Huiii... veskissä käydessä tuli paperiin ensin pikkuruinen veriklimppi, ja sitten vaaleanpunaista kirkkaan liman seassa. Määrä oli vähäinen, mutta sitä tuli kolmasti pyyhkiessä ja sitten ei mitään.
Onko tämä normaalia? Siis minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa joten tietysti ihmettelen tapahtunutta. Mikä voisi mahdollisesti olla syynä tähän? Onko kellään ollut samaa?
Iso kiitos jos kukaan osaisi valaista asiaa :-)
Verta ja pinkkiä pyyhkiessä
2
1909
Vastaukset
- nuunimaaria
Onko sinulla mahdollisesti ollut runsasta valkovuotoa viimeaikoina/raskauden aikana? Valkovuotohan lisääntyy, mutta jossain määrin sen liikaerittyminen voi olla merkki esim.hiivatulehduksesta. Näin ollen limakalvot ovt ärtyneet. Tästä ei yleensä ole haittaa eikä sitä lääkitä jos ei ole esim kutinaoireita.
Näissä tapauksissa saattaa esiintyä myös vaaleanpunaista tai rusehtavaa ns tuhrumaista vuotoa.
Olisin kuitenkin sinuna vielä yhteydessä oman neuvolan terveydenhoitajaan joka osaa ohjata sinut lääkärille tutkituttamaan asian. Siellä voit vielä varmistua, ettei kyseessä ole mitään vakavampaa.
Onnellista loppuraskautta sinulle! - neuvolaasi
varmistaaksesi ettei synnytys ole vaarassa käynnistyä liian aikaisin. Usein synnytyksen käynnistyessä tulee pyyhittäessä tuollaista vuotoa kun kohdunsuu alkaa avautua. Koita myös levätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876