Venetsialaisen sataman ravintoloitsijat ovat pahemmanluokan huijareita. Älkää suostuko mihinkään ennalta sovittuun aterian hintaan. Sen sijaan valitkaa ruokalistalta tarkasti mitä haluatte syödä.
Ainakaan älkää hummeria (lobster) tilatko. Se ei ole edes hummeria vaan jotain mätää jokirapua joka tuodaan jostain siperiasta pakastettuna ja tarjoillaan kaksikertaa keitettynä kengänpohjakumina. Olis pitänyt heittää maahan koirille saman tien kun näin sen. Äijä sanoi sen painavan 500gr ja veloitti 20 euroa siitä, totuudessa se oli tuskin 200gr painoinen ja syötävää siinä oli kaksi lusikallista. Irish coffee on myös mitä ne kovasti tyrkyttää, siis murukahvia, luraus viskiä ja lasku 7 euroa. Suomalaisessa ravintolassa 7 euron irish coffee tehdään laatukahvista ja ammattitaidolla.
Lähellä olevan Nea Hora rannan ravintolat sen sijaan olivat erinomaisia ja laadukkaita kaikki tyystin. Sai maistella todellisia kreetalaisia erikoisuuksia ja palvelu oli ystävällisen normaalia verrattuna venetsialaisen sataman vilunkivilleihin, joille turisti on vedätettävä syöttöporsas.
Oli erittäin ikävää kokea tällaista paskatouhua kreetalla hyvän ruoan ystävänä. Käväsin Plataniaksessa ja siellä safka näytti olevan hampurilaisia, ranskanperunoita ja sipsejä.
Lohdutuksena viimeisenä iltana oman hotellini viimeinen ateria oli syteen tai saveen, grillilihaa kahdelle, jota oli ruhtinaalliset 2kg lautasella, nautaa, sikaa, lammasta, kreetalaisia makkaroita ja erinomaisia jauhelihapihvejä. Syötiin sitä vielä aamullakin.
Venetsialainen satama Hania
5
1412
Vastaukset
- Toisinaan täällä
Annoithan palautetta!
Nimimerkki itsekin ko. aluella "nautiskelleena" - sunnuntaina taas Haniaan
mutta Plataniaksessa viime kesänä sain niin ala-arvosen aterian,että söin siitä vain ranskalaiset.Kun tarjoilija tuli hakemaan lautasia pois,kysyi eikö ruoka maistunut.Sanoin rehellisesti,että oli mielestäni syömäkelvotonta(kanan liha oli raakaa).Siihen sitten kutsuttiin kokkia ja omistajaa paikalle ja kovaan ääneen kummasteltiin,miten ei muka maistunut ja vikahan oli siis minussa,ei annoksessa.
Tosi huono fiilis jäi,mutta eipähän tarvitse enää ikinä kys.paikassa syödä.- kreeta fani
kokeikaa mennä pari sataa metriä pikkukujille sataman vieressä sieltä löytyvät herkut ja palvelu sekä hinnat kohdallaan
- Pave.
kreeta fani kirjoitti:
kokeikaa mennä pari sataa metriä pikkukujille sataman vieressä sieltä löytyvät herkut ja palvelu sekä hinnat kohdallaan
Tuolta sivukujalta löytyy ravuntola nimeltä mountoupaki tai sinnepäin, jossa todella asialliset hinnat ja hyvät ruuat, mutta ei ihan helppo löytää, jos ei ole sillä pikkukujalla aikaisemmin ollut.
- diudidiu
Oli maa mikä tahansa, niin samaan olen törmännyt muuallakin kuin Haniassa. Mitä paremmat näköalat, sitä paskempi safka!!! Tämä oli nyt vähän kärjistettyä, mutta näin se pääasiallisesti menee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685