Kyllä se elisa sitten keksii !!!!

fgsdfhdf

niinku et ei jumalauta kun luin lehteä tosa yks päivä ni huomasin et nyt se elisa kyl parasta heitti mainoksessa!! ja se meni näin.. Ota meiltä 2v kytkypaketti--> nokia N95 Nokia N95 = skootteri 200€ ( norm 1000€ arvonen)........ voi jumalauta HAHAHAHA !!! xD xD xD ja sit jotkut raukat viel uskoo ton et skootterin saa jotenkin halvemmal.. voin sanoa kun olin 2v elisan kytkypaketin omistajan ni älkää hyvät ihmiset menkö tuohon halpaan.. koska sen jälkeen teidän puhelin laskut vähintään 100€ kk koska elisa vetää niin pal välistä saadakseen ne skootteri rahat takas tuon 2v aikana.. ja siinäkin mainokses luki et toi kokonaisuudessaan ne kännykät VAIN huom. VAIN 30€/kk! JA PASKANMARJAT! joka kk tulee 100€ elisalasku postiluukust vaiks et ees koskis koko kännykkään!! et miettikää hyvät ihmiset mihin tuppaatte sen nimen! itse kun olin elisan kytkyasiakkaana ni kaikki laskut oli vähintään 70€ vaiks en ees koskenu koko luuriin, pääsin eroon tuossa kevääl ja en ikinä enää palaa elisaan se on tasan varma juttu! kannattaa olla halpa perusliittymä, perustoiminnoil ni laskut on vaan reilun kympin arvosii jollei puhu paljon ja murheet säästyy... niin ja pian elisa keksii tälläisen tavan kusettaa asiakkaita----> nokia N95 nokia N95 = omakotitalo 10€ xD saatana mikä pulju... ei voi muuta sanoa..

13

2640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnie_85

      Mulla just loppui elisan kytky, oli 250min ja 100 tekstaria siinä paketissa eikä mulla kyl koskaan ollu laskut ku jotain 32-35 euroa kuussa.. puhelinki oli kuitenki 14 euroa kuussa.. vois ottaa ehkä uuden kytkyn ku haluttais jo uus luuri hommata :) ehkä sulla oli vähä huono tuuri sit tai jotain :D mulla ei oo ollu ongelmii, mut yks kaveri vähä valitellu omasta sopparistaan.. mut se ei yleensä maksakaan laskujaan kovin ajallaan että tiedä häntä..

      • dgfgdfgfgdfgfsd

        no niin kuule minäkin maksoin ajallani mutta silti niitä laskuja vaan tuli kaksinkertaisina ainakin vaikka piti olla luuri paketti 35€/kk mutta heti ensimmäinen lasku keväällä 2006 ni olikin 78€ saatana.. en ollut käyttänyt koko luurii ees ku olin ollut etelässä ja se känny oli kotona sen puoltoist viikkoo!! et hyvin se elisa osaa.. mutta nyt kun se 2v kulus ni oppisin et kannattaa hankkii vaan se känny käteisellä.. ja meikälläkin on nyt nokia 6100 joka on on ollut mulla vuodesta 2003 (varana kytkyn ajan) eikä mitään vikoi oo ollu! otin sen kytkyn jälkeen peruhalvan liittymän ja käytän tota vanhaa puhelinta.. juuri sen takia että laskuja ei tuu mistään datapaskoista sun muista kun siihen ei voi saada mitään sellast ku sil ei voi muutakuin soittaa ja txt.. että tälläistä =)


      • halipula76
        dgfgdfgfgdfgfsd kirjoitti:

        no niin kuule minäkin maksoin ajallani mutta silti niitä laskuja vaan tuli kaksinkertaisina ainakin vaikka piti olla luuri paketti 35€/kk mutta heti ensimmäinen lasku keväällä 2006 ni olikin 78€ saatana.. en ollut käyttänyt koko luurii ees ku olin ollut etelässä ja se känny oli kotona sen puoltoist viikkoo!! et hyvin se elisa osaa.. mutta nyt kun se 2v kulus ni oppisin et kannattaa hankkii vaan se känny käteisellä.. ja meikälläkin on nyt nokia 6100 joka on on ollut mulla vuodesta 2003 (varana kytkyn ajan) eikä mitään vikoi oo ollu! otin sen kytkyn jälkeen peruhalvan liittymän ja käytän tota vanhaa puhelinta.. juuri sen takia että laskuja ei tuu mistään datapaskoista sun muista kun siihen ei voi saada mitään sellast ku sil ei voi muutakuin soittaa ja txt.. että tälläistä =)

        se on ihan sama kosketko siihen luuriin ollenkaan, se lasku tulee aina. sehän sen kytkyn idea on et otat jonkun puhepaketin ja maksat tietyn hinnan joka kuukaus vaikket puhuis ollenkaan.... jos laskut on muka väärin niin vain todelinen idiootti maksaa ne...


      • dgfagere
        halipula76 kirjoitti:

        se on ihan sama kosketko siihen luuriin ollenkaan, se lasku tulee aina. sehän sen kytkyn idea on et otat jonkun puhepaketin ja maksat tietyn hinnan joka kuukaus vaikket puhuis ollenkaan.... jos laskut on muka väärin niin vain todelinen idiootti maksaa ne...

        tietenkin tulee lasku sen mukaan mitä on ottanu paketin määräks tollo ! mut jos paketti on 35€/kk niin miten mul voi olla sit 90€ laskut ??? kerropa kuule mulle ihmees.. ku nytmul on saunalahti ja puhun ihan samanverran ku elisal ni laskut on 12€ kuukaudes!!! siihen mun sen aikaseen (ja viimeiseen) kytkypakettiin kuulu känny 17€kk 250min puhetta ja joitain txt siihen päälle ja puhun tyyliin 60min kuukaudessa nyt ja sillon.. ni kyl on aikas kummaa et elisal ne laskut on tuplasti ton paketin verran vaiks maksoin kaiken laskun ajoissa... nii et pidä sä tollo turpas kii siel ku et tiedä kerta mistään mitään ! mut säälin kuule niit kaikki kenel on käyny samasti elisan kaa, harmittaa oikein toisten puolesta..


      • idiootteja maailma täynnä
        dgfagere kirjoitti:

        tietenkin tulee lasku sen mukaan mitä on ottanu paketin määräks tollo ! mut jos paketti on 35€/kk niin miten mul voi olla sit 90€ laskut ??? kerropa kuule mulle ihmees.. ku nytmul on saunalahti ja puhun ihan samanverran ku elisal ni laskut on 12€ kuukaudes!!! siihen mun sen aikaseen (ja viimeiseen) kytkypakettiin kuulu känny 17€kk 250min puhetta ja joitain txt siihen päälle ja puhun tyyliin 60min kuukaudessa nyt ja sillon.. ni kyl on aikas kummaa et elisal ne laskut on tuplasti ton paketin verran vaiks maksoin kaiken laskun ajoissa... nii et pidä sä tollo turpas kii siel ku et tiedä kerta mistään mitään ! mut säälin kuule niit kaikki kenel on käyny samasti elisan kaa, harmittaa oikein toisten puolesta..

        No ei ne nyt ihan mitä sattuu laskuta kuitenkaan... Jos et ymmärrä mistä laskusi on koostunut, suosittelisin että tarkastelisit laskua ja soittaisit vaikka asiakaspalveluun ja kysyisit mistä lasku on koostunut. Jos siellä on virheitä niin eiköhän ne anna rahat takaisin, mutta tuo on jo ihan typerää syyttää operaattoria isoista laskuista jos ei osaa edes eritellä mitä ne on laskuttanut :)

        Ota selvää ja kerro sitten miten meni. Ootko esim. käyttäny dataa tai jtn muuta mikä kerryttää laskua..


      • dgfdfsgdfgdsgd
        idiootteja maailma täynnä kirjoitti:

        No ei ne nyt ihan mitä sattuu laskuta kuitenkaan... Jos et ymmärrä mistä laskusi on koostunut, suosittelisin että tarkastelisit laskua ja soittaisit vaikka asiakaspalveluun ja kysyisit mistä lasku on koostunut. Jos siellä on virheitä niin eiköhän ne anna rahat takaisin, mutta tuo on jo ihan typerää syyttää operaattoria isoista laskuista jos ei osaa edes eritellä mitä ne on laskuttanut :)

        Ota selvää ja kerro sitten miten meni. Ootko esim. käyttäny dataa tai jtn muuta mikä kerryttää laskua..

        sepä siin just onkin ku en käytä mitään datapaketti paskoi.. ku soitan vaan ainoastaan eikä mul oo mitään laskui niist enää jäljel ku oon kaiken maksanu ja pääsin siit kytkyst eroon maaliskuussa ni ei voi vähempää enää kiinnostaa koko elisa paska.. mut ei mitään, kaikki ketkä on elisan asiakkaana ni koittakaa jaksaa.. hyvää kesän jatkoa kaikille! =)


      • niinnojooo
        idiootteja maailma täynnä kirjoitti:

        No ei ne nyt ihan mitä sattuu laskuta kuitenkaan... Jos et ymmärrä mistä laskusi on koostunut, suosittelisin että tarkastelisit laskua ja soittaisit vaikka asiakaspalveluun ja kysyisit mistä lasku on koostunut. Jos siellä on virheitä niin eiköhän ne anna rahat takaisin, mutta tuo on jo ihan typerää syyttää operaattoria isoista laskuista jos ei osaa edes eritellä mitä ne on laskuttanut :)

        Ota selvää ja kerro sitten miten meni. Ootko esim. käyttäny dataa tai jtn muuta mikä kerryttää laskua..

        no eiköhän se ole kaikille tämänkin palstan lukijoille tullut selväksi että elisan laskutus on ihan sekaisin. eli ei olis mikään ihmekään jos tulee 35e/kk paketilla vaikka sitä sadan euron laskua...


      • axsunaxsu
        halipula76 kirjoitti:

        se on ihan sama kosketko siihen luuriin ollenkaan, se lasku tulee aina. sehän sen kytkyn idea on et otat jonkun puhepaketin ja maksat tietyn hinnan joka kuukaus vaikket puhuis ollenkaan.... jos laskut on muka väärin niin vain todelinen idiootti maksaa ne...

        niihin kytkyihin ei kuulu kun elisan verkossa soitetut puhelut , eli ulkopuolelle jää esim.virasto numerot (jotka yleensä kallitta) ja tekstiviestit on kalliimpia kun yleensä , ja erehdyppä käyttämään liityymää ulkomailla (esim.viro) paluu arkeen on karu . ei ihme että lasku pompaa puolella sovittua suuremaksi .


      • petetty
        niinnojooo kirjoitti:

        no eiköhän se ole kaikille tämänkin palstan lukijoille tullut selväksi että elisan laskutus on ihan sekaisin. eli ei olis mikään ihmekään jos tulee 35e/kk paketilla vaikka sitä sadan euron laskua...

        tarkastin juuri omat laskuni puolen vuoden ajalta , olen maksannut elisalle 72.32e liikaa . kehoittaisin kaikkia tarkastamaan laskunsa


      • ei koskaan enään
        idiootteja maailma täynnä kirjoitti:

        No ei ne nyt ihan mitä sattuu laskuta kuitenkaan... Jos et ymmärrä mistä laskusi on koostunut, suosittelisin että tarkastelisit laskua ja soittaisit vaikka asiakaspalveluun ja kysyisit mistä lasku on koostunut. Jos siellä on virheitä niin eiköhän ne anna rahat takaisin, mutta tuo on jo ihan typerää syyttää operaattoria isoista laskuista jos ei osaa edes eritellä mitä ne on laskuttanut :)

        Ota selvää ja kerro sitten miten meni. Ootko esim. käyttäny dataa tai jtn muuta mikä kerryttää laskua..

        siellä näkyy heti löytyvän yksi!elisa kusettaa niin paljon kun ehtii,tässä saatanan sotkussa on mennyt jo useampi kuukausi,maksettu satoja euroja elisalle tyhjästä,mitään selvitystä ei elisa anna mistä ne rahastaa.olemme jo tammikuussa lopettaneet elisan käytön,kun huomasimme että tämä laskutus meni aivan perseelleen,silti juuri äsken maksoin taas yhden elisan laskun,pakko maksaa ettei nimi mene,vaikka kuinka vituttaa.asia on kuluttaja asiamiehellä hoidossa ollut jo puoli vuotta,ja toivottavasti tulee joskus päätökseen.nyt olemme pari kuukautta olleet tele:n asiakkaita,ja toivon hartaasti että tämän yhtiön kanssa ei tule ongelmia.kyllä tää tuntuu aika uskomattomalta,tää elisan touhu!!!sitten joku idiootti vielä käskee soittamaan elisan niinsanottuun asiakaspalveluun,voi vittu mikä vitsi!


    • DnA-asiakas

      Selventäkää joku viisaampi mulle....
      Pitääkö siis tässä mopokytkykaupassa siis maksaa kahdesta puhekytkypaketista. Eli ekat 4kk 29,95*2= 59,90/kk ja sen jälkeen seuraavat 20 kk maksetaan 38,90'*2 eli 77,80/kk. Jos näin on, tulee aika kalliiks mopo. Plus siihen vielä 295€ moposta. Sitäpaitsi, mitä hittoa teen kahdella kännykällä?

      • rgthyhyjetrw

        no sä voit tietty ottaa sellasen kokeeks ja kertoo meil sit et onko ne laskut kuukaudes 100 vai 200€!! xD niin ja onhan toi ihan selvää et elisa tekee tollai.. sehän on tunnetusti paras kusettaa tollasil.. kato ku ei niit kiinnosta muuta ku se et saa asiakkaita ja sitä kautta kun ne sitoo ne 2v ni saa raukoilta rahat nyysitty kaikki.. olin itse kytkyn omistaja ja loppus sopimus maaliskuussa ja oli täyttä helvettii siit 2v taaksepäin elisal enkä ikinä enää halua käydä samaa läpi.. toivon vaan et koko pulju räjähtäis taivaan tuuliin!


      • SN
        rgthyhyjetrw kirjoitti:

        no sä voit tietty ottaa sellasen kokeeks ja kertoo meil sit et onko ne laskut kuukaudes 100 vai 200€!! xD niin ja onhan toi ihan selvää et elisa tekee tollai.. sehän on tunnetusti paras kusettaa tollasil.. kato ku ei niit kiinnosta muuta ku se et saa asiakkaita ja sitä kautta kun ne sitoo ne 2v ni saa raukoilta rahat nyysitty kaikki.. olin itse kytkyn omistaja ja loppus sopimus maaliskuussa ja oli täyttä helvettii siit 2v taaksepäin elisal enkä ikinä enää halua käydä samaa läpi.. toivon vaan et koko pulju räjähtäis taivaan tuuliin!

        Onneton pulju, soitin ja irtisanoin laajakaistan millä ei tehnyt mitään, kun pätkii koko ajan. Pyysin samalla vastausta, josko voisi liittyä kaapeliin kun se tuossa nurkalla roikkuu.. Nyt mennyt kuukausi ja ei vastausta kuulu. Harvoin olen ollut näin tyytymätön mihinkään. Älkää ihmeessä liittykö asiakkaaksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe