metallica riikassa

Nimetön

Onko kukaan lähdössä Riikaan Metallican keikalle? Itse olen menossa, vielä pitäis jaksaa 3 viikkoa odottaa!!! Olis hauska tietää, onko sinne muita suomalaisia lähdössä rokkaamaan \0/

7

1825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonppa82

Onko tietoa? Ollaan tuolloin Riiassa ja ois aika kova juttu päästä keikalle vaikken mikään hard-core fani olekaan.

Entä minkälainen on keikkapaikka?

• Nimetön

Keikka on käsittääkseni loppuunmyyty. En tiedä, onko lippuja mahdollista ostaa vielä ovelta. Liput oli halvemmat mitä suomen keikoille. Keikkapaikka on Skonto Stadion, sinne vaan fiilistelemään!! :)

• nimettömälle....
        Nimetön kirjoitti:

Keikka on käsittääkseni loppuunmyyty. En tiedä, onko lippuja mahdollista ostaa vielä ovelta. Liput oli halvemmat mitä suomen keikoille. Keikkapaikka on Skonto Stadion, sinne vaan fiilistelemään!! :)

Keikkapaikka on jalkapallokenttä.Katsomoiden ja muiden osalta voisi verrata Suomessa Finnair stadioniin...Tila on aika pieni mutta lippuja on myyty rutkasti enemmän kuin suomessa.Koko alakenttä tulee täyteen ihmisistä, Suomessahan myydään noin 1/3 kenttää (taitaa olla turvallisuusmääräykset). Toinen silmiinpistävä asia on että koko alue on anniskelualuetta joten Suomen kalja-alueita ei ole...Ethän kävele Stadionin lähellä pullo kourassa, saat aivan varmasti sakot...Todella paljon jalkasin poliiseja ulkopuolella...

• Nimetön

Mulla olisi myynnissä kaksi lippua tuonne Metallican Riikan keikalle. Jäävät muuten käyttämättä. Jos kiinnostaa, niin lisätietoa esim. s-postilla: [email protected]

• Hey Hey Hey!!!

Pe-Ma ois tää pariskunta Riikassa, lennot ryanairilla, sunnuntaina siis keikalle...

Matkaseuraa kaivattas kun varmaan muitakin lähtijöitä on ja ensimmäistä kertaa kyseisessä kaupungissa...

[email protected]

• skom

Itse myöskin lähdössä Metallicaa katsomaan. Lauantaina Ryanairilla Riikaan, sääli, että lento on niin myöhään perillä, olis voinu nämä kekkerit kiinnostaa http://www.andrejsala.lv/76/1624/?dayID=19&monthID=7&yearID=2008

Vireystilasta riippuen, vois kai sinne myöhemminkin mennä.
        Suomesta ilmeisesti jonkin verran porukkaa menossa.

• Axl^

Todella huippua! Tänään illalla pitäisi ryanairilla lentää latviaan ja maanantai-iltana suunnata takaisin. Lauantaina pitäisi vielä sinne Warm-up blastiinkin mennä. Viidettä kertaa nyt menossa kyseistä bändiä katsomaan ja aina se on yhtä hyvä ollu. Alkaa olemaan jo pien keikkakuume :)
      Rok rok!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      42
      4726
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      57
      2436
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1698
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1693
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1649
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      52
      1183
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      92
      1176
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1117
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      68
      1101
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      269
      1097
    Aihe