Oisko vinkkejä piirtopöydällä piirtämiseen? Jouluna sain lahjaksi mutta ei oikein onnistunut piirtäminen ja jätin mokoman kaappiin pölyyntymään. Piirrän hiirellä paljon paremmin mutta toisaalta olisi kiva opetella käyttämään tuotakin vehjettä. Animaatiota teen ja ajattelin että saisin vähän nopeutettua prosessin etenemistä jos opettelen tuolla pöydällä piirtämään.
Vinkkejä
....................
1
338
Vastaukset
- ASDFGHAS
Itselläkin on moinen ja on sekin ehtinyt pölyä kerätä. Kaiketi paras tapa lähestyä on saada näppituntuma kohdalleen kun samaan aikaan katsoo ruutua.
Harjottelu on kaikki kaikessa.
Se on vähän kuin opettelisi piirtämään uudelleen, koska sen sijasta että katsoisit paperia kynäsi alla, silmäsi tarkkailevat ruutua.
Calibroi lauta niin että se tekee sinulle sopivalla tarkkuudella viivaa.
En oikein osaa muuta sanoa. Aivan varmasti netistä löytyy tutoriaaleja ja vinkkejä englanniksi.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838