hukassa on kirjasarja jossa muistaakseni joku velhon tyyppinen joutuu sielunvaellusmatkalle, liittyi jotenkin muinaiseen Englantiin. Kyseessä ainakin viisi vuotta vanha sarja, ellei enemmänkin. Jäi aikoinaan kesken kun Suomessa ei oltu julkaistu enempää osioita.
Hukassa olisi myös eräs kirja, jonka nimi viittasi muinaisiin jumaliin, ja alussa oli pätkä Greg Brownin In the dark with you -kipaleesta. Tässä nuori poika joutui aikamatkalle menneisyyteen pelastaakseen tytön pahiksen kynsistä.
Selkeämpää selitystä ei ikävä kyllä tule mieleen, mutta toivottavasta ehdotuksia tulee vastaan! :)
apua
kaivataan
3
435
Vastaukset
- vielä..
jälkimmäiseen, että yhtenä henkilöistä oli muistaakseni Thor, ja päähenkilön vaimo oli kuollut (tykkäsi ilmestyä varoittelemaan). Thor oli (jos nyt en ole ihan hakoteillä) kova rahapelimies.
- ploosippa
Tuosta tulee mieleen Neil Gaimanin "American Gods", en tiedä, onko sitä suomennettu. Mutta mitään aikamatkailua siinä ei kyllä muistaakseni harrasteta.
- taitaa olla
ploosippa kirjoitti:
Tuosta tulee mieleen Neil Gaimanin "American Gods", en tiedä, onko sitä suomennettu. Mutta mitään aikamatkailua siinä ei kyllä muistaakseni harrasteta.
suomeksi Unohdetut jumalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066