Millainen kamera tuo olisi aloittelijalle joka kumminkin haluaisi kameran joka toimisi pitkään jos siihen vain ostaisi tarvittaessa objektiiveja taitojen kehittyessä ja "ruokahalun" kasvaessa.
Olisin valmis sijoittamaan kameraan n.450 euroa, ei pörsissä ole enempää.
Käsissä nuo kamerat tuntuvat aika lailla samanlaisilta.
Tuota, olympus olisi tarjouksessa nyt 399 ja mieli tekisi ostaa.
Mutta ajattelin kysyä kumminkin myöskin toisten mielipidettä täsä kameran hommaus asiassa ja merkeissä.
Tälläisiä kameroita olin aikaisemmin miettinyt jos niiden hinnat tippuisivat alaspäin kuin nyt ovat.
Canon 450
Nikon 40 / 60
Sony 200
Olympus 420
Nämä ovat kalliimpia, mutta kannattaako jäädä odottelemaan hintojen pientä laskua.
Olisittehan ystävällisiä ja vastaisitte ihan tosissanne, ettekä pistäisi plekkeriksi, sillä olen ihan vakavissani oston suhteen. Kiitokset Teille jokaiselle jo etukäteen vastauksistanne.
410 kamerana?
Ajatellut kyseistä kameraa
1
449
Vastaukset
- --pete--
Kerää hetki vaikka pulloja ja osta E510.. saisit kuvanvakaajan ja paremmin käteen istuvan rungon. Hintaa näyttää olevan rajalalla 499 €.
Itse ostin tupla kitin ja olen ollut tyytyväinen.
Mutta ei tuo 410:ään huono valinta ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872275Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4382178Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771452Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071075Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811042Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2581036Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all161029Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017