Johanna rules!
Onks Johanna Koivu sen oikee nimi, vai onko vaan taiteilijanimi?
Ja mitenkähän vanha (nuori) se on?
Johanna Koivu
26
17067
Vastaukset
- ----
on oikee nimi, taitaapi olla jotain 3-kymppinen, en ole varma
- että..
kaikilla olis taiteilijanimi?
- johki
että.. kirjoitti:
oon kuullut, että OSALLA bändistä on taiteilijanimet... kaikilla pojilla on, joten olisiko johannalla oikea nimi?
- tapse
johki kirjoitti:
oon kuullut, että OSALLA bändistä on taiteilijanimet... kaikilla pojilla on, joten olisiko johannalla oikea nimi?
Johanna Koivu on taiteilijanimi!
- Judge 66
että.. kirjoitti:
Seurustelleet jo jonkin aikaa keskenään
- Tähkän piika
Judge 66 kirjoitti:
Seurustelleet jo jonkin aikaa keskenään
Mä taas olen kuullut että Simo ja Johanna ovat pari, olleet jo pidempään !!
- ....hulluus!
tapse kirjoitti:
Johanna Koivu on taiteilijanimi!
Lauri, Lenni, Simo ja Antero ovat taiteilijanimillä esiintyviä, itse taiteilija Johanna Koivu esiintyy omalla nimellään.
Ja uskokoon ken haluaa että Jossu ja Late tai Simo olisivat pari... hei haloo...
- google'
Kun vähän googlettaa saa selville, että on oikea nimi. iästä ei ole tietoa, kolkyt-jotain.
- sisäpiiritieto
Johannalla, kuten kaikilla pojillakin on taiteilijanimi.
eikä seurustele kenekään bändiläisen kanssa, mutta seurustelee.- ....
Kuinka voi olla noin väärää muka sisäpiiritietoa, ja pyh! Johanna Koivu on ollut Johanna Koivu koko elämänsä! Se selviää googlettamalla. Kokeile sinäkin sitä!
- sisäpiirin tietoa mullakin
Kyllähän se kai kaikille selvä asia on että Johanna ja Simo on pari !? Ja jos ei oo selvää, niin kannattaa vähän kattoa esim lehtijuttuja ja vaikka ihan vaan sitä DVD;tä !! Kyllä käy ilmi varsin hyvin ketkä kaksi ovat aina joka paikassa yhressä ! Että turha väittää jotain muuta paitsi jos ovat nyt keikkatauon aikana eronneet !!!
- Kimmo Sipuli
sisäpiirin tietoa mullakin kirjoitti:
Kyllähän se kai kaikille selvä asia on että Johanna ja Simo on pari !? Ja jos ei oo selvää, niin kannattaa vähän kattoa esim lehtijuttuja ja vaikka ihan vaan sitä DVD;tä !! Kyllä käy ilmi varsin hyvin ketkä kaksi ovat aina joka paikassa yhressä ! Että turha väittää jotain muuta paitsi jos ovat nyt keikkatauon aikana eronneet !!!
Kaveri kertoi että Tähkällä ja Johannalla olis ollut vipinää.
- ei ole eikä tule
Kimmo Sipuli kirjoitti:
Kaveri kertoi että Tähkällä ja Johannalla olis ollut vipinää.
että tarkistaa tietolähteensä ennekuin perättömyyksiä suustaan päästelee.
- niinpä92
ei ole eikä tule kirjoitti:
että tarkistaa tietolähteensä ennekuin perättömyyksiä suustaan päästelee.
joo näin on.
Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!
yksityisasioista puhuminen on turhaa täällä. - Akana2
niinpä92 kirjoitti:
joo näin on.
Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!
yksityisasioista puhuminen on turhaa täällä.Edellinen kirjuutti:
"Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi... lukekaa vaikka ilo joka elättelöö kirjasta!"
Luen sivulta 11.
Taiteilijanimet ja tehtävät yhtyeessä.
Johanna Koivu: viulu, piano, laulu
- dimpeli
Minä vuonna Johanna on syntynyt?
- ihfewoihfohew
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/659826?viikonvaihde-treffit-helmitreffit
"Johanna Koivun tie Elonkerjuun viulistiksi on kulkenut Lontoon kautta. Koivu opiskeli vuosituhannen alussa teatteritieteen maisteriksi Lontoossa"
eli yli 30v typykkä. - sdfg
Johanna Koivu on syntynyt 1974.
- iyh
Johanna Koivulla ei ole wikipedian mukaan taiteilija nimeä!
- tietoa on
Johanna Koivu ei ole taiteilijanimi vaan se on hänen ihan ikioma nimi.
Ja ikää Johannalla on 37 vuotta, eli ikää on kertynyt kun on syntynyt 1974...
Ja seukkaa simo rallin kanssa...ainakin vielä.- huh, huh
Ei kai se oo niin nuori?
- ihanku ihqukuu
ai niinqu johanna palmu
- turpakiinni
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lauri_Tähkä
Lauri Tähkällä ON YKSITYISELÄMÄ.
Perhe ja vaimo.
Jarkko ei tuo yksityiselämäänsä julkisuuteen ja siihen hänellä ON OIKEUS. - matti
on sitten muuten kaunis ja hieno nainen
- käkäkäkä
no voi sun kekkulit
- Eihänsilläväliäoleenää
Lauri Tähkä ja elonkerjuun rikkoutumisen syyt menee syvemmälle. Runsas alkoholin käyttö, petos. Mä oon ihan varma että petos tapahtunut tän viulistin kanssa, miksi muuten ei halua olla tekemisissä. Rakkaus ja viha kulkee käsi kädessä. Ja tolla reseptillä kun alkoholi mukana on selvää että jotain tulee sattuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008