omc:n kansipahviremppa

3 liter

noniin..kansipahviremppa päällä ja muutama kysymys ilmassa. mikähän ois venttiilinvälys 3l
koneessa? entä sitten ne mustat pikku o-renkaat
tuleeko ne molemmin puolin venttiilinpainajaa?
sit viel sarjasta jäis 4 ylim. jos näin tulisi?
mihinkähän ne... lontoonkielinen ohje ilmeisesti sanoo kansipulteista ja et pitäs ilmeisesti niihi jotain laittaa jotka päätyy vesitilaan?
jotain tököttiikö? pultin tiukkuudet taitaa sentäs osaa suomentaa tällanen amatöörikin. kiitos etukäteen jos joku tietäs noista neuvoa

5

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaiten ja oikeat vastaukset saisit maahantuojan edustajalta noihin kysymyksiisi joista kirjoitit.

      Kyselyistäsi tuli mieleen jotta oletko itse tekemässä kannentiiviste remonttia? jos näin on niin suosittelen ehdottomasti hankkimaan jonkun ammattihenkilön tekemään työn, varsinkin jos haluat että moottorisi toimisi pitkään ilman ongelmia.

      Tällaisessakin pikkuremontissa on aika paljon asioita ja tietämystä vaativia seikkoja jotka pitää huomioida jotta työstä olisi pidempiaikaista hyötyä.

      Vesitilaan päättyviin ruuvien kierteisiin voit laittaa vaikkapa Loctiten tuoteluettelon ohjeiden mukaista tiiviste/lukitusliimaa.

      Tiedätkö kansiruuvien kiristystavan ja järjestyksen?

      • 3 liter

        kaikki niksit on tarpeen. rupesin vaan moiseen
        hommaan kun ei näyttäny päälleppäin sen kummemmalta kuin vanha ruottinkaan tuumakone.
        koneistamosta on ja saanut muutamia hyviä vinkkejä ja kansipahvin mukana tuli sen ohjeet.
        ne venttiilin säädöt on vielä vähän hakusessa
        mutta oppia ikä kaikki


      • korjailija.
        3 liter kirjoitti:

        kaikki niksit on tarpeen. rupesin vaan moiseen
        hommaan kun ei näyttäny päälleppäin sen kummemmalta kuin vanha ruottinkaan tuumakone.
        koneistamosta on ja saanut muutamia hyviä vinkkejä ja kansipahvin mukana tuli sen ohjeet.
        ne venttiilin säädöt on vielä vähän hakusessa
        mutta oppia ikä kaikki

        Eikö tuossa ole hydrauliset nostimet? Jos et sitä huomannut, niin et osaa säätöä myöskään tehdä.

        imu/pako 0.0010-0.0027 in.


      • Hörö
        korjailija. kirjoitti:

        Eikö tuossa ole hydrauliset nostimet? Jos et sitä huomannut, niin et osaa säätöä myöskään tehdä.

        imu/pako 0.0010-0.0027 in.

        Säätöhän tehdään siten, että ventiilin ollessa kiinni, kierretään säädöstä löysät pois jonka jälkeen vielä 3/4 kierrosta kiinnipäin.


      • 3 liter
        Hörö kirjoitti:

        Säätöhän tehdään siten, että ventiilin ollessa kiinni, kierretään säädöstä löysät pois jonka jälkeen vielä 3/4 kierrosta kiinnipäin.

        homma on paketissa ja nyt toimii. kiitos kaikille
        vinkkejä antaneille. homman tein juurikin suunnilleen noin et tyhjät pois ja vähän lisää vielä. (löysin netistä opastusvideon)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe