Onko kukaan lähdössä Riikaan Metallican keikalle? Itse olen menossa, vielä pitäis jaksaa 3 viikkoa odottaa!!! Olis hauska tietää, onko sinne muita suomalaisia lähdössä rokkaamaan \0/
metallica riikassa
7
1803
Vastaukset
- Tonppa82
Onko tietoa? Ollaan tuolloin Riiassa ja ois aika kova juttu päästä keikalle vaikken mikään hard-core fani olekaan.
Entä minkälainen on keikkapaikka?- Nimetön
Keikka on käsittääkseni loppuunmyyty. En tiedä, onko lippuja mahdollista ostaa vielä ovelta. Liput oli halvemmat mitä suomen keikoille. Keikkapaikka on Skonto Stadion, sinne vaan fiilistelemään!! :)
- nimettömälle....
Nimetön kirjoitti:
Keikka on käsittääkseni loppuunmyyty. En tiedä, onko lippuja mahdollista ostaa vielä ovelta. Liput oli halvemmat mitä suomen keikoille. Keikkapaikka on Skonto Stadion, sinne vaan fiilistelemään!! :)
Keikkapaikka on jalkapallokenttä.Katsomoiden ja muiden osalta voisi verrata Suomessa Finnair stadioniin...Tila on aika pieni mutta lippuja on myyty rutkasti enemmän kuin suomessa.Koko alakenttä tulee täyteen ihmisistä, Suomessahan myydään noin 1/3 kenttää (taitaa olla turvallisuusmääräykset). Toinen silmiinpistävä asia on että koko alue on anniskelualuetta joten Suomen kalja-alueita ei ole...Ethän kävele Stadionin lähellä pullo kourassa, saat aivan varmasti sakot...Todella paljon jalkasin poliiseja ulkopuolella...
- Nimetön
Mulla olisi myynnissä kaksi lippua tuonne Metallican Riikan keikalle. Jäävät muuten käyttämättä. Jos kiinnostaa, niin lisätietoa esim. s-postilla: [email protected]
- Hey Hey Hey!!!
Pe-Ma ois tää pariskunta Riikassa, lennot ryanairilla, sunnuntaina siis keikalle...
Matkaseuraa kaivattas kun varmaan muitakin lähtijöitä on ja ensimmäistä kertaa kyseisessä kaupungissa...
[email protected]- skom
Itse myöskin lähdössä Metallicaa katsomaan. Lauantaina Ryanairilla Riikaan, sääli, että lento on niin myöhään perillä, olis voinu nämä kekkerit kiinnostaa http://www.andrejsala.lv/76/1624/?dayID=19&monthID=7&yearID=2008
Vireystilasta riippuen, vois kai sinne myöhemminkin mennä.
Suomesta ilmeisesti jonkin verran porukkaa menossa.
- Axl^
Todella huippua! Tänään illalla pitäisi ryanairilla lentää latviaan ja maanantai-iltana suunnata takaisin. Lauantaina pitäisi vielä sinne Warm-up blastiinkin mennä. Viidettä kertaa nyt menossa kyseistä bändiä katsomaan ja aina se on yhtä hyvä ollu. Alkaa olemaan jo pien keikkakuume :)
Rok rok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086