Eli, onko tällainen mahdollista? Jos joku nettisivuillaan esim loukkaa jotakin tiettyä uskontolahkoa tai julistaa perättömiä asioita, onko olemassa mitään minne mennä ilmiantamaan asiasta?
Asiattoman tai loukkaavan nettisivun ilmianto
12
1461
Vastaukset
Jos rikoslain rajat täyttyvät, niin laittomuudet ilmoitetaan poliisille.
Pienet viillot omassa nahassa kärsitään itse: mitään julkisen sanan neuvostoa vastaavaa tehotonta, linjatonta ja omavaltaista hyyssärielintä ei netissä onneksi vielä ole. ;)- Anonyymi
Mene lääkäriin!
- Skeptinen Faktailija
Minun mielestäni juuri uskonnot loukkaavat järkeviä, itsenäisesti ajattelevia ihmisiä, jotka eivät halua perustaa elämäänsä mielikuvitusasioiden varaan. Minun mielestäni juuri ne uskonnot ja eri lahkot levittävät tosina asioita, jotka eivät ole totta.
Ajatteles: jokainen uskonto on omasta mielestään ehdottomasti oikeassa ja samalla ne kaikki muut ovat ehdottomasti väärässä. Tämä tilanne on täysin mahdoton, ja voi johtaa ainoastaan siihen johtopäätökseen, että uskon asiat todellakin ovat vain ja ainoastaan uskon asioita, eikä mitään jumalia ole. Todistustaakka on väittämän esittäjällä. Joka väittää että "jumala" on ja että tämä on tehnyt sitä tai tätä, esittäköön pitävät todisteet -muutoin kyse on pelkästä puheesta, ja sitähän kyllä maailmaan mahtuu. Ja on sanomattakin selvää se, ettei raamattua tai muita vastaavia voi hyväksyä näiksi todisteiksi. Muutenhan kuka tahansa voisi kirjoittaa oman "pyhän" totuutensa ja väittää, että tietyt asiat ovat faktoja, koska kirjoittamassani kirjassa lukee niin.
Valitettavan moni vain ottaa täysin todesta höpinät korkeammista tahoista. Ihmiskunta hukkaa kallisarvoisia henkisiä resurssejaan turhuuksien pohtimiseen. Samalla moni oikeasti tärkeä asia jää miettimättä.- Paddifoot
En kysellyt mielipiteitä uskonnoista kiitos vain. Mielipiteensä kullakin, mutta on jo aika paksua sanoa katolilaisia saatanallisiksi. Olenko minäkin sitten saatanallinen, vaikken tue paavien asettamia dogmeja esim ehkäisystä ja abortista? Toivottavasti en. Pointti oli nyt vain se että joku ääliö joka ei tiedä mistään mitään sanoo kaikkia katolilaisia saatanallisiksi, paavia ja prinssi Charlesia antikristuksiksi ja Islamia väkivallan uskonnoksi ja niin edes päin. Täyttä potaskaa suoraan sanoen.
- Pelkkä kristitty
Paddifoot kirjoitti:
En kysellyt mielipiteitä uskonnoista kiitos vain. Mielipiteensä kullakin, mutta on jo aika paksua sanoa katolilaisia saatanallisiksi. Olenko minäkin sitten saatanallinen, vaikken tue paavien asettamia dogmeja esim ehkäisystä ja abortista? Toivottavasti en. Pointti oli nyt vain se että joku ääliö joka ei tiedä mistään mitään sanoo kaikkia katolilaisia saatanallisiksi, paavia ja prinssi Charlesia antikristuksiksi ja Islamia väkivallan uskonnoksi ja niin edes päin. Täyttä potaskaa suoraan sanoen.
Teepä sitten samalla rikosilmoitus koko muslimimaailmasta.
Pitävät kristittyjä surmattavina vääräuskoisina ja saat...llisina.
Lyhyesti sanottuna-anna olla jo ja anna ihmisten pitää mielipiteensä. - Skeptinen Faktailija
Paddifoot kirjoitti:
Joskus sitä saa mielipiteen kysymättäkin. ;)
Jos joku on sitä mieltä mitä kerroit hänen olevan, niin mitäs sitten? Uskonnoista esitetään kaiken aikaa paljon erilaisia mielipiteitä, että jos kaikkeen tartuttaisiin, koko planeetallinen ihmisiä istuisi oikeudessa kaiken aikaa. Jos joku puhuu mielestäsi potaskaa, niin sinulla on siihen mielipiteeseen oikeus. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, etteivät valtavirrasta poikkeavat mielipiteet ole automaattisesti vääriä, vaikka moni onkin eri mieltä? Kirkkojen toimesta aika moni on päässyt hengestään ja alkuperäiskansojen kulttuureja on tuhottu häikäilemättä. En minä tämän valossa ole kovinkaan hämmästynyt, jos joku mieltää homman "saatanalliseksi". Kyllä maapallon ylikansoitus menee suurelta osin juuri katolilaisten piikkiin. Kun meitä on täällä sanotaan vaikkapa 20-30 miljardia, niin ihmiskunnan aiemmat vastoinkäymiset vaikuttanevat lähinnä kävelyltä puistossa. Silloin varmasti monikin on sitä mieltä, että meininki on "saatanallista".
Tuon prinssihomman voisi jättää omaan arvoonsa, koska "antikristus" on satuhahmo. Jos prinssi pahastuu riittävästi, ryhtyköön hän itse oikeudellisiin toimiin, jos katsoo sen parhaaksi. Eihän tuollainen puhe kohdistu loukkauksena juuri sinuun.
Myös minä näen islamin väkivaltaisena uskontona. Olen siinä käsityksessä, että islamin uskonoppineiden mielestä toisinajattelijoiden ja ei-uskovien ainoa mahdollinen "palkka" on kuolema, elleivät "palaa" islamiin. Googlettele hiukan.
Jos lontoo taittuu, suosittelen kuuntelemaan Pat Condell -nimisen herran näkemyksiä. Suunsoiton sijaan tiukkaa asiaa videoina (ja samat MP kolmosina toisessa osoitteessa -linkitän senkin).
http://www.youtube.com/patcondell
http://www.youtube.com/watch?v=y9dXGJ2rYdA
http://patcondell.net/
Tuolla puheenvuorot MP kolmosina:
http://patcondell.libsyn.com/
Ennustan hiukan: otaksun, että koittaa vielä päivä, jolloin islamilaiseksi valtioksi muuttunut Ruotsi lähtee käännytyssotaan Suomea vastaan, ellei sitten islamisoituminen täällä ole jo silloin niin pitkällä, että sotiminen olisi turhaa. Tämän oletan tapahtuvan vielä tämän vuosisadan puolella. - rastoilta
Paddifoot kirjoitti:
vaikka.
- Anonyymi
Skeptinen Faktailija kirjoitti:
Joskus sitä saa mielipiteen kysymättäkin. ;)
Jos joku on sitä mieltä mitä kerroit hänen olevan, niin mitäs sitten? Uskonnoista esitetään kaiken aikaa paljon erilaisia mielipiteitä, että jos kaikkeen tartuttaisiin, koko planeetallinen ihmisiä istuisi oikeudessa kaiken aikaa. Jos joku puhuu mielestäsi potaskaa, niin sinulla on siihen mielipiteeseen oikeus. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, etteivät valtavirrasta poikkeavat mielipiteet ole automaattisesti vääriä, vaikka moni onkin eri mieltä? Kirkkojen toimesta aika moni on päässyt hengestään ja alkuperäiskansojen kulttuureja on tuhottu häikäilemättä. En minä tämän valossa ole kovinkaan hämmästynyt, jos joku mieltää homman "saatanalliseksi". Kyllä maapallon ylikansoitus menee suurelta osin juuri katolilaisten piikkiin. Kun meitä on täällä sanotaan vaikkapa 20-30 miljardia, niin ihmiskunnan aiemmat vastoinkäymiset vaikuttanevat lähinnä kävelyltä puistossa. Silloin varmasti monikin on sitä mieltä, että meininki on "saatanallista".
Tuon prinssihomman voisi jättää omaan arvoonsa, koska "antikristus" on satuhahmo. Jos prinssi pahastuu riittävästi, ryhtyköön hän itse oikeudellisiin toimiin, jos katsoo sen parhaaksi. Eihän tuollainen puhe kohdistu loukkauksena juuri sinuun.
Myös minä näen islamin väkivaltaisena uskontona. Olen siinä käsityksessä, että islamin uskonoppineiden mielestä toisinajattelijoiden ja ei-uskovien ainoa mahdollinen "palkka" on kuolema, elleivät "palaa" islamiin. Googlettele hiukan.
Jos lontoo taittuu, suosittelen kuuntelemaan Pat Condell -nimisen herran näkemyksiä. Suunsoiton sijaan tiukkaa asiaa videoina (ja samat MP kolmosina toisessa osoitteessa -linkitän senkin).
http://www.youtube.com/patcondell
http://www.youtube.com/watch?v=y9dXGJ2rYdA
http://patcondell.net/
Tuolla puheenvuorot MP kolmosina:
http://patcondell.libsyn.com/
Ennustan hiukan: otaksun, että koittaa vielä päivä, jolloin islamilaiseksi valtioksi muuttunut Ruotsi lähtee käännytyssotaan Suomea vastaan, ellei sitten islamisoituminen täällä ole jo silloin niin pitkällä, että sotiminen olisi turhaa. Tämän oletan tapahtuvan vielä tämän vuosisadan puolella.No menipäs ennustuksesi päin vittua. Ei tainnut "jumalasi" kertoa totuutta
- Who knows
Montakohan katolilaista se ihminen sitten tuntee joka ne nettisivut teki? Tuomitsee katolilaiset ihmiset yhtään miettimättä. Aika typerää minusta. Ja samanlaisia olet sinäkin, Skeptinen faktailija. Montako islamin uskoista tunnet ja moniko niistä sitten on pommitellut ihmisiä kadulla? Paskoja ihmisiä löytyy joka helvetin uskontokunnasta, mutta kun ei, rasistisia ihmisiä kun ollaan niin Islamilaisten vika hela paska ja me luterilaiset tai muut olemme puhtaita pulmusia, mitään emme ole tehneet, vika on katolilaisissa (jotka ovat jostain ihmeen syystä maailman yleisin uskonto ja ovat pysyneet kasassa vuosisatoja), islameissa sun muissa. Menkää itteenne
- Skeptinen Faktailija
"Montako islamin uskoista tunnet ja moniko niistä sitten on pommitellut ihmisiä kadulla?"
Epäoleellista. Ei minun tai kenenkään muunkaan tarvitse tuntea islaminuskoisia henkilöitä henkilökohtaisesti voidakseen todeta, että k.o. uskontoon liittyy väkivaltaa.
"Paskoja ihmisiä löytyy joka helvetin uskontokunnasta, mutta kun ei, rasistisia ihmisiä kun ollaan niin Islamilaisten vika hela paska ja me luterilaiset tai muut olemme puhtaita pulmusia, mitään emme ole tehneet, vika on katolilaisissa (jotka ovat jostain ihmeen syystä maailman yleisin uskonto ja ovat pysyneet kasassa vuosisatoja), islameissa sun muissa. Menkää itteenne"
Olet oikeassa, että "paskoja ihmisiä löytyy joka uskontokunnasta", mutta muistaakseni puhuin islamista, en sitä harjoittavista henkilöistä.
Ja sitten löit pöytään rasismikortin. Voi voi. Ainakaan minun sanomisillani ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa, mutta islamista löytyy kyllä suvaitsemattomuutta kosolti. Ja ainakaan minä en väittänyt olevani "puhdas pulmunen" enkä myöskään luterilainen. Olen ateisti.
Taidat luulla minun sanoneen asioita, joita en sanonut. Luepa kirjoitukseni uudelleen, ajatuksen kanssa.
Tässä asiassa en aio mennä itseeni. Uskonnot koituvat vielä ihmiskunnan tuhoksi, tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Pervokollina alapääjuttukirjoittelut ja ihmisten haukkuminen, Siinä sitä!
- Anonyymi
Ilmiantakaa joukolla Vapusen viestit, se ei osaa muuta kuin häiriköidä ja jakaa disinformaatiota! Niinkuin nyt vaikka sen suosikkiaiheesta eli sähköposteista se jakaa disinformaatiota!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693793- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773290Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996