http://www.meietv.es/videos/Spain_1_Germany_0_Euro2008_Final_-_Torres.html
Spain 1 Germany 0 Goal - Torres
4
582
Vastaukset
- <<<<
Tiukka matsi
- wanha futaaja
Joo, 1-0 matsit yleensä ovat tiukkoja. Saksa ei kyllä päässyt ihan parhaimpaansa, jos nyt ei ehkä Espanjakaan. Aina voi jossitella tietenkin tiukoissa peleissä. Jos Saksalle olisi vihelletty pilkku Espanjan käsivirheestä rankkarialueella jne. Olisi saattanut matsi päättyä toisinkin, mutta kyllä Espanja kokonaisuutena aavistuksen terävämpi matsissa oli ja sen myötä ansaitsi voittonsa.
- blackmagictiger
wanha futaaja kirjoitti:
Joo, 1-0 matsit yleensä ovat tiukkoja. Saksa ei kyllä päässyt ihan parhaimpaansa, jos nyt ei ehkä Espanjakaan. Aina voi jossitella tietenkin tiukoissa peleissä. Jos Saksalle olisi vihelletty pilkku Espanjan käsivirheestä rankkarialueella jne. Olisi saattanut matsi päättyä toisinkin, mutta kyllä Espanja kokonaisuutena aavistuksen terävämpi matsissa oli ja sen myötä ansaitsi voittonsa.
Espanja On ollut pitkään yksi suosikkijoukkueeni
- Satanica
blackmagictiger kirjoitti:
Espanja On ollut pitkään yksi suosikkijoukkueeni
rakastan espanjan joukkuetta. Torres on yks mun suosikki pelaaja. Vaikka em-kisoissa välillä torres ei pelannut hyvin mutta lopulta teki voittomaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020