yamaha jog R

sdfgxgx

53

13027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttää olevan

      Moottorin tyyppi    Ilmajäähdytys, 2 tahti, 1 sylinteri
      Iskutilavuus    49.0 cc
      Sylinterin mitat    40.0 X 39.2 mm
      Puristussuhde    11.6:1
      Huipputeho    1.61 kW @ 6,750 rpm
      Maksimivääntö    2.46 Nm @ 4,500 rpm
      Voitelujärjestelmä    Erillisvoitelu
      Polttoaineen syöttö    Gurtner PY12
      Sytytysjärjestelmä    Sähkö (CDI)

      Siis aika pieni moottoriteho.

    • sdfgxgx

      kertokaa myös mitä se kulkee.

      • niin ei tarvii täällä kysellä

        Niin, eli luota omiin havaintoihisi!


      • laiskalta
        niin ei tarvii täällä kysellä kirjoitti:

        Niin, eli luota omiin havaintoihisi!

        vaikuttaa nuitten teknistentietojen perusteella


      • jog ärrä

        no mul on jog R ja hyvä pelihän se on ollu, hyvä kiihtyvyys ja kulkee vakiona 56 km/h se on pieni ja kevyt jotenki kai se keuliminen onnistuuu hyvin jos se niin tärkeetä on.


      • jogjogjog
        jog ärrä kirjoitti:

        no mul on jog R ja hyvä pelihän se on ollu, hyvä kiihtyvyys ja kulkee vakiona 56 km/h se on pieni ja kevyt jotenki kai se keuliminen onnistuuu hyvin jos se niin tärkeetä on.

        56 km/h? Ei kyllä ole kovin paha vakioksi. Mikäs vuosimalli sulla on??


      • eiToDellakaan
        laiskalta kirjoitti:

        vaikuttaa nuitten teknistentietojen perusteella

        yamaha jog r ei todellakaan ole laiska päin vastoin yamaha jog R peittoaa monet muut vakio skootterit


      • joG Own
        jogjogjog kirjoitti:

        56 km/h? Ei kyllä ole kovin paha vakioksi. Mikäs vuosimalli sulla on??

        minulla ainkin on 07 jog R ja kulki vakiona 50 km/h mutta kun otti prikan pois ja tukki "hukkaputken" niin vauhtia tuli 70km/h ja hieman tehoa lisää.
        kuulemma 09 vuoden Jog R:istä on tehty hieman laiskempia turvallisuus syistä.


      • Jokker
        joG Own kirjoitti:

        minulla ainkin on 07 jog R ja kulki vakiona 50 km/h mutta kun otti prikan pois ja tukki "hukkaputken" niin vauhtia tuli 70km/h ja hieman tehoa lisää.
        kuulemma 09 vuoden Jog R:istä on tehty hieman laiskempia turvallisuus syistä.

        Itse aijon JoGrin ostaa, vaikka ei paljoa kulkisi, Yamaha kannattaa!(?)


      • hukkkkkkis
        joG Own kirjoitti:

        minulla ainkin on 07 jog R ja kulki vakiona 50 km/h mutta kun otti prikan pois ja tukki "hukkaputken" niin vauhtia tuli 70km/h ja hieman tehoa lisää.
        kuulemma 09 vuoden Jog R:istä on tehty hieman laiskempia turvallisuus syistä.

        Meneekö prikan poisoton ja hukkaputken tukkimisen jälkeen 70km/h mittariin vai tutkaan?


      • LOL R

        mulla on toi jog r ''04''mallia ja hyvin kulkee vakiona. Tasasella kulkee päälle 50km/h ja lähöt sujuu hyvin. Hyvä skoba ajettavaks ja ainoo virhe 5 vuoden aikana on että se sekotti öljyn ja bensan keskenää. Kyllä sillä aina kymcon ohi pääsee =) suositelen


      • mopomias
        LOL R kirjoitti:

        mulla on toi jog r ''04''mallia ja hyvin kulkee vakiona. Tasasella kulkee päälle 50km/h ja lähöt sujuu hyvin. Hyvä skoba ajettavaks ja ainoo virhe 5 vuoden aikana on että se sekotti öljyn ja bensan keskenää. Kyllä sillä aina kymcon ohi pääsee =) suositelen

        mul o yamaha jog r ja kulkee 50. paljos tulis lisää vauhtii jos tukkisin hukkaputken. entä huutaisko se paljoo? vastauksia nopeesti...


      • roxmiäs
        LOL R kirjoitti:

        mulla on toi jog r ''04''mallia ja hyvin kulkee vakiona. Tasasella kulkee päälle 50km/h ja lähöt sujuu hyvin. Hyvä skoba ajettavaks ja ainoo virhe 5 vuoden aikana on että se sekotti öljyn ja bensan keskenää. Kyllä sillä aina kymcon ohi pääsee =) suositelen

        Kun öljy meni sekaisin bensan kanssa miten sait korjattua, mulla sama juttu.


      • nii varmaa
        jog ärrä kirjoitti:

        no mul on jog R ja hyvä pelihän se on ollu, hyvä kiihtyvyys ja kulkee vakiona 56 km/h se on pieni ja kevyt jotenki kai se keuliminen onnistuuu hyvin jos se niin tärkeetä on.

        sen haluun nähä ku kulkee 56 vakiona! :DDDDDDDD


      • 1998
        hukkkkkkis kirjoitti:

        Meneekö prikan poisoton ja hukkaputken tukkimisen jälkeen 70km/h mittariin vai tutkaan?

        Mittariin ;D


      • xhm
        joG Own kirjoitti:

        minulla ainkin on 07 jog R ja kulki vakiona 50 km/h mutta kun otti prikan pois ja tukki "hukkaputken" niin vauhtia tuli 70km/h ja hieman tehoa lisää.
        kuulemma 09 vuoden Jog R:istä on tehty hieman laiskempia turvallisuus syistä.

        Vitut tuota et usko itekkää saatana


    • Narzai

      Joo, mulla Jog R, eilen yks jätkä keuli ympäri :D Sano, että jos otat ees rikan pois SAATI tukit hukkaputket, niin 2 päällä vetäsee keulan ympäri, kuulemma "Tappovehe". Mulla mittarin mukaan 60, hieman ylinmäärästä ilmaa renkaissa vain, että pienimmät epätasaisuudet ei jarruta... :)

      • Sivusta seuraaja

        Siskon tytöllä on kyseinen laite ja on valitellut kovasti että välillä hyytyy ja vauhti tippuu. Kävin tänään kokeilemassa ja tosiaan välillä tehot katoaa tyystin ja sitten taas palaa. Tasaisella mittarin mukaan jotain 47km/h ja sitten kun tulee hytyminen niin tippuu alle 4-kympin. En tiä mikä siinä on. Tuntuu muutenkin että joku ahdistaa kun on kaasu pohjassa. Vois kuvitella että seossuhde ei oo kohilla tai jossain on roska tai jotain. On kuulemma ollut alusta asti sellainen joten ei sinänsä viitais mihinkään roskaan kaasarissa. Onko kokemuksia? Se on malliltaan -08 ja ajettu 1500km.
        Itse olen sellainen 90-luvun Suzuki PV:n rassaaja jolla ei juuri kokemusta ole näistä skopoista.
        Missä se prikka ja hukkaputki on?


      • gjfd
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Siskon tytöllä on kyseinen laite ja on valitellut kovasti että välillä hyytyy ja vauhti tippuu. Kävin tänään kokeilemassa ja tosiaan välillä tehot katoaa tyystin ja sitten taas palaa. Tasaisella mittarin mukaan jotain 47km/h ja sitten kun tulee hytyminen niin tippuu alle 4-kympin. En tiä mikä siinä on. Tuntuu muutenkin että joku ahdistaa kun on kaasu pohjassa. Vois kuvitella että seossuhde ei oo kohilla tai jossain on roska tai jotain. On kuulemma ollut alusta asti sellainen joten ei sinänsä viitais mihinkään roskaan kaasarissa. Onko kokemuksia? Se on malliltaan -08 ja ajettu 1500km.
        Itse olen sellainen 90-luvun Suzuki PV:n rassaaja jolla ei juuri kokemusta ole näistä skopoista.
        Missä se prikka ja hukkaputki on?

        Mulle kävi kans sammallailla. Puhdistettiin bensaletku, ja vaihdettiin uudet öljyt, sekä suurennettiin suutinta hieman. Sen jälkeen on ongelmitta kulkenu 52-57km/h.


    • Maggish

      Mul o8 jog rr. Paras minkä oon nähny ja ulkonäköki hyvä ! Kulke 55-60 vakion ja keulii hyvi;) eioo koska jääny viivalaa. Mullaki oli se tehovikajuttu mut sit kaasari puhdistettii ja nyt kulkee ku jumala

    • aeroxit on parhaita

      jogrit on perseestä jos haluatte hyvän skoden ostakkaa AeroX sentään neste toisinko tuo jogri ilma niin että joo aeroxit on parempia !!!

      • rertgre

        Osta Jog RR niin on sama kone kun Aeroxissa. Jog on 30kg Aeroxia keviämpi joten kiihtyvyys huomattavasti parempi.


      • duddeli
        rertgre kirjoitti:

        Osta Jog RR niin on sama kone kun Aeroxissa. Jog on 30kg Aeroxia keviämpi joten kiihtyvyys huomattavasti parempi.

        Missä myydään jog rr ?ku en löydä mistään ku vaa jog r yms.


      • ghddfgdfgdg
        duddeli kirjoitti:

        Missä myydään jog rr ?ku en löydä mistään ku vaa jog r yms.

        Ei taida olla tuotu kun pieni erä 2009 Suomeen. Joten käytettyä joudut kyttäämää niitäkin myynnissä suht harvoin.


      • ,,.bhj.

        Vitut Vesi jäähdytteinen vaaka sylinteri jog on paras. noh ceppo vie mutta juu


    • kannattaako ostaa ??

      onko jog r kestävä ja paljonko se kuluttaa bensaa vakiona

      • dt.

        on. tosi vähän.


    • sääh

      Ei nyt jumalauta kannata mitään Aeroxia ostaa, jos sitä ei viritä. Se on vakiona täysi lussu eikä edes kiihdy mihinkään.
      Itse en skoottereiden tekniikan tai virittämisen-päälle tiedä juuri mitään erikoisempaa, kuin 80cc, tehari, kisavari etc. Olen noita Pv-manki rassaajia enemmän ja niitten kanssa on tullut useampikin vuosi jo pelleiltyä. Noh nyt on sitten tuollainen Yamaha Jog R tuolla, koska sen käyttäminen tulee huomattavasti halvemmaksi kuin auton!! Tällä hetkellä ei ole virityksiä, mutta suutinta on vaihdeltu moneen otteeseen ja kulkee nyt mittaariin reippaat 60km/h.

      Kohta olen menossa prikkaa kiskomaan hevonvittuun tuosta vehkeestä, joten onko siinä mitään kikkaa pitää tuota kampiakselia paikoillaan, kun en muusikkona satu omistamaan pulttiasetta???. Ei pahemmin kiinnostaisi laittaa paskaksi tuota, koska pitäisi töihinkin sillä vielä päästä!!

      Toinen asia mikä askarruttaa, on se, että mikä helvetin letku, menee tuosta hukkaputkesta. Otin sen tässä taannoin irti hukkaputkesta, en huomannut mitään muuta kuin erittäin hienot äänet!!

      Ja sitten vielä sellainen, että jos ei omista myöskään hitsauskamoja, niin kertokaapa viisaampina hyvä kikka tuon hukkarin tukkimiseen. Alkaa vituttaa jo tuo 60km/h, kun itselläni silloin aikoinaan mopo kulki n. 80km/h

      • äfäfäf

        Letku jonka otit putkesta on todennäkösesti semmonen vehje joka puhdistaa päästöjä, en muista nyt nimeä sille. Jotkut sanoo, että sen irrottamalla sais ihan hiukan lisää tehoja, jotain melkee huomaamatonta, mutta kumminkin. Se vehje nostaa sen putken arvoa aika runsaasti, että älä tärvele :]. Just ton osan ansiosta vakioputkilla on niin kovat hinnat.


    • shader

      Itselläni on JogR 2011vuosimalli ja kulkivaikiona 55, mutta nytten kun holkin otin pois, isomman suuttimen ja gianellin nii menee 78 elikkäs helppo se on ainakin virittää ja kestänyt on! Suosittelen lämpimästä :)

    • juujoo

      Mulla on myöskin tuo vm 2011 ja on alkanut pikku hiljaa kulkemaan paremmin. Oma mittari näyttää joskus alamäissä jopa yli 60 km/h ja tasasella menee sen reilun 50 km/h. Tosin en tiiä pitääkö ne paikkaansa :--D Mun mielestä on ollu tosi hyvä ja tilaakin ihan tarpeeks jne. ja onneks kevyt.

    • juuupase

      hukhaputki vasaralla läjään

    • paskanpuhujat

      täällä on taas näitä pätijöitä jotka ei oo vissii koskaa jogria nähnykkää -.-

    • iha jees vehe

      joo mulla 03 jog r iha jees peli. otin siitä prikan pois, vaihoin isomppaa suuttimeen, hitsasin hukkaputken umpee, vaihoin 5g rullat ja malossin valkoset kytkinjousen ja malossin valkosen vasta paine jousen ja kyllä se aika tykki vehe nyt on syö vaa bensaa iha saatanasti.

      • yamahajog

        mikä hitsi sulla on ku kiinostas itekki nuita kumiletkuja hitsailla umpeen.


    • yamahajog

      ei se väri niisä jousisa paljoa vaikuta.

      • jogger88

        Itel 2010 jammu ja pitäs saada suutin vaihettua. Kertokaa mite nopein vaihtaa ?penkiltä vai alakatteen luota?


    • jogikeulii

      alakatteen kautta helpointa :)

    • jaffa-boy

      Olisiko joku kiinnostunut vuoden 2007 yamaha jog r 50cc. Toimii moitteettomasti eikä ole ollut mitään suuria vikoja. Uusi akku on hommattu alle kuukausi sitten. Huiput on n. 50km/h. Muovista kilvenkatetta ei ole vaan olen itse tehnyt ruostumattomasta metallista uuden. Pistäkää tuohon alle kommenttia jos olette kiinnostuneita :D

    • jou jou joggi

      Itellä ollu yli 2 vuotta 2010 vuosimallin joggi ja hyvä peli on!
      ajettu 10000 kilsaa ja pieniä vikoja vaan ollu. heti uutena ostettaessa oli vähän laiska (kulki 35km/h ja meinas hyytyä ylämäkeen) mutta huollossa hoitivat senkin kuntoon,jonka jälkeen kulki tasasella 52-57.
      kuulemma näistä uusimmista jogeista on tehty vähän turhankin laiskoja ja uusia joggeja sitte hinataan keväisin kasapäin huoltoon sen takia.
      sit toinen vika mikä ilmeni parin tuhannen kilsan kohalla oli bensa mittarin heitto.
      pariin kertaan jäin jopa tielle kun bensa loppu kesken ajon vaikka mittari näytti yli puolta tankkia. huollossa vaihettii uus osa bensamittariin eikä oo sen jälkee temppuillut.

      viritys onnistuu helposti ottamalla prikan pois, eikä pidä sen jälkeen kovaa ääntä eikä bensan kulutuskaan noussut. prikan pois ottamisen jälkeen kulkee tasasella 64-67 ja alamäkeen jopa 75.
      mitään muita ongelmia käynnistyksen tai ajon kanssa ei ole ollut
      Suosittelen lämpimästi!

    • usvaaputkeen

      Alan asiantuntijoilta kysyisin:
      Kumpi 4- tahti vai 2-tahti näissä Jogeissa on parempi vaihtoehto?
      Minkälaiset tehoerot ovat ja onko laiskuus 4- tahtisen vaivana.
      Lieneekö tämä kone sama jammuissa ja pösöissä? Missä nämä Jogit kasataan? Entä pösöt?
      Onko osoitetta, josta saisi tekniset tiedot?
      Onkohan varaosien suhteen suuria hintaeroja?

    • jogipoika

      4 tahti ihan vitun laiska ja 2t ihan menevä vakionaki sit ku suuttimen vaihtaa prikka poies ja joku tehari nii vauhtii tulee ihan tarpeeks ja keuliiki kasauksista en tiiä mut jammut kyl kestävempii ku pösöt pösöjen osat vähäsen halvempii mut pitää kyl kans huollella useemmin

    • jepuzki

      mites noi skootterit kestää kun niitä alkaa virittää . eikai ne samantien hajoa.

      • Tietäjä

        Kyllähän ne kestää jos ossaa virittää!


    • jammujogi

      juu no itel tollane jog 50 r vuosimallia 2009 ja kyllä huomaa että uudemmista tehty laiskempia :/ vakiona sägällä 50 mittariin eikä minkäännäköistä vääntöä löydy ylämäissä. Prikan kun nappas vi****n varista ni menee suoralla sen 52-57 km/h. Kaverilla oli taas -04 jogi ja ilman variaattorin prikkaa kulki jo päälle 60 ja kiihty erittäin nätisti (kyllähän toi -09 laiskimus jaksaa kiihtyä mutta siihen se sitten jääkin.)

      • 1998

        Ittellä kans toi Yamaha Jog r vm 07 ja siin on vaa isompi kaasari ja teho putki. Ja paljonko menis jos ottais sit ne kurit pois ja putki on tecnigas next r ja saako tohon rajottamatonta cdiitä


    • jog

      Mitä eroo on jog r llä ja jog rr llä

      • Jog4ever

        Jog R ja Jog RR ero on se että:

        Jog R.ssä on ilmajäähdytteinen kone kun taas
        Jog RR.ssä on nestejäähdytteinen kone

        Tuota Jog RR tais tulla tänne suomeen vain pieni erä jos muistan oikein.


    • Perrttii

      Paljonko 08 jogr mittari huijaa? Jos huijaa.

    • apuuaa

      mikä vikana kun jog ei kulje kun sen 52-55kilometriä tunnissa on vaihrettu 5,5g rullat ja prikka on otettu pois

    • Anonyymi

      Onko joku iso ongelma jos Yamaha jog vuotaa jotain öljyä mangeeton alta/takaa

      • Anonyymi

        Siellä viuotaa öljy pumppu kannattaa ottaa tuorevoitelu pois


    • Anonyymi

      On hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe