omc:n kansipahviremppa

3 liter

noniin..kansipahviremppa päällä ja muutama kysymys ilmassa. mikähän ois venttiilinvälys 3l
koneessa? entä sitten ne mustat pikku o-renkaat
tuleeko ne molemmin puolin venttiilinpainajaa?
sit viel sarjasta jäis 4 ylim. jos näin tulisi?
mihinkähän ne... lontoonkielinen ohje ilmeisesti sanoo kansipulteista ja et pitäs ilmeisesti niihi jotain laittaa jotka päätyy vesitilaan?
jotain tököttiikö? pultin tiukkuudet taitaa sentäs osaa suomentaa tällanen amatöörikin. kiitos etukäteen jos joku tietäs noista neuvoa

5

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaiten ja oikeat vastaukset saisit maahantuojan edustajalta noihin kysymyksiisi joista kirjoitit.

      Kyselyistäsi tuli mieleen jotta oletko itse tekemässä kannentiiviste remonttia? jos näin on niin suosittelen ehdottomasti hankkimaan jonkun ammattihenkilön tekemään työn, varsinkin jos haluat että moottorisi toimisi pitkään ilman ongelmia.

      Tällaisessakin pikkuremontissa on aika paljon asioita ja tietämystä vaativia seikkoja jotka pitää huomioida jotta työstä olisi pidempiaikaista hyötyä.

      Vesitilaan päättyviin ruuvien kierteisiin voit laittaa vaikkapa Loctiten tuoteluettelon ohjeiden mukaista tiiviste/lukitusliimaa.

      Tiedätkö kansiruuvien kiristystavan ja järjestyksen?

      • 3 liter

        kaikki niksit on tarpeen. rupesin vaan moiseen
        hommaan kun ei näyttäny päälleppäin sen kummemmalta kuin vanha ruottinkaan tuumakone.
        koneistamosta on ja saanut muutamia hyviä vinkkejä ja kansipahvin mukana tuli sen ohjeet.
        ne venttiilin säädöt on vielä vähän hakusessa
        mutta oppia ikä kaikki


      • korjailija.
        3 liter kirjoitti:

        kaikki niksit on tarpeen. rupesin vaan moiseen
        hommaan kun ei näyttäny päälleppäin sen kummemmalta kuin vanha ruottinkaan tuumakone.
        koneistamosta on ja saanut muutamia hyviä vinkkejä ja kansipahvin mukana tuli sen ohjeet.
        ne venttiilin säädöt on vielä vähän hakusessa
        mutta oppia ikä kaikki

        Eikö tuossa ole hydrauliset nostimet? Jos et sitä huomannut, niin et osaa säätöä myöskään tehdä.

        imu/pako 0.0010-0.0027 in.


      • Hörö
        korjailija. kirjoitti:

        Eikö tuossa ole hydrauliset nostimet? Jos et sitä huomannut, niin et osaa säätöä myöskään tehdä.

        imu/pako 0.0010-0.0027 in.

        Säätöhän tehdään siten, että ventiilin ollessa kiinni, kierretään säädöstä löysät pois jonka jälkeen vielä 3/4 kierrosta kiinnipäin.


      • 3 liter
        Hörö kirjoitti:

        Säätöhän tehdään siten, että ventiilin ollessa kiinni, kierretään säädöstä löysät pois jonka jälkeen vielä 3/4 kierrosta kiinnipäin.

        homma on paketissa ja nyt toimii. kiitos kaikille
        vinkkejä antaneille. homman tein juurikin suunnilleen noin et tyhjät pois ja vähän lisää vielä. (löysin netistä opastusvideon)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe