OKL:n naiset

hyvännäköisiä

Tämä ei ole seksistinen kommentti. Lisäksi olen nainen, joka on ainakin toistaiseksi ollut hetero. Opiskelen luokanopettajaksi nyt toista vuotta.

Opiskeluvalinnan tulokset ovat tulleet. Ja jälleen miehiä on hirvittävän vähän, mitä tietysti osittain selittää sekin, että valtaosa hakijoista on naisia.

Olen kuitenkin näin suhteellisen tavallisennäköisenä ja pienirintaisena tyttönä ihmetellyt, miten voi olla mahdollista, että valtaosa opiskelijoista on yleensä isorintaisia kivannäköisiä vaaleaveriköitä. Liittyykö tämä jotenkin hormonitoiminnan mukanaantuomaan äidilliseen hoivaviettiin vai onko haastattelutilanteessa toimijat yleensä miehiä (vaikea sanoa, kun omalle kohdalle osui vain naisia).

Olisi mielenkiintoista tietää.

5

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "Tämä ei ole seksistinen kommentti. Lisäksi olen nainen, joka on ainakin toistaiseksi ollut hetero."


      Mietihän tarkemmin, on tuo seksistinen kommentti miehiä kohtaan. Siis sen takia, että oletat valitsijoiden olleen miehiä ja ikään kuin suosineen stereotyyppisesti miesten mieleen olevia naishakijoita. Kyseenalaistat valitsijoiden kyvyn tehdä valintapäätökset asiapohjalta nojaamalla kommentissasi tietynlaiseen stereotyyppiseen mieskuvaan.

      Itse muuten pidän pienistä rinnoista. Hiuskuontalo voi minun puolestani olla vaalea tai tumma, ei sillä ole väliä, kunhan on miellyttävä ihminen.

      • JesseXXX

        Mutta mikä selittää sen, että niin suuri osa OKL:n opiskelijoista on isorintaisia blondeja? Ei mua tietenkään haittaa. Kiva tääl on ollut opiskella kauniiden naisten kesel ;-)


    • hsdkaöd

      Se on kyllä kummallista, että suurinosa opeopiskelija naisista on kauniita ja isorintaisia...Minä olen tavallisen näköinen ruskeatukka ja kaiken lisäksi hyvin pienirintainen. Ja arvaatka mitä, mietin jopa melkein tosissani, että pitääkö laitaa haastattelua varten vähän toppausta kuppeihin, että saisin paremmat pisteet... tätä ajattelin varsinkin pyrkiessäni lastentarhan opeks... Mutta onneks ei tarvinnut, pääsin opettajaksi ilman toppauksia... vaikka naisia valitsijat tällä kertaa kyllä olivat...

    • ainakaan Kajaanissa

      Tosin ite oon aina pitäny enemmän bruneteista. Tissien koolla nyt ei ole väliä.

    • sattumaa vain,

      ei oo mun omat okl-kokemukset tuollaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe