Moi.
Mitähän nurmikonleikkaajat laskuttavat leikkuusta ja millä perustein, tuntihomminako vai? Pitäisi taloyhtiön nurmikolle etsiä jostain leikkaaja..
Nurmikon leikkuu, mitä maksaa?
6
3331
Vastaukset
- summan yleensä mikä
sovitaan olise tunti tai hoitosopimus ja mitenpaljon on leikattavaa alaa.
- MaraX
Itse olen nurmikkoa leikannut, veloitus tapoja ollut seuraavia:
- tuntiveloitus
- urakka
- huoltosopimus
Tuntitaksa on 35e/h sis. alv:n, samalla on hoitunut muitakin pihahommia.
Martin
Kirkkonummi - jopo6
Vähän on vanha juttu mutta.. on tainnu nämäkin hinnat nousta taitaa olla jo leikkuun hinta vähintään 35 alv. onko asiasta tietäviä?
- tietoisku nurmikosta
nurmikoiden-leikkauspalvelu.blogspot.fi kysyin ko sivustolta nurmikonleikkaus asiakkaan koneella 35-50 euroa tunti. Saa tarvittaessa kotitalousvähennyksen
- vastaus tuli
Korjaus linkkiin Nurmikoiden leikkauspalvelu Pirkanmaalta kysyin
http://nurmikoiden-leikkauspalvelu.blogspot.fi kysyin ko sivustolta nurmikonleikkaus asiakkaan koneella 35-50 euroa tunti. Saa tarvittaessa kotitalousvähennyksen - Meetöihi
oottepa te naurettavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189