Smart Pakuksi?

dieselvero minimiin

Mitenkä on saakohan pa-ku:si? on ollut peugeot 205 pakuna ja on ford fiesta vanin a myös joten mikä on ettei smartkin ?

10

4823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei,

      eli ei saa, osta auto.

    • jotain?

      Unohtuiko tavaratila? Pakussa on yleensä sellainen? Smartissa ei.

      Pakettiautoksi voi rekisteröidä minkä tahansa sellaisen auton, jolla on pakettiauton EU-tyyppihyväksyntä. Esim. juuri Ford Fiesta Van.

      Pakettiautoksi saa yleensä myös farmarin tai tila-auton, kun poistaa takapenkit - pysyvästi.

      Pakettiautolla on myös ajoneuvolajikohtainen 100 km/h-nopeusrajoitus ja kuorma-autolla ajo kielletty -liikennemerkki koskee myös pakuja, ellei lisäkilvellä toisin kerrota.

      Onko sinulla muuten jokin pakupakkomielle, kun joka toisen merkin kohdalla tätä samaa kyselet? Jos dieselvero on kerran noin suuri ongelma, niin hanki bensakone. Tai osta sitten ihan oikea paku, vaikkapa diesel-pickup.

      • Rahat pankissa

        "Unohtuiko tavaratila? Pakussa on yleensä sellainen? Smartissa ei."
        V:On smartissakin jonkinmoinen ja auto on erikoinen joten ehkä olisi ollut mahdollista jollain momentilla muuntaa pakuksi.

        ""Pakettiautoksi voi rekisteröidä minkä tahansa sellaisen auton, jolla on pakettiauton EU-tyyppihyväksyntä. Esim. juuri Ford Fiesta Van."
        V:Fiesta on alunperin kait henkilöauto ei van.


        "Pakettiautoksi saa yleensä myös farmarin tai tila-auton, kun poistaa takapenkit - pysyvästi."
        V:Niin.

        "Pakettiautolla on myös ajoneuvolajikohtainen 100 km/h-nopeusrajoitus ja kuorma-autolla ajo kielletty -liikennemerkki koskee myös pakuja, ellei lisäkilvellä toisin kerrota."
        V:Noista ei ole mitään haittaa minulle.

        "Onko sinulla muuten jokin pakupakkomielle, kun joka toisen merkin kohdalla tätä samaa kyselet? Jos dieselvero on kerran noin suuri ongelma, niin hanki bensakone. Tai osta sitten ihan oikea paku, vaikkapa diesel-pickup."
        V:Pakkomielle? ei vaan pienet kulut liikkumisen suhteen ei ole tarvetta olla tämän perheeni kolmos auton olla 2.2tonnia painava malmikasa.
        Kysyn ensimmäsuitä kertaa tätä asiaa eli korjaappa hieman asenettasi vieraiden ihmisten suhteen.
        Ei smartissa ole suuri veromutta enpä huviksen maksa eurakaan turhiin ellei ole pakko.
        En tarvitse diesel pick uppia ,ne on kalliita ja painavia ja iosoja ja minulla on jo iso auto tämä smart tulisi pikku pyöritykseen ja enimmäkseen 1 ihmisen käyttöön.Diesel pick upin kulutus on myös suuri.


      • turhiin, mutta
        Rahat pankissa kirjoitti:

        "Unohtuiko tavaratila? Pakussa on yleensä sellainen? Smartissa ei."
        V:On smartissakin jonkinmoinen ja auto on erikoinen joten ehkä olisi ollut mahdollista jollain momentilla muuntaa pakuksi.

        ""Pakettiautoksi voi rekisteröidä minkä tahansa sellaisen auton, jolla on pakettiauton EU-tyyppihyväksyntä. Esim. juuri Ford Fiesta Van."
        V:Fiesta on alunperin kait henkilöauto ei van.


        "Pakettiautoksi saa yleensä myös farmarin tai tila-auton, kun poistaa takapenkit - pysyvästi."
        V:Niin.

        "Pakettiautolla on myös ajoneuvolajikohtainen 100 km/h-nopeusrajoitus ja kuorma-autolla ajo kielletty -liikennemerkki koskee myös pakuja, ellei lisäkilvellä toisin kerrota."
        V:Noista ei ole mitään haittaa minulle.

        "Onko sinulla muuten jokin pakupakkomielle, kun joka toisen merkin kohdalla tätä samaa kyselet? Jos dieselvero on kerran noin suuri ongelma, niin hanki bensakone. Tai osta sitten ihan oikea paku, vaikkapa diesel-pickup."
        V:Pakkomielle? ei vaan pienet kulut liikkumisen suhteen ei ole tarvetta olla tämän perheeni kolmos auton olla 2.2tonnia painava malmikasa.
        Kysyn ensimmäsuitä kertaa tätä asiaa eli korjaappa hieman asenettasi vieraiden ihmisten suhteen.
        Ei smartissa ole suuri veromutta enpä huviksen maksa eurakaan turhiin ellei ole pakko.
        En tarvitse diesel pick uppia ,ne on kalliita ja painavia ja iosoja ja minulla on jo iso auto tämä smart tulisi pikku pyöritykseen ja enimmäkseen 1 ihmisen käyttöön.Diesel pick upin kulutus on myös suuri.

        haluat kolmosauton..? Osta mopoauto tai 4-t skootteri ni menee halvalla.


      • Katsastusaseman päällikkö

        Tavaratilaan mahtuu ainoastaan muutama Smartin kartonki.


      • Majanderi55
        Katsastusaseman päällikkö kirjoitti:

        Tavaratilaan mahtuu ainoastaan muutama Smartin kartonki.

        Smartin voisi yrittää rekisteröidä matkalaukuksi tai penaaliksi.


      • Ajatuksesi!
        Rahat pankissa kirjoitti:

        "Unohtuiko tavaratila? Pakussa on yleensä sellainen? Smartissa ei."
        V:On smartissakin jonkinmoinen ja auto on erikoinen joten ehkä olisi ollut mahdollista jollain momentilla muuntaa pakuksi.

        ""Pakettiautoksi voi rekisteröidä minkä tahansa sellaisen auton, jolla on pakettiauton EU-tyyppihyväksyntä. Esim. juuri Ford Fiesta Van."
        V:Fiesta on alunperin kait henkilöauto ei van.


        "Pakettiautoksi saa yleensä myös farmarin tai tila-auton, kun poistaa takapenkit - pysyvästi."
        V:Niin.

        "Pakettiautolla on myös ajoneuvolajikohtainen 100 km/h-nopeusrajoitus ja kuorma-autolla ajo kielletty -liikennemerkki koskee myös pakuja, ellei lisäkilvellä toisin kerrota."
        V:Noista ei ole mitään haittaa minulle.

        "Onko sinulla muuten jokin pakupakkomielle, kun joka toisen merkin kohdalla tätä samaa kyselet? Jos dieselvero on kerran noin suuri ongelma, niin hanki bensakone. Tai osta sitten ihan oikea paku, vaikkapa diesel-pickup."
        V:Pakkomielle? ei vaan pienet kulut liikkumisen suhteen ei ole tarvetta olla tämän perheeni kolmos auton olla 2.2tonnia painava malmikasa.
        Kysyn ensimmäsuitä kertaa tätä asiaa eli korjaappa hieman asenettasi vieraiden ihmisten suhteen.
        Ei smartissa ole suuri veromutta enpä huviksen maksa eurakaan turhiin ellei ole pakko.
        En tarvitse diesel pick uppia ,ne on kalliita ja painavia ja iosoja ja minulla on jo iso auto tämä smart tulisi pikku pyöritykseen ja enimmäkseen 1 ihmisen käyttöön.Diesel pick upin kulutus on myös suuri.

        Täällä menee kaikki aina tähän "paskan" jauhantaan....!!!! Olis siitä vaan paljonkin hyötyä, jos smartti olis rekisteröity pakuksi, eikä henkilöautoksi! Ensinäkin dieselvero olis huomattavasti halvempi ja vakuutusmaksut tippuisivat entisestään, sillä noissa pakuissa on HUOMATTAVASTI halvemmat vakuutusmaksut verrattuna henkilöautoon! Esimerkkinä BMW 530 d ja paikkakuntana Helsinki, niin vakuutusmaksut henkilöautona on melkein puolet kalliimmat, kun vastaavan joka on rekisteröity pakuksi!!! Dieselveroon sillä ei ole vaikutusta, kiitos uuden lain! Enkä tarkoita nyt niitä kovapenkkisiä pakuja, vaan aivan normaalilla penkillä olevaa! Ei vaadi kun käynnin katsastuskonttorilla ja sen jälkeen ilmoitus vakuutusyhtiöön ja maksut tippuu! Smarttia ei silti taida pakuksi saada! HARMI!


      • yrittäjät

        Jos et ymmärrä edes niin yksinkertaista asiaa, kun että miksi pakettiauto on parempi auto yrittäjälle, niin kannattaisi olla hiljaa.


    • --------------------

      Asuntoautoksi vois saada muutoskatsastettua tai linjaautoksi ei menisi turhia veroja

    • Anonyymi

      Osta nissan note sen saa pakuksi mulla 15 mallinen note paku tasaisella ajolla 3 mella menee parempaa vaihtoehtoa ei ole jos haluaa liikkua edullisesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe