihmisten todistamaa. Silmät kiinnikö sinä siellä hortoilet, vai oletko itsekin kuvatunlaisessa kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen klo 16 oli inferno jo lupaavasti nousussa. Porukkaa pelti kiinni jo tuohon aikaan niin etteivät tahtoneet pystyssä pysyä, porukka oksenteli katujen varsissa, kusivat talojen nurkkiin ja hortoilivat pitkin ajoratoja autoista välittämättä ja kaikilla tietysti juomatölkit/pullot käsissään. Kaikki lait ja asetukset ovat näköjään lakanneet olemasta voimassa, mutta pääasia että kauppiaat saavat voittoa. Sen edestä paikalliset asukkaat joutavatkin sitten kärsimään.

        Eikö tuo siinä tapauksessa kannattaisi ulkoilla tämän viikonlopun lenkkeilyt linnunlahden sijasta vaikka jokivarressa, jos noin paha mieli tulee? Ei noista festivaaleista ole enää ensi viikolla jälkeäkään ja taas on maailma mallillaan. Niin kuin joka kerta tähänkin saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo siinä tapauksessa kannattaisi ulkoilla tämän viikonlopun lenkkeilyt linnunlahden sijasta vaikka jokivarressa, jos noin paha mieli tulee? Ei noista festivaaleista ole enää ensi viikolla jälkeäkään ja taas on maailma mallillaan. Niin kuin joka kerta tähänkin saakka.

        Georgian sotakaan ei kestänyt juuri pidempään mutta paljon sai tuhoa ja vahinkoa sekin aikaan. Ei katastrofista tee yhtään pienempää jos se kestää "vain" viikonlopun ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Georgian sotakaan ei kestänyt juuri pidempään mutta paljon sai tuhoa ja vahinkoa sekin aikaan. Ei katastrofista tee yhtään pienempää jos se kestää "vain" viikonlopun ajan.

        Et ole tapaisinkaan sitä mieltä, että nyt meni vertaus vähän yli?


    • Anonyymi

      Onneksi sääennustus on taas erehtynyt ja aurinko paistoi eilen ja tänäänkin paistaa!
      Nyt auringossa 30C! Ja kukkaset kukkii ja linnut visertää – iiihanaaa!!!

      • Anonyymi

        Niinkö paistaa...? Nytkin tulee vettä taivaan täydeltä, lämpötila 10...
        Mistähän maasta sinä kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö paistaa...? Nytkin tulee vettä taivaan täydeltä, lämpötila 10...
        Mistähän maasta sinä kirjoitat?

        Joensuussa (keskusta) varjossa oleva lämpömittarini näyttää nyt 16, auringossa oleva 25.
        Virallisen sääennusteen mukaan 16 ja pilvistä, mutta on aurinkoista.
        Kts. https://www.foreca.fi/Finland/Joensuu/details/20190714


    • Anonyymi

      Laulurinne on laulamista ja musiikkikonsertteja varten.
      Jos joku ei kestä kaupungin meteliä ollenkaan, pitää asua kauempana rautatiestä, stadioneista, valtateistä, kouluista, päikkäristä, ravintoloista ja muista julkisista meluisista kohteista eikä lapsellisesti kiukutella ja vaatia poistamaan niitä paikkoja.

    • Anonyymi

      Eilen pyöräilin keskustassa katsomassa - jospa en tietäisi, että täällä on jonkinlainen rockfestivaali, en edes huomaisi mitään.
      Keskusta on tyhjä, hiljainen ja ylisiisti.
      Jos jollekin tämä on ”mellakka” mitä on sitten ”rauha”?

      Joukko on vain Mehtimäen alueella - porukka on lapsennäköisiä nuoria, hiljaisia, rauhallisia, siistejä.
      Festivaalin alue Laulurinteen ympäri on hyvin eristetty – kiltti ujosteleva porukka istuu kiltisti korkean metalliverkkoaidan takana tai jäähallin vieressä niin kuin pelkäisivät lähteä tutustumaan kaupunkiin.
      Jos joku vieras äidiltään kaukana juo olutta maidon sijaan ja sammuu – ”pelastusarmeija” elvyttää heti. Poliisi- ja pelastusautoja on siellä sun täällä.
      Ja jopa musiikin hiljainen jytke on niin kuin vadin alta.
      Mutta kaikki on ylitäydellisessä kontrollissa niin kuin todella ”rikollisjengien” tapahtumassa ja vahteja on kaikkialla.

      • Anonyymi

        Minusta tämä festari meni paremmin mitä muutama vuotta takaperin ollut cheek festivaali jolloin tori oli aivan täynnä..


    • Anonyymi

      Onneksi tuo paska loppui ja saa taas vuoden olla rauhassa. Kun vielä saavat siivottua sikailijoiden jättämät roskat ja paskat pois ja avattua tutut lenkkiväylät niin kepaa taas elää tuon helvettiviikonlopun jälkeen.

      • Anonyymi

        Jos noin paljon yhdestä tapahtumasta tulee ahdistusta, niin suosittelen muuttamaan toiselle paikkakunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin paljon yhdestä tapahtumasta tulee ahdistusta, niin suosittelen muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

        Samaa suositellaan ko. rokkitapahtumalle. Jos ahdistaa niin ahdistuksen syy pitää pyrkiä poistamaan, pakenemalla ei ongelmat selviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa suositellaan ko. rokkitapahtumalle. Jos ahdistaa niin ahdistuksen syy pitää pyrkiä poistamaan, pakenemalla ei ongelmat selviä.

        Aina on pakenemalla selvinnyt tähänkin saakka. Ei lähteneet mustalaiset eikä kerrostalokyttääjät naapurista, ei loppuneet koiranp--kat ja juoppojen virtsat rappusilta eikä häiritsevä p---uralli lähikaduilta adressilla. Kun muutti niin löytyi ihmiselle rauha. Ainiin, sain kämpästäni myydessä voittoa, miten Linnunlahdella mahtaa käydä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on pakenemalla selvinnyt tähänkin saakka. Ei lähteneet mustalaiset eikä kerrostalokyttääjät naapurista, ei loppuneet koiranp--kat ja juoppojen virtsat rappusilta eikä häiritsevä p---uralli lähikaduilta adressilla. Kun muutti niin löytyi ihmiselle rauha. Ainiin, sain kämpästäni myydessä voittoa, miten Linnunlahdella mahtaa käydä? :D

        Niin justiin, melko säälittävää argumentointia.
        Eteläinen-kaava on todella viihtyisää aluetta, ainoa vakava harmi ja kiusa on tuo älytön mölinäjuhla, jota ilosaarirokiksi kutsutaan.
        Ei kenenkään tarvitse muuttaa kotoaan toisten aiheuttaman häiriön takia. Jos pitää niin se on oikeusmurha ja mielivaltaa. Mielivalta on teidän alaanne, toivottavasti se vielä loppuu.


    • Anonyymi

      Eipä näkynyt tai kuulunut omassa arjessa juuri millään muotoa. Pakko kun ei ole osallistua tai edes välittömässä läheisyydessä viettää aikaansa, niin leppoisaa ja rauhallista menoa oli tarjolla ihan kotiympäristössä.

      Ja jos joku haluaa väkisin mielensä pahoittaa ylihinnoitellusta hulabaloosta, niin mikä ettei. Roskat siivoaa kaupunki aikanansa, vandaalien tuhot korvaa vakuutus ja ökämökä on Joensuussa enemmän sääntö kuin poikkeus. On niitä muitakin festareita joista raikuu desibeli-inferno pitkin jokea ja roskaa viskotaan mihin sattuu.

    • Anonyymi

      Minäkin sain viikonvaihteessa piirasta. Tyttö.oli niin nuori, että tuskin oli martta.

    • Anonyymi

      taloyhtiön takapiha haisee vieläkin kuselta. kiitos rokin...

    • Anonyymi

      Missähän kunnossa lienee uimaranta? onko otettu näytettä kuinka paljon on paskaa vedessä? -ei kai kukaan laske ainakaan lapsian sinne uimaan!

    • Anonyymi

      Ottakaa yhteyttä kaupungin terveyshuoltoon.
      Heidän velvollisuutensa on tarkistaa, jos sitä pyydätte.

      Jos eivät tee, niin tehkää poliisi-ilmoitus!

      On se nyt niin että uimarantoja eivät nää tyypit tuu pilaamaan!

      Eikös oo olemassa joku EU-ilmoituskin?

      Ei auta täällä valittaa, vaan toimia ja tehdä ilmoitukset ja VAATIA!

      • Anonyymi

        Eikö se uimavesien tarkkailu kuulu ympäristönsuojelun ns. vakiotehtäviin? ainakin muualla se toimii niin.
        Mutta se voi olla Joensuussa niin, ettei se "järjesty" juuri rokkijuhlien jälkeiselle ajalle- miksiköhän?
        Jos onkin tutkittu niin olisihan varsin hyvää palvelua asukkaita kohtaan jos siitä jollakin tapaa ilmoitettaisiin ihan julkisti vaikka kaupungin sivustoilla, tietäisi sitten voiko sinne laittaa lapsia uimaan.
        Miten on, onnistuuko Joensuussa, vai ovatko kaikki viskaalit sopivasti lomilla?


      • Anonyymi

        Kerrotko vielä mikä on "poliisi-ilmoitus" ja miten sellainen tehdään?
        Pitääkö keksiä teksti itse? Poliisin kuva siihen ilmeisesti tulee? Maitolaiturin seinäänkö vai puhelintolppiin ne poliisi-ilmoitukset sitten naulataan?


    • Anonyymi

      Onko siellä ollut sikolauma?
      Paitsi että on kai siat niin siistejä kuitenkin että eivät tee tarpeitaan veteen.

    • Anonyymi

      Tällaisia hörhöjä kaupunki paapoo.

    • Anonyymi

      Ainakaan linnunlahdelle ja honkaniemeen botanian taakse en mene koko kesänä enää uimaan noiden kusijuhlien jälkeen! Hyi olkoon!

    • Anonyymi

      Ottakaa itse näytteet ja lähettäkää toiseen kaupunkiin, jos Joensuun terveyslautakunta ei ota.
      Ei oo iso asia!

      Ei se auta mitään jatkoon jos vain ite ei mee uimaan.
      Kirjoittakaa tai soittakaa Karjalaiseen tai Karjalan Heiliin tai paikallisiin uutisiin.

      • Anonyymi

        En malta odottaa, että saan lukea lehdistä, kuinka Linnunlahden asukkaiden huolenaihe numero yksi on vaihtunut pelottavasta kännykkäsätiöinnistä rokkivieraiden virtsallaan saastuttamiin uimarantoihin. Mitä valtakunnallisempi uutinen, sitä enemmän parempi.


    • Anonyymi

      Eihän nää inisijät mitään adressia saa aikaan eikä lehtijuttujakaan, siinä kun pitäisi esiintyä omalla nimellään ja sehän ei näille puskastavalittajille käy. Piilosta huudellaan ja itketään ja sitten juostaan karkuun kun pitäisi ongelmalliselle asialle jotakin tehdä. No, vuoden päästä luetaan taas samat valitusrimpsut, tästähän on tullut joillekin jo ihan vuodenkiertoon kuuluva rutiini.
      Ei sillä että rokin ystävä olisin, mutta en ole ystävä turhanitkijöillekään.

      • Anonyymi

        Eipä tarvittu adressia vaan kunnon korona kesä😋😁


    • Anonyymi

      Joo, kummaa väkeä, ei ykskään uskalla soittaa.
      Mitäs valitatte sitten?

      • Anonyymi

        Jokohan sitä ensivuonna pääsis taas oikein kunnolla yökkäämään ja vetämään kolmipäiväsen ryyppyputken? Tänävuonna jäi väliin ja harmitti. Perseethän voi vetää kotonakin, mutta yhteisö luo turvaa ja on mukavaa oksentaa rivissä muiden kanssa.


      • Anonyymi

        Ei tarvii varmaan ensi kesänäkään soittaa😁👍


    • Anonyymi

      Onpa siitä koronasta selvää hyötyäkin kun ensikesänkin sikamöykkärokki jäänee järjestämättä. Ei nimittäin tunnu tilanne paranevan, päinvastoin kesää kohti vain pahenee... Rauhallinen kesä tiedossa, siihenhän voisi ihan tottua...

      • Anonyymi

        Kyllä uskon, että se järjestetään ensi vuonna silloin on jo rokotteet ja kaikki. Ei kestä enää rokitonta vuotta pakko päästä kännää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskon, että se järjestetään ensi vuonna silloin on jo rokotteet ja kaikki. Ei kestä enää rokitonta vuotta pakko päästä kännää!!

        Ou huoleti, ei sitä vuan järjestetä...


      • Anonyymi

        Hienoa😋🌞


    • Anonyymi

      Kyllä järjestetään kesällä 2021 ja kestää kuulemma 6 päivää. Ottavat takaisin viime kesän menetykset.

    • Anonyymi

      Tahtoo rokin takasin. !!!!
      Kuoloo virus kun pojat pannoo parastaan.

    • Anonyymi

      Ei ole järjestäjät niin rohkeita että uskaltaisivat ruveta reilun puolen vuoden päähän noin suurisuuntaista tapahtumaa järjestämään tässä tilanteessa. Siinä saattaa meinaan tulla melko pahasti takkiin jos huonosti käy...

      • Anonyymi

        Hyvä juttu,on noita tarpeeksi jo ollutkin.Pari taukokesää tekee hyvää ja ei tarvitse katsella sitä moraalista rappeutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu,on noita tarpeeksi jo ollutkin.Pari taukokesää tekee hyvää ja ei tarvitse katsella sitä moraalista rappeutumista.

        Kaljakauppiaat ja pillerinmyyjät sun muut diilerit kyllä tekevät tappiota...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljakauppiaat ja pillerinmyyjät sun muut diilerit kyllä tekevät tappiota...

        Rokki tulee ja tämä poika vetää viikon putken silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokki tulee ja tämä poika vetää viikon putken silloin.

        Vejätpä sinä vaikka ei rokkia tuliskaan...


    • Anonyymi

      Riitääkö kurikaan?

      • Anonyymi

        Säästätkö sanoja vai jäikö peruskoulu kesken ☃️


    • Anonyymi

      Ei tule rokkia ainakaan tulevana kesänä. Ja se on hyvä se.

    • Anonyymi

      Älä vaan enään virittele mitään aitoja,kyllä ne juhlat on juhlittu tänä vuonna,ensivuonnakaan ei toina viritellä kun maskittomana kuitenkin vaeltavat pitkin kaupunkia niin korona jää pesimään tänne.

    • Anonyymi

      Moiset paskajuhlat saisi jatkossa järjestää vaikka kesonsuolla.

    • Anonyymi

      koronan takia rock festivaalia koronatilanne loppuu kesä ja heinäkuun alussa

    • Anonyymi

      Voi ihanuutta, voiko tämä olla totta. Jo toinen rokiton vuosi. Kiitos. Ei tarvitse yötä myöten valvoa tontin nurkalla ja partioida naapureiden kanssa lähiympäristöä. Rokki ei pauhaa ja ihanat linnut laulaa. aamukahvilla ei tarvitse haistella oksennusta ja kusta. Ei tarvitse pelätä lasittunein silmin tuijottavia humalaisia ja räyhääviä seksiaddikteja -kukaan ei nussi varaston takana. Merimiehenkatu voi uinuva kesäistä rauhaa. Linnunlahti on takaisin!

      • Anonyymi

        Vedä sukkahousut jalkaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä sukkahousut jalkaasi.

        Semmoisiakos sinä käytät? Taidatpa sitten pyöräilläkin liikennesääntöjen vastaisesti ajoradalla?


    • Anonyymi

      Muhhahhahhahhaaaa! Ei rokkia tänäkään kesänä! Ihanaa! Muhhahhahhaaa...!!!

    • Anonyymi

      Eli sinne Joensuuhun ei tänä vuonna tullut rockia, mutta jokunen lohdutuksen sana:
      Jäihän teille sukkahousumiehet, ympyrään kakkijat ja muut nissan-hörhöt.

      • Anonyymi

        Ne ovat pieni paha siihen kolmipäiväiseen infernoon verrattuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat pieni paha siihen kolmipäiväiseen infernoon verrattuna...

        Ensi vuonna sitten sekä sukkahousumiehet, ympyrään kakkijat, nissan-hörhöt että kolmipäiväinen inferno.


    • Anonyymi

      saapiko silti kakkia ylpyrään vaikkei olekaan ilosaariroskia

      • Anonyymi

        En ole vielä nähnyt ympyrlöissä kakkia. Sulla on tainnut kakki tulla sukkahousuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä nähnyt ympyrlöissä kakkia. Sulla on tainnut kakki tulla sukkahousuun.

        ei nissanilla voi ohitella ylpyröissä sukkimahousut jalassa. pyöräsetillä vain on sukka housuloita kun haittailevat ohituksia ylpyröissä ja erkinpellitykseen menevällä tiellä. voipi olla eksiä ne setät kun ei ou rahoja päällys housuloihin. paha on kakkii sukkahousut jalassa varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei nissanilla voi ohitella ylpyröissä sukkimahousut jalassa. pyöräsetillä vain on sukka housuloita kun haittailevat ohituksia ylpyröissä ja erkinpellitykseen menevällä tiellä. voipi olla eksiä ne setät kun ei ou rahoja päällys housuloihin. paha on kakkii sukkahousut jalassa varmasti

        Viisi ensimmäistä sanaa oikein, muut sitä ruskeaa.


    • Kyllä saa olla tyytyväisiä asukkaat myös Joensuussa, kun on kaksi vuotta peräkkäin ilman syntien pesän pystyttämistä, rokin räimettä, huumeita ja roskaamista.
      Vuosien varrella tälle tapahtumalle on erittäin kyseenalaisin keinoin koitettu hankkia mainetta, viittaan siis ennen kaikkea naku-uintitempaukseen, joka ilmeisesti oli poliisin suojeluksessa, kun osallistujille ei jaettu sakkoja eikä julkisella paikalla viuhahteluun puututtu sanktioiden muodossa.

      Useissa kaupungeissa on tämä sama vitsaus, että levottomat, vaeltavat ihmisjoukot valtaavat kaupungin tiettyyn aikaan vuodessa, ja moraaliton käytös sallitaan. Sitä jopa toivotaan!
      Miksi nämä ihmiset eivät voisi marssia tahdikkaasti säännöllisissä muodostelmissa, pukeutuneina yhtäläisiin asuihin, ja soittaa isänmaallista marssimusiikkia?
      Jos he laulaisivat virsiä, niin sekin sopisi mainiosti.

      • Anonyymi

        Maskiton mikkonen ottanut jälleen uuden identiteetin. Moneskohan jo lienee?


      • Anonyymi

        Koskettava virsi. Onkohan tuohon sävellystä?


      • Anonyymi

        Sanopa mikä muu festaritapahtuma järjestetään asutuksen keskellä?


    • Anonyymi

      Onoanoikaa siellä Linnulanhdella viel'ä, 2022 tavataan :D

      • Anonyymi

        Onanoippa sitä odotellessasi...


    • Anonyymi

      Antakaa meidän joensuulaisten olla rauhassa ja ostella wc-papereita ja lenkkareita ja pikkupimpuleerata oudosti pukeutuneita pyöräilijöitä. Eihän me nyt sellaisia erilaisia täällä suvaita täällä körttikorvessa.
      Ahkeraa työtätekevää naapureita kyttäileviä kunnon kansalaisia on kunnioitettava. Pois kaikki erikoiset autot, kaksipyöräiset ja vaatteet. Kaikki rymypippalot myös kiellettävä ja muutkin kokoontumiset. Paitsi hiljaa laulettavat virsiköyrit.

      • Anonyymi

        Tunnistan tuosta hyvin joensuulaisen, paitsi että eivät ole ahkeria. Olin harjoittelemassa eräissä työpaikoissa tutustuen muutamaan paikkakunnan firmaan ja suurin huolenaihe duunareilla oli, että kuinka saan "työ"päiväni kulumaan enempiä ahkeroimatta. Nakkipiiloissa lymyileviä työtä vieroksuvia ovat täälläpäin.


    • Anonyymi

      Toivotaan että koko tapahtuma lopetetaan.

    • Ongelmallisuus liittyy siis tällaisen häiriökäyttäytymistä aiheuttavan mökätapahtuman tuominen kaupunkialueelle. Ja yöhön jatkuva melu sekä muut lieveilmiöt.
      Voisivat viedä tämän tapahtuman vaikka Lieksan korpeen, siellä saa jumputella rauhassa. Paitsi että eläimet häiriintyisivät pahemman kerran.

      • Anonyymi

        No tätähän täällä on vuosikaudet yritetty selittää! Miksi hitossa tuollainen tapahtuma pitää tuoda keskelle asutusta, vaikka takuulla löytyisi paikkoja jossa voisi rokata ja juhlia ketään häiritsemättä? Joskus tuntuukin että päätarkoitus onkin juuri asukkaiden häiritseminen ja asutun alueen saattaminen kaaokseen.
        Lieksan korpi on erinomainen idea, toivottavasti otetaan vinkki huomioon...


    • Anonyymi

      Anteeksi vain, mutta Lieksan korpeen on hankala päästä. Ja kaikki fasiliteetit pitäisi rakentaa alusta alkaen kokonaan uusiksi. Ideahan tässä on että päästään helposti julkisilla paikalle, on majoitusta ja palveluita sekä urbaani ympäristö. Logistiikan ja fasiliteettien pitää toimia. Ei kukaan jaksa/pysty/HALUA rokata jossain mörrin perseessä itikoiden syötävänä ilman peseytymismahdollisuuksia ja vesivessoja.

      • Anonyymi

        Lieksassa on joukko somalirakennusmestareita työttömänä. Ne voivat rakentaa lavan ja havumajat. Sudet siivoisivat alueen sammuneista huumehörhöistä.


      • Anonyymi

        Juna vie kyllä lieksaankin asti koko hörhölauman ja kyllä siellä kauppoja piisaa kaljaa ja roiskeläppäpitsoja myymään pösilöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juna vie kyllä lieksaankin asti koko hörhölauman ja kyllä siellä kauppoja piisaa kaljaa ja roiskeläppäpitsoja myymään pösilöille.

        Onhan tuossa ideaa. Saisitte haaveilla sukkahousupojista ja siitä teidän kakkinissanin tarinoista ihan rauhassa ja hissukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa ideaa. Saisitte haaveilla sukkahousupojista ja siitä teidän kakkinissanin tarinoista ihan rauhassa ja hissukseen.

        Kaikki parempia vaihtoehtoja kuin se kolmipäiväinen kaaos. Paljon älyllisempiäkin vielä...


    • Anonyymi

      Ei pidä Joensuuhun järjestää 10 henkeä suurempia tapahtumia. Urheilukilpailuissa voivat suuremmat ihmisjoukot yltyä huutamaan liian lujaa. Näyttelyitä ei voi järjestää, koska asfaltti tallautuu liika. Torillekin rajoitukset yli 10 henkilön kokoontumisista.
      Ravintolat, kahvilat pienemmiksi ja kirkkojen paikalle pienet tsasounat. Joku roti se olla pitää.
      Ps. Sukkahousupakko pyöräilijöille ja ehdoton nissankielto maakuntaan.

    • Anonyymi

      "Joensuun Ilosaarirockille on myönnetty opetus- ja kulttuuriministeriön vuosittain jakama kulttuurialan Suomi-palkinto. Festivaali palkittiin merkittävänä pitkäikäisenä kulttuuritapahtumana, jonka erityisen suuri paikallinen merkitys näkyy ja tuntuu festivaalin persoonallisessa tunnelmassa. Suomi-palkinnoista päättää tiede- ja kulttuuriministeri Annika Saarikko.

      Suomi-palkinnot myönnetään tunnustuksena merkittävästä taiteellisesta urasta, huomattavasta saavutuksesta tai lupaavasta läpimurrosta. Ilosaarirockin palkintoperusteluissa opetus- ja kulttuuriministeriö kuvailee Ilosaarirockia “pitkäikäiseksi kulttuuritapahtumaksi, joka on säilyttänyt persoonallisen tunnelmansa vuosikymmenestä toiseen. Joensuun Popmuusikot ry on tuonut Suomeen merkittäviä artistivieraita ja samalla tukenut paikallista musiikkitoimintaa. Ilosaarirockissa lämmittää talkoohenki. Ilosaarirockilla on erittäin suuri paikallinen merkitys, joka näkyy ja tuntuu festivaalin tunnelmassa. Kunnianhimoinen, laaja ja laadukas tapahtuma vetää Joensuun Laululavalle musiikinystäviä eri puolelta Suomea. Vuoden 2021 Suomi-palkinnon suuruus on 17 100 euroa.

      Ilosaarirockia järjestää vuonna 1971 perustettu voittoa tavoittelematon elävän musiikin yhdistys Joensuun Popmuusikot ry. Yhdistys järjestää myös rockelokuvafestivaali Rokumenttia sekä lastenfestivaali Vekararokkia. Joensuun Popmuusikot ry on jakanut Ilosaarirockin tuotoista yli 350 000 euroa Pohjois-Karjalan elävän musiikin hyväksi ja lahjoittanut rahaa itäsuomalaisen luonnon suojeluun. Joensuun Popmuusikoille myönnettiin Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestön TAKUn Vuoden taide- ja kulttuurialan työnantaja -palkinto marraskuussa 2020."

      En löytänyt mistään, olisiko Joensuuhun tullut palkintoa sukkahousupojille tai ympyrään kakkijoille. Myös Joensuun paikalliset uikuttajat ovat jääneet ilman huomiota ja palkitsemisia.

      • Anonyymi

        No onpa se ilosaarimöykk nyt sitten hyvä, kaunis, suuri ja mahtava, kun ihan palkintokin tulee.
        Lienee jaettu äänenvoimakkuuden ja häiriöasteen ja roskan määrän perusteella...
        Kyllähän kauppiaat siitä mölyjuhlasta ainakin tykkää, se on käynyt selväksi.
        Mutta miksiköhän siitä vaan asukkaat vuosi toisensa perään valittavat?
        Jokinhan asetelmassa on pielessä, sillä kyllä hyvä ja oikeanlainen tapahtuma nauttisi yleistä hyväksyntää ja arvostusta, ei vain kauppiaiden ja rytyporukan.


    • Anonyymi

      Ei vielä, mutta ootahan ensi vuotta. Ne on siellä ministeriössä vähän hitaita, kun se on jäykkä organisaatio. Voipi olla, että huomioivat ensi vuonna mainitsemasi tahot ja Suomi-palkintoa tänne taas oikein tyrkyttämällä tyrkyttävät.

      • Anonyymi

        Ei niiden järjestäjien tai muiden tarvitse sitä melusaastetta kuunnella kauppiaista puhumattakaan.Sillä välin kun kärsit öykästä ja kaikenlaisesta häiriöstä kulmakunnalla ,ne loikoilee jossain huviloillaan linnunlaulua kuunnellen ja odottavat maanantaita että pääsevät rahoja laskemaan.Työläiset tekee likaisen työn.


    • Anonyymi

      Ehdotan sukkahousupalkintoa Joensuuhun ja kakkipalkintoa nissan-kuskeille. Minkähänlainen patsas nissanpöteröille pitäisi tehdä? Joku ruskea ja...

    • Anonyymi

      Ilosaarirokkikin alkoi aikoinaan varsin pienimuotoisena ja on kasvanut siitä suureksi, ja palkituksi tapahtumaksi. Myös ylpyrään kakkimisesta, uikuttamisesta ja sukkahousupyöräilystä voisi tulla palkittuja massatapahtumia.
      Voisi olla ylpyrään kakkimisen juhlaviikot, jotka huipentuisivat lajin mm-kisoihin, kammariuikuttamispäivät, viikon kestävä sukkahousukortteliajo autojen seassa ja autoilijoille samalla oma tuskafestivaali.
      Sitten joinssuu voisi kesätapahtumakaupunkina hakea vielä Euroopan kulttuuripääkaupungiksi.

    • Anonyymi

      Ilosaarirock, If Its Too Loud You're Too Old.

      • Anonyymi

        If you think it isnt loud you are too stupid.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        If you think it isnt loud you are too stupid.

        Eto mne fso ravnoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eto mne fso ravnoo

        Tak ti dumais...


    • Anonyymi

      Onkohan tämän pöljäkakkijan tortsake jäänyt sinne sukkahousuihinsa, koskapa en ole vielä ympyrässä kakkia nähnyt?

    • Anonyymi

      Ennemmin tuhat nissania kuin yksi rokki.

      • Anonyymi

        Meillähän on jo tuhat nissania. Mieluimmin liikenneympyrät täyteen sontaa, kuin lisää nissaneita.


    • Anonyymi

      Ilosaarirock takaisin juurilleen Ilosaareen ja vain joensuulaisia bändejä soittamaan. Yks nakkari, ja kaks vessaa. Ei kaljanmyyntiä. Pienet vahvistimet. Siinä vanha konsepti uusiokäyttöön. Party like it is 1971 again!

      • Anonyymi

        On se ihmeellistä, että täällä osataan kirjoittaa engelskaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihmeellistä, että täällä osataan kirjoittaa engelskaksi.

        Taitavija immeisiä Joinsuussa assuu. Ossoovat usiamman sanan ulokomuan kieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavija immeisiä Joinsuussa assuu. Ossoovat usiamman sanan ulokomuan kieltä

        Suurin osa kuitennii savvoo viäntää, jotta kieljtaetoo kyllä löötyy...


    • Anonyymi

      Sepä onnii tuo rokkipruasniekan peruminen melekonen ilimastoteko!
      Pyssyy ilima paljo puhtaampana kun rokkikansan vanahat diisseli transitit ja väljämotoriset kleinbussit pyssyyt poissa. Eikä tule ilimastoon kannapissavujakaan.
      Polliisilla on vain vähä tylsee kun ei oo sekopäitä rettuutettavaks, eikä rattijuoppoja puhallutettavaks...

      • Anonyymi

        Se tuo luonnonsuojelu tulee kivasti esille asioissa, jotka eivät itseä liikuta. Eli suojelkaa te muut luontoa, kunhan vaan itse ei tarvitse osallistua eikä varsinkaan maksaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuo luonnonsuojelu tulee kivasti esille asioissa, jotka eivät itseä liikuta. Eli suojelkaa te muut luontoa, kunhan vaan itse ei tarvitse osallistua eikä varsinkaan maksaa mitään.

        No niinhän se on vihreilläkin, mitä eroa? Ja vihreäthän ne taitaa ollakin sitä innokkainta rokkikansaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se on vihreilläkin, mitä eroa? Ja vihreäthän ne taitaa ollakin sitä innokkainta rokkikansaa...

        Perussuomalaiset ovat puolestaan punahilkka- ja virsikansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat puolestaan punahilkka- ja virsikansaa.

        Eikös se Ps tarkoitakin Perus-satuilijat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuo luonnonsuojelu tulee kivasti esille asioissa, jotka eivät itseä liikuta. Eli suojelkaa te muut luontoa, kunhan vaan itse ei tarvitse osallistua eikä varsinkaan maksaa mitään.

        Juu, kummallista...
        Mutta eikös ne teot ilmaston ja luonnon suojelemiseksi pitäisi olla niitä jokaisen omia tekoja?
        Ei festareille matkaaminen ja siellä sikailu ja kuluttaminen ole mitään ilmasto- ja luontotekoja, vaikka juuri viherpunikit ovatkin niitä innokkaimpia möykkäjuhlien ystäviä.
        Kannattaisi tehdä kuten opettaa, vaikka se menisikin oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei siihen aatteeseen muuten kukaan usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kummallista...
        Mutta eikös ne teot ilmaston ja luonnon suojelemiseksi pitäisi olla niitä jokaisen omia tekoja?
        Ei festareille matkaaminen ja siellä sikailu ja kuluttaminen ole mitään ilmasto- ja luontotekoja, vaikka juuri viherpunikit ovatkin niitä innokkaimpia möykkäjuhlien ystäviä.
        Kannattaisi tehdä kuten opettaa, vaikka se menisikin oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei siihen aatteeseen muuten kukaan usko.

        Viherpunikit ovat omaksuneet entisen papin opin: Elkää tehkö kuten minä, vaan kuin minä saarnaan. ,👺


    • Anonyymi

      Hienoa että Joensuussa saadaan nauttia on jo toinen peräkkäinen rauhallinen kesä ilman Ilosaarirockia. Kiitos kuuluu koronalle!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Ihana kesä ilman möykkää, roskaa, kusta ja paskaa. Miksei tästä voisi tehdä pysyvän normaalin?


      • Anonyymi

        Muistakaa nauttia Sirkkalan puistossa 31.7. järjestettävästä Sirkkala Pop Festistä...!!!


      • Anonyymi

        Asut kaupungissa ja haluat rauhaa ja hiljaisuutta??? Onkohan asuinpaikkasi valinta ihan looginen? Lisäksi viittauksesi koronaan lähentelee jo mielenvikaisuutta. Toivot ihmisille tauteja ja kärsimystä saadaksesi olla hiljausuudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut kaupungissa ja haluat rauhaa ja hiljaisuutta??? Onkohan asuinpaikkasi valinta ihan looginen? Lisäksi viittauksesi koronaan lähentelee jo mielenvikaisuutta. Toivot ihmisille tauteja ja kärsimystä saadaksesi olla hiljausuudessa!

        Ei kaupunkiasuminen tarkoita sitä että asuinalueesta pitäisi tehdä moneksi päiväksi ja yöksi taistelukenttä.
        Tottakai kaupungissa normaalia elämisen ääntä on, se on selvä. Mutta tuollaiset roskaa ja ulosteita kaupungille levittävät, möykkäävät ja sekoilevat laumat eivät ole sitä normaalia elämän ääntä.
        Onko ihan mahdoton ajatus viedä tuollaiset juhlat sellaiseen paikkaan jossa ne eivät ketään häiritsisi, vai onko juuri tuo häiriön tuottaminen ympäristölle se itsetarkoitus?
        Tällaiset ilmiöt ovat merkki siitä että ihmispopulaatio on kasvanut liian suureksi ja korona todellakin on hyvänä apuna tässä ongelmassa.
        Ja kyllä, jos kohdalle osuu, olen myös itse valmis koronan uhriksi. Eipä tarvitsi sitä möykkäsontaa enää kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaupunkiasuminen tarkoita sitä että asuinalueesta pitäisi tehdä moneksi päiväksi ja yöksi taistelukenttä.
        Tottakai kaupungissa normaalia elämisen ääntä on, se on selvä. Mutta tuollaiset roskaa ja ulosteita kaupungille levittävät, möykkäävät ja sekoilevat laumat eivät ole sitä normaalia elämän ääntä.
        Onko ihan mahdoton ajatus viedä tuollaiset juhlat sellaiseen paikkaan jossa ne eivät ketään häiritsisi, vai onko juuri tuo häiriön tuottaminen ympäristölle se itsetarkoitus?
        Tällaiset ilmiöt ovat merkki siitä että ihmispopulaatio on kasvanut liian suureksi ja korona todellakin on hyvänä apuna tässä ongelmassa.
        Ja kyllä, jos kohdalle osuu, olen myös itse valmis koronan uhriksi. Eipä tarvitsi sitä möykkäsontaa enää kuunnella.

        Minusya nämä "möykät" pitäisi nimenomaan suunnata kaupunkeihin, minne on hyvät kulkuyhteydet ja köijätä nämä hipsuvarpaat sinne hiljaiseen luontoon.
        Koronasta murjaisit ilkeän vitsin. Tälle henkilölle keräys pystyyn ja Brasilian matka palkinnoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusya nämä "möykät" pitäisi nimenomaan suunnata kaupunkeihin, minne on hyvät kulkuyhteydet ja köijätä nämä hipsuvarpaat sinne hiljaiseen luontoon.
        Koronasta murjaisit ilkeän vitsin. Tälle henkilölle keräys pystyyn ja Brasilian matka palkinnoksi.

        Jospa ne möykkäjuhlijat menisivätkin sinne brasiliaan, minä viihdyn ihan hyvin kotonani linnunlahdella ilman möykkääjiäkin.


    • Anonyymi

      Linnunlahden homparakeissa näköjään ahdistaa, vaikkei rokkia olekaan :'D

      • Anonyymi

        Taitaa olla lähempääkin tietoa ko. parakeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla lähempääkin tietoa ko. parakeista.

        Totta. Aina kun, ajan linnunlahden läpi pyörällä, tulee vahva homeen haju nenään. Linnunlahtelaisen haistaa kaupan kassajonossakin homeen hajusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aina kun, ajan linnunlahden läpi pyörällä, tulee vahva homeen haju nenään. Linnunlahtelaisen haistaa kaupan kassajonossakin homeen hajusta.

        Sukkahousuissako pyöräilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aina kun, ajan linnunlahden läpi pyörällä, tulee vahva homeen haju nenään. Linnunlahtelaisen haistaa kaupan kassajonossakin homeen hajusta.

        Piä nissanin ikkunat kiinni niin ei nenääsi haise kuin oma kakkisi.


    • Anonyymi

      En tiijä, mutta näin eteläkaupunkilaisena minusta on pääasia ettei sitä rokkia nyt vaan ole. Toivon pitkää koronaa ja rokkikansalle voimakasta rokotevastaisuutta.

      • Anonyymi

        minä toivon paljon uusia liikenneylpyröitä ja muutaman kuumailmastopalli pysäkin että pääsee lentopallilla erkinpellitykseen eksiä kahtomaan


      • Anonyymi

        Kokoat vain muutaman uikuttajan lisää ja menette istumaan Joensuuhun tuleville silloille, niin pysyy rokkikansa poissa. Katsot vain, ettet putoa avautuvalta sillalta jokeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoat vain muutaman uikuttajan lisää ja menette istumaan Joensuuhun tuleville silloille, niin pysyy rokkikansa poissa. Katsot vain, ettet putoa avautuvalta sillalta jokeen.

        Enempihän ne rokkimöykkärit ovat sitä tielläistujasakkia, henkisesti keskenkasvuisia kuitenkin. Ei ajatteleva ihminen nauti asutun alueen asumisrauhan häiritsemisestä, jotakin siinä pitää olla aivokemiassa vialla. Ja kauppiaat komppaa koska raharaharaha...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempihän ne rokkimöykkärit ovat sitä tielläistujasakkia, henkisesti keskenkasvuisia kuitenkin. Ei ajatteleva ihminen nauti asutun alueen asumisrauhan häiritsemisestä, jotakin siinä pitää olla aivokemiassa vialla. Ja kauppiaat komppaa koska raharaharaha...

        Useammankin vanhemman henkilön kanssa jutelleena voin kertoa, että samanlaisia rymyäjiä ovat hekin olleet nuorena ja heidän vanhempansa ovat vain kauhistelleet silloisten nuorten menoa.
        Joistakin ihmisistä tulee vain vanhenmiten kääkkiä ja siitä tämä rutina. Nuoruus mennyt ja elämä on vain muitten kyttäilyä ja päivittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useammankin vanhemman henkilön kanssa jutelleena voin kertoa, että samanlaisia rymyäjiä ovat hekin olleet nuorena ja heidän vanhempansa ovat vain kauhistelleet silloisten nuorten menoa.
        Joistakin ihmisistä tulee vain vanhenmiten kääkkiä ja siitä tämä rutina. Nuoruus mennyt ja elämä on vain muitten kyttäilyä ja päivittelyä.

        Ikää on jo 60 v mutta ei ole koskaan tarvinnut käyttäytyä kenenkään asumis- ja kotirauhaa häiritsevästi. Kato kun on järkeä päässä, mikä tuntuu nuoremmilta olevan aika hakusassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useammankin vanhemman henkilön kanssa jutelleena voin kertoa, että samanlaisia rymyäjiä ovat hekin olleet nuorena ja heidän vanhempansa ovat vain kauhistelleet silloisten nuorten menoa.
        Joistakin ihmisistä tulee vain vanhenmiten kääkkiä ja siitä tämä rutina. Nuoruus mennyt ja elämä on vain muitten kyttäilyä ja päivittelyä.

        Niimutku joku sano että hänkin nuorena ja kääkkiä oli niidenki vanhemmat, nii kyllä sen perusteella saa nyt sitten häiritä kokonaista kaupunkia kolmepäivää, kun joku vesipää on itsekin nuorena häirinnyt. Vesipäät ovat vaan vesipäitä sukupolvesta toiseen mutta se ei todellakaan ole puolustus tahalliselle häiriön järjestämiselle ja asutun alueen elinkelvottomaksi tekemiselle monen päivän ajaksi.


    • Anonyymi

      Rock-tapahtumia (palkittujakin) on useita, itkuvirsitapahtumia vähemmän, mitä nyt siellä Joensuussa...

      • Anonyymi

        Kuka palkitsee mitäkin. Hörhöjen rokkipalkinnoista nyt ei voi kummaisia päätelmiä vetää. Ihan sama kuin sotilaat palkitsee toisiaan ja kuvittelevat olevansa tärkeitä kun saavat palkinnon. Tämä pätee kaikkiin yhteisöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka palkitsee mitäkin. Hörhöjen rokkipalkinnoista nyt ei voi kummaisia päätelmiä vetää. Ihan sama kuin sotilaat palkitsee toisiaan ja kuvittelevat olevansa tärkeitä kun saavat palkinnon. Tämä pätee kaikkiin yhteisöihin.

        Niin mikä lie palkinnon jakanut joku opetus- ja kulttuuriministeriö. Toista se olis, jos jaettaisiin sellainen vanhemman henkilön jakama ympyräänkakkimis-palkinto tai joku muu foliohattu-palkinto. Siinä olisi muilla kääkillä ihailun aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä lie palkinnon jakanut joku opetus- ja kulttuuriministeriö. Toista se olis, jos jaettaisiin sellainen vanhemman henkilön jakama ympyräänkakkimis-palkinto tai joku muu foliohattu-palkinto. Siinä olisi muilla kääkillä ihailun aihetta.

        Moista räminäroskarokkia vielä palkitsemaan! Pitää palkitsijan olla mielenvikainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moista räminäroskarokkia vielä palkitsemaan! Pitää palkitsijan olla mielenvikainen.

        Eduskunta on Suomi pienoiskoossa. Mielenvikainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta on Suomi pienoiskoossa. Mielenvikainen?

        Kyllä. Sinäpä sen sanoit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta on Suomi pienoiskoossa. Mielenvikainen?

        Rokkien "palkitseminen" todellakin osoittaa että suomi on mielenvikainen. Vääryys täällä vallitsee ja pahuus palkitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä lie palkinnon jakanut joku opetus- ja kulttuuriministeriö. Toista se olis, jos jaettaisiin sellainen vanhemman henkilön jakama ympyräänkakkimis-palkinto tai joku muu foliohattu-palkinto. Siinä olisi muilla kääkillä ihailun aihetta.

        Juu, suomen ministeriöt ja ja hallitushan nauttiikin erittäin suurta luottamusta. Mm. pääministeripuoluetta kannattikin kuntavaaleissa ihan 17,8% äänioikeutetuista, äänestysprosentin ollessa 55%. Eli pääministeripuoluetta kannattaa peräti n. 9% äänioikeutetuista. Opetus- ja kulttuuriministeripuolueesta ei ilkiä puhuakaan...
        Kaikenmaailman viher ja rokkihörhöt juhlii nyt viherpunikkien pitäessä marginaalista hoviaan. Vapautta ja oikeuksia ilman velvollisuuksia.


    • Anonyymi

      Elo ilman rokkia on MUKAVATA!

      • Anonyymi

        Sinulla on aika monta mukavaa päivää vuodessa. Toivottavasti et tirise niistä muutamasta vähemmän mukavasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on aika monta mukavaa päivää vuodessa. Toivottavasti et tirise niistä muutamasta vähemmän mukavasta?

        En tirise, jos ne muutamat päivät pidetään jossain muualla kuin minun parvekkeeni alla. Kyllä asukkailla on oikeus asua häiriöttä niidenkin muutaman päivän aikana. Vai kiistätkö tämän oikeuden? Jos, niin olet varmaan valmis luopumaan myös omasta kotirauhastasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tirise, jos ne muutamat päivät pidetään jossain muualla kuin minun parvekkeeni alla. Kyllä asukkailla on oikeus asua häiriöttä niidenkin muutaman päivän aikana. Vai kiistätkö tämän oikeuden? Jos, niin olet varmaan valmis luopumaan myös omasta kotirauhastasi?

        Ilosaarirock on peruttu koronan takia. Sitten kun Ilosaarirock taas pidetään, ei siinä katsella kenen parveke on missäkin.
        Vai kiistätkö tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilosaarirock on peruttu koronan takia. Sitten kun Ilosaarirock taas pidetään, ei siinä katsella kenen parveke on missäkin.
        Vai kiistätkö tämän?

        Miksi kiistäisin, onhan se inferno jo niin monesti nähty. Tiedän oikein hyvin ettei sen paskamöykän järjestäjät ja siihen osallistujat piittaa paskaakaan alueella asuvista ihmisistä. Kerro jotakin uutta.


    • Anonyymi

      Eipä haittaa rokit vähääkään vaikka olisi joka päivä. Aina on yhtä rauhallista täällä polvijärvellä.

      • Anonyymi

        No niin just. Eipä nekään jotka siitä möykkäjuhlasta voitot käärii ole sitä paskaa katsomassa ja kuulemassa. Kaukana rauhallisilla huviloillaan myhäilevät ja laskevat voittojaan. Ei siinä asukkaiden kotirauha mitään paina kun vain oma perse leviää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin just. Eipä nekään jotka siitä möykkäjuhlasta voitot käärii ole sitä paskaa katsomassa ja kuulemassa. Kaukana rauhallisilla huviloillaan myhäilevät ja laskevat voittojaan. Ei siinä asukkaiden kotirauha mitään paina kun vain oma perse leviää...

        Rock in the City - 6.-7.8.2021, Joensuu Sirkkalan puisto.
        Muista ulisija paeta vuorille ja vetää v...u päähäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock in the City - 6.-7.8.2021, Joensuu Sirkkalan puisto.
        Muista ulisija paeta vuorille ja vetää v...u päähäsi.

        Älä yllytä. Nää ulisijathan voip tulla Sirkkalan sillalle istumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yllytä. Nää ulisijathan voip tulla Sirkkalan sillalle istumaan...

        Ei tulla, alä pelkää, ei nääs olla elohöpisköitä.
        Ja saisi se ilosaarimöykkäkin olla enempi siellä sirkkalan suunnalla niin ei niin haittaisi täällä eteläkaupungissa ja linnunlahdella. Pääsisivät muutkin näin siitä nauttimaan, mikä etuoikeus se meille on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock in the City - 6.-7.8.2021, Joensuu Sirkkalan puisto.
        Muista ulisija paeta vuorille ja vetää v...u päähäsi.

        Katohan kun hamppu-heikkii ahistaa... Hellekö se tuolleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katohan kun hamppu-heikkii ahistaa... Hellekö se tuolleen?

        Ei ahdista, eli taasko sitä ollaan väärässä? Olikohan jo kuudessadas kerta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahdista, eli taasko sitä ollaan väärässä? Olikohan jo kuudessadas kerta?

        Juu, anteeksi. Sinähän se olet ainoa joka on oikeassa. Todella nöyrät pahoittelut. Pukeudun vuoden verran säkkiin ja ripottelen tuhkaa päälleni, riittääkö se katumusriitiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, anteeksi. Sinähän se olet ainoa joka on oikeassa. Todella nöyrät pahoittelut. Pukeudun vuoden verran säkkiin ja ripottelen tuhkaa päälleni, riittääkö se katumusriitiksi?

        Ei tarvitse. Kirjoitat vain asioista, joista tiedät, se riittää. Niin minäkin teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Kirjoitat vain asioista, joista tiedät, se riittää. Niin minäkin teen.

        Teetkö? Käskit kuitenkin vetää jotakin päähän ja paeta vuorille että pääsette ulisemaan sirkkala rokkiin...
        Mutta etpäs tiennyt edes sitä. En nimittäin vedä enkä pakene. Vietän rauhallista kesää eteläkaupungissa ilman minkäänlaista rokkia...


    • Anonyymi

      Joensuun tiukkapipoisille!
      Alkakaahan jo viritellä aitoja ja kylttejä tonttienne ympärille -etenkin siellä suivaantuneella Merimiehenkadulla, sillä voin taata, että kun kolmen vuoden patoamat pääsevät kesän parhaana viikonloppuna valloilleen -jälki tulee olemaan jotain ENNENNÄKEMÄTÖNTÄ. See ya! We are gonna rock like a Beast.

      • Anonyymi

        Toivottavasti poliisi on varautunut riittävin voimin poistamaan kaltaisesi epäterveet yksilöt festariväen joukosta. Kivahan se on festareita putkassakin viettää. Itse soitan heti ja pienimmästäkin syystä.


    • Anonyymi

      Justiin uskisten roskat keretään siivota kun jo alkaa vuoden suurin roska ja paska festivaali, ilosaarimöykkä,

    • Anonyymi

      Sehän on kiva tapahtuma. Saa toteuttaa itseään. Paskantaa talojen pihaan, ja kusta puhelinpylväisiin. Lopuksi uida pajamajoista tulvivassa kusessa. Rock rock!

      • Anonyymi

        Ja huumeissa oksennella kaduille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja huumeissa oksennella kaduille.

        Minusta on kiva polttaa pilveä ja paskoa kerrostalojen ovisyvennyksiin. Siinä sitä on kesän makua jota koko pitkän talven on kaivannut....


    • Anonyymi

      Ihanaa. Kusta, paskaa, oksennusta ja huumetta. Ja erityisesti hirvittävästi paskaaa. RIPULIPASKAA VALUU PITKIN KATUJA JA KAIKKIALLA HAISEE RIPULIPASKA.

      • Anonyymi

        Hyvin kuvailit ilosaarirokin ytimen. Juuri tuollaista "kulttuuria" se on.
        Imbesillien kokoontumisajot.


    • Anonyymi

      Milloin ne hullut pääsee irti ja mölyämään pitkin kaupunkia?
      Joko se paska alkaa ensi viikonloppuna?

    • Anonyymi

      Hei mölyapinaroskareuhurokkarit!
      Ihan vihjeenä vaan että pihoissa mahdollisesti olevat varokaa koiraa-kyltit kannattaa ottaa rokin aikana vakavasti...

      • Anonyymi

        Hah, sun mopsi ei kunnon rokkaria pelota. On meinaan nahkaa, ketjuja ja niittejä, buutsia ja pääkallohuivia. Perstaskussa leka Jamesonia. Ikää 45+ ja vuoden paras viikonloppu. Saa setämiehet ja himokkaat rokkaripuumat olla taas niin rock ja heilua kolme päivää kännissä.


    • Anonyymi

      Rakentavat jo rokkia. Linnunlahden rantareittikin oli suljettu. Eivät päästäneet läpi kun olen poika eikä minulla ole pimppiä...

      • Anonyymi

        No eikun hankkimaan pimppi mitä valitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikun hankkimaan pimppi mitä valitat.

        Mistähän niitä saa? Onko motonetissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän niitä saa? Onko motonetissä?

        Trans-poliklinikalta tietysti.


    • Anonyymi

      Olen pidättänyt kakkaa koko alkuvuoden ja nyt aika kostaa Linnunlahden koiraomistajille nimittäin on paskaa luvassa.

      • Anonyymi

        Kakkimies on palannut!


      • Anonyymi

        Hyvä! Anna mennä. Kosto on suloista. Koko muun vuoden aina koiran paskaa kengänpohjassa, vaihtelu virkistää. Muista myös oksennella ja olla hirveessä kännissä.
        Ps. Ahdistele myös seksuaalisesti


    • Anonyymi

      Olipa ketjun aihe mikä tahansa, tänne ilmestyvät Joensuun ikioma kylähullu kakkarakki, sukkahousuhörhö ja parempiaan kadehtivat luuserit räkättämään

    • Anonyymi

      Oikeesti ihmiset! Ilosaarirock on parasta mitä tän kylän kesässä tapahtuu! Nauttikaa!

      • Anonyymi

        Olen varautunut pakastamalla kakkaa vuoden ajan ja nyt heittelen pökäleitä auton ikkunasta ja nauti rokcmusiikista. Olen aikuinen kikattavakakkiainen :D


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe