Auttakaa nyt immeiset hyvät. Kun tulin lyöneeksi vetoa siitä , että kuinka monta vuotta Lappeenrannan humppafestivaalit kestivät.
Kuka muistaa? Netistä en löytänyt tarkkaa tietoa hakemallakaan ja itse en muista yhtään.
Mistähän sen tiedon saisi?
Vetoa lyöty
7
282
Vastaukset
- R.S..nen
Ainoa varma tieto minulla on että ensimmäiset humppafestivaalit olivat vuonna 1977. Viimeiset...joskus 1985-86?? Arvailuksi menee:)
jos katsot tästä.
http://www2.lappeenranta.fi/lehtitietokanta/artikkeli.php?id=7990
Sen mukaan 12 vuotta.- Petteri.. ..
Löysit faktatietoa ja minä voitin vetoni, sillä kaveri väitti, että ne festarit ei monta vuotta kestäneet. Onhan 12 v " monta vuotta".
Petteri.. .. kirjoitti:
Löysit faktatietoa ja minä voitin vetoni, sillä kaveri väitti, että ne festarit ei monta vuotta kestäneet. Onhan 12 v " monta vuotta".
12 monta vuotta?
Riippuu vähän missä iässä sitä katsoo.
Parikymppisenä 12v on muistaakseni monta vuotta, mutta minun iässäni .... miten sen nyt sanoisi.
Aika vaan kulkee niin kovaa.
- Heikiltä..,
Kyllä Heikki tietää.
- Heikki
jos vain muistaa, vaikka kyllä terävänä kulki ajatus toissailtaisessa keskusteluohjelmassa.
- navannöyhtä
Heikki kirjoitti:
jos vain muistaa, vaikka kyllä terävänä kulki ajatus toissailtaisessa keskusteluohjelmassa.
Tulee tänään uusintana muuten se haastattelu tv.stä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594