miten tollasen skootterin sais oikeen kulkeen?
ei löydy mitään kuristimia mistään?
löysin sähkösen nopeus rajoittimen ja sen poistin mut pitäis saada kiihtyyn hieman paremmin...
baotian bt49qt-12
11
5126
Vastaukset
- jause
kÄYTÄ KAASARI PÄÄLY KOPPA POIS JA OTA SIEL SELLAINEN MESSINKINEN KESKELLÄ OLEVA TAPPI POIS, NIIN PITÄIS KULKEA MUT JOS EI NIIN SÄÄDÄ NEULAA YLEMMÄKSI. iTELLÄ SE CDI BOXI AKUN VIERESSÄ EN TIEDÄ MITEN SAA KIEROSTEN RAJOITIMEN POIS JA TAI ONKO SITÄ EDES? PISTÄ VIESTIÄ JOS TIEDÄT JOTAIN
- baotian rebel
ei siellä ollu mitään holkkia kaasarilla, ei putkessa eikä änkkärissä. on tehty sähkösesti ja löysin moposportista rajoittimen ohittimen mutta maksaa vaan aika paljo
- kiinanpaska
suohon!!!!!!!!
- bt49qt
se oli kyllä nii hieno tunne ku mittarissa 0li 80km/h(alamäkeen) ja vilisti vaan autojen ohi ja tämä kaikki vain johdon katkaisulla
- lisääää
Joo itellänikin on vm -08 baotiani josta olen rajottimen johdon ottanut irti. cdi-boxi oli oikean takakatteen alla. Mutta silti ei kulje tasaisella kuin 60-65km/h riippuen säästä. kiihtyvyyttäkin olisi kiva saada hieman lisää. Ideoita? Rullien/vastinjousen vaihtoa en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
- jlkjlkjl
lisääää kirjoitti:
Joo itellänikin on vm -08 baotiani josta olen rajottimen johdon ottanut irti. cdi-boxi oli oikean takakatteen alla. Mutta silti ei kulje tasaisella kuin 60-65km/h riippuen säästä. kiihtyvyyttäkin olisi kiva saada hieman lisää. Ideoita? Rullien/vastinjousen vaihtoa en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.
Mites tuo laite BT49GT-12 kiihtyy ja minkä värinen se CDI-boksin piuha on vm.08
- bt49qt-12
jlkjlkjl kirjoitti:
Mites tuo laite BT49GT-12 kiihtyy ja minkä värinen se CDI-boksin piuha on vm.08
Se CDI-boxista lähtevä johto mikä pitää katkasta on pinkki. siitä samasta lähtee myös 6 muuta johtoo mutta niihin ei kannata koskee. sen piuhan pois ottaminen ei vaikuta kiihtyvyyteen mitenkään. ainakaan ei mulla vaikuttanu. Kiihtyy vakiona aika hitaasti että suosittelen kyllä rullien/vastinjousen vaihtamista. Itse olen ajatellut 5.1g rullat tilata ja pistää ne kii. saa nähä sitten
- rullaaat
bt49qt-12 kirjoitti:
Se CDI-boxista lähtevä johto mikä pitää katkasta on pinkki. siitä samasta lähtee myös 6 muuta johtoo mutta niihin ei kannata koskee. sen piuhan pois ottaminen ei vaikuta kiihtyvyyteen mitenkään. ainakaan ei mulla vaikuttanu. Kiihtyy vakiona aika hitaasti että suosittelen kyllä rullien/vastinjousen vaihtamista. Itse olen ajatellut 5.1g rullat tilata ja pistää ne kii. saa nähä sitten
kuinka painavat on vakio rullat?
- baotianbt49qt-12rebel
bt49qt-12 kirjoitti:
otin pinkin johon irti cdi boksista. kierrokset ainakii lisi. otin myös tapin irti kaasarin alta ja kylä lähtee!
- baotianbt49qt-12rebel
rullaaat kirjoitti:
kuinka painavat on vakio rullat?
jotain alta 5 gramman, mut kannattaa laittaa painavammat ku 5 ehkä jotai 11gr.
- baotianbt49qt-12rebel
bt49qt-12 kirjoitti:
jousen vaihto ei auta paskaakaan. ite kokeilin jäykempee vaan ei mutta auttanu ku huonommaks so pistin varin vakioks ja rassasin vähä kaasaria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3867214Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai886082Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2035563Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894319Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan623538Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta863492HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava153438SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha613217Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393115