HoodBoyz.de neuvokaa

NäR69

www.hoodboyz.de
Onko kukaan tilannut tuolta Hoodboyz.de? näyttäs olevan tosi halpaa ja nättii kamaa mut onko luotettava? ja saksast en ymmärrä sanaakaa ni mite hankala on tilata? ja paljon postikulut? jos joku viittis vähä neuvoa tänne.

248

42980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

kirjotat joka sanan mihin pitää kirjottaa jotain ilmainen sanakirja sivuille ja vastaat vaan niihin. mut tietääkö kukaan posti maksuja? tai onko luotettava?

• hoodboyzz

ei kannata tilata, postikulut on joku 16,5e mutta ei lähetä tavaraa, itse tein sen virheen :S

ainut oikea wear.it

• hese
        hoodboyzz kirjoitti:

ei kannata tilata, postikulut on joku 16,5e mutta ei lähetä tavaraa, itse tein sen virheen :S

ainut oikea wear.it

Tuolt tilasin, tavarat tuli, hyviä on, ja pk:oot tulee painon mukaan.

• göööö
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

tuo oli kyllä täyttä paskaa, luotettava on ja tavarat tulee 100% varmuudella

• haucccccc
        hese kirjoitti:

tilasitko paypalilla vai ennakkomaksulla??????? haluaisin tietää.

• tai sitten ei
        göööö kirjoitti:

ei muuten oo täyttä paskaa vaan täyttä totta,
        rahat meni 100% varmuudella,pankista vaan voivotellaan

• Olkke97
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

HoodBoyz on luotettava paikka!!! Oon tilannu sieltä yli 4 vuotta ja ei oo tullu mitää!!! Kannattaa osata tilata netistä nii vois toimiakki!!!!

• jobe444
        Olkke97 kirjoitti:

HoodBoyz on luotettava paikka!!! Oon tilannu sieltä yli 4 vuotta ja ei oo tullu mitää!!! Kannattaa osata tilata netistä nii vois toimiakki!!!!

Mä oon tilannu 4 kertaa confettisportswearista etukäteismaksul. Maksun maksamisen jälkeen on tullu n.3-4 päivän jälkee se ilmotus ne on lähettäny sen tuotteen. Vaatteet on ain tullu 4-6 sisällä. Eikä oo ollu kertaakaa mitää ongelmii. Ei oo piraatteja! Suosittelen confettii, se on parempi ku hoodboyz. Ja sit 77store on kans hyvä, jos saksasta haluutte tilata... :D

• jhkh
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

kusettaja yrität mainostaa jotai muuta hommaa oon ite tilannu monta kertaa eikä ikinä oo tullu mitää virheit aina on tullu vaatteet kotiin asti ja osta suomest ni menee 5x enemmä rahaa...

• jhkh
        Olkke97 kirjoitti:

Joo melkei ainaki oot tilannu 4 vuotta eikä muka oo tullu vaatteita sielt...
        1. siä ei oo sun ikäsille vaatteita
        2. mä oon tilannu monta kertaa ja joka kerta on tullu vaatteet

• hoodiliafffi
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

olet ilmeisesti tilannut maksun sähköpostiosoitteesi, eli et käyttänyt pay palia. Sitten vielä olettanut että se lasku ja kama tulee kotiin... hmm ei näin. luotettava sivu on. Suosittelen paypalia. normi nettimaksu. ku laskuja maksais, ei tarvii niitte sähköpostien kanssa vekslata.

• waltte
        haucccccc kirjoitti:

Tilasin ja nyt on tulos ainaki nii väittää deutsche post ku kattosin tracking idllä

• waltte
        waltte kirjoitti:

Tilasin ja nyt on tulos ainaki nii väittää deutsche post ku kattosin tracking idllä

et tilasin paypalill

• waltte
        waltte kirjoitti:

et tilasin paypalill

ja kandee kattoo def-shoppii elikkäs www.def-shop.com

• dadde
        Olkke97 kirjoitti:

menikö kauanku kamat tuli

• AnonymsX
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

No voi juma.. Oon tilannu hoodboyzista 6 kertaa, ja joka kerta tavara(t) tullut.

Ja kai se postikulut on 16,5e kun jostain Saksasta tulee? Mutta postikulujen hinta tais nousta sitten, jos / kun tulee painoa yhteensä yli 5kg.

www.wear.it.. Ei kannata ostaa, sieltäkin ostanut, mutta tavarat hajosivat parin päivän sisään NORMAALILLA käytöllä.

• pNz
        göööö kirjoitti:

Tilasin hoodboyziltä kahdet kengät 8.7.. tomitusajaksi luvattiin viikko.. maksoin luottokortilla paypalin kautta.. ei ole kenkiä kuulunu :( lähetin sähköpostia 26.7, ei vastausta.. tänään lähti toinen sähköposti sinne.. nyt taas odotellaan..

• Tilasin hoodboyzist

Mulle ainaki lähetti kamat eli ihan luotettava mun mielest on.

• Hip-hop-untill-u-drop
        pNz kirjoitti:

Tilasin hoodboyziltä kahdet kengät 8.7.. tomitusajaksi luvattiin viikko.. maksoin luottokortilla paypalin kautta.. ei ole kenkiä kuulunu :( lähetin sähköpostia 26.7, ei vastausta.. tänään lähti toinen sähköposti sinne.. nyt taas odotellaan..

Siin saattaa kestää. mun äitiki tilas jonku tietokoneen ja toimitusajaks sanottii viikko mut kestiki n. kuukauden ennen ku tuli. ja kaiken lisäks se masiina ei ees toiminu kunnol

• pNz
        pNz kirjoitti:

Elikkäs.. toiseen sähköpostiin vastattiin!! jee! heillä oli ollut joku tietokonejärjestelmä kaatunu?? lupasivat lähettää kengät 30 tai 31.7.. arvatkaa onko tullut??? EI!!! ja sähköposteihin EI enään vastata!!! Ja tämä tarina on TOSI!!

• hoodboyz paras

OON TILANNU ITE YHEN PUVUN M KOKOO OON ITE 160CM PITKÄ JA SIIS MISTÄ LÖYDÄT JOTKU KARL KANIN FARKUT 40 e NIIN ET MISTÄÄN JA SIELTÄ SAA AIVAN HULLUN HIENOJA KAMOJA HULLUN HALVALLA JA EI TARVI ANTAA MINKÄÄN VISI KORTIN NUMEROITA VAAN LASKU TULEE SÄHKÖ POSTIIN JA SITTE MASKAT SEN ULKOMAAN LASKUNA VAAN VAIKKA OP POHJOLAN KAUTTA TAI VAIK SAMPOPANKIN JA ITE OON TILANNU SIELT HOODBOYZIST YHEN PUVUN KAHET FARKUT YHEN HUPPARIN YHEN VYÖN JA YHEN LIPPIKSEN JA KAIKKI ON TULLU JA SE POSTI MAKSU ON PIENTI SIIHE NÄHEN ETTÄ SAAT NOIN HIENOT KAMAT NIIN HALVALLA ETTÄ KANNATTAA TILATA JA KAVERI OSTI 84E MAKSO KANIN FARKUISTA KU OSTI JIM AND JILLIST MUT TUOLT HOODBOYZZIST SAA 40E SAMAT FARKUT POSTIMAKSUT ETTÄ YLI PUOLET HALVEMMALLA AJATELLA

KANNATTAAA TILTA IHAN OIKEESTI PARHAAT KAMAT HALVALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

• pallinaamahomo
        haucccccc kirjoitti:

Pay pallil

• Junitec

Juu ihan luotettavat on

• Henkilö92
        Olkke97 kirjoitti:

Ei oikeen vakuuta toi "Oon tilannu sieltä yli 4 vuotta ja ei oo tullu mitää!!!" Se pistää miettimään.

• joo kyl kannattaa
        hese kirjoitti:

kannattaa tilata. oon tilannu jo tosi mont kertaa ja melko luotettava on. suosittelen

• jebdude
        joo kyl kannattaa kirjoitti:

kannattaa tilata. oon tilannu jo tosi mont kertaa ja melko luotettava on. suosittelen

mä oon tilannu monta kertaa vaatteita ja aina on tullu, mut nyt jäi jostain syystä vaatteet saamatta

• BiGDoGG :D

postikulut 16,90 jos tavaraa alle 10kg edestä, jos yli 10kg nii tulee tuplaposti maksut. Ite maksoin Paypalil ja tuli viikossa ja helppoo ja halpaa oli! :) mutta joo noi koot on aikas reilut ite tilasin 32 tuumaset farkut ja oon noin 180cm pitkä nii silti tosi isot ja lököttää :D

• thrhth
        waltte kirjoitti:

ja kandee kattoo def-shoppii elikkäs www.def-shop.com

mikä on kun ei defshopin sivu toimi

• villelindqvist
        hoodboyzz kirjoitti:

ainut oikea wear.it

eiks voi tilata posti ennakoll?

• pettery86
        AnonymsX kirjoitti:

No voi juma.. Oon tilannu hoodboyzista 6 kertaa, ja joka kerta tavara(t) tullut.

Ja kai se postikulut on 16,5e kun jostain Saksasta tulee? Mutta postikulujen hinta tais nousta sitten, jos / kun tulee painoa yhteensä yli 5kg.

www.wear.it.. Ei kannata ostaa, sieltäkin ostanut, mutta tavarat hajosivat parin päivän sisään NORMAALILLA käytöllä.

Kun kirjaudut hoodboyzin tilillesi niin näät kaikki tilatut tuotteet tili historiasta. helpoin tapa maksaa ihan verkkopankki tunnuksilla ulkomaan maksuna esim nordeasta. 1 1 on ja niin edelleen

• alexi99
        jebdude kirjoitti:

mä oon tilannu monta kertaa vaatteita ja aina on tullu, mut nyt jäi jostain syystä vaatteet saamatta

tavarat tuli reilu 2 viikkoo tilauksen jälkee, mut laatu ei kyl mitää hyvää oo. Ku pistin vaatteet koneesee ja otin pois nii kutistu semmoset 3 cm. Ja postikulut on muute 16e

• Vaija
        villelindqvist kirjoitti:

eiks voi tilata posti ennakoll?

Postiennakko toimii ainoastaan saksan ja australian seudulla.. ei siis suomessa.. chekkaamalla saa lisätietoa noista.

• Latexi :D
        Vaija kirjoitti:

Postiennakko toimii ainoastaan saksan ja australian seudulla.. ei siis suomessa.. chekkaamalla saa lisätietoa noista.

entä semmnen ennakkomaksu miten se systeemi menee

• .................
        Henkilö92 kirjoitti:

Ei oikeen vakuuta toi "Oon tilannu sieltä yli 4 vuotta ja ei oo tullu mitää!!!" Se pistää miettimään.

tarkoittaisko toi "ei ole tullu mitään" sitä, ettei ole tullu mitään ongelmia???? daa??

• 1236544444444444
        thrhth kirjoitti:

mikä on kun ei defshopin sivu toimi

http://j.gs/2v58

• dooby

Jos tilaatte hoodboyzista nii kannattaa maksaa sillä etukäteenmaksulla eikä paypalilla, koska se on paljo turvallisempaa ja ne tavarat tuli ainaki mulle 7 päivässä. Vaikka ei osaa saksaa nii ainaha niitä sanoij voi kattoo sanakirjasta.

• ???

Miten tuo etukäteenmaksu suoritetaan..? SEPA- Maksul vai?

• dooby
        ??? kirjoitti:

Miten tuo etukäteenmaksu suoritetaan..? SEPA- Maksul vai?

kun oot tilannu sillä etukäteenmaksutaval (vorkasse)
        nii saat sähköpostiin viestin et mihin viitenumeroon pitää maksaa. Eli siihen iban numeroon.

• poikanen nettiostois
        dooby kirjoitti:

nii saat sähköpostiin viestin et mihin viitenumeroon pitää maksaa. Eli siihen iban numeroon.

suoritin maksun viime viikol;mielestäni sen jälkeen ilmoittivat että on tilaus nyt työn alla ja sen jälkeen että lähetetty,mutta miten ne sieltä saapuu eli voiko kestää viikon ja ei ilmeisesti postiin tule?
        aloin jo huolestua että 400 meni ilmoille
        mutta ei ilmeisesti sittenkään....toivon!

• HoodBoyz

Joo oon itekki tuolt Hoodboyz.de tilannu ja kyl kaikki tuli mitä tilasinkin, maksoin itekki etukäteen, ne mitä oot tilannu on siel varattuna 14pv ja sil välil ku ne saa rahat ni ne lähettää tilauksen. Ja jos joku muka väittää et ei tule kyl ne sielt tulee 100%

• Susa
        HoodBoyz kirjoitti:

Joo oon itekki tuolt Hoodboyz.de tilannu ja kyl kaikki tuli mitä tilasinkin, maksoin itekki etukäteen, ne mitä oot tilannu on siel varattuna 14pv ja sil välil ku ne saa rahat ni ne lähettää tilauksen. Ja jos joku muka väittää et ei tule kyl ne sielt tulee 100%

Olisin vielä kysynyt tuosta enakkomaksusta, sillä tilasin ja sain viestin sähköpostiini, mutta en oikein ymmärtänyt, että kun maksan, niin pitääkö laittaa pankkikonttorin tunnusnro johonkin kenttään? Ja maksan varmaankin sillä kansainvälisellä tilinumerolla. Mutta mitä laitan viitenumerokohtaan?

• Kheille
        poikanen nettiostois kirjoitti:

suoritin maksun viime viikol;mielestäni sen jälkeen ilmoittivat että on tilaus nyt työn alla ja sen jälkeen että lähetetty,mutta miten ne sieltä saapuu eli voiko kestää viikon ja ei ilmeisesti postiin tule?

Ei ehkä kandeis kiinnittää tuntemattomaa kauppaa 400

• Nimetön
        dooby kirjoitti:

Tilasin pari päivää sitten ja sain vahvistus viestin ja maksoin 144.50e tänään. saa nähdä miten käy :))

• väitän
        HoodBoyz kirjoitti:

ettei tule,vai onko toimitusaika montakin kuukautta.
        Turha väittää muiden asioista 100% totuuksia

• peelokauppa
        HoodBoyz kirjoitti:

Täyttä kuraa toi hoodboyz ite tilasin sieltä 2 viikkoo sitte 155eurolla kamaa, rahat on mennyt tililtä ja ei vastaa sähköposteihi.. että sellasta pelia siinä kaupassa.

• puheeni
        väitän kirjoitti:

tuli sittenkin ,kesti vaan yli kolme viikkoa.

• ozku112
        Nimetön kirjoitti:

Tilasin pari päivää sitten ja sain vahvistus viestin ja maksoin 144.50e tänään. saa nähdä miten käy :))

kannattaako tilata tuolla vorkasse vai paypal vai nachnahme tuleeko siitä lisämaksuja jos tilaa postiennakolla ?

• AnonymsX
        poikanen nettiostois kirjoitti:

Jepjep.. Siinä maksussa jo menee 2 vuorokautta, että menee niiden tilille ( eri pankki ).

Sitten tulee vahvistusviesti, että tavarat ovat tulossa, n. 1 vko.

Tavarat tulevat suunnilleen 2 vko kuluttua, kun rahat on lähetetty.

MUTTA, postimies / -nainen tuo ensin vaatelaatikon koti-ovelle, ja jos ei ole kukaan ottamassa tilausta vastaan, he yrittävät antaa sitä 1 vko kotiovelle. Mutta jotkin postinkantajat jättävät jo ensimmäisellä kerralla jonkun paperin, että voi suoraan hakea myös POSTISTA.

• Hip-hop-untill-u-drop
        HoodBoyz kirjoitti:

joo toi oli ehkä asiatonta. joillekki tulee ja joillekki ei. siel saattaa mennä osotteet sekasin sun muuta mut kyllä se ihan luotettava mun mielest ku tuli kalliit vaatteet ja vieläpä ihan ajallaan (ihme kyllä ku tilattii). mut ainahan sekaannuksii saattaa sattuu et ei mitää. jos ei kamat tuu pitkänkää ajan kuluttuu ni kandee vaatii uusii vermeitä.

• kerronpa vaa
        väitän kirjoitti:

hodboyz on tosi luotettava sivusto tilasin itse sieltä farkut jne

• vaija

Jaa-a... tostakin voi olla montaa erimieltä, itse maksan aina paypall koska ei tarvi ku kaks clik clik ja odotus ja ring ring... ovella..

• pettynyt-400 euroa

Älä missään tapauksessa tilaa Hoodboyzilta. Tilasin, maksoin, enkä koskaan saanut tavaroita (400,00e). Tällä hetkellä ollaan menossa EU:n kuluttajavirastossa, joka tekee reklamaatiota.

• dajf

Kaveri tilas sieltä niin kesti tulla yks kuukausi ja mitä muut tutu on tilnnu nii aina on tullu.

• haucccccc

onks se hoodboyz sillee et ku maksaa etukäteismaksul , nii ne lähettää ja jos maksaa paypalilla nii ei lähetä? itte meinaan tilata tuolta.

• pettynyt 400 euroa

Maksoin itse pay palilla ja sinne menivät rahat enkä saanut tavaroitakaan.

• haucccccc

ja sit et jos tilais ennakkomaksul,nii onks se maksuväline visa,lasku tai joku muu. siis kertokaa mitkä kaikki maksuvälineet käy ennakkomaksuun.

• vaatteet
        haucccccc kirjoitti:

ja sit et jos tilais ennakkomaksul,nii onks se maksuväline visa,lasku tai joku muu. siis kertokaa mitkä kaikki maksuvälineet käy ennakkomaksuun.

ennakkomaksu (vorkasse) maksetaan ns SEPA maksuna (löytyy ainakin op-verkkopankista *uusi maksu/SEPA -välilehti) kopioi ja liitä tilausvahvistuksesta IBAN ja SWIFT-BIC koodit
        maksusivulle sekä viestiksi oma tilausnumerosi(tärkeä).
        voi mennä muutama päivä ennenkuin näkevät toisessa päässä että olet maksanut.

• hoodboyz
        vaatteet kirjoitti:

ennakkomaksu (vorkasse) maksetaan ns SEPA maksuna (löytyy ainakin op-verkkopankista *uusi maksu/SEPA -välilehti) kopioi ja liitä tilausvahvistuksesta IBAN ja SWIFT-BIC koodit

Elikkäs tilasin kyseiseltä sivulta parit housut ja paidan ja maksoin paypallilla. Sitä vain kyselisin että onko se siinä että täyttää vain ne mitä paypal kysyy (kortin numerot, osotteet yms.) ja sitten odotellaan vain tavaroita.

• odotellaan
        hoodboyz kirjoitti:

Elikkäs tilasin kyseiseltä sivulta parit housut ja paidan ja maksoin paypallilla. Sitä vain kyselisin että onko se siinä että täyttää vain ne mitä paypal kysyy (kortin numerot, osotteet yms.) ja sitten odotellaan vain tavaroita.

ja ihmetellään samaa ,maanantaina maksettu (vorkasse),sen jälkeen ei oo kuulunut mitään.
        Luulisi että jotäin ilmoittaisivat.ainakin muualla on saanut seurata tilauksen etenemistä kohta kohdalta kotiovelle saakka.

• hoodboyz
        odotellaan kirjoitti:

ja ihmetellään samaa ,maanantaina maksettu (vorkasse),sen jälkeen ei oo kuulunut mitään.
        Luulisi että jotäin ilmoittaisivat.ainakin muualla on saanut seurata tilauksen etenemistä kohta kohdalta kotiovelle saakka.

Kyllähän mulle sielt jotain kun tilasin niin tuli (kuittia luulisin) mutta kauankohan menee että tulee? 190 € makso tilasin parit housut ja hupparit

• asd_asd
        hoodboyz kirjoitti:

Kyllähän mulle sielt jotain kun tilasin niin tuli (kuittia luulisin) mutta kauankohan menee että tulee? 190 € makso tilasin parit housut ja hupparit

Onko kellään tietoa että minkä kokoinen on hoodboyzin LION STITCHED LUXES SWEAT SUIT BLACK/SILVER nii tuosta collage asusta koko M?? Ku tuolla ei oo just nyt mitää ällää nii meneekö tollane M koko tälläselle vajaa 180 senttiselle kaverille ja sillai et se sais olla vielä aika löysä.. :/

• ??????
        hoodboyz kirjoitti:

Pitääkö tonne laittaa niinkun kirjekuoressa rahaa vai miten ku ei oo mitään tilinumeroa eikä mitään

• lollo
        ?????? kirjoitti:

Pitääkö tonne laittaa niinkun kirjekuoressa rahaa vai miten ku ei oo mitään tilinumeroa eikä mitään

no voivoivoivoivoiv, siis kirjekuorella HEi!
        Koitas selailla maksutapoja ja sehän selviää täällä foorumillakin eli maksutapoja on kaks eli paypal tai tilisiirto (vorkasse).

• apehepe
        lollo kirjoitti:

no voivoivoivoivoiv, siis kirjekuorella HEi!
        Koitas selailla maksutapoja ja sehän selviää täällä foorumillakin eli maksutapoja on kaks eli paypal tai tilisiirto (vorkasse).

Ku tuolla sen kun tekee tilauksen niin siihe tulee maksuvaihtoehdoiks: Check/Money order ja toinen vaihtoehto oli Paypal

Otin tuon check/money orderin ja sitten jatkoit, ja lopuksi sain sähköpostiini luvatun viestin, mutta siellä ei ole minkäänlaista tilinumeroa vaan joku missä lukee vain:

Make payable to:
        Send to:

Hoodboyz.de
        Stadtforst 3
        48432 Rheine

Eikä koko viestissä mitään tilinumeroa näkynyt. Joten mitä helvettiä?

• rahat meni
        apehepe kirjoitti:

Ku tuolla sen kun tekee tilauksen niin siihe tulee maksuvaihtoehdoiks: Check/Money order ja toinen vaihtoehto oli Paypal

Otin tuon check/money orderin ja sitten jatkoit, ja lopuksi sain sähköpostiini luvatun viestin, mutta siellä ei ole minkäänlaista tilinumeroa vaan joku missä lukee vain:

Make payable to:
        Send to:

Hoodboyz.de
        Stadtforst 3
        48432 Rheine

minulle tuli suunnilleen tällainen viesti tilauksen jälkeen:
        Auftragsbestätigung

Hallo Timo xxxxxxxxxx,

Ihr Auftrag ist von uns angenommen worden und befindet sich in Bearbeitung.

Wir danken Ihnen für das in uns gesetzte Vertrauen.
        Unser Versandteam wird Ihre Bestellung schnellstmöglich versenden.

Für Vorkasse Bestellungen haben Sie hier noch einmal unsere Bankdaten:

Bank: Volksbank Nordmünsterland eG
        Kontoinhaber: Radwan Shaabo
        Kontonummer: 774592900
        Bankleitzahl: 40163720
        Verwendungszweck: 60xxx

Als Verwendungszweck geben Sie bitte UNBEDINGT die Bestell-Nummer an.
        Ihre Bestell-Nummer lautet: 60xxx

Sollten Sie nicht aus Deutschland bestellt haben, hier unsere internationalen Kontodaten:
        IBAN: DE29 4016 3720 0774 5929 00
        SWIFT-BIC: GENODEM1SEE
        ym ym

eli tuolta ns sepa maksu iban swift koodit
        kaikki piti mennä oikein ,rahat lähti tililtä
        ,ovat kaksi kertaa ilmoittaneet ettei rahaa ole tullut.
        Nyt yli kaksi viikkoa odotettu,sähköposteihin ei vastata lainkaan.omasta pankista tarkastettu kaikki ok.
        ELI SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI JOTAIN AIVAN MUUTA KAUPPAA

• mitäs nyt
        apehepe kirjoitti:

Make payable to:
        Send to:

Hoodboyz.de
        Stadtforst 3
        48432 Rheine

Kaverit kerto, että pitäisi tulla kaikki IBAN osotteet yms. mutta sähköpostissa ei näkynyt mitään semmosia!

Make payable to:
        Send to:

Hoodboyz.de
        Stadtforst 3
        48432 Rheine

Oli vain osoite. Otin sen Check/Money Order vaihtoehdon. Mitäs vittua nyt?

• bugibuggug
        mitäs nyt kirjoitti:

Kaverit kerto, että pitäisi tulla kaikki IBAN osotteet yms. mutta sähköpostissa ei näkynyt mitään semmosia!

Make payable to:
        Send to:

Hoodboyz.de
        Stadtforst 3
        48432 Rheine

Oli vain osoite. Otin sen Check/Money Order vaihtoehdon. Mitäs vittua nyt?

Joo, ittelläni on sama juttu kun varmaan tosta ylempää tekstistä huomasit "Wtf", no mää sitten lähetin tonne hoodboyziin sähköpostii ja sain sitte semmose viestin missä oli toi IBAN pankkinumero vai mikä ny onkaa, nii sun varmaanki kannattaa tehä samoin eli lähettää sinne sähköposti jonne copsaat sen sun tilauksen ja kysyt että missä on se IBAN numero juttu. Nii mulle ainaki vastas, voi mennä pariki päivää että vastaa, itte en oo viel ehtiny rahoja lähettää mutta jos oot nopee, eli ennen mua, nii voisitko mahdollisesti ilmottaa vaikka tänne että miten toi rahojen lähetys meni? :)

• heikkihermanni
        pettynyt 400 euroa kirjoitti:

tilasin 104.50 euroa eikä tullut rahat hävisivät tililtä ja menivät oikeaan se on joko huijausta tai sit siellä tapahtuu iha älyttömii virheitä ennen on tullut

• Housuja
        vaatteet kirjoitti:

Joo..En oo varmaa tilaisinko...Ajattelin housut tilata...VAASTATKAAA!!

• ei maksa mitään
        heikkihermanni kirjoitti:

tilasin 104.50 euroa eikä tullut rahat hävisivät tililtä ja menivät oikeaan se on joko huijausta tai sit siellä tapahtuu iha älyttömii virheitä ennen on tullut

valita:

http://www.ecc.fi/yhteystiedot

ja meilillä liitetiedostot perään

• lolXD
        asd_asd kirjoitti:

Onko kellään tietoa että minkä kokoinen on hoodboyzin LION STITCHED LUXES SWEAT SUIT BLACK/SILVER nii tuosta collage asusta koko M?? Ku tuolla ei oo just nyt mitää ällää nii meneekö tollane M koko tälläselle vajaa 180 senttiselle kaverille ja sillai et se sais olla vielä aika löysä.. :/

ite oon ostanu ton saman ja oon noin 170 ja ostin XL ja se oli just semmone hyvä et oli löysä

• Hip-hop-untill-u-drop

tilasin paypalil nii tuli tavarat viikossa

• kerronpa vaa
        heikkihermanni kirjoitti:

kyl ne tulee joskus mutta niis kestää hetken koska hoodboyz toimii niin monessa eri maassa

• vaija
        pettynyt 400 euroa kirjoitti:

maksoin paypall ja sielt tul kaikki..

• ftwER

joo tänää sain just tilauksen perille :D
      olin ihan varma et olin laittan jotai kohtii väärin mut e :O
      kesti vaa viikon tulla sielt ja tyytyväinen olen :D

• Kine25

Erittäin luotettava ja hyvä sivusto. Itsekin olen täältä vaatteita tilannut ja ne myös saanut. Postikulut maksaa 16,50€. Käytä google-kääntäjää apunasi ja käännä saksalaiset tekstit kun et sitä sanomasi mukaan ymmärrä. Aika helppo oli vaattet maksaa.Oman pankin kautta (itellä sampopankki) maksetaan, ''maksu ulkomaille'' osiosta. Kun tilaat vaatteesi ja valitset ennakkomaksu vaihtoehdon, saat sähköpostiisi viestin jossa on maksu ohjeet. Täytät tarvittavat kentät pankkisi maksusivulla ja saat noin 4 päivän kuluttua vahvistuksen sähköpostiisi tilauksesi onnistumisesta ja että se on lähetetty. Itselläni kesti yhteensä noin 1 ja puoli viikkoa kun vaatteni sain, koska niitä ei heti ollut saatavilla.

• tilanntu

onko kellään käynyt sillain että ei ole tullut mitään sähköpostiviestiä maksun jälkee ja vaatteet ovat tulleet? vai olenko mokannut maksuissani jtn?

• lollero93
        tilanntu kirjoitti:

onko kellään käynyt sillain että ei ole tullut mitään sähköpostiviestiä maksun jälkee ja vaatteet ovat tulleet? vai olenko mokannut maksuissani jtn?

ietkkii tässä ihemtelly kun on pariviikkoo sitten maksettu niin ei oo mitään vielä kuulunut

• ewr

hooboyzin postitus kulut on 15 euroa

• hoodboyz

ite oon tilannu aika monesti ja joskus jää jtn tulematta postikulut vaihtelee riippuu mitä tilaa siinä 10-20e ei ehkä ihan 20 mut kuitenki mut suosittelen NYT 77storee KAIKKI PUOLEEN HINTAA SINNE ÄKKIÄ LUOTETTAVAMPI PAIKKA !!! tai jos et osaa tilata, tilaa luonnollisesti suomesta http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=45514 tos ois jtn suomalaisia/kaikkii !

• tyhmyydestä velotetaan ihan...
        hoodboyz kirjoitti:

ite oon tilannu aika monesti ja joskus jää jtn tulematta postikulut vaihtelee riippuu mitä tilaa siinä 10-20e ei ehkä ihan 20 mut kuitenki mut suosittelen NYT 77storee KAIKKI PUOLEEN HINTAA SINNE ÄKKIÄ LUOTETTAVAMPI PAIKKA !!! tai jos et osaa tilata, tilaa luonnollisesti suomesta http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=45514 tos ois jtn suomalaisia/kaikkii !

Joidenkin mielestä tämä on luetettava firma mutta toisenlaisiakin kokemuksia on. Melkein kaks kuukautta on kulunut siitä, kun maksoin tilaukseni eikä mitään kamaa ole vieläkään tullut. Puljun porukka vaan sitkeesti väittää, että eivät ole saaneet suoritusta, vaikka mun oma ja niiden pankki sanoo ihan toista.

Paska lafka

• HoodBoyz on luotettava
        tyhmyydestä velotetaan ihan... kirjoitti:

Joidenkin mielestä tämä on luetettava firma mutta toisenlaisiakin kokemuksia on. Melkein kaks kuukautta on kulunut siitä, kun maksoin tilaukseni eikä mitään kamaa ole vieläkään tullut. Puljun porukka vaan sitkeesti väittää, että eivät ole saaneet suoritusta, vaikka mun oma ja niiden pankki sanoo ihan toista.

Paska lafka

Siis jos vaa maksat oikeeseen osotteeseen.Tilasin juuri 150€ maksoin viikme sunnuntaina.Ja kysyin tiistaina millon tulee niin he sanoivat, että tulee ensi viikon loppupuolella.

• huijattu
        HoodBoyz on luotettava kirjoitti:

Siis jos vaa maksat oikeeseen osotteeseen.Tilasin juuri 150€ maksoin viikme sunnuntaina.Ja kysyin tiistaina millon tulee niin he sanoivat, että tulee ensi viikon loppupuolella.

oikeeseen paikkaan on rahat menneet eli sille tilille, jonka sain, sanoo mun pankki. Pikkutilaukset siis nähtävästi onnistuu paremmin

• huijattu

ei ne edes vastaa meiliin.Joo joo... tulee ensviikolla...

• huijattu

mitkä tilitiedot sä sait?
        Mulla oli näin (copy-paste mailista)

Bank:Volksbank Nordmunsterland eG
        Konoinhaber:Radwan Shaabo
        Kontonummer 774592900
        Bankleitzahl:40163720
        Verwendungsweck:71072

IBAN DE29 4016 3720 0774 5929 00
        SWIFT-BIC:GENODEM1SEE

ja tuolla tilillä ne rahatkin on sanoo sekä op että Volksbank Nordmunsterland. Jos joku tieto olis ollu väärin nehän olis palautunu mun tilille.

• HoodBoyz
        huijattu kirjoitti:

mitkä tilitiedot sä sait?
        Mulla oli näin (copy-paste mailista)

Bank:Volksbank Nordmunsterland eG
        Konoinhaber:Radwan Shaabo
        Kontonummer 774592900
        Bankleitzahl:40163720
        Verwendungsweck:71072

IBAN DE29 4016 3720 0774 5929 00
        SWIFT-BIC:GENODEM1SEE

ja tuolla tilillä ne rahatkin on sanoo sekä op että Volksbank Nordmunsterland. Jos joku tieto olis ollu väärin nehän olis palautunu mun tilille.

Samat mä sain.Ne rahat meni sinne,siinä 3 päivässä.

• puokkoo
        HoodBoyz kirjoitti:

Samat mä sain.Ne rahat meni sinne,siinä 3 päivässä.

Mistähän näitä hemmoja sais kiinni...eivät vastaa meileihin eikä sivustolla jätettyihin viesteihin.. kamoja on odotettu pari viikkoa...

• הח&...

Paska lafka

מחקרים מסוימים [1] מצאו אפשרות לקשר גנטי והתנהגותי בין הפרעת קשב ריכוז והיפראקטיביות לבין אוטיזם. כפועל יוצא, רופאים מסוימים הציעו לשים את הפרעת הקשב הריכוז וההיפראקטיביות בקטגורית תופעות הקשת האוטיסטית. אחרים אינם מסכימים לכך.

אבחונים של הפרעת קשב ריכוז והיפראקטיביות בצירוף עם אוטיזם הופכות לאחרונה לנפוצות. אצל ילדים קטנים, שתי התופעות עשויות להיראות דומות. למרות זאת, כשהילדים גדלים, מתגלה שוני בין התופעות. ילדים עם אוטיזם הופכים ליותר מסוגרים, ובסביבה מתאימה, ההיפראקטיביות שלהם פוחתת. בכל מקרה, עשויות להתפתח בעיות במיומנויות חברתיות. בניגוד להם, ילדים עם הפרעת קשב ריכוז והיפראקטיביות כמעט ואינם נרגעים בחלוף השנים, אבל לעתים קרובות מפתחים כישורי תקשורת וכישורים חברתיים ברמה נורמלית. בעיות בכישורים חברתיים של ילדים עם הפרעת קשב ריכוז והיפראקטיביות עשויות להיגרם כתוצאה מסיבות אחרות, כמו דימוי עצמי נמוך או קושי בתקשורת חברתית שקטה ויעילה.

[עריכה] הפרעות

• то&...

Система транскрипції Палладія
        Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.
        Перейти до: навігація, пошук
        Систе́ма транскри́пції Палла́дія — загальноприйнята транскрипція китайської мови на російську мову.

Створена відомим китаєзнавцем Н. Я. Бічуріним в 1839 році і узаконена використанням в «Повному китайсько-російському словнику» Палладія (П. І. Кафарова) і П. С. Попова (Пекін, 1888), звідки вона й отримала назву палладієвської. Ця система транскрипції «зберегла свої позиції і з незначними змінами використовується й понині»[1].

[ред.] Транскрипція піньїня в систему Палладія
        A
        a — а ai — ай an — ань ang — ан
        ao — ао
        B
        ba — ба bai — бай ban — бань bang — бан
        bao — бао bei — бэй ben — бэнь beng — бэн
        bi — би bian — бянь biao — бяо bie — бе
        bin — бинь bing — бин bo — бо bu — бу
        C
        ca — ца cai — цай can — цань cang — цан
        cao — цао ce — цэ cen — цэнь ceng — цэн
        ci — цы cong — цун cou — цоу cu — цу
        cuan — цуань cui — цуй cun — цунь cuo — цо
        CH
        cha — ча chai — чай chan — чань chang — чан
        chao — чао che — чэ chen — чэнь cheng — чэн
        chi — чи chong — чун chou — чоу chu — чу
        chuai — чуай chuan — чуань chuang — чуан chui — чуй
        chun — чунь chuo — чо
        D
        da — да dai — дай dan — дань dang — дан
        dao — дао de — дэ dei — дэй deng — дэн
        di — ди dia — дя dian — дянь diao — дяо
        die — де ding — дин diu — дю dong — дун
        dou — доу du — ду duan — дуань dui — дуй
        dun — дунь duo — до
        E
        e — э ei — эй en — энь eng — эн
        er — эр
        F
        fa — фа fan — фань fang — фан fei — фэй
        fen — фэнь (заст. фынь) feng — фэн (заст. фын) fo — фо fou — фоу
        fu — фу
        G
        ga — га gai — гай gan — гань gang — ган
        gao — гао ge — гэ gei — гэй gen — гэнь
        geng — гэн gong — гун gou — гоу gu — гу
        gua — гуа guai — гуай guan — гуань guang — гуан
        gui — гуй gun — гунь guo — го
        H
        ha — ха hai — хай han — хань hang — хан
        hao — хао he — хэ hei — хэй hen — хэнь
        heng — хэн hm — хм hng — хнг hong — хун
        hou — хоу hu — ху hua — хуа huai — хуай
        huan — хуань huang — хуан hui — хуэй (хой, хуй) hun — хунь
        huo — хо
        J
        ji — цзи jia — цзя jian — цзянь jiang — цзян
        jiao — цзяо jie — цзе jin — цзинь jing — цзин
        jiong — цзюн jiu — цзю ju — цзюй juan — цзюань
        jue — цзюэ jun — цзюнь
        K
        ka — ка kai — кай kan — кань kang — кан
        kao — као ke — кэ ken — кэнь keng — кэн
        kong — кун kou — коу ku — ку kua — куа
        kuai — куай kuan — куань kuang — куан kui — куй
        kun — кунь kuo — ко
        L
        la — ла lai — лай lan — лань lang — лан
        lao — лао le — лэ lei — лэй leng — лэн
        li — ли lia — ля lian — лянь liang — лян
        liao — ляо lie — ле lin — линь ling — лин
        liu — лю long — лун lou — лоу lu — лу
        lü — люй luan — луань lüe — люэ lun — лунь
        luo — ло
        M
        m — м ma — ма mai — май man — мань
        mang — ман mao — мао me — мэ mei — мэй
        men — мэнь (заст. мынь) meng — мэн (заст. мын) mi — ми mian — мянь
        miao — мяо mie — ме min — минь ming — мин
        miu — мю mm — мм mo — мо mou — моу
        mu — му
        N
        n — н na — на nai — най nan — нань
        nang — нан nao — нао ne — нэ nei — нэй
        nen — нэнь neng — нэн ng — нг ni — ни
        nin — нинь ning — нин niu — ню nong — нун
        nu — ну nü — нюй nuan — нуань nüe — нюэ
        nuo — но
        O
        o — о ou — оу
        P
        pa — па pai — пай pan — пань pang — пан
        pao — пао pei — пэй pen — пэнь peng — пэн
        pi — пи pian — пянь piao — пяо pie — пе
        pin — пинь ping — пин po — по pou — поу
        pu — пу
        Q
        qi — ци qia — ця qian — цянь qiang — цян
        qiao — цяо qie — це qin — цинь qing — цин
        qiong — цюн qiu — цю qu — цюй quan — цюань
        que — цюэ qun — цюнь
        R
        ran — жань rang — жан rao — жао re — жэ
        ren — жэнь reng — жэн ri — жи rong — жун
        rou — жоу ru — жу ruan — жуань rui — жуй
        run — жунь ruo — жо
        S
        sa — са sai — сай san — сань sang — сан
        sao — сао se — сэ sen — сэнь seng — сэн
        si — сы song — сун sou — соу su — су
        suan — суань sui — суй sun — сунь suo — со
        SH
        sha — ша shai — шай shan — шань shang — шан
        shao — шао she — шэ shei — шэй shen — шэнь
        sheng — шэн shi — ши shou — шоу shu — шу
        shua — шуа shuai — шуай shuan — шуань shuang — шуан
        shui — шуй shun — шунь shuo — шо
        T
        ta — та tai — тай tan — тань tang — тан
        tao — тао te — тэ ten — тэнь teng — тэн
        ti — ти tian — тянь
        tiao — тяо tie — те ting — тин
        tong — тун tou — тоу tu — ту tuan — туань
        tui — туй tun — тунь tuo — то
        W
        wa — ва wai — вай wan — вань wang — ван
        wei — вэй wen — вэнь weng — вэн wo — во
        wu — у
        X
        xi — си xia — ся xian — сянь xiang — сян
        xiao — сяо xie — се xin — синь xing — син
        xiong — сюн xiu — сю xu — сюй xuan — сюань
        xue — сюэ xun — сюнь
        Y
        ya — я yan — янь yang — ян yao — яо
        ye — е yi — и yin — инь ying — ин
        yong — юн you — ю yu — юй yuan — юань
        yue — юэ yun — юнь
        Z
        za — цза zai — цзай zan — цзань zang — цзан
        zao — цзао ze — цзэ zei — цзэй zen — цзэнь
        zeng — цзэн zi — цзы zong — цзун zou — цзоу
        zu — цзу zuan — цзуань zui — цзуй zun — цзунь
        zuo — цзо
        ZH
        zha — чжа zhai — чжай zhan — чжань zhang — чжан
        zhao — чжао zhe — чжэ zhei — чжэй zhen — чжэнь
        zheng — чжэн zhi — чжи zhong — чжун zhou — чжоу
        zhu — чжу zhua — чжуа zhuai — чжуай zhuan — чжуань
        zhuang — чжуан zhui — чжуй zhun — чжунь zhuo — чжо

Якщо при транскрипції двох сусідніх складів одного слова останній закінчується на -н, а наступний починається на голосну, то на стику ставиться розділовий ъ, наприклад: 长安 Чанъань, 朋友 пэнъю.

Склад hui вимовляється як [xuəi][2], що відображене в написанні російською як хуэй (напр. Хуейцзу) і заразом дозволяє уникнути «неблагозвуччя» в російській мові. У деяких топонімах використовується також варіант хой (Аньхой). Деякі автори помилково використовують буквальну транслітерацію піньїня, що створює варіанти транслітерації: 安徽 Аньхой — Аньхуй 回族 Хуейцзу — Хуйцзу.

Складом хуэй (hui) можуть буть записані китайські прізвища і імена (напр. 辉 Huī) або їх частина. Це також назва народу (回 Huí) (тж. Хуэйцзу, див. Дунгане) і однієї з китайських мов/діалектів хой (徽 Huī).

Згідно зі стандартною вимовою пекінського діалекту китайськой мови у дифтонгу «ui» остання голосна довша за попередню, тому такі склади як:
        dui читається як дуі, а не як дуй

hui читається як хуі, а не як хуй

rui читається як жуі, а не як жуй

• hoodboyzzz

miten kannattaa tilata toi vorkasse vai paypal ja mikä se paypal ees on ?

• HoodBoyz 24/7

Paska lafka

Ihan väärässä kaikki, jotka varoittavat tätä kauppaa omien vikojen takia! Taidoissa se vaan on vikaa.. Oli ekalla kerralla mullekin vaikeeta, ei meinannut tulla, koska en tiennyt mihin laittaa "Tilausnumeron". Mutta nykyään sujuu leikiten..

• ssssssddd
        hoodboyzzz kirjoitti:

nii eli paypal on sinun esim visa kortti tai jokin vastaava

• Hip-hop-untill-u-drop
        hoodboyzzz kirjoitti:

nii maksoin paypalil tavarat tuli viikossa

• Pärskä

Poikani kanssa ollaan tilattu 2-3 kertaa, eikä mitään ongelmia ole ollut. Toimitusaika n.viikko. Suosittelen lämpimästi:)

• vaija
        puokkoo kirjoitti:

Mistähän näitä hemmoja sais kiinni...eivät vastaa meileihin eikä sivustolla jätettyihin viesteihin.. kamoja on odotettu pari viikkoa...

soita?

• mielestäni

Minä olen kaksi kertaa tilannut reilun kuukauden sisään tuolta, kummallakin kerralla on tullut 2-3 viikon sisällä. Mielestäni kun olen lukenut näitä foorumeita olisin ollut huomaavinani että jos maksaa epaylla niin ei aina ole tullut tavarat. Itse olen kummallakin kerralla maksanut ihan tili siirrolla.

• täh123

jos on tilannu jotai, nii pystyykö sitä peruuttamaan?

• kassan kautta
        täh123 kirjoitti:

jos on tilannu jotai, nii pystyykö sitä peruuttamaan?

jos et oo maksanu niin mitä noita perumaan.Jos oot, niin rahojen takaisin saaminen voi olla vaikeeta. Mulle ovat luvanneet palauttaa rahat jo kauan aikaa sitten, mutta mitään ei oo kuulunu. Vaikuttaa amatöörien tuhertelulta noitten toiminta.

• 2133
        kassan kautta kirjoitti:

jos et oo maksanu niin mitä noita perumaan.Jos oot, niin rahojen takaisin saaminen voi olla vaikeeta. Mulle ovat luvanneet palauttaa rahat jo kauan aikaa sitten, mutta mitään ei oo kuulunu. Vaikuttaa amatöörien tuhertelulta noitten toiminta.

onko se luotettava ku tilasin just 200 vaatteita ni miten nopeesti tulee?

• kokemusta on
        2133 kirjoitti:

onko se luotettava ku tilasin just 200 vaatteita ni miten nopeesti tulee?

Itellä ei oo ku huonoja kokemuksia. Käy kaupassa niin saat varmemmin mitä haluut.Vaatteita ei saa, mut ei saa rahojakaa takas.

• 'hoodboyz123
        kokemusta on kirjoitti:

Itellä ei oo ku huonoja kokemuksia. Käy kaupassa niin saat varmemmin mitä haluut.Vaatteita ei saa, mut ei saa rahojakaa takas.

lähetin sinne viestin et jos kamoja ei tuu viikossa soitan poliisille ja kamat o nyt tullu eli se oli luotettava sivusto

• heheh
        'hoodboyz123 kirjoitti:

lähetin sinne viestin et jos kamoja ei tuu viikossa soitan poliisille ja kamat o nyt tullu eli se oli luotettava sivusto

Luotettavuutta kuvaa hyvin se, että tavarat saa kun uhkailee poliisilla. Juuri näin se toimii. Mahtava kauppa!

• ei enää koskaan!

Tilasin vaatteita 260 Eurolla marraskuussa 2008, ja maksoin pankin kautta.
      Kun vaatteita ei alkanut kuulua aloin kysellä vaatteista sähköposteilla hyvissä ajoin ennen joulua. Viestittely oli hyvin täältä sinne päin -painotteista. Kun mitään ei alkanut kuulua tein valituksen 20.1. Euroopan kuluttajakeskukseen ja laitoin valituksen myös Hoodboyzille tiedoksi ja kas: 26.1. tulikin vastaus

Hallo,
      sorry thiy was a mistake, please tell us you will not your order ?!!!
      You will your money back!???

Mit freundlichen Grüßen,
      HoodBoyz GmbH

Ja välitön vastaus oli että Yes,please, immediately. Tänään on 9.2. ja rahoja ei ole vieläkään tullut tilille.

Päätelkää itse kuinka luotettava tämä on. Minä olen erittäin pettynyt enkä suosittele kenellekään. Kuluttajaviranomaiset taitavat hoitaa homman sitten loppuun.

• Paska hood!

Mulla kävi niin et tilasin myös viime syksynä vaatteet. Ensin sieltä tuli osa ja ilmoitus että kaikkia vaateita ei voida toimittaa joten vaatteet piti vaihtaa. Noh nyt olen lähettänyt jo varmaan 10 viestiä ja kyselly missä vaatteet viipyy ja sieltä on tullut muutama vastaus että ovat tulossa ihan pian.... Nyt ei ole taas kuulunut mitään kuukauteen eli se siitä rahat pitää sit koittaa saada takas jotain muuta kautta. Paska paikka älkää missään nimessä osta sieltä!

• maksaa
        Paska hood! kirjoitti:

Mulla kävi niin et tilasin myös viime syksynä vaatteet. Ensin sieltä tuli osa ja ilmoitus että kaikkia vaateita ei voida toimittaa joten vaatteet piti vaihtaa. Noh nyt olen lähettänyt jo varmaan 10 viestiä ja kyselly missä vaatteet viipyy ja sieltä on tullut muutama vastaus että ovat tulossa ihan pian.... Nyt ei ole taas kuulunut mitään kuukauteen eli se siitä rahat pitää sit koittaa saada takas jotain muuta kautta. Paska paikka älkää missään nimessä osta sieltä!

visalla, jollei tavaroita tule, saat rahasi takaisin visalla. Tilasin lokakuussa 2008 vaatteita hoodboyzilta ja maksoin pankin kautta, eikä alkanut toimitusta kuulua. Selvisi että ei ollut kuulemma mennyt rahat perille. Kävimme keskinäistä sähköpostia ja aina sama juttu. Meni aikaa ja tuli ilmoitus että ei ole enää saatavilla niitä vaatteita mitä olimme tilaneet mutta ei näy vielä rahojakaan heidän tilillä. Sitten tuli tammikuun lopussa viesti että maksu näkyy, haluammeko tilat uusia vaatteita vai rahat takaisin. Lähetimme uuden vaatetilauksen ja viikossa sähköpostin lähettämisestä ne saapuivat meille. Aikaa meni mutta saksan kielen kertaus teki ihan hyvää ja aina välillä laitoin viestiä englanniksikin. Mitä tästä opimme: maksakaa visalla niin ei tule mittatappioita...eikä mene hermot. Suosikaa suomalaista etenkin näin laman aikana.

• jhkh

Surkee kusettaja... Oon tilannu monta kertaa ja on aina tullu! Kerran oli sillei et kesti joku 6 päivää ja sit tuli viesti et tuottei ei oo varastos ja piti oottaa hetki et niil on taas ne tuotteet ja sit 7 päivän pääst ne tuli.
        EIKÄ NE PUHU HUONOO ENKKUU!

• 234567890+
        Paska hood! kirjoitti:

Älkää tilatko meni 160 taivaan tuulin ja mitää ei oo kuulunu kun sanovat ettei rahoja oo tullu vaikka pabkista ihan oikeaan paikkaan oli lähteneet

• lögjhvhygfjhfi7lljgfr
        234567890+ kirjoitti:

Älkää tilatko meni 160 taivaan tuulin ja mitää ei oo kuulunu kun sanovat ettei rahoja oo tullu vaikka pabkista ihan oikeaan paikkaan oli lähteneet

ei kannata tilata tilaus meni ihan vituiks ja kaikki päin persettä! sanovat ettei rahoja oo tullu ku 160 meni taivaan tuuliin ja lie missä ovat oikeaaan osotteeseen meni ja ku pankissa tarkisitin ! ÄLKÄÄ TILATKO!! ainakaan ennakkomaksulla !

• kokemustaon14

PIENI VINKKI: älkää tilatko hoodboyzista ei kovin luotettava tai jos tilaat ni sit iha omal vastuul. Suosittelen lämpimästi kotimaisia nettikauppoja ne on ainaki luotettavii. Mutta jos haluutte halvemmal tilata Saksasta ni sanon et 77store ja Phatlife on luotettavimmat. SALETISTI. Ite kyl tilasin Confettisportswearista ja tavarat tuli 1 viikos, joten seki oli mun kohal luotettava.LYHYESTI SANOTTUNA:Kotimaiset ekaks ja sitten 77store, Phatlife ja Confettisportswear.

• ristomanse

Kauankos on kestäny porukalla tilaus? ja mihi päin suomee? ite tilasin perjantaina 27.2 Tampereelle.

haluisin vaan tietää paljo porukal yleensä kestäny.

• Itekki tilasin

Morjesta. Tilasin itekkin samana päivänä kyseisestä kaupasta 2 t-paitaa, hupparin ja farkut. Eipä ole näkyny, 5 pvä sitten laittoivat viestin että tavarat lähetetty... Onkos ittelläs jo saapunu ?

• euh
        Itekki tilasin kirjoitti:

Morjesta. Tilasin itekkin samana päivänä kyseisestä kaupasta 2 t-paitaa, hupparin ja farkut. Eipä ole näkyny, 5 pvä sitten laittoivat viestin että tavarat lähetetty... Onkos ittelläs jo saapunu ?

Tervehdys taas, ittelläni saapus tänään ne vaatteet postiin, siin kirjeessä sanottii, et voi 4 noutaa, minkä posti toi mulle... Eli kohta laitan viestiä, tuliko oikean kokosen vaatteet :)

• RistoManse
        Itekki tilasin kirjoitti:

Ei ole vielä mutta tiistaina 10.3 lähettivät postia että nyt on lähetetty. kai ne ens viikon puolella tulee... ja ei HoodBoyz ole kusetusta! mun kaveritki on tilannu sieltä monet kerrat ja aina on tullu.

• RistoManse
        euh kirjoitti:

Tervehdys taas, ittelläni saapus tänään ne vaatteet postiin, siin kirjeessä sanottii, et voi 4 noutaa, minkä posti toi mulle... Eli kohta laitan viestiä, tuliko oikean kokosen vaatteet :)

Mihin päin suomee tilasit?

• haaggis
        RistoManse kirjoitti:

Ei ole vielä mutta tiistaina 10.3 lähettivät postia että nyt on lähetetty. kai ne ens viikon puolella tulee... ja ei HoodBoyz ole kusetusta! mun kaveritki on tilannu sieltä monet kerrat ja aina on tullu.

Jos tilaat luottokortil ni sit tulee varmemmin. Katsos kun jotkut tilaa etukäteismaksul, ni monesti on ollu ongelmii sen kans. Etukäteimaksua en suosittele.

• böy1
        haaggis kirjoitti:

Jos tilaat luottokortil ni sit tulee varmemmin. Katsos kun jotkut tilaa etukäteismaksul, ni monesti on ollu ongelmii sen kans. Etukäteimaksua en suosittele.

Mä olen tilannut 4 kertaa 2 eri vaatekaupasta. Aina olen maksanut etukäteismaksulla, ja aina on saapunut... Mutta toi luottokortti on siitä hyvä, että jos ei tavara ilmesty, saa rahat takaisin, mutta siinä on myös se, että maksamaton lasku kerryttää korkoa 5€/päivässä

ps. Vaatteet tuli oikeaan kokoon!

• Jaakko

Mul meni 3 viikkoo

• vahvari
        RistoManse kirjoitti:

kauanko siinä menee että se vahvistusviesti tulee sähköpostiin kun on maksanu

• ghost83

joo en tiedä onko hoodboyz niin hyvä kuin miltä se näyttää, halvat ja siistit kledjut kyllä mutta 7 päivää kulunut siitä hetkestä kun sain meilin että tavarat lähteneet mutta ei näy, ei saksasta kestä noin montaa päivää suomeen lähetyksen lähettäminen. viesteihin missä kysyn seurantanumeroa ei vastata =( yleensä kun olen tilannut saksasta vaatteita muista liikkeistä niin homma on toiminut mutta nyt näyttää aavistuksen verran pahalta =( katsotaan kauanko menee =)

• tietämätön9

Siis osaako nyt joku sanoo ihan selvästi, kannattaako tilata postiennakolla ja tuleeko paketti vai kannaataako tilata etukäteismaksulla?

• joku!"#!"

luulen kyllä et ne tuodaan mut aavistan että niissä saattaa kestää pahinmillaa 1kk

• haucccccccc

siis tietääkö kukaan mihin toi vorkasse (ennnakkomaksu) on kadonnnut hoodboyzista? plz vastatkaa

• -x-way-

Niin, nykyään kaikkialta vaate ulkomaalaiskaupoista on lähtenyt ennakko pois.

• Nimetön

Joo tosiaan auttakaa! Itse ajattelin tilata hb:stä capin,mutta ajattelin tarkistaa täältä et kannattaako. Nää mielipiteet on aika ristiriitasia,mut vastatkaa et kannattaako sieltä oikeesti tilata,vai hukkaako siinä vaan rahansa?... Kiitos jo etukäteen.

• -x-way-

Kyllä kannattaa! Olen 100% varma, että tulet pitämään siitä, jos vain tilaat oikean koon. Vain postikulut mättää.. 16,50€ 0g-3kg laatikosta. Enemmän isommasta sitten..

• Se sama CitypressOy
        -x-way- kirjoitti:

Kyllä kannattaa! Olen 100% varma, että tulet pitämään siitä, jos vain tilaat oikean koon. Vain postikulut mättää.. 16,50€ 0g-3kg laatikosta. Enemmän isommasta sitten..

Nii ja kaikenlisäks vituttaa se et enpäs voikkaa tilata pelkkää cappia,ku ei voi tilata alle 26eurolla-.- vittu mikä sääntö...no, toisaalta 6e sinne tai tänne mutta en jaksais vähiä rahojanikaan tuhlata.

• -x-way-

HoodBoyz on ääremättömän luotettava! Koulu arvosana on 10. Helppoo tilata jos vaa osaa ^^

• Voilá

Kyllä homma onnistui :). Meni kyllä viikko siihen, että saivat rahaa ennakkomaksun kautta. Hetken ehti jo pelätä, mutta ei siinä mitään vaikeuksia ollut. Pitää muistaa vain merkata se Order Number sinne tilisiirtoon viestiksi! Eiväthän he muuten tiedä, mikä tilaus on maksettu. VAT ID:stä ei pitänyt välittää. Ei ainakaan vaikuttanut mitenkään omaan tilaukseen. Kaikilla paketeilla on 16,5€ postikulut, koosta riippumatta.

• jooOOoooOKU
        Voilá kirjoitti:

Kyllä homma onnistui :). Meni kyllä viikko siihen, että saivat rahaa ennakkomaksun kautta. Hetken ehti jo pelätä, mutta ei siinä mitään vaikeuksia ollut. Pitää muistaa vain merkata se Order Number sinne tilisiirtoon viestiksi! Eiväthän he muuten tiedä, mikä tilaus on maksettu. VAT ID:stä ei pitänyt välittää. Ei ainakaan vaikuttanut mitenkään omaan tilaukseen. Kaikilla paketeilla on 16,5€ postikulut, koosta riippumatta.

entä josse order number unohtuu

• HoodBoyz
        jooOOoooOKU kirjoitti:

entä josse order number unohtuu

No jos 'Order Number' kohta unohtuu, kannattaa yrittää HoodBoyz :in sähköpostiin viestiä ([email protected]). Tai soittaa heille:

495971997341

• Espoo24/7

Juu se on luotettava tilasin juuri kuukausi sitten ja tuli minulle :)

• lil'J

tilasin ite tosta epäilin eka vähän näiden viestien vuoksi mutta kyllähän ne sieltä juuri minuutti sitten kotiin asti tuotiin ;) tyytyväinen KANNATTAA!

• Iso O

Kandee tilata just tulin koulusta aamulla oli tuonut kotiovelle. Hoodboyz on luotettava.

• Karl Kani3
        Iso O kirjoitti:

Kandee tilata just tulin koulusta aamulla oli tuonut kotiovelle. Hoodboyz on luotettava.

Onkos tämä hoodboyz.de sitten luotettava vai ei? Vähän ristiriitaisia viestejä näkyis olevan..... Kumpi on luotettavampi: Def-shop vai Hoodboyz?

• Shotta
        Karl Kani3 kirjoitti:

Onkos tämä hoodboyz.de sitten luotettava vai ei? Vähän ristiriitaisia viestejä näkyis olevan..... Kumpi on luotettavampi: Def-shop vai Hoodboyz?

Molemmista löytyy paljon ostettavaa mitä on toisessakin, mutta kumpaan laitan tilauksen?? HoodBoyz vaikuttaa kyllä luotettavammalta. Ne viestit joissa haukuttiin ja herjattiin liikettä on jo vanhoja. Ehkä liikkeellä oli jotain rahallisia vaikeuksia silloin ja nyt taas menee hyvin. Kumman valitsen??

• poju339
        Shotta kirjoitti:

Molemmista löytyy paljon ostettavaa mitä on toisessakin, mutta kumpaan laitan tilauksen?? HoodBoyz vaikuttaa kyllä luotettavammalta. Ne viestit joissa haukuttiin ja herjattiin liikettä on jo vanhoja. Ehkä liikkeellä oli jotain rahallisia vaikeuksia silloin ja nyt taas menee hyvin. Kumman valitsen??

Tuleekohan kamani koska olen tillannut jo 2 viikkoa sitten.

• joku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Iso O kirjoitti:

joo eli tuoko ne kotiovelle asti ne vai lähimpään postiin ja kuinka kauan siin kestää noin. mulla on kestany jo 1ja puol viikkoo ja ei oo vielkää saapunu.

• sinne asti
        joku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

joo eli tuoko ne kotiovelle asti ne vai lähimpään postiin ja kuinka kauan siin kestää noin. mulla on kestany jo 1ja puol viikkoo ja ei oo vielkää saapunu.

minne voimat riittävät. Jos voimat lakkaavat kesken uintireissun suomenlahdella, niin mene vastaan merenpohjaan.

• HoodBoyz
        joku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Tavarat tuodaan kotiovelle. Jos ei ole ketään kotona vastaanottamassa pakettia, paketti viedään lähimpään postiin. Saat lapun jolla saa tavarat postista.

Tavaroiden saapumisaika on 2-3 viikkoa.

• PUUTTUU HUPPARI

onkos kellään tälläistä kokemusta kaikki muut vaatteet tulee paitsi yksi ja papereis lukee et sitä vaatetta ei oo saatavilla mitenkäs nuo rahat saa sitten takaisin

• AnonymsX

Noh, asialle ei mahdollisesti mahda mitään, ellet kirjoita heille sähköpostina.

Kannattaa kirjoittaa SAKSAKSI että ENGLANNIKSI.

Hoodboyz :ien sähköposti --> [email protected]

• katsos

kun sitä ei saa sitä rahaa takaisin koska heillähän ei ollut sitä tuotetta. Sinä tilaat ja maksat ja jos he ilmoittavat etteivät voi sitä tuotetta sinulle lähettää niin tietenkin sinä olet maksanut sen tuotteen jo. Ei tyhjästä voi nyhjästä.

• plöö

Olen tilannut kaksi kertaa ko. kaupasta ja maksanut Paypal:lla.
        Eka kerralla jäi osa tavaroista tulematta, lähetyslistassa luki, että tavaraa ei
        enää saatavilla. Aloin pommittaa sähköpostilla rahojani takas, mutta ei rahoja kuulunu,
        tein valituksen luottokuntaan kirjallisesti ja sen kautta sain sit rahani puuttuvista vaatteista takas.
        Toisen kerran tilatessa sama juttu, yksi T-paita jäi tulematta taas laitoin s-postia, mutta eivät
        ole edes vaivautuneet vastaamaan. Siitä en ole vielä valittanu luottokuntaan, mutta kai
        se taas täytyy sen kautta hoitaa.
        Eli ihan per......stä koko kauppa, miksi ei voi jo tilatessa näyttää, että ko. tavara loppu
        varastosta, niinku normaalisti joka verkkokaupassa.

• putsQ

miten joutuu maksaan ku laittaa tuon money order?

• MuWa

Mulla on sama ongelma et onko tää Money Order oikeestaan postiennakko ku ilmaisensanakirjan mukaan money order=postiosoitus. Ja vielä että kauanko normaalisti kestää että tavarat lähtee liikkeelle tuolta hoodboyzistä??

• tyytyväinen asiakas
        MuWa kirjoitti:

Mulla on sama ongelma et onko tää Money Order oikeestaan postiennakko ku ilmaisensanakirjan mukaan money order=postiosoitus. Ja vielä että kauanko normaalisti kestää että tavarat lähtee liikkeelle tuolta hoodboyzistä??

netti pankissa maksoin ihan normi ulkomaanmaksun ja jänskätti et menikö toistasataa euroo ihan hukkaan ku ekaa kertaa tilasin... ja kappas vaan seuraavalla viikolla kotiovelle asti ison paketin toivat! eivät kuulemma käytä suomessa ainakaan mitään postin palveluita.. ja todellakin tilaan toistekki sieltä! ihan huippua!

• pöpökih

mikä on hoodboyz in sähköposti osote nii vois lähettää vakituksen ku ei siitä näytä mittää tyleva=((

• mutta sinulle

vinkiksi että pyydä joku tuttusi kirjoittamaan se sähköpostiviesti heille, jookos!

• SupMannn

voit ensin kokeila osta jotain halppa niinkun lippis 5viidellä eurolla ja jos lippis tulee kotiin niin voit luotta hodboyziin lol

• Kyllästynyt odottama

Ite ootellu täs jo monta viikkoo, ei oo ees lähettäny. Sähköposteihin ei vastata jne..
        Rupee vähä epäilyttää, kuitenki on yli 400 euron tilaus kyseessä. Jos ei viikon päästä mitää näy ni kuluttajavirastoo yhteyttä ja toivottavasti ne sais järkättyä rahat takasin.. Vituttaa tämmöne.

• Kyllästynyt odottama
        Kyllästynyt odottama kirjoitti:

Ite ootellu täs jo monta viikkoo, ei oo ees lähettäny. Sähköposteihin ei vastata jne..
        Rupee vähä epäilyttää, kuitenki on yli 400 euron tilaus kyseessä. Jos ei viikon päästä mitää näy ni kuluttajavirastoo yhteyttä ja toivottavasti ne sais järkättyä rahat takasin.. Vituttaa tämmöne.

laitoin postia että jos ei rupee vaatteita näkyy ni otan yhteyttä kuluttajavirastoon tai poliisiin (:D) ja kas kummaa, 4 tunnin päästä tuli viestiä että:

"Halo,

Sory for your long waiting time. Your clothes will send tomorrow

Best regards,

Walenjuk"

huhhuh.. kielitaito tallessa :D katotaa nyt lähettääköhä kuitenkaa

• Huolestunut!!
        Kyllästynyt odottama kirjoitti:

laitoin postia että jos ei rupee vaatteita näkyy ni otan yhteyttä kuluttajavirastoon tai poliisiin (:D) ja kas kummaa, 4 tunnin päästä tuli viestiä että:

"Halo,

Sory for your long waiting time. Your clothes will send tomorrow

Best regards,

Walenjuk"

huhhuh.. kielitaito tallessa :D katotaa nyt lähettääköhä kuitenkaa

Eli tilasin tos vaatteita hoodboyzista sil money order maksu tavalla. Maksoin vaatteet perjantain verkko pankissa SEPA-maksulla. Ja nyt oon kuullu huhuja että money order tilaukset ei tuu suomeen. Pitääkö paikkaansa??? Eikö sielt pitäs tulla viel joku ns. vahvistusviesti et ne on maksettu ja ne lähtee tulemaa?
        Apuja kiitos!

• HoodBoyz
        Huolestunut!! kirjoitti:

Eli tilasin tos vaatteita hoodboyzista sil money order maksu tavalla. Maksoin vaatteet perjantain verkko pankissa SEPA-maksulla. Ja nyt oon kuullu huhuja että money order tilaukset ei tuu suomeen. Pitääkö paikkaansa??? Eikö sielt pitäs tulla viel joku ns. vahvistusviesti et ne on maksettu ja ne lähtee tulemaa?
        Apuja kiitos!

Money Order tilaukset saapuvat Suomeen. Miksei saapuisi?

Vahvistusviesti tulee, kun he lähettävät tavarat tulemaan.

• HoodBoyz

HoodBoy :stä EI voi tilata, ellei ole ostamassa tavaraa YLI 26e / 28e.

Joten kannattaa itse kokeilla, ennen kun tulee tänne tollaista sanomaan.

• niidu91

sanonopa silti et tilasin fanituotteesta bob marley kamaa ekaa kertaa joskus vuosi sitte(?) ja se sit tuli aika nopeesti oliks se nyt viikon päästä ja olin TOSI tyytyväinen, ihmeen laadukasta tavaraa.

Nyt sitte tos joskus elokuussako se oli (juu hyvä muisti mulla) tilasin uudestaan ja ihmettelin et mikä ihme niis kestää. Odotin kuiteski kärsivällisesti ja jotain alle neljän viikon päästä se paketti sit tuli ja siinä oli floridan leima siin päällä? Nii ei ihmekkää et kesti ku jenkeistä asti lähetti. Se eka paketti tuli englannista mut kesti kuiteski vaan nii vähä aikaa.. outoo. Pitäis varmaan perehtyy vähä tarkemmin mis niillä oikeen on niitä liikkeitä tai mitä lie.. what ever ;)

Aion kyl tilata sieltä kolmannenki kerran :D On kyl aika kallista.. mut pieni hinta siitä ku saa laatu kamaa laatu artistilta

• räkky

2 viikkoo sit tilasin 105e vaatteita hoodboyzista. ei ole vaatteita eikä rahoja kuulunut takasin vaikka sähköpostiviestiä laitoin. sit päätin soittaa hoodboyzin numeroon siellä vastas joku vitun sakemanni ja huusin vittua sinne puhelimeen.. välillä suomee mut pääasiassa englantia sönkötin nii perkeleesti.. mut päästiin kai yhteisymmärrykseen että lähettävät vaatteet tai tullaan käymää prkl!!

• daxu
        räkky kirjoitti:

2 viikkoo sit tilasin 105e vaatteita hoodboyzista. ei ole vaatteita eikä rahoja kuulunut takasin vaikka sähköpostiviestiä laitoin. sit päätin soittaa hoodboyzin numeroon siellä vastas joku vitun sakemanni ja huusin vittua sinne puhelimeen.. välillä suomee mut pääasiassa englantia sönkötin nii perkeleesti.. mut päästiin kai yhteisymmärrykseen että lähettävät vaatteet tai tullaan käymää prkl!!

eli oon tilaamas tuolta shakk.de:stä vaatteita mut onko se ihan luotettava paikka ? help meh ! ^^

• 111111
        daxu kirjoitti:

eli oon tilaamas tuolta shakk.de:stä vaatteita mut onko se ihan luotettava paikka ? help meh ! ^^

Eli mikä noist kolmest maksutavast on se tilisiirto kun on toi money order, paypal ja online money transfer.

• dfdf
        111111 kirjoitti:

Eli mikä noist kolmest maksutavast on se tilisiirto kun on toi money order, paypal ja online money transfer.

Itse tilasin hoodboyssilta ja hyvin löysivät vaatteet perille n. 9 työpäissä. Olivat vielä palauttaneet rahaakin tililleni vaikka kaikki vaateet tulivatkin perille.

• runesoturi123
        dfdf kirjoitti:

Itse tilasin hoodboyssilta ja hyvin löysivät vaatteet perille n. 9 työpäissä. Olivat vielä palauttaneet rahaakin tililleni vaikka kaikki vaateet tulivatkin perille.

Tuleeko sieltä jonkun näköinen vahvistusviesti, että rahat on saatu ja paketti laitetaan postiin, pleased to do business with you jne? Money Orderina tilasin. Tarkistin ainakin 10 kertaa sen ulkomaanmaksun, että meni varmasti kaikki tiedot oikeisiin paikkoihin. Toivotaan että tulee, oli kyllä ihan naurettavan halpoja nuo kamat tuolla

• HoodBoyz
        runesoturi123 kirjoitti:

Tuleeko sieltä jonkun näköinen vahvistusviesti, että rahat on saatu ja paketti laitetaan postiin, pleased to do business with you jne? Money Orderina tilasin. Tarkistin ainakin 10 kertaa sen ulkomaanmaksun, että meni varmasti kaikki tiedot oikeisiin paikkoihin. Toivotaan että tulee, oli kyllä ihan naurettavan halpoja nuo kamat tuolla

Kyllä.

Vahvistusviesti tulee sähköpostiin, milloin he lähettävät kamat tulemaan.

Vahvistusviestisä kestää noin 1-2viikkoa, että tavarat tulee.

• Tyttö '97

Äidin työkaverin poika oli ainakin tilannut tuolta. Mekin tilattiin pari päivää sit. Tilaus painoi jonkun 5kg paikkeilla, postikulut 16,50 euroa. Maksettiin veljien kanssa kolmeen osaan, nii ei tullu kovin suuret postikulut. Halpoja vaatteita. Toivottavasti nyt tulevat. Maksettiin visalla ihan ostokset.

• petosta

Kyllä on aivan petosta koko pulju!! Tilauksesta on jo kulunut 7 viikkoa eikä mitään ole kuulunut. Eivätkä vastaa sähköposteihin.

• HoodBoyz
        petosta kirjoitti:

Kyllä on aivan petosta koko pulju!! Tilauksesta on jo kulunut 7 viikkoa eikä mitään ole kuulunut. Eivätkä vastaa sähköposteihin.

Et tainnut tilata oikein.

Jos ei vastaa sähköpostiin, soittoo sinne.

495971997341

• Jeejeea

Oon tilannu joku vuos sitte ja oli ihan luotettava. kesti vaan aika kauan tulla vaatteet. joku 3 viikkoo. Postikulut riippuu paljon tilaa. itte tilasin ison talvitakin, vyön, farkut, 2 t-paitaa, niin postikulut oli joku 15e. Ensin määkin olin vähän wtf???? Mut sit sain tulkattua kaikki ja simbsalabim paketti postissa.

• se

Miten te ootte tilannut näitä?

Paypal vai ennakkomaksu...

• zster
        se kirjoitti:

onko hoodboyzissa postiennakko? Voiko tehä niin et tilaa tuotteet ja maksaa vasta postissa?

• HoodBoyz
        zster kirjoitti:

onko hoodboyzissa postiennakko? Voiko tehä niin et tilaa tuotteet ja maksaa vasta postissa?

Ei voi tilata postiennakolla, joka olisi minun mielestä hyvä vaihtoehto. :)

• HoodBoyz
        se kirjoitti:

Money Order on mielestäni paras vaihtoehto.

Mutta jos käytät Paypal :ia, saat rahat helposti takaisin, jos et saa tavaroita.

• katamori

hoodboyz on luotettava paikka josta tilasin yli sadan euron edestä vaatteita ja tuli kotiin asti. :)

• MaNu11111

tilasin money orderil melkei 100 e eestä vaatteita t-paidan, housut ja vyön kahtoo nyt tuleeko vaatteet jos ei tule lähetän sinne että jos ei ala vaatteita näkymään soitan poliisille (toimii kaveri sano) ja jos ei tule en menetä ainakaan rahaa kannattaa tilata tälleen

• HoodBoyz
        MaNu11111 kirjoitti:

tilasin money orderil melkei 100 e eestä vaatteita t-paidan, housut ja vyön kahtoo nyt tuleeko vaatteet jos ei tule lähetän sinne että jos ei ala vaatteita näkymään soitan poliisille (toimii kaveri sano) ja jos ei tule en menetä ainakaan rahaa kannattaa tilata tälleen

Kyllä ne tulee 2-3viikon sisään, jos lähetit rahat oikein oikeaan paikkaan.

• v-v1234567891000
        MaNu11111 kirjoitti:

Tuliko teille sähköpostia hoodboyz:ilta ja paljon?
        KOska sain vaa 1 sähköpostin niiltä ja mun kaveri sai varmistus viestejä 4kpl :D:D:D:

• v-v1234567891000

Oon tilannu ja hyviä vatteita on! ON luotettava,kannattaa kopioida teksti google kääntäjää nii näät sen suomen kielisenä.Posti kulut on 16e.Kannattaa tilata VISALLA koska jos ne vaatteet ei tuu ni saa rahat takas. :)

• Hoodboyz

monet kaverit on tilannu hoodboyzista ja kaikki on saanu mitä on tilannu...

• Janbu

Kyllä tuolt hoodboyzista tulee tavarat perille oon ite tilannu sieltä about 3 kertaa ja tälläkin hetkellä tulossa tavaraa.
      Ekana teet tilauksen sit maksu vaihtoehdoks pistää Money Order sit ku tilaus on valmiks ja se on siin vaihees mis näkyy se paketin kuva ja sun tilaus numero ja hoodboyzin pankki tunnukset ja muut nii kirjaudu verkko pankkiin lähetät niille rahat ja pistät viestiin mukaan sun tilaus numeron ja kun maksu on lähetetty ni otat kopion kuitista ja ja sulle ois pitäny tulla sähköpostiin niiltä viesti ni liität sen maksu kuitin sinne ja pistät sinnekkin tilaus numeron ja paketti lähtee tulee ku ne näkee rahat tilillä menee about 5 päivää.
      ja niille ketkä on lähettäny niille rahaa eikä tavaroita näy ni kannattaa katsoa oma sähköposti läpi koska ne pyytää kopioo siitä maksu kuitista eli meet verkko pankkiin ja eteit sen laskunkuitin hoodboyzille sit kopioit sen esim. notepadiin ja liität sähköpostiin ja sendit niille.

• HoodboyZ

Joo itekkin tilasin sieltä. Maksoin rahat ja meni reilu viikko ennen kun ne näki ne. Sitten meni vajaa viikko ja paketti tuli postiin. Yhteensä kesti kaks viikkoo. Ihan luotettava kauppa on. Ne joille tavarat ei tuu on varmaa maksanu jotenki väärin. Kannattaa kattoo se maksu huolellisesti.

• käyttäny ennenki

Ihan kaikki on tullut mitä tilannut olen.Hinta on uskomattoman hyvä ja visalla osuuspankin kautta maksanut.hinta laatu suhde on täällä ylivertaisesti paras ja postikulut ovat pienin murheesi.tilauksissa menee aina hetki mutta ei paniikkia perille tulee jollet ole itse mokannu jotain.suosittelee

• Tuntematon???

Itse olen tilannut ja ihan turvallista on. Postikulut kulut tulevat painon mukaan. Saksan kielen saa vaihettua englanniksi

• hoppari 3004

kyllä on luotettava oon tillannut monta kertaa sielt. kieleks valitsee englanti ja postikulut noin 20 euroa kannattaa tilata!

• arqawr

Toimiiko tuolla op visa electron? Jos toimii niin pitääkö valita sielt VISA ?

• anonyumous
        arqawr kirjoitti:

Toimiiko tuolla op visa electron? Jos toimii niin pitääkö valita sielt VISA ?

Jees.. Itekkin oon tilannu monta kertaa.. :D Aina tullu

Siel pitäs olla postiennakko ;(

• wsrtqwRQWR
        anonyumous kirjoitti:

Jees.. Itekkin oon tilannu monta kertaa.. :D Aina tullu

Siel pitäs olla postiennakko ;(

Hei kun meette tohon http://www.hoodboyz.de/shop/index.php niin näättekö tos ajan ja noi hinnat? Onko noi niinkun tarjoukset? Ja mitä toi huppari on kun tos lukee warm-up http://www.hoodboyz.de/shop/product_info.php?info=p16141_PELLE-PELLE-DRAGON-WARM-UP-ZIP-HOODY-WHITE.html ja viel kysymys et onks nää housut hyvät: http://www.hoodboyz.de/shop/product_info.php?info=p16331_DADA-SUPREME-LOCKED-UP-PANT-DARK-BROWN-SAND.html

• og
        wsrtqwRQWR kirjoitti:

Hei kun meette tohon http://www.hoodboyz.de/shop/index.php niin näättekö tos ajan ja noi hinnat? Onko noi niinkun tarjoukset? Ja mitä toi huppari on kun tos lukee warm-up http://www.hoodboyz.de/shop/product_info.php?info=p16141_PELLE-PELLE-DRAGON-WARM-UP-ZIP-HOODY-WHITE.html ja viel kysymys et onks nää housut hyvät: http://www.hoodboyz.de/shop/product_info.php?info=p16331_DADA-SUPREME-LOCKED-UP-PANT-DARK-BROWN-SAND.html

oon tilannu aiemmi 2 kertaa ja molemmil kerroil tullu viikon sisällä. Nyt tilasin ja on mennyt 2 viikkoa, sähköpostiin tuli viesti että on lähetetty mutta hoodboyzin sivustolla ei näy 'shipped' tekstiä tämän tilauksen kohdalla. Toivottavasti kaikki ok, luotettavalta tuo on aiemmin ainakin vaikuttanut. Onko kellään kokemusta että on joskus mennyt pidemmän aikaa kuin muilla kerroilla ?

• asdsadds
        wsrtqwRQWR kirjoitti:

Warm-up tarkottaa että siin on joku paksu vuori. en sueosittele :D

• sage sage

oon tilannu kerran mut sillo me kai jotain pari viikkoo yliaikaa. mut kyl ne kuteet on sen arvosia. :D

• hottismuija

joo on luotettavaa kamaa mun moni kaveri rilailee sieltä vaatteita:) mäkään en ymmärrä kyllä saksasta mitään.. ois kyllä kiva tietää et mitä mä kirjotan tohon vat ID kohtaan ku koitan rekisteröityä tonne hoodboyz.de sivustoon ku pitäs tilaa kuteita:) ? eli auttaakaa kiitos:)

• De-Mainds

Hei joku saa nyt luvan selvittää mulle miten tuolta tilataan kamaa :D

Eli:

Olisin ostamassa yhtä ale-tuotetta (puku) ja nyt ei oo haisuakaan miten.
        Aikasempien viestien perusteella vaikuttaa helvetinmoiselta säätämiseltä.

Eli nyt joku saa kertoo mulle miten sielt tilataan, ja että kuinka luotettava.
        Puvun hinta alessa 35 epee.

• villelindqvist

no valitse englanti siel ylhäält... pystyyks muute hoodboyz tilata postiennakolla?

• 6ben

fkhxtokjskdhkbmnkm

• dddddddsdsd

Miten täältä kannattaa tilata, saako postiennakolla vai ei?

• vihastunut

Tilasin ja maksoin yli 500 eurolla vaatteita. Rahat kelpasivat, vaatteita ei ikinä tullut. Soittaessa lupasivat palauttaa rahat tilille, mutta ei ole näkynyt.

Laitan tämän asian Eu kuluttajasuoja viraston kautta eteenpäin.

HOODBOYZ ON PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hoodboydfsdf

Tilasin tuolta eikä tullut: S

• AWTAWET

Tilasin tuolt eilen hupparin ja kengät (vanha hinta huppari 129e ja kengät 75e) ja alennuksella (huppari 14,90 ja kengät 19,90) katotaan tuleeko.

• Tietämätönnnnn

Tilasin kanssa tuolta Hoodboyzeistä puvun, sähköpostiini tuli tilausnumero ja sellasta. Viikko on kulunut, pukua ei näy. Pitääkö se maksaa jotenkin sähköpostiini tulleiden tietojen kautta vai odotella että lasku tulee?

• AWTAWET

Tilasin vähä aikaa sit niinkuin tuolt näkyy 25.9.2010 viestissä hupparin ja kengät. Ja tänää tuli. Kengät sopivat täydellisesti mut huppari tosin hieman isohko mutta menee ihan hyvin. Tilasin siis paypalilla niinkuin aina. Ja olen tilannut mm. ice-outist, defshopist ja nyt täält hoodboyzist. Aina ovat tulleet tavarat :) Toimitus saattaa kestää 1vk-2kk. Suurimmillaan mul on kestänyt noin kuukauden, mut tavarat ovat aina tulleet :)

• jaamskjxnha

Oon ite tilannu HoodBooyZist 2 kertaa ja ain on tullu, mul on menny ain joku noin 5-7 arkipäivää ja defshop on kans luotettava sielt on kans tavarat tullu.

• Tamperelainen187

Iskä osaa Saksaa vitun hyvin ja tota postikulut oli 15,90e tilasin takin, 2 t-paitaa, vyön, farkut ja kai jotain muuta paskaa

• hb

mistä näkee seurannan ? koodi on mutta minne laittaa

• kiire,
        hb kirjoitti:

mistä näkee seurannan ? koodi on mutta minne laittaa

tilasin 6 päivää sitte eikä oo ees viel tullu sitä viestii et se ois lähetetty...

• kyl ketuttaa
        kiire, kirjoitti:

tilasin 6 päivää sitte eikä oo ees viel tullu sitä viestii et se ois lähetetty...

otettiin yhteyttä kolmen viikon jälkeen, kun ei kuulunut...soittivat että olivat lähettäneet paketin jonnekin muuhun maahan vahingossa. Lupasivat laittaa viikon sisällä uudestaa...taas mennyt jo kaksi viikkoa eikä tilausta näy...EIKÄ VASTAA SÄHKÖPOSTEIHIN!!!!

• kassuh64

tilasin tuli ekalla kerralla seuraava ei tullut

• Arvasin tän

Tilasin lauantaina vaatteet 8.1.2011 laitoin rahat tililillle, sanoin niille että olen maksanut ja kaikkee.ei vastaa mun viesteihin :( eli vitun runkkareita on.

• kassuh64
        Arvasin tän kirjoitti:

Tilasin lauantaina vaatteet 8.1.2011 laitoin rahat tililillle, sanoin niille että olen maksanut ja kaikkee.ei vastaa mun viesteihin :( eli vitun runkkareita on.

sinne ei mene sähköpostit perille! tilasin vaatteet 25.11 eikä tullut soitin tänään 10.1 lupasivat laittaa.tuliko sulle nim. kyl ketuttaa?

• saksaonpaskamaa
        kassuh64 kirjoitti:

sinne ei mene sähköpostit perille! tilasin vaatteet 25.11 eikä tullut soitin tänään 10.1 lupasivat laittaa.tuliko sulle nim. kyl ketuttaa?

tilattu tossa 22.12 vaatteita, viikko sitte lähetetty parikin sähköpostia, ei vaatteista eikä vastauksesta tietoa ollenkaa. mitä tässä pitäs ny sitte tehä. ei noi vitun saksalaiset ainakaan mun rahoja saa vetää välistä....

• ei ymmärrä

onko kukaan saanut tilattua hoodboyz:ista naisten vaatteita?
      naisten vaatteita katsellessa ei tule ollenkaan mitään mistä voi klikata tuotteen ostoskoriin ja miesten vaatteissa kuitenkin toimii?
      kummalla puolella ruutua vika on??

• papua

mistä tietää että onko tilaus menny perille ku mulle ainakaan ei tullut mitää tilaus vahvistusta, pitäskö tullakkaan??

• jokker

Hoodboyz ei toimita aina kaikkia tuotteita. eikä sitten palauta loppuja rahoja. olkaa varovaisia. Itellä tuli kolmesta tuotteesta vain yksi ja loput rahat ja tuotteet jäivät saksaan.

• Jouz

Onkos ketää saanu nyt tuolta tilausta et viittiskö tilail? Meinasin jos luottokortil tilais ni vois saada rahatki vissii takas jollei tuu mitää.

• Luotolla

Olen tilannut nyt täsä parin vuoden sisällä kahdeksan kertaa ,ja kaikki visalla ,aina on paketti tullut perille vajaa kahdessa viikossa.
      Paitsi kerran lähettivät vissii jonnekki aasiaan kesti kolme viikoa ja sain seuraavaan tilaukseen 30e lisää rahaa ,joten homma kyllä toimii jos osaa sivua käyttää ,ainakin kun visalla tilaa..

• kukkekikke

ihan luotettavaa on ja tosi helppo tilaa!

• jäpädiksi

kyllä voi tilata tavara tulee luotettava ostopaikka

• Jepjep..

Vaikuttaa huijaukselta koko Hoodboyz..

• Never again hoodboyz

Juu, Aluksi toimi hyvin, Nyt tilattiin ja toimituksesta puuttui pari asustetta. Rahat oli maksettu PayPalin kautta. Nyt ei sitten millään saa noita rahoka takasin. Tai tottakai saan, 3

• Parasta odotellen...

Elikkä jätkät, jätkät.
      Maksutapoja on kolme.
      1, Vorkasse
      2, Credit Card Visa / Mastercard / Maestro (2,50% Zuschlag)
      3, Online �berweisung (1,00% 0,30 € Zuschlag)
      Mikä kyseisistä maksutavoista on se, että sähköpostiini tulee viesti ja sitä kautta maksan hoodboyzin kyseiselle tilille?

• Tyytyväinen asiakas

Ostin vaatteita, t-paitoja, lippiksiä ym.
      Maksoin suoraan PayPalilla.
      Tuotteet olivat postissa reilun viikon päästä tilauksesta.
      Luotettava ja tuotteet ovat laadukkaita!
      Suosittelen

• näinpäniinpä

Tästä ei kyllä kukaan hyödy ku joillekki kamat on tullu ja joillekki ei... :/

• kilovattituntimittar

Todella hidas toimitus

• LissuTku

Olemme mieheni kanssa tilanneet tuotteita Hoodboyzista.toimituksissa tosin kestää ja ainakin nyt reklamaation aikaan (kuten sivuillakin sanotaan). Tuotteet ovat aina tuleet ja sähköpostitse me olemme ainakin vaihtaneet tuotteita joita ei ole ollut saatavilla,niin toisiin. Notta kyllähän se kestää,mutta jos rahasta ei ole puutetta,kannattaa suunnata Suomen kauppoihin.Minä tilaan Saksasta :P

• Jonesysmä

Itse tilannut kaksi kertaa tämän vuoden aikana ja visalla maksettu ja kaikki tilatut tavarat tulleet. Juurikin tänään tullut paketti toimitettiin ihan koti ovelle kun edellinen piti hakea postista. Ja postimaksukin on ilmeisesti eurooppaan 10e.

• lad

Hei. meneekö se ennakkomaksu niin että he lähettävät minulle sähköpostiin viestin jossa on kaikki tiedot ja maksan niille sen summan millä ostin ja he lähettävät sitten paketin postissa?

• lutsu

Tilasin viimeksi vuosi sitten, kesti yli viikon joten lähetin heille viestin "missä vitussa mun vaatteet on helvetin apinat tilauskoodi" (saksaksi) vastasivat päivän päästä ja sain tilaukseni pari pv myöhemmin. Jos ei vaatteita kuulu niin TOIMIKAA.

• järki käteeeen

oletko vitun tyhmä? ei ne sun vaattees varmaa sieltä saksasta ihan päivässä tule. tyhmäki tietää että jos tilaa ulkomailta niin siinä voi helposti kestää se viikko tai 2. ei kannata tilata jos ei jaksa odottaa

• johan on

defshop ja hoodboyz ovat todella luotettavia itse tilannut molemmista jo ainakin 6kertaa ja aina on vaatteet tullu!
      defshopin postikulut on jotain 7€ luokkaa ja hoodboyzin n. 16€

saapumisaika on molemmissa n.10pvä

muista edellämainituista "77shop" jne.. ei ole hajuakaan

kiitos

• Karl Kani

Voi että tästä on paljo iloa ku puolet sanoo et ei oo tullu ja puolet et on tullu... ajattelin tilata sieltä hupparin ja farkut joten TULEEKO NE VAI EI!?

• TULEE!

TULEE!

• MAFFE

Tilasin kesällä sieltä jotain kamaa, sellasen takin ja housut tpaidan, postimaksut oli 10e eli ei paha :--) Tavarat tuli ja oon ollu tosi tyytyväinen. Ei tuu samanlaisia housuja jokasella vastaan.

Niin tilasin siis hoodboyziltä. Oon aatellu myös tilaavani defistä tässä joku päivä :)

• 2girls1cup<3

jos haluatte hoodboyz vaatteita kannattaa suunnata porin kauppatorin laidalla sijaitsevaan trendyboyz liikkeeseen sieltä löytyy

• DasVandal

Sama kuin maksaisi paskasta 5000 euroa. Ite hankin vaatteeni Tetuanista. Laadukas putiikki.

• mix-su

HoodBoyz sivuilla lukee 1-2 työpää toimitus ajaksi, mutta mulla on mennyt nyt viikko eikä mitään kuulu. Jos tavara ei tule, menettääkö kumminki rahat?

• moi:)

se o 1-2 päivää jos ei oo varastos nii sen verra menee aikaa että tulee varastoo...

• Tilasin takin kyseisestä firmasta, lupasivat toimittaa nopeasti, kun ei alkanut kuulua vastasivat sähköpostiin että tuote on myyty loppuun ? kuitenkin luvataan toimittaa ja takkia mainostetaan edelleen. Saas nähä saako rahoja takaisin, EN VOI SUOSITELLA KYSEISTÄ PULJUA !! korostan että tilaushetkellä tuotetta oli muka varastossa.

• gds

tilasin takin ne lähetivät tilaus koodit kauvan vielä kestää tilaus koodin jälkeen

• voivoivooj

Ei todellakaan ole luotettava. Koitin neljästi olla yhteydessä kun ei vaatteita kuulunut. Yhteenkään ei vastattu. Lopulta pyysin perua tilauksen ja rahat takaisin. Siihenkään ei vastattu.

Kuukausi perumispyynnostani ja melkein 2kk tilauksestani sain sähkopostia että tilaukseni on lähetetty. Olin vienyt jo asian pankin käsiteltäväksi ja ostanut tuotteet jo muualta (tilasin kuukausi tilaukseni jälkeen ja sain alle 4. päivänä tilauksestani muualta). Ainiin ja siinä ilmoituksessa lähetykseen oli jäänyt pakkaamatta pari tuotetta jotka olin maksanut, ainakin lähetyslistan mukaan. Eli sellainenkin huijaus vielä lisäksi. En suosittele missään nimessä kenellekkään ellei halua isoja pettymyksiä.

• vähä hämärä

itse tilasin juuri sieltä, mutta kun olin kaikki kentät täydentänyt ja valinnut "mastercard" vaihtoehdon, niin kortin numeroa ei kysytty :O eli siis tilaus meni läpi ilman että edes kysyttiin kortin numeroa! mites tää nyt sit tästä jatkuu

• SURKEAA

Aivan paska, itse tilasin ja maksoin, mitään ei tullut
      EI KANNATA TILATA!!!
      Nyt vain mietin että miten saisin rahani takaisin

• hbkokeiltu

Itse tilasin ja tavarat saapuivat nopeasti!

• Somee somelaisille!

Juu, taisi jäädä tilaus tekemättä. Ensinnäkin tökkäsi kieli, jota en lainkaan ymmärrä ja kun valikosta valkkasi Suomen, se oli todella surkeaa.MAKSUVAIHTOEHDOISTA EN YMMÄRTÄNYT LAINKAAN. Eli päädyin erääseen toiseen verkkokauppaan, joka oli suomalainen ja saman tuotteen(Adidas jumpsuit) löysin sieltä mutta toki yli puolet kalliimmalla. Ei postimaksuja. Vaakakupissa painoi luotettavuus!

Ellokset, OTOT, Netanttila, Fit4You, Hennesit sun muut rules!!! :) Tietty mielipiteitä on monia! ;) JA SAA OLLA!

• Hämärä bisnes

***************************************************************************************

Vuosi sitten itse tilasin 300€ edestä vaatteita. Ilmoittivat 1 tuotteen kohdalla loppu. Lähettivät paketin, mutta eivät palauttaneet millään rahoja takaisin 1 puuttuvasta tuotteesta. Ulkomaan kuluttajasuojasta sain ½ vuoden päästä 20€ takaisin. Näin tapahtui myös kaverilla samaan aikaan kun tilattiin.

" Älkää missään nimessä laittako rahoja tähän puljuun! "

2012-2013 aikana tämän puljun maine on menny huonoon suuntaan!

***************************************************************************************

• Kokemusta!

Tilasin ite tässä pari päivää sitten sieltä sellasen takin... ja viimeks kun tilasin housut sieltä meni n. viikko. Mut toivoisin, että takki tulis nopeesti :PP Ja on luotettava kauppa. Ei oo ollut mitään ongelmia.

• hyvä pulju

3 kertaa oon tilannu vuoden 2012 aikana ja eikä mitään ongelmia toimituksessa eikä maksamisessa

• 345285942

Jos tilaatte kyseistä lafkasta, suosittelen käyttämään PayPal-tiliä. PayPalin kautta voi maksaa maksukortilla ja tarpeen tullen kaupat voi riitauttaa. Riitauttaminen tarkoittaa sitä, että voit kehoittaa heitä lähettämään tilauksesi tai palauttamaan rahasi takaisin. Jos he eivät vastaa, PayPal tutkii tapauksen. Näin ollen saat rahasi melko varmasti takaisin. Yleensä kun kaupat riitauttaa niin myyjä vastaa todella nopeasti, sillä epäilyttävä toiminta voi johtaa PayPal-tilin jäätymiseen.

Oma kokemus Hoodboyzista oli huono. Luin täältä että kaikkia tuotteita ei aina ole varastossa vaikka verkkosivut muuta väittävät. Lähetin heille sähköpostia jossa kysyin onko erästä tuotetta vielä saatavilla. Mitään ei kuulunut vaikka heidän Facebook sivua päivitettiin päivittäin. Laitoin kuiten tilauksen, sillä enhän menetä rahojani. Tilaustani ei lähetetty 24h sisällä, joten peruutin tilauksen. Tämän jälkeen sähköpostiin tuli viesti, että tuotetta on saatavilla. Laitoin viestin takaisin, että he voivat lähettää tilauksen. Mitään ei taaskaan kuulut, joten kävin maanantai iltana riitauttamassa kaupat. Tänään laittoivat maksun takaisin. En väitä etteikö joku olisi onnistunut tilaamaan tuolta, mutta mielestäni hieman epäilyttävää toimintaa.

• montakertaatilannut

itse tein tilauksen 26.9 klo 21.00 ja tilaukseni lähti 1.10 matkaan. 4.10 klo12.02 saapunut suomeen, varmaan huomenna on saapunut postiin.

Luotettava paikka on kyseessä. Kerran kesti noin kuukausi, mutta ilmoittivat siitä s.postissa.

• montakertaatilannut

Jee! Tulikin jo tänään! 5/5

• apua kaivataan

Miten palauttamisen laita? Pitikö itse maksaa postit jos palautettavien tuotteiden arvo ei ole yli 40 euroa. Ei oikein saanu selvää miten palauttaminen menee. Mistä ne postissa tietää että kenen pitää maksaa palauttamisen kulut? minun vaiko hoodboyzin?

• apua kaivataan

eikö kukaan osaa neuvoa?

• varokaa

Hei, Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään. Tilasin tuotteita ja veloittivat 2 kertaan maksun ja asiakaspalvelussa huonoa englantia ja vittuilevat vaan.
      Välttäkää. Lupaa palauttaa rahat mutta rahoja ei näy.

• Jankku

Parhain mesta ikinä, halpoja tuotteita jne, ite tilannu jollakin 300€:lla 2 vuoden sisällä ja kaikki tullut 3-4:ssä päivässä kotiovelle saakka. Ikinä ei oo mitään ongelmia ollu itelläni näitten kanssa. Eli kyllä mä sanon että todellakin on Luotettava mesta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      105
      6358
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      222
      3575
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3405
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3328
    5. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      33
      2721
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2555
    7. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2524
    8. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2373
    9. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      274
      2181
    10. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1786
    Aihe