Voisiko joku kertoa että kuinka korke pitäisi olla suomenlapinkoiralle aitaus riittääkö 1,5 metriä?
suomenlapinkoiralle aitaus
3
651
Vastaukset
- Koiralle
Minä rakensin lapinkoiralle häkin joka on normaalista koiraverkosta n.2m korkea. Ja laitoin myös verkon päälle jos alkaa kiipeileen. Eikä muut pedot pääse aitaukseen. Varmaan riittää 1.5m mutta pitää olla verkko päälläkin.Varmaan löytyy mielipiteitä monia.Kunhan vaan häkin koko on tarpeeksi iso. minulla on 6m x 5m häkki.
- J.y.r.i
Itsellä on koko piha aidattuna 1m 35 cm korkealla aidalla, ei ole lapinkoira siitä yli mennyt vaikka on viellä poikkeuksellisen villi ja korkea yksilö. Tietenkin oma aitani on tehty laudasta , sitä se ei pysty kiipeämään, verkkoaitaa on helpompi kiivetä kun saa tassut koloihin. 1.5 Metriä kuitenkin varmasti riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839