Pärjäilin meikeittä liki 15 vuotta allergioiden takia. Nyt pääsin testaamaan mineraalimeikkejä ja näyttäisi, etten saa niistä oireita. Käyttämilläni mineraalimeikeillä ja tavallisilla meikeillä on se ero että mineraalimeikeissä on vain väriaine ( 0-2 muuta mineraalia) kun taas tavallissa meikeissä voi olla 50 ainesosaa.
Markkinoilla on myös mineraalimeikkeinä myytäviä tuotteita, joissa kuitenkin on vahoja, hartseja ja muita allergiaa aiheuttavia aineita. Itselleni nämä tuotteet eivät käy vaan etsin sellaiset missä ei ole väripigmentin lisäksi yhtään mitään muuta.
Löysin mineraalimeikit
Ei enää allergiaa
2
755
Vastaukset
- minä80
Miten nämä oikeat mineraalimeikit sitten erottaa? Onko jotain tuotesarjojen nimiä tai luotettavia paikkoja, joista niitä voisi ostaa?
- Katso siitä
Tutki tuoteselostetta! Minulla on käytössä luomiväri, jossa ei ole yhtään mitään muuta kuin rautaoksidia. Eikä tosiaan allergisoi!
Puhtaimmat sarjat ovat netistä tilattavaa tavaraa. M.A.D minerals on yksi sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958