Selaimena on Opera ja aikaisemmin videoita on pystynyt katsomaan esim. youtubesta ihan hyvin. Minulla on Adobe Flash Player 9 käytössä. Noh videoita pystyy toistamaan ihan hyvin n. 10 min jonka jälkeen kun aukaisen uuden videon niin videosta ei kuulu enää ääntä eikä se myöskään etene vaikka koko video olisi jo lataunut. Sama ilmenee melkein jokaisella sivustolla jossa videoita pystyy katsomaan. Eli se saattaa pari sekuntia toistaa mutta ilman ääntä ja sitten pysähtyy vaikka koko video näyttää olevan latautunut.
Jos käynnistän selaimen uudelleen niin sitten se alkaa toimimaan. Mutta on ärsyttävää olla koko sulkemassa selainta ja käynnistämässä sitä uudelleen kun aikaisemmin ei ole sitä tarvinnut tehdä joten missä nyt on vika. Asensin flash playerin uudestaan. Ei auttanut. Asensin Operan uudelleen, mutta sekään ei auttanut. Eli missä on mahdollisesti vika?
Flash Player ei toimi kunnolla
............................
1
991
Vastaukset
- xtrm
mulla sama ongelma, ootko keksiny ratkasua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278